Search for posts by KeepDreaming
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » | Last
Search found 45 matches:
Re: ORPG] Loving the monsters always ends badly for the human. It's a rule.
from KeepDreaming on 09/13/2018 08:15 PMDesmond had ally in zijn armen genomen. Na een tijdje gewandeld te hebben was ze in slaap gevallen. Af en toe keek Desmond naar haar ze lag er zo stil en vredig bij. Haar lichaamswarmte deed Desmond glimlachen ze voelde zo warm aan ondanks de koude nacht. Omdat Desmond deels vampier is was zijn lichaamstemperatuur altijd lager dan normaal. Ze waren al bijna op school totdat ally iets vroeg over het huis. 'Vampieren kunnen heel oud worden. Ik word ouder dan de normale mens maar verwacht niet dat ik 1000de jaren oud haal. Ik ben nog vrij jong voor een vampier.' Dat laatste zei Desmond zachtjes met lichte blosjes op zijn wangen. Bij de poort zette hij ally neer. 'We zijn er het is minder verdacht als we bijden lopen' fluisterde hij en opende voorzichtig de poort, het grasveld en het plein zag er verlaten uit. Met zijn hand wenkte hij dat ally door de poort kon komen. Sluipend liepen ze naar het dorm huis toe. 'We gaan achterom.' Fluisterde Desmond. De zon was aan het op komen en dat betekende dat of iedereen net naar bed ging, al in bed lag of wakker werd. Het risico nemen dat ze hen alsnog snapte wilde D het liefste vermijden. Achter de dorm onder allys kamer bleef hij stil staan. Daar was de muur bekleed met stevige klimop die er al jaren groeide. Weer wenkte Desmond alleen nu dat ze via die klimop omhoog gingen. D pakte de stengels vast en klom zo omhoog alsof hij dit vaker gedaan had. Zodra ally ook bijna boven was trok hij haar omhoog over de rand van het balkon heen. Desmond haalde de hendel van de deur maar beneden en deed tot zijn verbazing de deur zo open. 'Oh niet eens dicht gedaan.' Merkte hij fluisterend op. 'Gelukkig komt dat nu goed uit.' Gniffelde hij zachtjes. Binnen in de slaapkamer liep hij een kort rondje en keek rond de foto had hij nog altijd in zijn zak zitten. Desmond wist niet of hij die hier moest laten of eerst aan Leon zou laten zien. 'Ummh vind je het goed als ik hier nog eventjes blijf?' Vroeg Desmond voorzichtig. 'Leon vermoord me.' Zei hij er zachtjes achteraan en trok zijn school jacket uit die deels nog onder de houtskool zat. Hij wapperde drie keer flink met de jacket. 'Uuugh hoe krijg ik dat er uit.' Mompelde hij tegen zichzelf. Zijn blik trok elke keer naar ally toe en naar wat ze aan het doen was. Uit zijn broekzak haalde hij een wit klein pakketje zonder wat te zeggen liep hij naar haar toe en trok haar blousje iets van haar schouder. Het pakketje scheurde hij open en plakte een pleistertje op haar wondjes. Op de plijster stond een schattige chibi vleermuisje. 'Tada! Daar zie je niks van.' Zei Desmond speels.
from KeepDreaming on 09/12/2018 07:10 PMdesmond zat te genieten van elke beetje dat hij kon krijgen. ze rook zo lekker en het smaakte zo zoet. eigenlijk wilde hij nog een keer bijten, hij wilde het, meer van ally meer van haar bloed. desmond tilde zijn hoofd op en likte over allys wond heen met het puntje van zijn tong. 'mmmh, your so sweet,' smakte hij goedkeurend. 'ik moet moe.' mompelde ally plots. desmond had het idee dat ally langsaam naar beneden zakte langs de muur naar de grond. desmond schrok lichtelijk en hurkte bij ally neer op de grond. D keek naar allys ontblote schouder en besefte nu pas wat hij gedaan had. hij had ally twee keer gebeten achter elkaar en ook nog best lang voor zijn gevoel. zijn wangen kleurde zachtjes roze. 's-sorry.' stotterde desmond zachtjes en trok ally's kleding omhoog. desmond prutste met de knoopjes die ze niet zo goed dicht kreeg. openmaken was vele makkelijker vond hij. hij had nog nooit zulk lekker bloed gedronken, na al die smaakjes van wat zijn vader maakte in zijn fabriek was die van ally het meest speciaals. en toch voelde hij zich schuldig dat hij dit gedaan had. 'sorry...' zei hij weer zachtjes nogaltijd met de knoopjes bezig. vreemt genoeg bleef de zin die ally zei voordat hij haar beed nu door zijn hoofd swalen. hij herkende zichzelf er deels in de eerste maand was echt knap lastig vooral de bijt en drink lessen. desmond handen begonnen lichtjes te trillen. geergerd liet hij de knoopjes voor wat het was. in de eerste lessen had hij zich niet kunnen beheersen, het duurde mega lang voordat hij zich deels wel kon beheersen en niet dierect op een gewonde af rende. echter had hij tot op de dag van vandaag er nog altijd beetje moeite mee. dit was een van de redenen dat leon van het begin af aan bij desmond rond hing. 'lets go home, kun je staan?' vroeg D zachtjes.
