Latest posts
First Page | « | 1 ... 883 | 884 | 885 | 886 | 887 ... 897 | » | Last
Search found 8963 matches:
Re: O l BFS - Best Friend's Sister
from Elio on 01/06/2018 01:05 AMRabia
Het duurde even, secondes die als uren leken te voelen tikte voorbij, voordat ze de klink naar beneden hoorde en zag gaan. Nog snel bewoog ze zichzelf even in de juiste houding, met haar gezicht tot de jongeman gericht, en een glimlach op haar gelaat. Hij moest eens weten hoe ze er nu uitzag, dan was hij wellicht helemaal niet zo rustig gebleven, al was dit ergens ook waar ze op hoopte - rust, desondanks dat deze avond niet zo gepland was. Zo werd de daad in ieder geval niet vaak omschreven, om het zo maar te verwoorden. "Back? Ross, when did we stop?" Zachtjes grinnikte ze, voordat ze een hand boven haar dekens bracht en haar haren wat verder achter haar oor zette. "Didnt know it would be this much of a surprise to you.." Zachtjes grinnikte ze weer, voordat ze haar ogen sloot. "Get in," mompelde ze, voordat ze haar ogen weer opende en haar blik weer op de jongeman liet vallen. "Shirtless, i see." Geamuseerd liet Rabia haar blik over Ross zijn torso heen glijden, glimlachte ze met haar blosjes op haar wangen. Het licht raakte hem niet van voren, en was het voor haar enorm duidelijk; de spieren die de jongeman had kon ze vanaf hier al zien. Prachtig was hij, mannelijk en breed in alle goede manieren. Een jongeman waar ze uren naar kon kijken, waar ze haar vingertoppen over wilde laten glijden. Ergens was het grappig, dat er al zoveel verlangen in haar op ging, door enkel naar zijn blote bovenlichaam te kijken. Ging het voor hem ook zo, wanneer hij iets van haar zag wat bij hem in de smaak viel? Niet dat ze daar niet snel genoeg achter zouden komen. Al was het ook niet zo dat ze geen greintje zenuwen kende, op het moment.
Haar tweede hand verscheen ook boven de lakens, zodat ze de jongeman naar haar toe kon wenken. Al klopte ze niet veel later op het bed, als teken dat hij naast haar plaats zou moeten nemen. "You'd hold me, remember?" Zachtjes glimlachte ze, voordat ze voorzichtig wat omhoog kwam en zo haar schouders boven de lakens uit liet komen. Ze kon een kleine grijns niet onderdrukken en liet deze voor enkele secondes op haar lippen staan, voordat ze haar onschuldige lach weer tevoorschijn toverde. "I'm still scared of the monsters, hm?" Haar blosjes werden nog wat roder op het moment dat de jongeman dichterbij kwam, haar tanden vonden haar onderlip om zacht in te bijten gedurende deze tijd. Dit echter zonder dat ze er weet van had, gezien het geen bewuste handeling was geweest. Dit, bedacht ze zich, was wat de jongeman met haar deed. Ze zou haarzelf eigenlijk moeten zien liggen, met enkel de dekens over haar heen en wachtend op de aanraking van een blonde jongeman, die haar niet eens zou mogen bekijken tijdens het zwemmen. Het was verkeerd, Mateo zag Ross als zijn jongere broertje en zo was het altijd al geweest. Zij, als zijn zusje, kon het simpelweg niet maken om hem op deze manier te verraden. Doch was het moment nu te dicht bij, kon ze zichzelf niet langer weg houden van haar gevoelens en het hongerige gevoel dat ze al maanden lang bij haar had gedragen. Ze was klaar om los te laten, om zichzelf over te geven aan dit moment dat ze samen zouden hebben - voor haar was het immers duidelijk, dat wat ze had voorgesteld daadwerkelijk zou gebeuren. Ze kwam dan ook nog wat verder omhoog, zodat de jongeman in ieder geval zou kunnen zien dat haar bovenkant niet bedekt was. De meiden lagen echter nog veilig geborgen - zoveel zou ze hem ook niet geven, in ieder geval niet zo snel. Het spelletje was nog niet helemaal over, en hij zou zelf nog mogen uit vinden of ze verder nog iets aan had.
