Latest posts
First Page | « | 1 ... 881 | 882 | 883 | 884 | 885 ... 897 | » | Last
Search found 8963 matches:
Freckled
Re: Orpg || If you fill my heart with love, then you'd fill my voids above 18+
from Freckled on 01/06/2018 01:11 AMHet was een verrassing voor Harvey dat de jongen hem begon te zoenen. Dit was iets wat hij niet gewend was van de jongens die hij betaalde. Meestal vonden ze dat te persoonlijk. Of hij er problemen mee had? Nee, dat totaal niet. Hij vond het heerlijk om tijdens de seks te zoenen, het voelde vaak ook niet compleet als dat niet gebeurde. Dat de nagels van de jongen in zijn huid stonden, spoorde hem alleen maar meer aan om beter zijn best te doen. Om hem nog meer te plezieren dan hij al deed, want zelf genoot hij er ook behoorlijk van. Het was al een lange tijd geleden dat hij dit soort seks had gehad. Eenmaal de kus over was, voelde hij hoe de jongen zijn lippen in zin nek plaatste. De jongen plaatste een zuigzoen en hoewel hij dat normaal gesproken niet kon waarderen, had hij er vandaag geen problemen mee. Hij zou wel een manier vinden om het te verbergen en anders zou hij wel een leugen verzinnen, als ernaar gevraagd werd tenminste.
Harvey leek de jongen over de rand te hebben gekregen, waardoor hij alleen maar breed kon grijnzen. Zelf werd hij niet veel later overspoeld door het heerlijk gevoel en met wat harde kreunen kwam hij dan ook klaar. Hij bleef nog rustig op en neer bewegen, maar liet zichzelf wat meer op hem zakken om uit te hijgen. Toen hij weer wat bijgekomen was, kwam hij wat meer overeind en liet hij zichzelf uit de jongen glijden. 'Thanks for the compliment', zei hij tegen hem, 'you weren't that bad yourself.' Hij liet zichzelf even naast de jongen neervallen op het bed. Ergens vond hij het best wel jammer dat het nu over was. Eigenlijk wilde hij niet dat het over was. Ze konden vanaf hier eigenlijk niet zoveel meer doen, dus hij moest het maar accepteren. Misschien dat hij een andere keer wel weer terug zou komen. Al moest dat dan wel net zijn op een moment dat de jongen ook aan het werk was. 'Op welke dagen werk je?' Vroeg hij daarom ook. Dat zou vast al wel hinten dat hij terug wilde komen en hij hoopte dat de jongen dat niet erg zou vinden. Misschien had hij er nu wel een vaste klant bij. Al kon Harvey zoiets nooit met zekerheid zeggen. Het was namelijk ook heel onregelmatig dat hij iemand betaalde om seks te hebben. De ene keer was het twee keer per maand en de andere keer kon er goed enkele maanden tussen zitten.