from KeepDreaming on 09/12/2018 05:15 PMbij ally's antwoord sloeg zijn hard een slag over. ze stemde in. dacht desmond verbaast. hij glimlachte onschuldig en grinekte kort. 'you watching to mutch movies. ' antwoorde desmond gentle. 'schouder.' zei hij kort en trok met een hand zijn stropdas wat losser. stillentjes keek hij om zich heen ov hij niemand zag en liep met ally een verlate smalle donkere steeg in waar geen lantarenpaal te vinden was. zijn goudbruine oog gloeide als een eenzame ster in de nacht. hij zette ally tegen de stenenmuur aan en knoopte haar school outfit los om haar schouder te ontblootte. in zijn gedachten kleedde hij haar het liefste helemaal uit. van zo dichtbij kon hij echt haar warmte voelen en de spanning die tussen hen in zat. hij stond zowat tegen haar aan enkel nog een hand breete hield ze van elkaar af. 'ik weet dat het moeilijk is maar probeer te ontspannen.' fluisterde desmond zachtjes en liet ally haar hoofd kantelen zodat haar schouder en nek vrij was. 'als iemand komt zal ik doen alsof ik je kus.' fluisterde hij met kleine flirty grinnik, en ging met zijn hoofd naar haar schouder en sleutelbeen toe. 'but we can alwase do that afterwards if you like.' vervolgde hij en zette zijn lippen op ally's huid. eerst sabbelde hij speels op haar sleutelbeen en kroop een beetje omhoog totdat hij haar schouder spier vond. na een klein likje met zijn tong gegeven te hebben beet hij met zijn bovenste hoektanden in haar huid en sabbelde totdat het bloed zijn tong streelde. desmond pakte ally haar middel vast en trok haar dichter tegen zich aan. zijn hoektanden trok hij vervolgens uit haar huid en zoog verder en slikte voorzichtig en zo stil mogelijk. enkel een zachte kreun van genot verlied zijn mond. 'so sweet~' fluisterde hij schoof allys kleding meer naar onderen en likte op een anderplekje bij haar schouder iets dichter bij haar arm. daar beed hij haar weer en sabbelde met gesloten ogen. zijn hand op ally's rug pakte haar iets steviger vast. het duurde even voordat desmond besefte dat hij pal tegen haar aan stond en alles kon voelen.
from KeepDreaming on 09/11/2018 10:56 PMDesmond rende achter ally aan en stopte halverwegen toen ze in een steegje waren. Met zijn handen steunend op zijn knieën probeerde hij op adem te komen. Desmond realiseerde zich nu dat ally helemaal niet bang was voor de illusie en de mega echt lijkende flammen, teminsten zover dat hij gezien had. Hij ging zich steets meer af vragen of ze mischien ook een demoon was zoals de griezel van een Jackson. D schudde zijn hoofd nee dat kan niet. Ally pakte zijn arm weer beed en wilde hem mee trekken. Desmond trok zijn arm terug. Ally ik kan me niet meer...' zijn zin werd af gebroken doordat ally zijn gezicht schoon maakte met een sjaal. 'Je ziet er niet uit.' mompelde ally. Het bloed wat op zijn gezicht zat trok in het stof van de sjaal. Het bloed was Misschien weg op zijn gezicht maar de geur werd er niet minder op. Zwijgend keek Desmond naar ally haar ogen. Zijn oog gloeide opnieuw op waneer allly weer aan zijn wang poetste Desmond trok een lip op waarbij zijn spier witte hoektanden zichtbaar werden. 'Ally,' stop it.' Zei Desmond nerveus die zich in hield. Hij draaide zich van haar af en hield een hand voor zijn neus. 'I almost cant resist it anymore.' Zei hij zacht. Enkele tellen was zijn gloeiende oog weer te zien na wat geknipperd verdween deze. Ze stopte de sjaal in haar jaszak en vroeg of hij niet gewond was. Buiten het fijt dat hij een zware balk op zijn rug had gekregen was hij wel okey, echter gaf hij niet echt een antwoord. Ally pakte zijn hand beed en wilde weer verder lopen. Desmond trok net zo hard haar hand weer naar zich toe ten hoogde van zijn mond. Voorzichtig rook hij aan haar huid en keek met een glimlachje ally haar kant op. 'Mmmh het ruikt zo zoet.' Tussen de opening van zijn glimlach was een blinkend witte hoektand te zien.