i bet your momma named you goodlookin'
Freckled
Re: Orpg || If you fill my heart with love, then you'd fill my voids above 18+
from Freckled on 01/06/2018 01:05 AMHarvey kneep zijn ogen kort even samen toen de jongen hem tegenhield. Hij vertelde hem dat het om hem ging en dat was misschien ook wel zo. Toch vond hij het altijd wel prettig om de ander ook een beetje te verwennen. De meeste jongens waarvoor hij betaalde, stopten hem als hij het deed. Af en toe was er eentje die hem wel zijn gang liet gaan als hij uitlegde dat hij het niet erg vond om het te doen. De jongen vroeg aan hem wat hij precies wilde, maar dat wist hij niet zo goed. Hij ging gewoon altijd een beetje zijn gang, zag vanzelf wel waarop het uitliep. Soms had hij wel seks met iemand, andere keren bleef het enkel bij een blow job, omdat hij geen zin meer had. Of hij vond de ander gewoon niet aantrekkelijk genoeg. De jongen die hij nu tegenover zich had, was ontzettend aantrekkelijk en dat zorgde er alleen maar meer voor dat hij hem ook wilde verwennen. Harvey wilde dat de jongen evenveel genot ervaarde als dat hij dat deed.
De jongen kwam nu zelf met een idee en hij werd op het bed geduwd. Hij verontschuldigde voor als hij brutaal overkwam. Met een grijns op zijn gezicht schudde Harvey zijn hoofd. 'Ik vind het niet erg', merkte hij op. Het was beter dat de jongen wel een idee had van wat hij wilde doen, dan dat ze zwijgend tegenover elkaar bleven staan. De lippen van de jongen op zijn bovenlichaam voelden prettig aan, hij beet dan ook zachtjes op zijn lip. Het aanzicht van de jongen die daarmee bezig was, was ook zeker niet verkeerd te noemen. Hij voelde hoe de jongen zijn tepels in zijn mond nam en hier zachtjes op beet. Weer rolde er een zachte kreun over zijn lippen. Het voelde ontzettend prettig aan.
Inmiddels had hij wel besloten dat hij vandaag wel seks wilde. Hij vond de jongen veel te aantrekkelijk om het enkel bij een blow job te houden. Hij wilde hun lichamen tegen elkaar aan voelen, hoe ze samensmolten. Hij kwam dan ook weer overeind en wisselden hen van positie, waardoor hij bovenop kwam. Harvey drukte ook enkele kussen op het bovenlichaam van de jongen, waarna hij zijn boxer vastpakte en deze naar beneden trok. Met zijn vingers streelde hij zachtjes even over de erectie van de jongen, hij had dan wel verteld dat het nu om Harvey draaide, dit was gewoon iets wat hij niet kon laten. 'Ik wil je nemen,' zei hij tegen de jongen, zodat het duidelijk was wat hij van plan was. Hij liet zijn vingers tussen de billen van de jongen glijden, om er vervolgens een bij hem naar binnen te drukken. Dit deed hij altijd, zodat iemand nooit pijn zou lijden als hij bij hem naar binnen zou gaan. Hij merkte al redelijk snel dat de jongen al wel wat gewend was.