Re: O l BFS - Best Friend's Sister
from Elio on 01/06/2018 01:11 AMRabia
Toch had hij haar nog een tweede keer aangekeken, tijdens het pakken van een mok uit het keuken kastje had Ross zijn blik met de hare laten kruisen, en haar een grijns geschonken. Eentje waardoor ook Rabia lichted grijnsde, voordat ze zichzelf betrapte op een licht rode kleur op haar wangen, iets waar ze zich bewust van werd door het gloeien van deze. Het liet haar niet koud, meerdere feiten niet, al won het feit dat hij haar op haar kwetsbaarst had bewonderd nu lang en breed van de andere. De blosjes moest ze echter kwijt; haar broer mocht niets vermoeden. Absoluut, totaal niets. Zelfs niet het kleinste, want van een leugen kwam de anderen, en dat pad wilde ze niet opgaan. Voorzichtig nam ze aan hap van haar ontbijt, voordat ze de magnetron hoorde gaan. Hier liep ze op af, en terwijl ze dit deed hoor ze haar broer weer spreken. "I don't know how you aren't limping," mompelde hij. Het was waarschijnlijk dat hij haar geamuseerd aanstaarde, maar gezien haar positie was het voor haar niet mogelijk om zijn gezicht te bekijken. "What do you mean?" vroeg ze, zonder dat er in haar hoofd een belletje was gaan rinkelen. De eerst volgende woorden die de jongeman sprak waren niet op haar gericht, maar op de blonde jongeman. "How did you sleep well, she was loud and annoying for a way too long amount of time." Mok, ze moest haar mok vasthouden. Haar grip om deze versterkte, voordat ze langzaam maar zeker op haar plek versteende. Hij wist het, dat was haar eerste gedachte. Hij wist van hen, gezien hij overduidelijk had mee gekregen wat er die avond was gebeurd. Anders had hij toch zeer zeker niet zo'n onsmakelijke opmerking weten te maken - of was dat enkel een logische gedachte vanaf haar standpunt? Ze moesten het nu bekennen, en konden alleen maar hopen dat de jongeman geen van beide verrot zou schelden, of misschien zelfs wel zou slaan. Haast had ze haar mond open getrokken en er een regen van woorden uit laten rollen, haar broer was haar echter weer voor. "Could you and Josh be more silent next time, for gods sake? I now know that he finally knows what he's doing, but quite frankly that's all i hope to ever know." Rabia draaide zich om, zou haast haar melk morsen door de snelle draai die ze had uitgevoerd. "Mateo!" bracht ze uit, niet enorm geamuseerd door zijn woorden. Het enige positieve aan deze was het feit dat hij dacht dat het haar ex was geweest, die voor de overlast had gezorgd. Ross was uit het verhaal gebleven, zoals ze had gehoopt. Zonder dat ze het doorhad vonden haar ogen die van hem, beschaamd zoals deze ook waren geweest als het daadwerkelijk over Josh was gegaan. Hierna vielen haar ogen echter alweer op haar broer, voordat ze weer met haar hoofd schudde.
i bet your momma named you goodlookin'
LYNN_GVNN
from LYNN_GVNN on 01/06/2018 01:11 AMEen grinnikje rolde over mijn lippen toen de jongen me vroeg of ik meer wou. 'Yes.' Zeg ik speels. Het is fijn dat ik dit nu zo kan doen, zonder dat hij me slaat of zo. Ik wist wel dat ik dit bij hem kon doen, hij het goed op zou vatten en gelukkig ook mee deed. Wanneer hij harder begint te stoten, kreun ik harder en zet mijn nagels zachtjes in zijn rug. Mijn ogen hou ik gesloten en ik blijf heerlijk hijgen, tot ik voel waar hij mee bezig is. Nee, shit, als hij me nog langer af zou trekken, dan zou ik veel te vroeg klaar komen. Ik wil hem stoppen, maar besluit om dat toch maar niet te doen, omdat ik dit eigenlijk wel heel erg lekker vind. In plaats van hem te stoppen, laat ik hem gewoon zijn gang gaan, zet mijn nagels nog wat dieper in zijn huid en laat een van mijn handen in zijn nek rusten. 'Hmm, that's so much better.' Hijg ik. Ik beweeg mijn heupen even mee, druk zijn hoofd weer naar de mijne en druk mijn lippen op de zijne, waarna ik even goed met hem zoen. Ik wou dat dit voor altijd door kon blijven gaan, maar voor hem ben ik natuurlijk ook maar gewoon een hoer.