from KeepDreaming on 09/04/2018 11:10 PMTommy:
Bij het horen van allys woorden, pakte hij zijn wapen nog steviger vast en begon zelfs licht te trillen van woede. Zijn tanden knarste hij op elkaar terwijl hij na dacht om wat hij moest zeggen. 'Jouw huis? Het is zoon 100 jaar geleden dat dit af gebrand is.' Merkte hij bespottend op. 'Ik herinner me je al sinds dat ik leef. ik weet als geen ander dat je gewoon een mens bent. Dus stop met die nonsens.' Zei Tom en gaf de vampier een trap tegen zijn knie holte aan. De vampier zakte in een en belande op zijn knieën. Nog altijd had hij zijn handen half in de lucht. Tommy liep om de jongen heen zodat hij zijn gezicht kon zien. Even deed hij zijn hoofd aandachtig schuin en bekeek Desmond. 'Ik zal bewijzen dat je een vampire bent.' Gromde Tom. Hij pakte een zakmes van zijn riem en sneed in de palm van zijn hand. Hij maakte er een vuist van en hield het boven de jongen zijn hoofd. Een bloed druppel viel naar beneden en belandde op de neus van de jongen. 'Eeh, hou je me univorm wel schoon?' Vroeg Desmond speels en droog. Tom kneep meer in zijn vuist waardoor er meer bloed druppels vielen. Vervolgens opende hij zijn hand en sloeg hard tegen Desmond zijn wang aan.
Desmond:
Desmond trok zijn lip op en keek boos naar de hunter. 'Okey nu ga je te ver.' Zei Desmond en keek de hunter terug aan. D zijn wang was besmeurt met de hunter zijn bloed. 'Als ik een vampier was had ik al lang je tegen de muur aan gedrukt je vast gezet met mijn powers en je als mijn life stok gehouden.' Zei Desmond geërgerd alsof hij een scene uit een film serie beschreef. Echter moest Desmond zich in houden om het niet echt te gaan doen, het genen wat hem nog tegenhield was dat hij wist dat allys bloed veel lekkerder rook en smaakte. Desmond stond op en pakte het geweer van de hunter beed met een hand. Tommy Keek verrast naar zijn geweer waar ijs kristallen op begonnen te groeien. 'Shit.' Zei Tom, nog voordat hij de trigger over haalde had Desmond zijn wapen van hem af gedraaid waardoor de kogel in het restant van het plafon terecht kwam. Zand korrels en puin dwarrelde beetje bij beetje naar benden. Tommy kuchte en probeerde Desmond te slaan met het geweer. D pakte Toms geweer beed trok het uit zijn handen en gooide het weg verder de gang in. Desmond makt het af met een zijwaarste trap. Tommy knalde tegen de muur op en zakte naar benden tot hij op de grond stil op de grond lag. Weer dwarrelde meer puin en stof naar beneden. Met puppy oogjes keek D omhoog. 'Eeeh ally we neet to run.' Zei hij en nam een printje richting ally, greep
Haar beed in een duikvlucht en belande boven op haar op de grond in het stof. Desmond hoeste een klein beetje bloed verliet zijn mond. 'Ally kun je weg kruipen.' Zei Desmond kreunend en probeerde iets omhoog te komen waarbij hij de balk die op hem lag nouwelijks van zijn plek kreeg. Langsaam kleurde desmonds linker oog helder goud bruin als een lichtje in het donker. Weer kuchte Desmond. 'Aaaaaagh!!' Schreeuwde hij als een kracht kreet. Desmond deed een poging om de balk van hem af te krijgen. Langsaam ging de balk iets omhoog. Kleine ijskristallen kwamen rond de balk en groeide uit tot grotere. 'Aaaah!' Riep hij nogmaals. 'Ally ga weg nu.' Zei hij met een trillende stem. Hij keek haar nogmaals recht aan met een gloeiende oog.
