ORPG♥Koppel goals 1♥
First Page | « | 1 | 2
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG♥Koppel goals 1♥
from Crystal on 03/12/2018 11:44 AMMirabelle zakte wat onderuit in het water. Haar lichaam werd omgeven door het sop. Een bad nemen vond ze in de avond veel lekkerder dan een douche. Douchen deed ze alleen als ze haast had, bijvoorbeeld in de ochtend voordat ze naar werk ging. Voor een bad moest ze namelijk wel de tijd nemen. Ze vond dat als je in bad ging, dat je dan ook minstens dertig tot zestig minuten erin moest zitten. Als ze alleen was, nam ze vaak haar iPad mee in bad om series te kijken en soms zelfs wat werk te verrichtten, als ze bijvoorbeeld een artikel thuis moest afmaken. Het was gewoon een heerlijke manier om te relaxen, zeker na een lange dag. In bad kwam ze tot rust en achteraf voelde ze haar dan weer fris, fruitig en energiek.
Haar voorstel om zijn haren te wassen werd door hem afgewezen. Hij vond dat hij vandaag al genoeg naar een vrouw had geroken. Ergens begreep ze het wel, maar tegelijkertijd vond ze het wel een beetje overdreven. Shampoo rook echt niet zo sterk als parfum. Het was een beetje aanstellerij, maar ze wilde er niet op ingaan, maar dat deed Morgan wel. Normaal gesproken deed hij niet zo moeilijk. Lag het gewoon aan vandaag? Had hij een slechte dag gehad? Of was hij altijd al zo geweest en had ze dat tot vandaag nog niet ingezien? "Het is al goed." zei ze, een beetje kortaf, omdat ze het er verder eigenlijk niet meer over wilde hebben. Ze was bang dat als ze er verder over gingen praten, dat ze dan geïrriteerd zou raken. Het laatste wat ze wilde was dat ze geïrriteerd raakte en de sfeer verpest zou raken. Dit hoorde een gezellige avond te worden, maar ze waren nu al tot twee keer toe van de goede sfeer afgedwaald. Gelukkig wist ze haar irritaties tot haarzelf te houden.
"Je mag mij wel wassen, dat scheelt mij energie." grapte ze, gevolgd door een knipoog. Haar hand reikte naar het wijnglas dat ze weer naar haar lippen bracht. Binnen een paar slokken dronk ze het glas leeg en schonk ze hem weer behoorlijk vol. De alcohol kon ze nu wel gebruiken. Het wijnglas zette ze weer terug. Ze pakte haar shampoo en overhandigde het aan Morgan. Mirabelle draaide zich om en ging tussen zijn benen zitten. Zo kon hij tenminste bij haar haren.
Fifty shades of fucked-up
blossom
from blossom on 03/12/2018 11:45 AMHet verbaasde hem dat Mirabelle het zo goed oppakte de tweede afwijzing. Al kwamen haar woorden niet echt overtuigend over doordat ze het kort af zei, maar ook hij ging er niet meer verder op in. Braaf deed de jongeman wat de jongedame vroeg aan hem. Hij nam de shampoo van haar over en deed er wat van op zijn handen. Masserend gleden zijn handen door haar lange haren. De zeep lag helemaal aan de andere kant van het bad. Hij moest zich helemaal over haar heen buigen om het te kunnen pakken. Wanneer hij voorover boog kwam er veeg shampoo schuim op zijn gezicht terecht. Het schuim zat op zijn wang ''word ik toch nog een beetje schoongemaakt door de shampoo schuim'' maakte hij de opmerking. Voorzichtig veegde hij het schuim weg van zijn gezicht en begon haar in te smeren met zeep. De zeep liet witte schuimstrepen achter. Het werd gevolgd door zijn eigen handen die het over haar bovenlichaam verdeelde. Wanneer zijn handen bij haar borsten kwamen. Hield hij haar borsten voor een seconden vast en kneep er zachtjes in. Daarna spoelde de jongeman al het shampoo en de zeep weg met lauw water. ''Je rook eerst al zo lekker, maar nu nog meer door de vrouwen shampoo'' zei Morgan grijzend en trok haar nog dichter tegen zich aan. Voor een moment sloot hij zijn ogen en begon in haar haren te ruiken. Het na geurtje bleef nog een lange tijd om hem heen hangen. Ze zaten nog niet lang in bad, maar hij verlangde nu al naar om samen de liefde te gaan bevredigen. Na ja niet echt liefde bevredigen... Echter eerder uit lust, omdat zijn liefde voor Charlotte bestemd was. Mirabelle zag hij meer als een ''leuke'' extraatje waar je plezier mee kon delen. ''Laten we straks het aankleden overslaan'' verluisterde Morgan in haar oor. ''Ik wil graag met je spelen'' volgde er achteraan. ''Laat me van je teasen, daar heb ik de hele dag en op het werk naar verlangd''
from Crystal on 03/12/2018 11:47 AMGenietend van de handen van Morgan, die de shampoo door haar donkerblonde lokken heen masseerden, sloot Mirabelle haar ogen. Ze vond het altijd heerlijk als iemand aan haar lokken zat. Ze ging dan ook maar al te graag naar de kapper, al was het alleen maar om iemand aan haar lokken te laten zitten en de puntjes eraf te knippen. Voor een hele andere look ging ze namelijk niet naar de kapper. Ze was gehecht aan haar lange lokken en zou nooit zomaar durven om een groot deel ervan af te laten knippen. Soms vroeg ze zich weleens af hoe het zou zijn als ze het voor een keertje kort zou laten knippen. Tot aan haar schouders of iets korter dan dat zelfs, maar ze had het lef er toch niet voor om het daadwerkelijk te doen. Ze was bang dat ze achteraf spijt zou krijgen van die keuze.