Het maakt me op de een of andere manier best verdrietig, het idee dat ik hem waarschijnlijk niet meer zou kunnen zien na dit. Ik laat zijn lippen weer los, laat mijn handen over zijn rug gaan en laat een zuigzoen achter in zijn nek. Eigenlijk mocht het niet, je klanten weg laten gaan met een mark, maar ik kon me gewoon even niet inhouden en het is niet alsof ze elke klant gaan inspecteren. Goed, die zuigzoen zou de jongen wel goed moeten verbergen, want dat is gewoon duidelijk zichtbaar. Wanneer een heerlijk gevoel me overspoeld, knijp ik mijn ogen weer dicht en kreun hard. 'Fuck, you're good!' Roep ik uit. 'Holy shit.' Hijg ik en ik klamp me nog wat beter aan hem vast.
from WildHearts on 01/06/2018 01:11 AMRoss
Hij kon de situatie maar niet van zich afzetten. Hij deed meerdere pogingen om even aan iets anders te denken dan de avond die ze hadden gehad, maar hier slaagde hij niet in. Zijn gedachten bleven maar hangen bij de dame, en deze wist hij met geen mogelijkheid van zich af te schudden. Stiekem vond hij dat niet erg. Als hij aan haar dacht verscheen er al een glimlach op zijn gezicht, het was ongelofelijk. Hij wílde niet eens verbergen wat hij voelde, maar wist dat er niets anders op zat. Wel kon hij zich voorstellen dat het nog flink lastig zou gaan worden, opnieuw moeten verbergen dat hij onoverwinnelijke gevoelens had voor haar. Hij mocht haar niet aankijken met die twinkel in zijn ogen, kon haar niet vertellen wat hij haar eigenlijk duidelijk wilde maken en kon ook geen glimlach vol genegenheid haar kant op werpen. Een hoop dingen waar hij op moest letten, terwijl het eigenlijk vanzelf ging. Zijn gevoelens waren niet in de hand te houden, ze waren er gewoon en ze zouden niet snel meer verdwijnen, had hij het idee. Dit wilde hij eigenlijk ook niet. Het voelde te goed.
Nadat hij de mouwen van zijn half dichtgeknoopte blouse ook dicht had geknoopt, was hij de keuken binnengestapt. Daar trof hij de twee personen aan waar hij op een bepaalde manier mee om moest gaan. Tegen Mateo moest hij liegen, doen alsof er niets gebeurd was. En tegenover Rabia mocht hij zijn gevoelens niet tonen en werd hij, maar ook Rabia gedwongen terug te schieten in de rollen die ze hoorden te hebben. Op dit moment was Ross enkel de beste vriend van Mateo, niets meer en iets minder. Nadat hij de keuken binnen was gestapt, kreeg hij van Rabia een zo nonchalant mogelijke begroeting toegewaaid. Dat was immers wat het tweetal nu moest doen: een act opdragen en mensen voor de gek houden. 'Morning,' knikte hij haar toe, een glimlachje hieraan toevoegend. In zijn achterhoofd begonnen er alweer beelden van gisteravond af te spelen. Hier probeerde hij zichzelf echter zo goed mogelijk van af te leiden, en beantwoordde de vraag die Mateo hem had gesteld om hier een poging toe te doen. 'Good.' knikte hij. Hij had er meer aan toe willen voegen - dat hij in maanden niet meer zo'n goede nachtrust had gehad bijvoorbeeld, maar hij hield het enkel bij dit ene woordje. 'Thanks man.' bedankte Ross zijn beste vriend met een een dankbare glimlach, waarna hij een mok uit een van de kastjes pakte. Nu hij met zijn rug naar Mateo toe stond, wierp hij kort een blik opzij. Zijn ogen kruisten die van Rabia. Hij wierp haar een grijnsje toe, maar richtte zich hierna weer op het inschenken van de koffie.