Waneer ally onder hem vandaan was gekropen, wist Desmond tussen de balk uit te kruipen. Verbaast stond Desmond op en keek om zich heen. Alles leek wel in de fik het brandde en de flammen wakkerde als een heet vuurtje. Geschrokken stapte hij iets vooruit en keek om zich heen. Het gebouw leek zo plots weer in eens heel inplaats van vervallen en toch was er brand. Desmond dacht na er klopte iets niet. Voorzichtig deed hij zijn hand boven het vuur het voelde niet eens warm aan. 'Mmh wild demons.' Fluisterde hij zacht. Plots herinnerde Desmond zich iets. 'Ally?!' Riep hij geschrokken. Wie weet hoe zij op deze onwijs echte illusies zou reageren. Maar waneer waren ze in contact met een demoon gekomen, meeste enge dingen gebeurde als je ze aan raakte. Dit deed D aan iets van vroeger denken. Jackson had hem ooit verteld dat demonen van eigen geen lichaam hebben en dus ontastbaar zoals spirits en geesten. En toch kunnen ze nogsteets onze ziel aanraken. Zei voedden zich op onze angsten onze haat en onze lust. Dan worden ze sterker. De demonen zouden spirits kunnen zijn van toen dit huis nog overeind stond. 'Ally!' Riep Desmond hij rende door het nep brandende huis heen opzoek naar ally totdat hij haar vond.
from KeepDreaming on 08/28/2018 10:48 PMdesmond:
de jongen achter hem gromde toen hij tommy werd genoemd door Ally. desmond draaide nu nog meer zijn hoofd naar achteren toe en zag de jongenman knarsentanden. hij had een prachtige lange hunter geweer vast. zijn haar was zwart medium lang met een lichte slag, met aan de linker kant op geschoren waar een nare litteken zat. 'Dus jij heet tommy~ huh' zei desmond speels. vrijwel meteen kreeg hij de gun weer tegen zijn hoofd aan. 'zwijg, bloedzuiger.' siste tommy desmond hield zich weer stil en keek in de scherpen ogen van tommy. hij zag er echt niet uit als een tommy of een tom. tom kantelde zijn hoofd en trok een lip op toen hij nog even goed naar de foto en ally had gekken. 'baby, je vergeet een ding die kind was een vampire en jij bent een mens zoals ik. there is no way you are a vampire, baby.' zei tom cooltjes. 'beter draai je je om en ga je naar huis baby.' zei tom op een bijna rustgevende manier. 's-sorry maar ik ben geen vampier.' lachte desmond schaaps achtig. desmond was echt slecht in liegen maar hij kon het op zijn minds probere. 'oh en waarom zit je dan midden in de nacht buiten rond te dwalen bij een verlaten gebouw he?' vroeg tom. 'eeh maybe teveel gedronken en een party gehad.' antwoorde desmond simpel en hield zijn schouders op. 'in je school univorm?' vroeg tom er nog bij niet onder de indruk van desmonds zijn smoes. desmond keek naar zijn kleding oh crap, he is right dacht hij en zuchtte kort. Met puppy oogjes keek hij naar ally. 'okey ik zal het bekennen,' zei desmond dramatisch. 'i-ik heb ally mee gevraagt naar deze lokatie om even met haar alleen te zijn. want op onze dorms zijn meisjes en jongens geschijden en en en...' stotterde desmond met puppy oogjes. tom klakte zijn tong en keek met een geergerd gezicht naar desmond en ally. 'oh please bespaar me je nep relatie.' zei tommy en tegenstrijdig.
from KeepDreaming on 08/28/2018 06:19 PMDesmond:
'Ummh nou volgens mij ging het over een koning en een koningin de samen een dochter hadden prinses Angelin. Noemen we haar altijd.' Desmond glimlachte vrolijk bij het noemen van de prinsessen naam. 'Ze woonde in een groot koninkrijk en op een middernacht kwam er een man in een gewaad naar de koning toe die vroeg of zijn dochter met zijn zoon kon trouwen. koning lachte en weigerde. Elke week kwam de man terug om hetzelfde te vragen en 3 keer zei de koning nee. Bij de laatste keer liet hij de man op pakken. Dat moment sprak de man in de gewaad een vloek over de koning en koningin uit en verdween de man in de gewaad in de zwarte mist.' Desmond gebaarde bij zijn verhaal en deed alsof hij een keep voor zijn mond hield zoals een vampier deed in de films.