from WildHearts on 01/06/2018 01:04 AMRoss
Wellicht kwam hij straks haar kamer binnen en werd het hem dan duidelijk dat het allemaal een grap geweest was, dat hij het niet serieus had moeten nemen. Maar zijn gevoel zei dat ze dit net zo graag wilde als hij. Het was maanden geleden sinds die ene avond, een avond waar hij nog té vaak aan terug dacht. Ze hadden zich beiden voorgenomen om het niet nog eens te laten gebeuren, om het te beschouwen als een grote fout en deze niet nog een keer te begaan. Ross wist van zichzelf dat hij het vaak moeilijk vond er op die manier over na te denken, maar hij had zich in weten te houden. Totdat hij bij deze mensen introk en het hem toch iets te heet werd onder de voeten. Zijn verlangens naar Rabia bleven maar groeien, liepen bijna de kan uit. De gevoelens die hij al een lange tijd voor haar leek te hebben, waren simpelweg niet meer onder te dompelen. Hij wist het niet meer voor elkaar te krijgen te negeren wat zijn hart hem vertelde. Daarbij vergat hij nog wel eens dat het eigenlijk niet kon en soms vond hij het zelfs belachelijk dat de twee zich lieten tegenhouden door Mateo. Was hij werkelijk degene die hun weerhield van het delen van de dingen die ze voor elkaar voelden? Maar dat waren momenten waarop de dingen die hij voelde voor Rabia bezit van hem namen, het verlangen om samen te zijn en het niet te hoeven verbergen of negeren. En vlak daarna onderbrak zijn hoofd dit weer, en praatte die hem in dat het eigenlijk echt niet kon. Maar zelfs als zijn hoofd zich ook in dit dubio mengde, stond zijn hart aan kop. Dat was immers de reden dat hij nu voor haar deur stond, niet precies wetend wat hem te wachten stond, maar wel zeker van wat hij wilde. En natuurlijk dwaalde in zijn achterhoofd alsnog het idee rond dat het fout was, maar dit negeerde hij. Hij wilde er niet meer naar luisteren, had er genoeg van om continu in een tweestrijd te moeten zitten, terwijl hij eigenlijk allang wist wat hij in werkelijkheid wilde. Hij wilde háár. Ross kreeg niet lang na zijn gestelde vraag antwoord van de dame. Hij grijnsde en drukte zichzelf van de muur af. Hierna legde hij zijn hand op de klink en trok deze naar beneden toe. De deur ging open, een straaltje licht viel naar binnen toe, bescheen de grond met Ross' schaduw hierin. Zijn ogen vonden al snel Rabia, die in bed lag met de dekens hoog opgetrokken. Hij grijnsde. 'Back to playing games I see.' Ze deden niet anders.
Said that you're afraid of heights, but you were meant to light the sky.
LYNN_GVNN
from LYNN_GVNN on 01/06/2018 01:04 AMIk vind het echt heerlijk dat hij zijn hand zo door mijn haar haalt, maar wanneer hij dan ook nog eens mijn haar vast pakt door het tempo wat te verhogen, heeft hij me. Dit maakt me zo opgewonden, het geeft me zo'n ongelooflijk goed gevoel. Wanneer hij mijn haar los laat, blijf ik nog even zuigen, maar kijk hem dan zwijgend aan als hij me weg duwt en omhoog helpt. Hij is zo mysterieus, wat wilt hij nu eigenlijk? Het word me al snel duidelijk wat hij wilt en ik sluit dan ook even mijn ogen wanneer ik degene ben die verwend word. 'Fuck.' Kreun ik zacht. Ik snapte het niet, waarom wou hij me verwennen, dit is zijn moment. Het is niet dat ik nu klaag, ik vind dit namelijk geweldig, maar ik vroeg het me oprecht af. Terwijl ik mijn ogen nog gesloten heb, kom ik dichterbij, breng mijn hoofd naar zijn nek en druk daar een kus op. Dan open ik mijn ogen en hijg even. Ik wil niet tegen hem in gaan, maar iets in me zegt dat dat misschien wel beter is. 'Wacht.' Zeg ik en ik trek me los. 'Het gaat hier om jou, niet om mij.' Mompel ik. Het is al een tijd geleden dat iemand me zo behandelde, maar toch kan ik dit niet zomaar laten gebeuren, hoe graag ik het ook wil. 'Ik wil heel graag dat je me vertelt wat je een beetje van me verwacht, wat je wilt.' Zeg ik en ik kijk hem aan. Hij moest nadenken over het doel dat hij had voor vanavond. 'Wacht, ik krijg een idee.' Zeg ik met een grijns en ik pak hem vast. 'Vergeef me als ik brutaal overkom.'