Said that you're afraid of heights, but you were meant to light the sky.
from Elio on 01/06/2018 01:10 AMRabia
Zijn broer had haar geen reactie gegeven, in ieder geval niet een met woorden. Enkel een grijnzend gezicht, en een onderzoekende blik in zijn ogen. Bij Rabia gingen er echter geen belletjes rinkelen en kwam de drang om op hem te reageren niet in haar op - ongestoord ging ze dan ook verder met het maken van haar ontbijt. De melk pakte ze weer uit de koelkast, zoals haast elke ochtend, om deze vervolgens op het aanrecht te zetten. De mok had ze niet veel later in haar handen, gevuld met het witte goedje en klaar om in de magnetron gezet te worden. Binnen enkele secondes was dit ook gedaan, en kon Rabia haar mok zien draaien in het rood, gelige verlichte kamertje. Al was dit niet wat ze bleef doen; honger had ze ook. Vandaar dat ze een kom pakte, verschillende bessen en wat granen, en natuurlijk de kwark vanuit de koelkast. Tegen de tijd dat dat ze enkel de kwark in de kom had gekregen hadden haar ogen weer met die van haar broer gekruist. "Come on, just say what's on your mind Mateo," mompelde ze. Niet veel later liet ze haar ogen over zichzelf vallen, om te kijken of ze ergens een vlek had of iets dergelijks. Misschien was ze wel ergens op gaan zitten - de kom liet ze los voordat ze twijfelend haar handen over haar broek liet glijden. Niets. Ze had absoluut geen idee waar de jongeman over in zat, wat hem zo vreselijk breed liet grijnzen. "Walk," bracht hij vervolgens uit. Fronsend pakte ze de kwark weer op, bracht ze deze terug naar de koelkast en liep vervolgens weer terug naar haar mok. Haar broer keek goedkeurend, schudde hierna zachtjes met zijn hoofd. "Shamefull," bracht hij uit voordat hij zichzelf naar de bank begaf. Fronsend bleef ze de jongeman aanstaren voor enkele secondes, haar hoofd vol met mogelijke betekenissen achter zijn woorden. Wat was shamefull, waar zou ze zich voor moeten schamen, of wat was er zo jammer dat het die benaming verdiende? Zachtjes schudde ze haar hoofd voordat ze verder werkte aan haar ontbijt. Niet veel later kwam Ross echter de kamer binnen gelopen, ze hoorde hem in ieder geval op de trap. Zachtjes glimlachte ze, al keek ze al snel naar beneden zodat niemand deze glimlach zou kunnen opvangen. Pas nadat haar broer goedemorgen had gezegd tegen de blonde jongeman keek ze op, alsof ze hem nog niet eerder had opgemerkt. "Goodmorning," bracht ze uit, voordat ze de laatste bes in haar kwark had gelegd. Met de lepel husselde ze deze door elkaar, en haar blik was hier natuurlijk op gericht. Ze kon hem immers niet te lang aan kijken, niet zonder dat haar gedachtes en gelaat een zooitje zouden worden. Tegen de tijd dat haar oudere broer weer sprak, was ze zijn eerdere woorden alweer vergeten. Veel had ze dan ook niet gedacht, van de vraag die hij zijn beste vriend had gesteld. Vreselijk vond ze het, dat ze hem weer zo moest benoemen in haar gedachtes. De beste vriend van - hij was zoveel meer. "How did you sleep?" had Mateo gevraagd, met een dampende kop koffie in zijn handen. "I made some, there is some left if you'd like," zijn kopje had hij omhoog gehouden bij het uitspreken van deze woorden, een glimlach rond zijn lippen.
Freckled
from Freckled on 01/06/2018 01:10 AMDe jongen sloeg zowel zijn armen als benen om het lichaam van Harvey, waaruit hij de conclusie nam dat hij toch wel aan het genieten was. Of hij was een spelletje aan het spelen, dat kon ook nog. Zijn reacties leken echter behoorlijk puur te zijn, waardoor het haast onmogelijk leek dat de jongen aan het faken was. Hij moest wel een hele goede acteur zijn om dit soort geluiden te faken. Al had hij waarschijnlijk bakken met ervaring, omdat het vast niet altijd even prettig was om genomen te worden door een onbekende. Harvey leek het in ieder geval niet fijn. Al deed hij misschien wel een beetje hetzelfde.