'De koning had geen eetlust meer en toch snakte hij naar iets. Op een avond vermoorden hij de oudste zoon van zijn broer, door zijn bloed leeg te drinken. De broer was zo verdrietig om de dood van zijn zoon dat hij wraak zou nemen als de koning niet normaal zou worden. Elke avond sneuvelde er bediendes totdat er niks meer over was.' Desmond besloop Ally en deed zijn mond open waar scherpe hoektandjes te zien waren en deed alsof hij ging bijten al snel grinnikte Desmond en vertelde hij verder. 'Hij liet de ridders naar de man in het gewaad zoeken en hem naar de koning brengen. De koningsfamilie smeekte dat hij hen moest genezen van deze vloek. De Man zei toen: alleen als jouw beeldschone dochter met mijn zoon trouwt zal ik de vloek opheffen.' Vertelde Desmond. Hij keek wat in het rond. En zag een wit achtige heksen teken op een van de muren staan die als weinige nog echt intact was. De koning had besloten om zijn dochter te laten trouwen met de zoon van de man in het gewaad. Maar voordat dat geregeld kon worden stak de broer van de koning het huis in de vik. Hij dode de koning en de koningin. Ze zeggen dat de prinses is mee genomen door de broer van de koning. En dat de geesten van de koningshuis nog altijd hier rond dwalen, vervloekt tot in de eeuwigheid.' Vertelde Desmond. Hij keek naar ally die hoogstwaarschijnlijk niks van het verhaal geloofde. Same met ally liepen ze iets verder naar het gebouw toe totdat ze het bijna konden aan raken. 'Sommige zeggen dat de zoon van de mysterieuze figuur nogaltijd de prinses savonds bezoekt en aaaaaanggh!!' Desmond draaide zich plots om, om haar te laten schrikken.
(Ally schrikt)
'Hahaha, ik had je daar!! Toch een beetje bang?' Grinnikte Desmond die speels zijn tong uit stak en een oog dicht deed. (Lees vervolg)
(Ally schikt niet)
'Awwh, jij schrikt ook nergens van he.' Mompelde hij met getuite lippen en op geblazen wangen. 'Ooit zal het me lukken.' Zei Desmond teleurgesteld dat het niet werkte. (Lees vervolg)
(Vervolg)
Desmond haalde adem en wilde zich om draaien totdat er plots een stuk steen naar beneden viel vlak naast hem. Desmond gilde geschrokken en sprong opzij. 'Iiiiiik ally het is echt echt onveilig hier.' Piepte Desmond die iets meer bangig om zich heen keek.
(Als ally verder loopt)
Desmond herhaald haar naam en rende toch maar achter haar aan. Ze waren nu ongeveer in het huis en om hun heen leken resten te staan van meubels. Op de grond zag D iets wat leek op een papiertje met een afbeelding er op.
Keuze 1 of 2
( Keuze 1: Als ally het op pakt)
'Whu? Wat is dat.' Vroeg D en liep naar ally toe en keek mee van achteren over haar schouder. Bij het zien van haar huid likte D even zijn onderlip af maar concentreerde zich snel al op het papiertje 'Oh een foto!' Zei hij verrast. De foto was aardig beschadigt en verbrand. Er leek een klein schattig peuter meisje op te staan. 'Awwh so kawaiiii' riep hij speels.
( Keuze 2: Ally het niet of niet meteen op pakte.)
Desmond bukte en pakte het papiertje op wat tussen steen resten in lag. Het zat onder het as en stof. D wapperde met het blaadje en blies stevig. Vervolgens draaide hij zich zo zodat ally niets kon zien wat er op stond. 'Kawaiiiiiii Its so cuuuute!!' Riep Desmond en huppelde beetje heen en weer zodat ally het niet kon zien of af pakken. 'Hahaha die wangetjes en die staartjes.' Lachte hij. Desmond bleef ally speels ontwijken en was altijd net iets even sneller. 'Het lijkt eigenlijk wel een beetje op jouw.' Gniffelde hij.