Ik neem de jongen mee naar het bed, duw hem daar op en streel zijn lichaam even, waarna ik een paar kusjes op zijn prachtige lichaam druk. Ik wil erachter komen wat hem stimuleert, waar hij stiekem van kan genieten. Natuurlijk heb ik dit geleerd door het bij andere mannen te doen, maar elke man zou er anders op reageren. Na een paar kusjes, besluit ik om mijn tong te gebruiken en neem al snel zijn tepel in mijn mond, waarna ik er zachtjes en speels in bijt. Geen idee hoe hij hierop zou reageren, maar aangezien ik daar achter wil komen, stop ik er ook niet zomaar mee, tenzij hij wilt dat ik ermee stop. Weet ik meteen dat hij dat in ieder geval niet fijn vond.
from Elio on 01/06/2018 01:04 AMRabia
Natuurlijk was ze haar eigen voorstel niet vergeten, sterker nog; ze was niet voor niets meteen naar boven gesneld nadat ze thuis was aangekomen. De jongeman had kunnen denken dat ze meteen naar haar kamer was vertrokken, maar niets was minder waar geweest. De badkamer, daar was ze naartoe gegaan. Het slot had ze erop gedraaid, voordat ze alle lagen kleding uit had getrokken en ergens in een hoekje van de kamer had gegooid. Ze was zich immers niet zeker van de tijd die ze had, doch had ze nog het een en ander te doen. Het scheerschuim was van haar been naar de grond gevallen - en ze had geluk dat het kleedje net was gemist, door de witte drap - door haar onhandigheid, en lichtelijk ongeduld. Ze mocht van geluk spreken dat ze zichzelf tijdens het karwei niet had verwond, dat er geen pleister aan te pas hoefde komen. Al was het niet bij enkel haar benen gebleven, haar oksels konden ook nog een opfris beurt gebruiken. Normaal gesproken streste ze nooit, en ze ging er niet van uit dat Ross een bezwaar had tegen wat stoppels hier en daar, maar zichzelf stoppen kon ze niet. Het opruimen liet ze in eerste instantie ook aan haarzelf voorbij gaan. Haar haren, die moest ze immers ook nog zien te temmen. Zo netjes zaten ze immers niet, nadat ze het elastiek er uit had laten glijden. Al had ze er eerder aan getrokken, wellicht net iets te hard, door haar onzekerheid op het gebied van tijd. Al leek haar tempo haar eerder tegen te werken, dan mee te helpen, al zou ze zelf natuurlijk de laatste persoon zijn die dat zou erkennen. In totaal had het haar echter maar een minuut of vijftien geduurd, voordat ze met bijgewerkte make-up, gekamde haren en een gladde huid in haar kamer terecht was gekomen. Al waren de twijfels toen pas echt begonnen; moest ze wel iets aan, of eerder serieus ingaan op wat de jongeman haar had gezegd, en dus niets aantrekken? Wellicht dat, als ze het speelse wat ze samen hadden erin wilde houden, ze hem weer moest geven waar hij niet perse om gevraagd had. Naakt dus, zoals hij haar had verteld, al zou hij dat niet meteen kunnen zien wanneer hij haar kamer in zou lopen. Iets wat ook veiliger was, dat ze tot haar nek onder de dekens lag, gezien dat er een enorm kleine kans bestond dat er iemand anders door de deur zou lopen. Voor een aantal minuten had ze moeten wachten, lag ze met haar haren te spelen en zelfs nog even met haar telefoon, al was dit eerder om te checken of ze nog woord had gekregen van haar ouders of haar broer. Geen nieuws, en dus zouden ze veilig zijn mocht de jongeman aan haar deur komen. Al werd die vraag die ze zichzelf stelde al snel beantwoord door een klop op de deur, en door de woorden van de jongeman. Zachtjes grinnikte ze voordat ze de dekens nog wat hoger op trok. "I guess you'll have to come in to find out," bracht ze, met een vrolijke toon in haar stem. Er waren in haar kamer geen losse kledingstukken te bekennen, gezien ze deze nog wel in de badkamer had laten liggen. Hij zou het niet kunnen weten, zolang ze nog onder de dekens was. Een klein spelletje was niet verkeerd, toch? Hij had haar vandaag al genoeg geplaagd, en nu was de buurt weer aan haar.