Ze moest lachen om zijn opmerking. "Nu ruikt je wang wel naar vrouwen shampoo." zei ze, gevolgd door gegrinnik. Ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden, terwijl hij de zeep over haar lichaam heen verspreidde. Haar borsten werden beetgenomen en het volgende moment voelde ze hoe hij in beide kneep. Haar tanden drukte als reactie in haar onderlip. Na het afspoelen van haar lichaam werd haar lichaam dichter tegen het zijne aangetrokken. Haar hoofd liet ze rusten op zijn schouder en haar oogleden zakten weer dicht. Zijn fluisterende woorden zorgden voor een grijns op haar gezicht. Het aankleden overslaan, klonk als een prima plan. Zeker omdat hij met haar wilde spelen. "Denk je op werk aan mij?" – "Aan mijn lichaam? Of aan hoe ik jou aanraak?" vroeg ze, grijnzend. Ze begon ongeduldig te worden. Ze wilde niet langer meer in bad zitten. Haar lokken waren toch al gewassen en hetzelfde gold voor haar lichaam. Als ze zich straks niet meer fris voelde, kon ze nog altijd onder de douche springen. Haar handen rustten op de rand van het bad. Ze duwde haar lichaam langzaam omhoog. Het water druppelde van haar lichaam af, terug het bad in. "Laten we niet langer wachten." zei ze en slingerde een van haar benen over de rand heen. De ander volgde al snel. Uit het kasje haalde ze een handdoek, die ze om haar lichaam heen sloeg. Ook legde ze een handdoek voor Morgan klaar. Ze leunde voorover en drukte haar lippen op die van hem. Haar hand gleed langs zijn nek, over zijn borstkas, steeds iets meer naar beneden tot aan zijn mannelijke geslachtsdeel. Haar lippen trok ze terug. "Ik wacht op je in mijn slaapkamer." fluisterde ze in zijn oor. Ze liet hem alleen achter en volgde de weg naar haar slaapkamer, die hier pal naast zat. Haar lichaam droogde ze af en de handdoek woelde ze door haar donkerblonde lokken heen, zodat ze enigszins wat droogden. De natte handdoek gooide ze in de wasmand. Haar lichaam liet ze zakken op het uiteinde van haar bed. Ze had totaal geen geduld meer en keek ongeduldig naar de deur, in de hoop dat Morgan er binnen een paar seconden door heen kwam lopen.