(Als ally vraagt om het te laten zien aan haar )
'Ummh if you Maybe give me a Kiss~' zei Desmond met een grijns op zijn gezicht. Desmond liep achteruit een gang in en gebaarde dat ally hem moest volgen. Plots voelde hij een metale koude staaf tegen zijn achterhoofd gevolgt door twee klikjes. 'Oeh...' piepte hij en trok een angstig gezicht. 'Je bent wel echt een scary cat voor een vampire.' Klonk een iets zwaardere stem van een jongeman. Desmond schatte* rond een studenten leeftijd. Desmond probeerde achterom te kijken en zag een deel van een gun die tegen zijn achterhoofd aan gedrukt werd. Desmond deed zijn handen omhoog. 'Dude doe dat wapen weg!' Zei Desmond geschrokken. 'Waarom zou ik, vampire.' Siste de jongen. 'Vampire?' Herhaalde D vragend. Hehe je kijkt echt te veel Netflix Dude.' Grinnekte Desmond met een kleine bange ondertoon. 'Hoe weet je anders wat er hier gebeurt is huh?' Vroeg de jonge achter Desmond. 'Het is gewoon een fairytale dat rond deze stad gaat op school enzo.' Stotterde Desmond. D zag in de weerspiegeling van de foto dat de jongeman naar de foto zat te staren en vervolgens naar ally keek die voor Desmond stond. 'Mmhp,' klonk er achter hem de jongen zat zekerweten na te denken.
from KeepDreaming on 08/27/2018 06:42 PMJackson vond dat ze al rap weer op stond en haar jas en tas pakte. Jackson pakte zijn leren handschoen en deed deze weer aan. Geschrokken keek hij om toen ally hem een kus op de wang gaf. Waneer ally hem aan raakte zag Jackson een angst aanjagende demoon achtig wezen dat hard gilde. Dit verdween toen de aanraking stopte. 'Beter raak je me niet aan.' Zei Jackson waarschuwend, bang dat het een gewoonte zou worden. Waneer ally door de deur verdween slaakte Jackson een zucht. 'Mmh een verbrand huis in de sneeuw. Komt ergens bekend voor. Maar waarvan ookalweer?' Vroeg Jackson zich af.
Desmond:
Desmond zat gezellig te praten met zijn vrienden. 'En heb je al een meisje weten te regelen voor het bal?' Vroeg Henry aan Leon waarop hij verveeld omhoog keek. 'Sorry maar ik heb daar geen behoefde aan.' Antwoorde Leon voorzichtig. 'Hoezo niet, zonder jouw is het geen echt bal! Alle meisjes staan bij elk vest te wachten tot ze worden uit gevraagt door jouw. En als ik er een vraag zeggen ze nee omdat jij ze mogelijk ook kan vragen.' Dat laatste mompelde Henry beetje binnensmonds. Leon zuchtte en deed alsof hij weer verder las in zijn te dikke boek. 'En jij Desmond, ga jij alweer met het nieuwste meisje van de school? Vroeg Henry. 'Desmond blies zijn wangen op. 'Hoezo alweer?' Vroeg Desmond. Leon keek op van zijn boek. 'Henry heeft wel gelijk.' Zei Leon zacht. 'Niet waar.' Sputte Desmond tegen en stond op van zijn stoel. 'Twee jaar geleden was er een...' begon Desmond totdat hij plots bij zijn pols gepakt werd en zowat bij de tavel werd weg gesleurd. 'Oeeeh Desmond wel vijlig doen he!!' Diep Henry luid toen ally Desmond aan het mee trekken was.
'Ally, ally ally!!?' Riep Desmond niet begrijpend waar ze heen gingen en waarom. 'Hoe bedoel je waar je moet zijn?' Vroeg hij en trok stevig terug toen ze door de poort van de school heen wilde. 'Ally stop!! We kunnen niet zomaar voorbij de poort lopen dat is strengste verboden.' Legde Desmond bijna wanhopig uit. 'Dadelijk zijn we niet optijd terug en komt de zon op en en en dan....' vertelde Desmond en keek angstig omhoog naar waar de maan nu stond. Ally was niet onder de indruk van Desmond en rende verder. 'A-ally.' Stotterde Desmond. Hij kon haar niet alleen laten gaan. Maar rond deze tijd naar buiten gaan was niet iets wat hij graag deed. Meestal had je een toestemmingsbrief nodig om buiten het hek te mogen en dat hadden ze nu niet. Nog voordat ally te ver uit zijn zicht verdween ging hij er toch maar achterna. Snel rende hij en trok ally aan haar mou. 'Je moet wel een mega goede reden hebben om zomaar uit school te ontsnappen.' Zei Desmond. 'En als ze mij straffen ben ik met je mee gegaan zodat je niks stoms deed Okey?' Desmond rende achter ally aan totdat ze bij een half af gebrande gebouw stonden met achter het landhuis een mooi verwilderd bos. Er heerste een hele nare aura rond om het huis. 'A-ally, hier mogen we niet komen. I-ik heb rare verhalen over gehoord. Door alle gebeurtenissen die hier geweest zijn dwalen er hier vast demonen rond en niet zo vriendelijk als Jackson hoor.' Stotterde Desmond en trok ally terug die mogelijk verder naar het huis toe wilde lopen.