Freckled
from Freckled on 01/06/2018 01:03 AMEen glimlach vormde er zich rond zijn lippen als de jongen zegt dat hij er vanuit gaat dat hij wilt dat hij hem verrast. Het maakte Harvey in principe niet zo heel veel uit. Als de jongen hem wilde verrassen vond hij dat prima, hij mocht ook nog even wachten totdat hij zijn drankje op had. Hij kwam nog met de mededeling dat hij rustig zijn drankje op mocht drinken en hierdoor veranderde zijn glimlach in een grijns. 'Ik weet niet of dat heel makkelijk gaat als jij bezig bent', merkte hij op. De jongen leek namelijk al direct aan de slag te willen gaan en daarom zweeg hij ook. Hij liet hem gewoon zijn gang gaan, terwijl zijn broek opengemaakt werd en samen met zijn boxer naar beneden getrokken werd. Harvey kon wel doen alsof dit hem koud liet, dat de jongen hem al begon af te trekken, maar dat was niet het geval. Zijn geslachtsdeel reageerde dan ook al behoorlijk snel op de handelingen van de jongen. Niet dat dat een probleem was, daarvoor was hij hier natuurlijk naartoe gekomen. Eenmaal hij helemaal hard was, ging de jongen met zijn mond aan de slag en hierdoor kwam er een zacht kreuntje uit zijn mond. Hij nam nog snel een slok van zijn drankje, dat nu bijna leeg was, en reikte met zijn hand naar de haren van de jongen en liet deze hierdoor gaan. Hierna pakte hij hem ook zachtjes vast aan zijn haren om zelf het tempo te kunnen bepalen. Hij vond het altijd wel prettig om die controle te hebben, al zou hij iemand nooit dwingen om te diep te gaan. Ze mochten zelf bepalen of ze dat wilden doen, dat deed hij niet voor hen. In tegenstelling tot velen anderen, vond hij het namelijk niet aantrekkelijk om iemand te zien kokhalzen.
Harvey dronk de laatste slok op van zijn drinken en liet de haren van de jongen weer los. Zijn handen gleden naar de rand van zijn eigen shirt en hij trok deze over zijn hoofd uit. Het was zo neerbuigend als hij zijn shirt aan zou laten terwijl de jongen zich vrijwel helemaal had uitgekleed. Hij duwde de jongen zachtjes van zich af om hem vervolgens omhoog te helpen, zodat ze tegenover elkaar stonden. Harvey stapte uit zijn broek en boxer en schoof deze aan de kant. Hij liet zijn hand in de boxer van de jongen glijden en vouwde deze om zijn geslachtsdeel. Rustig begon hij de jongen nu af te trekken. Hij wist dat dit niet nodig was, dat de meeste dit niet van hem verlangden, maar hij deed het toch. Hij vond het gewoon ongemakkelijk als hij de enige was met een erectie en de enige was die klaarkwam.
