Orpg • Just a cigarette gone, no you couldn't be that far
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Orpg • Just a cigarette gone, no you couldn't be that far
from Donoghue on 03/19/2018 09:45 AMI'm driving my car to where I hope you are
Maybe I can talk you down
Maybe I can talk you down
We're standing on a tiny ledge
Before this goes over the edge
Gonna use my heart and not my head
And try to open up your eyes
This is relationship suicide
Me: Danny O'Donoghue - 35 
Elleboogstoot
Re: Orpg • Just a cigarette gone, no you couldn't be that far
from Elleboogstoot on 03/19/2018 09:51 AMAlissa Reyes - 32 - model - Danny z'n vriendin - his biggest fan ❤
Elleboogstoot
Re: Orpg • Just a cigarette gone, no you couldn't be that far
from Elleboogstoot on 03/22/2018 06:09 PMAlissa.
Het was eindelijk zo ver. Danny was net klaar met zijn tour en hij had eindelijk tijd voor mij alleen. Hij maakte altijd wel tijd voor me en ik vond het ook geweldig om mee te touren, zo zag ik namelijk nog een heel deel van de wereld, maar een tijdje alleen samen zijn vind ik ook wel heel erg fijn. Nu zitten we samen in een volkswagen, op weg naar Parijs; voor een week vol liefde, plezier, lekker eten en avontuur. Wanneer ik naast me kijk, zie ik Danny rustig slapen, glimlach klein en wrijf over zijn nek. Ik vind hem echt zo lief op deze manier, hij lijkt wel een engel. Ik vind hem sowieso al een engel, ik werd elke dag opnieuw verliefd op deze man, maar hij is zo vredig nu. Ik glimlach breed, kijk weer voor me uit en zie dat er hier niet ver vandaan een parkje is. Misschien kunnen we even stoppen en eten in de buurt, er zouden vast wel tafeltjes en banken staan. En anders zouden we gewoon het picknick kleed en mandje tevoorschijn halen, dan konden we op die manier picknicken.
Ik kijk weer naar Danny en rijd wat zachter, zodat ik niet steeds op de weg hoef te letten. Ik zou af en toe wel in de spiegels kijken, omdat ik ongelukken probeer te voorkomen, maar ik richt me nu ook even op Danny. 'Babe.' Zeg ik zacht. Ik wou hem eigenlijk niet wakker maken, maar ik wou eigenlijk even een pauze inlassen, zodat we wat kunnen eten samen. Het zou niet zo gezellig zijn als ik in mijn eentje zou eten en Danny zou straks gewoon weer verder kunnen slapen, omdat ik nog lang niet moe ben. Danny zou wel moe zijn na al dat touren, dus ik wil hem liever niet laten rijden, tenzij hij dat zelf wilt natuurlijk. 'Danny, let's eat something.' Zeg ik. Ik ga een zijweggetje in, zet de auto stil en druk een kusje op zijn oor als ik zie dat hij rustig wakker word. 'Good morning sunshine.' Zeg ik met een lachje en ik klik mijn gordel los. Hij zou vast wel trek hebben gekregen.

Reply