Een grijns vormde zich rond zijn lippen toen hij de woorden van de jongen kreeg te horen. Blijkbaar wilde hij meer. Niet dat Harvey dat erg vond, nee hij dat daar echt geen problemen mee. Hij wilde gewoon niet direct op een hard en snel tempo beginnen. Het was veel leuker om het een beetje op te bouwen, zo nam de spanning ook meer toe en was het niet binnen twee minuten klaar. Hij begreep ook niet dat mensen veel geld uitgaven om binnen enkele minuutjes klaar te zijn. Dan kon je het toch net zo goed zelf doen? Iedereen mocht het natuurlijk zelf weten, maar als hij het op die manier zou doen dan was het toch zeker een verspilling van het geld. Als je er wat langer over deed, dan had je er tenminste nog wat aan. 'Oh, you want more, hmm?' Vroeg hij dan ook met een grijns rond zijn lippen, terwijl hij nog wat harder begon te stoten. Harvey vond het alleen maar leuk dat de jongen hem een beetje uit probeerde te dagen. Daarvoor wilde hij ook beter zijn best doen voor hem, ondanks dat zogenaamd alleen om hemzelf moest draaien. Hij vond dat nog steeds onzin. Harvey boog zich dan ook wat meer naar voren toe en plaatste enkele kussen in de nek van de jongen. Zijn hand liet Harvey over het torso en de buik van de jongen op een tergend langzaam tempo naar beneden glijden. Hij hoopte dat de jongen teveel aan het genieten was om hem tegen te houden. Want hij was er redelijk zeker van dat de jongen hem tegen zou houden als hij doorhad wat Harvey aan het doen was. Hij probeerde hem nog wat meer af te leiden door het tempo weer te verhogen en harder te stoten. Zijn kreunen werden ook wat harder, want dit voelde beter dan dat hij van te voren verwacht had. Naar de hoeren gaan gaf hem voldoening, maar het was niet dat hij het extreem lekker vond. Zijn hand gleed af naar de erectie van de jongen en begon hem af te trekken.
from WildHearts on 01/06/2018 01:09 AMRoss
Als je hem een paar weken geleden had gevraagd of hij er spijt van zou hebben als hij nog een keer met het zusje van zijn beste vriend het bed gedeeld had, antwoordde hij waarschijnlijk met een ja. Nu het echter zover was en het werkelijk nog een keer gebeurd was, zou je Ross beter niet die vraag stellen als er weer een ja verwacht werd. Dit keer zou hij bovendien antwoorden met een nee. Nee, hij had er geen spijt van. Hij voelde zich er niet meer schuldig over, misschien na de eerste keer - ook zeker niet zoveel als het hoorde -, maar zeker niet over de tweede keer. Ross had het gemist, niet alleen haar lichaam natuurlijk, eigenlijk nog meer gewoon het samen zijn. Hier kregen zij immers niet de kans voor, het was ze niet gegund. Maar hij wilde het, verlangde er meer naar dan naar wat dan ook. Hij wilde haar in zijn armen nemen wanneer dit maar kon, haar kunnen zoenen wanneer hij maar wilde en wenste dat ze niet sneaky hoefden te doen als het ging om hun affectie naar elkaar toe. Maar dit kon gewoon niet. Het zou niet hun realiteit worden, enkel een fantasie die hen maar zou blijven achtervolgen. De gevoelens die ze voor elkaar hadden, moesten achter gesloten deuren blijven. Daar had Ross zich deze avond echter helemaal niet mee bezig gehouden. Hij had zich laten sturen door zijn onbedwingbare gevoelens, had zich hier volledig aan over gegeven. En het had goed gevoeld, om het een keer niet te hoeven verbergen. Het had een beetje als thuiskomen gevoeld toen hij haar in zijn armen had gesloten en ze toen samen in slaap gevallen waren. Hij wilde dat het altijd zo kon zijn, dat het gewoon