from WildHearts on 01/06/2018 01:03 AMRoss
De eerste keer dat de film Rabia al had laten schikken, had hij gevoeld dat ze wat dichter tegen hem aankroop, waar hij om had geglimlacht. Niet veel later sloeg hij een arm om haar heen, terwijl hij zo nu en dan grinnikend opzij keek als hij voelde hoe de dame weer een meter de lucht in sprong. Hij nam het haar niet kwalijk, had eigenlijk niet anders verwacht. Bovendien was het echt niet alsof hij het erg vond dat de dame dichter tegen hem aan kroop. Hij zou niet protesteren. Na de film waren de twee naar het strand gereden, waar ze besloten, zoals gepland, een ijsje te halen. De zon verspreidde een rood-goude gloed door de lucht, die weerkaatste op alles wat Ross zag. Rabia bijvoorbeeld. Er was een gouden gloed over haar gezicht heen gevallen, maar lang had hij dit niet kunnen bewonderen aangezien hij voelde hoe een koude substantie zijn huid raakte. Het kon ook niet anders met deze twee. Maar Ross genoot er intens van, de momenten met haar. Met Rabia lachte hij het hardst, op haar liet hij de meeste plagerijtjes los en leek hij het gelukkigst van binnen. Het was ongelofelijk hoe iemand zo'n invloed op hem had en hij snapte niet hoe ze het voor elkaar kreeg. Het leek zelfs alsof de dame er geen moeite voor deed. Ze hoefde hem alleen maar een blik te gunnen en hij zat al bijna op z'n knieën voor haar neus. Terug in de auto, na al het gekloot van het tweetal, voelde Ross hoe de dame haar duim langs zijn mondhoek liet gaan, om het ijs dat er blijkbaar nog zat, weg te halen. Hierna ontving hij een bedankje, waarbij zijn ogen even haar kant op gingen. Zijn glimlach werd breder. 'My pleasure.' zei hij, terwijl zijn ogen weer afgleden naar de weg.
Bij het huis aangekomen waren de twee eigenlijk een beetje hun eigen gangetje gegaan. Terwijl Rabia naar boven was vertrokken, had Ross nog even tv gekeken, maar was daarna zelf ook naar boven gegaan. Hij had zich omgekleed in een comfortabelere outfit, die eigenlijk enkel bestond uit een joggingbroek. Hiermee was hij op zijn bed geploft en checkte hij wat dingen op social-media. Dit werd hem al snel veel te saai, wat hem liet besluiten Rabia te herinneren aan haar voorstel, waar hij graag gebruik van wilde maken. Hij verliet zijn kamer en liep de gang over totdat hij voor de deur van Rabia stond, waar hij drie keer op klopte. 'You nude yet?' grijnsde hij, terwijl hij tegen de muur aan begon te leunen en zijn armen over elkaar heen sloeg.
from Elio on 01/06/2018 01:03 AMRabia
De film was verlopen, zoals ze had verwacht. Al vanaf de eerste keer dat het beeld haar had laten schrikken, had ze zich tegen Ross aan laten leunen. Hierbij had ze de armleuning die haar in haar zij stak genegeerd, gezien ze zich in ieder geval veiliger voelde op de momenten dat ze haar gezicht tegen zijn arm kon zetten, zodat enkel het geluid in de zaal haar nog de stuipen op het lijf kon jagen. Al had ze ook niet veel te klagen, gezien halverwege de film er een arm over haar schouders was gelegd. Zelf had ze een paar keren zacht gelachen toen haar blik in die van de jongeman was gevallen, omdat ze wellicht een beetje te heftig reageerde op wat er allemaal voorbij kwam. Maar ze het niemand ooit ontkent dat ze niet de vrouw was voor dit soort films, dat ze liever simpele soap's of romcom's keek, thuis op de bank was al prima. Dit bioscoop bezoek had enkel een aspect dat de huisbioscoop teniet stelde; Ross had haar mee genomen. Haar vraag had het wellicht ongemakkelijk weten te maken voor beide, al had de blonde jongeman dit niet echt laten blijken. Zo waren ze al uit de zaal gegaan, weer terug in de auto, en inmiddels