blossom
from blossom on 07/14/2018 10:55 PMMorgan luisterde naar Mirabelle, maar zei niets terug. Hij genoot van haar aanrakingen en raakte daardoor wat opgewonden van. Een grijns verscheen op zijn gezicht wanneer zij zei: ''Laten we niet langer wachten.'' Geamuseerd keek de jongeman naar, hoe zij het bad uitslingert. Hoe zij de handdoek om haar lichaam heen sloeg en verdween uit de badkamer. Morgan liet haar expres acht minuten wachten. Ondertussen ging hij ook uit bad, droogde zich af en sloeg een handdoek om zijn middel en nam zijn stropdas mee. ''Hopelijk heb ik je niet al te lang laten wachten.'' zei hij triomfantelijk. Hij liep naar haar toe en trok haar naar hem toe. Gevolgd door een kus en haar tilde haar op. Op zijn knieën schoof de jongeman langzaam hun twee naar het midden van het bed. Daarna legde hij haar weer voorzichtig neer. Ook bond hij haar handen vast aan het bedrand. Een tweede kus volgde. ''Hm, op mijn werk denk ik aan jou lichaam.'' weerklonk zijn stem. ''Ook denk ik vaak aan jou aanrakingen.'' volgde er grijnzend achteraan. Hij bleef maar kusjes geven tot dat het bijna haar geslachtsonderdeel had bereikt. Zijn lieve woorden bleven maar komen. Hij vertelde haar allemaal redenen, waarom zij zo aantrekkelijk was. Hij gaf haar de aandacht waar elke vrouw naar verlangde of van droomde. Daarna liet hij zijn handen tussen haar schouders en hoofd rusten. Hij hing nu boven op haar. Zijn rechterhand streelde sierlijk langs haar zijde en stak zijn wijsvinger in haar. Zijn andere hand greep het satijn stof goed vast en trok het naar elkaar toe tot zijn hand een vuist werd. Zijn lippen kwamen weer in aanraking met de hare. Hij zoende Mirabelle met passie voor een paar seconden lang. Ook beet hij zachtjes in haar onderlip en keek haar daarna weer aan. ''Je ruikt zo lekker.'' zei Morgan.
from Crystal on 07/15/2018 12:51 AMMet haar tenen tikte ze tegen het tapijt onder haar voeten aan. Minuten verstreken. Het duurde Mirabelle veel te lang. Waarom nam het hem zoveel tijd om uit het bad te komen en naar de slaapkamer te komen? Daar hoefde hij nog geen twee minuten over te doen. Ze was al zo ongeduldig en ze werd alleen maar ongeduldiger door het wachten. Bij het horen van voetstappen hief ze haar hoofd op. Eindelijk. Ze rolde haar ogen. "Je hebt me expres zo lang laten wachten, of niet soms?" vroeg ze door zijn opmerking dat hij haar hopelijk niet te lang had laten wachten. Ze had hier zeker een flink aantal minuten smachtend op hem zitten wachten. Ze vroeg zich dan ook echt af wat hij in die acht minuten had gedaan? Had hij gewoon nog langer in bad gezeten, voordat hij had besloten om haar te vergezellen?
Haar lichaam werd naar het zijne toegetrokken en ze voelde zijn lippen op de hare. Vervolgens voelde ze hoe haar lichaam opgetild werd waardoor ze niet langer meer op het bed zat. Echter voelde ze algauw genoeg weer het matras onder haar. Ze liet hem zijn gang gaan. Ze liet hem haar handen vastbinden aan het bed. Morgan was anders dan de mannen waar ze voor hem mee was geweest. Hij was een control freak. Hij had graag de controle en had ander soort dingen waar hij van hield. Hij hield bijvoorbeeld niet van gewone seks. Het moest bij hem net iets anders zijn. Haar handen moesten vastgebonden zijn of hij wilde gebruik maken van een speeltje. Dat ongebruikelijke, dat aparte van hem, trok haar juist tot hem aan. Ze vond het spannend. Het was weer wat anders dan ze gewend was.
Zijn woorden maakten haar aan het grijnzen en die grijns werd alleen maar breder. En toen hij overging naar complimenten veranderde die grijns in een glimlach. Hij bleef haar maar complimenten geven over haar uiterlijk. Natuurlijk deed het haar goed om te horen dat hij haar aantrekkelijk vond en op welke manieren hij haar aantrekkelijk vond en dat hij aan haar dacht op zijn werk. Hij dacht aan haar, net zoals dat zij vaak aan hem dacht – waar ze ook was. Bij het voelen van zijn wijsvinger drukte haar tanden zachtjes in haar onderlip. Haar lichaam kronkelde onder hem. Zodra zijn lippen de hare weer hadden opgezocht, zoende ze hem voor die paar lange seconden passievol terug. Het liefste wilde ze een van haar handen in zijn nek leggen en de andere door zijn haren heen laten gaan, maar dat ging niet. Even grinnikte ze na de zoen. "Je weet wel hoe je een vrouw gek kan maken." fluisterde ze. Haar knie trok ze omhoog en liet ze expres langs zijn geslachtsdeel gaan. Met haar handen kon ze hem niet betasten, dus dan moest ze het maar op een andere manier doen. Dit keer leunde ze met haar hoofd naar voren om zijn lippen weer op te zoeken, want ze kon er niet genoeg van krijgen.

Reply