zo kon blijven, zoals ze er toen bij hadden gelegen. Hoe graag hij ook zo lang mogelijk had willen blijven liggen, haar lichaam tegen het zijne - hij besefte zich dat het niet handig was tijd te rekken tot op de laatste seconde. Het was te riskant, en het was nog altijd de bedoeling dat problemen vermeden werden. Dus was Ross, met alle tegenzin uit het bed gekropen, dit echter niet voor haar nog een laatste keer te kussen. Hij had het niet kunnen laten, en wilde immers ook niet de indruk achter laten dat het niets voorgesteld had, of dat het een one night stand was geweest - ook al was dit de tweede keer dat het tweetal zo'n nacht met elkaar beleefde -. Hij wilde dat ze zich besefte dat het voor hem meer betekende dan enkel dat, dat hij werkelijk gevoelens voor haar had en dat het er als het aan hem lag, niet bij bleef. En dat wist Rabia ook. Ross was dus teruggekeerd naar de logeerkamer, waar hij oorspronkelijk de hele avond en nacht had moeten wezen, maar dat niet gedaan had. Hij had zichzelf op het bed laten vallen en was hierna nog lichtjes ingedoezeld. Het voelde echter maar als een minuut nadat hij alweer gewekt werd en dit hem alameerde dat het tijd was om zich klaar te maken. Dit kostte hem niet al te veel moeite, dus enkele momenten later stapte hij de trap af. Hij schraapte een keer zijn keel, terwijl hij de mouwen van de blouse die hij aan had dichtknoopte.
Said that you're afraid of heights, but you were meant to light the sky.
from Elio on 01/06/2018 01:09 AMRabia
Dat was de tweede avond geweest, dat ze een onbeschrijfelijk grote fout hadden gemaakt. Eentje die Ross zijn vriendschap zou kunnen kosten, Rabia haar goede relatie met haar broer. Al was het die risico's waard geweest - dat had ze gisteravond al gevonden, nadat ze in de armen van de jongeman was gekropen. In die houding, en met de dekens over hen heen, had ze zich nog nooit zo veilig gevoeld. Zo waren ze immers niet blijven liggen na de eerste keer, zo was ze niet in slaap gevallen. In zijn armen, met haar gezicht tegen zijn borstkas en zijn hoofd, steunend op het hare. Ze had enkele minuten wakker gelegen, nadat ze elkaar een fijne nachtrust hadden gewenst, om naar zijn ademhaling te luisteren. Deze was na enige tijd weer veranderd in de rustige, kalme en normale ademhaling, die ze voor het potje stuwen had gehoord. Ze had zichzelf erop betrapt, dat ze de hare aan de zijne had gelinkt, dat ze in ademde wanneer hij dit deed, en deze hap lucht weer naar buiten blies op het moment dat zijn borstkas weer daalde. Al was dat niet het enigste geweest, waar ze zichzelf met een kleine glimlach op had betrapt. Zo had ze al nagedacht over meerdere nachten, dat ze zo bij elkaar zouden kunnen liggen. Dat ze zo eigenlijk altijd wel in slaap zou willen vallen, met Ross dicht bij haar. Niet zomaar natuurlijk, en lang niet altijd met het tafereel dat ze ervoor hadden gehad als hoofdgerecht. Gewoon, aan het einde van de dag bij elkaar in bed kruipen. Nog even na praten, leuke dingen met elkaar delen, en vervolgens naar elkaar blijven kijken totdat een van beide het begaf, en in een vreedzame slaap weg dompelde. Precies wat ze gisteravond ook had gedaan, vlak nadat ze zich had bedacht dat ze meer dan enkel vriendschappelijke en sensuele gevoelens had voor de jongeman. Ze vond hem leuk, op een manier waarvan ze nu zeker was dat het een romantische was, en waarvan ze zich bewust was dat het makkelijker was geweest als dat nooit zo was gekomen. Maar hoe kon ze anders?