op de parkeerplaats voor het strand. Daar wilde ze immers een ijsje halen, na wat overleg met de jongeman. Glimlachend stapte ze uit voordat ze haar zicht over het zand en de zee uit liet glijden. De keuze die ze hadden gemaakt was geen verkeerde geweest - het gaf de avond een romantisch sfeertje die eigenlijk verboden was, maar nu toch zo levendig leek te zijn met de ondergaande zon vlak voor hun ogen. Daar sprak ze dan ook over, terwijl ze haar schouder tegen de zijne aan liet wrijven tijdens het lopen naar het kraampje. Over hoe mooi ze het eigenlijk wel niet vond, dat ze het geen probleem zou vinden om een gehele avond te blijven, zodat ze de ondergang en de opkomst zou kunnen zien. Toen ze eenmaal het ijsje had besteld was ze echter opgehouden met praten en een tijdje stil geweest, voordat ze haar mondhoeken omhoog had gekruld. Er was haar immers een idee te binnen geschoten, eentje die ze even later onder luid gelach had uitgevoerd. Met haar lepeltje had ze wat ijs gesmeerd aan de neus van de jongeman. Al had ze natuurlijk kunnen verwachten dat hij het er niet bij zou laten, en dat ze even later zelf ook onder het ijs zat. Goed geslaagd dus, dat ijsje, naar haar idee. Het ondersteunde immers de motieven die ze hadden gehad, die Ross waarschijnlijk had gehad, om er deze avond even tussen uit te knijpen. Niet veel later hadden ze echter weer in de auto gezeten, en had Rabia haar ogen op het gezicht van de jongeman laten vallen. "You'be got some left," bracht ze uit, voordat ze nog wat ijs met haar duim van zijn mondhoek af haalde. Deze stopte ze vervolgens zelf in haar mond, om zo het restje ijs nog te proeven. Glimlachend schudde ze vervolgens haar hoofd en plaatste ze haar voeten weer op het dashboard. "Thank you, for taking me out."
LYNN_GVNN
from LYNN_GVNN on 01/06/2018 01:02 AMBlake.
De jongen had inderdaad een vreemd verzoek, of in ieder geval een verzoek die hij niet eerder heeft gehad. Als hij zegt dat hij wilt dat ik aan geef wanneer ik iets niet fijn vind, knik ik meteen. Ik had al teveel meegemaakt in deze branche, ik zou niet zo snel weg duiken voor iets, ik kon veel hebben. Terwijl de jongen rustig zijn glas leeg drinkt, kleed ik me rustig uit en merk dat hij me probeert te bekijken zonder dat het te veel op valt. Ik grinnik even en wanneer ik alleen nog mijn boxer aan heb, ga ik voor hem staan. 'Aangezien je niet hebt aangegeven wat je precies wilt, ga ik ervan uit dat je wilt dat ik je verras.' Zeg ik, waarna ik op mijn knieën zak. Ondanks ik dit al zo vaak heb gedaan, ben ik toch enorm zenuwachtig. Wat als hij het zelf niet fijn vind? Wat als ik het verkeerd doe volgens hem? 'Je mag gewoon de tijd nemen voor je drankje.' Zeg ik nog, terwijl ik de knoop van zijn broek rustig los maak. Ik wil mijn tijd nemen met hem, want volgens mij wilt hij precies hetzelfde. Ik wil ervoor zorgen dat hij het gevoel heeft dat hij zijn geld goed heeft besteed, dat hij eerlijk kan zeggen dat dit het waard is geweest.
Zodra ik zijn broek en daarbij ook zijn boxer omlaag heb getrokken, bekijk ik hem heel even, niet te lang, omdat ik weet dat het onbeleefd over kan komen als ik te lang naar iemand zijn penis staar. Ik pak zijn penis vast en begin hem eerst rustig af te trekken, terwijl ik met mijn andere hand zijn ballen stimuleer. Ik wil weten wat hij fijn vind, maar ik heb natuurlijk liever dat hij zelf aan geeft wat hij wilt, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niet veel fout kan doen. Hij was al een beetje opgewonden, dat was te zien, maar wanneer hij ook echt hard genoeg is, neem ik hem langzaam in mijn mond en begin hem op een laag tempo af te zuigen.