Die ochtend had haar enkel bewezen dat haar vraag geen onzin was geweest; ja, de jongeman had haar zijde verlaten, maar niet zonder haar te kussen voordat hij de kamer had verlaten. Hoe kon haar hart door zijn actie niet smelten? Hoe kon ze niet vallen voor zijn liefdadigheid, zijn charmes en zeker ook zijn uiterlijk? Hij maakte het haar onmogelijk - het was dan ook geen wonder, niet voor haar, dat ze een verliefde zucht had laten klinken nadat de deur in het slot had laten vallen. Hierna was ze weer in slaap gedompeld, voor het resterende uur dat ze nog had. Ze snapte hem wel, dat hij liever te vroeg als te laat haar kamer zou verlaten. Na dat uur was ze zelf ook uit haar bed op gestaan, had ze zichzelf in wat kleren gehesen voordat ze naar de badkamer was gegaan. Daar had ze wat water in haar gezicht gegooid en haar haren opgestoken, voordat ze samen met de kleren van gisteren weer terug naar haar kamer was gelopen. De gewoonlijke routine was toen van start gegaan; outfit uitzoeken, wat make-up op haar gezicht smeren, en als laatste haar haren weer loshalen en deze doorborstelen. Tijdens deze routine kon ze echter maar aan een ding denken; Ross, wat ze gisteravond hadden meegemaakt en hoe gek ze op hem was. Zelfs toen ze de trap af liep en in de woonkamer uitkwam was hij nog de reden voor haar glimlach, al probeerde ze deze vrijwel meteen weg te werken bij het zien van haar broer. "Good morning," sprak ze, voordat ze zich vrijwel meteen in de keuken probeerde te verstoppen voor eventuele bloopers van haar kant. Hij mocht het niet weten, nu niet en nooit niet. Alleen die realisatie was al genoeg om haar glimlach te laten smelten.
LYNN_GVNN
from LYNN_GVNN on 01/06/2018 01:09 AMZodra de jongen zijn tijd neemt bij het om doen van een condoom, ga ik een beetje rechtop zitten en glimlach zwakjes. Negen van de tien mannen gebruikte niet eens bescherming en meer dan de helft deed niet aan voorspel bij mij, dus ik kan gerust zeggen dat ik hier te maken heb met een moment dat uniek is voor mij. Dit is het type jongen waarmee ik een relatie zou willen hebben, maar.. nee, dat kan niet. Ik kan geen relatie met een klant nemen, niet zolang ik dit werk doe. Misschien had hij ook wel een vriend, maar wou hij vanavond alleen even zijn frustratie kwijt, wie weet wat zijn verhaal is. Als hij weer dichterbij komt, kijk ik op uit mijn gedachten, ga goed liggen voor hem en kreun even als hij zich bij me naar binnen drukt. Het was niet de pijn en zo gevoelig was ik nou ook weer niet, maar ik vond het altijd wel spannend. Het is gewoon fijn om te merken dat hij het rustig aan wilt doen. De meeste mannen waren ruig en hadden ook een penis waar ik liever nee tegen zeg, maar dit is toch een stuk beter.
Wanneer de jongen zijn tempo op bouwt, kreun ik weer, sla mijn benen om hem heen en sluit mijn ogen. 'Fuck.' Hijg ik. Ik sla nu ook mijn armen om hem heen en laat mijn vingers rusten op zijn rug. Zijn huid is zacht, warm en gespierd, terwijl dat van mij juist vaak koud, ruw en totaal niet gespierd was. Voor de eerste keer in mijn leven kan ik zeggen dat ik van seks geniet en ik wil er dan ook van genieten zolang het duurt. Wanneer hij net mijn gevoelige plek raakt, kreun ik wat harder en schaam me daar niet voor, wetende dat mensen van buitenaf het wel zouden kunnen horen. Het maakte niet uit, want dit is mijn werk en om klaten te stimuleren was er niks mis met een luide kreun. Er was niks mis met het laten merken dat ik van seks geniet en genieten doe ik zeker.
Ik wou hem een beetje sturen, maar de vorige keren dat ik dat deed, werd ik geslagen en gekleineerd. Er werd vaak gezegd dat ik er helemaal niks over te zeggen had omdat ik volgens hun toch maar een stomme kleine hoer was. Ik moet die gedachte echt van me af schudden, ik wil niet dat hij merkt dat ik aan de negatieve dingen aan mijn werk denk. Ik weet dat deze jongen lief en rustig is, hij zou vast niet boos worden als ik hem een klein beetje zou sturen. Hmm, ik zou het natuurlijk ook op een andere manier aan kunnen pakken, hem een beetje uitdagen bijvoorbeeld. Terwijl de jongen op dit tempo blijft bewegen, leg ik mijn hand weer in zijn nek en breng mijn hoofd een beetje omhoog. 'Is dat alles wat je kan?' Fluister ik en ik grinnik even zachtjes, waarna ik weer kreun. 'Fuck. me.' Fluister ik. Hij hoefde zich voor mij echt niet in te houden.
Freckled
from Freckled on 01/06/2018 01:09 AMZijn een vinger, werden er al snel twee en vervolgens ook drie. Gelukkig leek de jongen dit ook fijn te vinden, aangezien Harvey geen commentaar kreeg. Hij wist niet of de jongen wel echt naar hem zou luisterde, omdat hij dat had gezegd, maar het gaf hem toch wel een goed gevoel dat hij geen kreten van pijn sloeg. De jongen was natuurlijk gewend om dingen te doen, zonder dat hij daar inspraak in had. Daarom zou hij vast veel aankunnen, maar er waren gewoon altijd dingen die je niet lekker vond. Voor Harvey bracht het meer plezier als iemand dat gewoon zei. Hij zou met een schuldgevoel weggaan als hij iets had gedaan, waarvan het duidelijk was als de ander het vervelend had gevonden. Misschien was hij daarom ook niet echt voor dit leven gemaakt. Het was voor hem veel beter als hij iemand vond met wie hij gewoon de liefde wilde bedrijven, maar dat was nu nog even niet voor hem en enkel zijn hand gebruiken was ook gewoon saai. Ach, als hij dit echt zat begon te worden dan zou hij het misschien wel overwegen om iemand te zoeken om een relatie mee aan te gaan.
Zijn hoofd werd dichter naar de jongen toegetrokken en er werd iets in zijn oor gefluisterd. Een grijns vormde zich rond zijn lippen en hij keek de jongen even aan. Zijn grijns veranderde in een speelse glimlach en hij haalde zijn vingers uit hem. De jongen was klaar voor hem en dat betekende maar één ding. In plaats van direct aan de slag te gaan, kroop hij nog snel even van hem af en haalde hij een condoom uit zijn broekzak. Hij scheurde de verpakking op en deed 'm om zijn erectie, waarna hij weer boven de jongen ging hangen. Het was voor hem gewoon belangrijk om altijd bescherming te gebruiken. Niet dat hij de jongen niet vertrouwde, maar je wist maar nooit wat voor eerdere klanten hij had gehad. Harvey kon het zich goed voorstellen dat de jongen gedwongen werd om seks te hebben zonder condoom.
Hij pakte zijn eigen erectie vast en duwde deze, nog steeds wat voorzichtig, bij de jongen naar binnen en begon vervolgens op een rustig tempo op en neer te bewegen. Nog steeds hield hij rekening met de ander, terwijl dat niet van hem verwacht werd. Hij kon het gewoon niet laten. Vervolgens begon hij zijn tempo een beetje te verhogen, terwijl er zachte kreunen over zijn lippen rolden.
Reply