Het was steeds opnieuw enorm moeilijk om in te schatten wat iemand lekker vond. Er zijn klanten die ik vaker heb, zoals de vorige bijvoorbeeld en hij liet me ook duidelijk merken wanneer hij iets niet lekker vond. Hij deed het alleen niet normaal, hij was niet bang om me letterlijk een draai om mijn oren te geven als ik het niet deed zoals hij dat wou. Gelukkig voel ik me hier wel comfortabel bij en ik hoop dan ook echt dat hij dit ook fijn vind.
Hij koos mij, ik wil hem niet teleurstellen of het gevoel geven dat ik het alleen maar voor het geld doe. Het was natuurlijk wel zo, ik doe het uiteindelijk ook voor het geld, maar hij is zo anders dan de andere klanten die ik heb gehad, dat ik er geen moeite mee heb om het rustiger en langer te doen met hem.
from WildHearts on 01/06/2018 01:02 AMRoss
Hij vond het amuserend om te zien hoe er blosjes op Rabia's wangen begonnen te staan. Normaalgesproken ging ze altijd in op zijn grappen, maar op deze opmerking leek ze geen weerwoordje te hebben. Hij begreep het echter wel, in hun situatie was alles een beetje onduidelijk, zo ook het onderwerp ''liefde'' en of ze dit mochten uiten. In dit geval niet, maar elk klein momentje waarop dit wel mogelijk was, vulde het tweetal op. Maar ook al begreep hij dat ze er niet zo snel een reactie op had, stroomde er een soort gevoel van triomf door hem heen, die hij maar niet al te erg aan haar liet zien.
Rabia ontkende het niet eens, dat ze deze film gekozen had zodat hij haar vast kon houden als ze te bang werd voor wat er op het beeldscherm getoond zou worden. Hij lachte er zachtjes om. 'The worst thing is that you're not even denying it.' grinnikte hij. Hij had verwacht dat ze het op z'n minst zou ontkennen, maar dat deed ze niet. Dat was nog iets dat hij zo leuk aan haar vond: ze was onvoorspelbaar. Eigenlijk strookte hier een eigenschap bij de twee, want ook Ross deed vaak dingen die niet verwacht waren. Het zorgde ervoor dat hij zich nooit verveelde als hij met Rabia was, maar dat zou sowieso nooit gebeuren. Al zeiden de twee niks, deden ze niks, Ross zou zich nooit met haar vervelen. Het was gewoon niet mogelijk. Ross had zijn arm op de steun van de stoel geplaatst en had zijn mobiel in zijn hand, waar hij nog even het geluid van uit zette. Op het moment dat hij deze weer opgeborgen had, hoorde hij Rabia een vraag stellen. Eentje die voor hem wel akelig dichtbij kwam. Ross zou niet geweten hebben wat hij had moeten antwoorden als ze er niet vlug een herstellende vraag achteraan stelde, in de hoop dat hij het niet gehoord had. Hij had er een flauwe opmerking over kunnen maken, maar wist dat het daar niet het goede moment was. Hij zou zowel zichzelf als Rabia er mee in een knellende positie zetten. Hij had haar nog niet eens verteld wat hij voor haar voelde, laat staan dat hij nú al over zijn lippen kon krijgen dat hij van haar hield. Dat namen echter de dingen niet weg die hij voelde. Ross wist wat hij voelde, maar het uitspreken was een ander verhaal. Daar was hij nooit echt een held in geweest. Dus, om ze beiden een ongemakkelijke situatie te besparen, deed Ross alsof hij het niet gehoord had. 'Hm-mh.' knikte hij, als antwoord op haar tweede vraag, en zette zijn lippen hierna weer om het rietje om een slok te nemen van de cola.

Reply