Re: <3 Know what you wish for
from KeepDreaming on 08/22/2018 07:50 PMJoshua::
'Ik ga me even omkleden en dan warme thee zetten. Wat dacht je ervan om je favoriete eten te bestellen?" Zei Lin, Joshua keek zijn verzopen vriendin aan toen ze hem een handdoek om deed. Hij pakte een deel van de handdoek vast en haalde het over zijn donkerbruine haren heen. 'Als jij kookt is het ook lekker.' Zei Joshua zacht met een glimlachje. Even Keek hij weg uit lins ogen totdat ze de badkamer uit liep volgde hij haar lichaam met zijn goudbruine kijkers. Ze was so elegant. Zachtjes zuchtte Joshua en droogde zijn haren verder met zijn handdoek. Hij deed zijn natte kleding uit en hing deze over de badkuip heen zodat ze een beetje konden drogen. Joshua had eigenlijk helemaal geen schoon setje kleding mee genomen naar de badkamer. Hij deed zijn handdoek rond zijn nek en stond op. Dat betekende dat hij net als Lin de slaapkamer in moest. in zijn onderbroekje liep hij de badkamer uit en sloop hij richting hun slaapkamer, vanuit het gangentje zag hij dat de deur van de slaapkamer op een kier stond nog net genoeg open dat hij Lin haarzelf kon zien uit kleden. Ze had haar jurkje net uit en liet nu ook haar ondergoed naar benden glijden. Met roze wangentjes en een openmond stond Joshua te kijken hoe ze zichzelf nogmaals ging af drogen. Elkekeer als hij haar naakt zag had hij het gevoel of hij haar weer voor het eerst zag zo verlieft voelde hij zich dan. Ze pakte nieuwe ondergoed en trok deze aan met daar over een sexy nacht jurkje. Het liefst zou hij naar binnen stappen. Haar van achteren omhelzen en zij handen onde haar jurkje over haad blote houd strijken en haar nek kussen. vervolgens zou hij het jurkje weer over haar hoofd uit trekken, haar om draaien en zijn lippen de op hare zetten. Dat onderbroekje kon hij makkelijk naar beneden trekken en... 'Aish Zei hij geschrokken. Toen Lin zich had om gedraaid en naar de deur van de slaapkamer liep beschaamt dat ze hem misschien gezien had stapte hij snel opzij. Verlegen streelde hij een hand door zijn vochtige haren heen waneer ze de gang in kwam. Hij durfde haar niet aan te kijken maar deed het toch eventjes vlug om haar reactie te zien. Toen ze door gelopen was vluchtte hij de slaapkamer in en deed hij de deur dicht. Voor de kast bleef hij dromerig staan hij had geen idee wat hij moest doen. Het liefst wilde hij in bed liggen als een op gerolde rupsje en er niet meer uit komen. En toch wilde hij bij Lin zijn met haar knuffelen en... Joshua keek naar beneden en zuchtte bij het zien van zijn plots te strakke ondergoed. Zou Lin dat gezien kunnen hebben waneer ze naar buiten kwam? Joshua hopte dat hij die inrectie nog niet had toen ze hem tegen kwam in de gang.
Joshua doet de la open en pakt er schoon ondergoed uit en sokken. Vervolgens loopt hij naar de kast en pakt daar zijn jogging broek met een simpele T-shirt, deze trekt hij aan en verlaat vervolgens de slaapkamer. Nogsteets half in gedachte verzonken wandelt Joshua van de trap hij bleef staan bij de kapstok waar zijn tas stond. Seth had hem een kadou gegeven die hij nog niet echt had uit gepakt. Hij haalde voorzichtig de kadou uit zijn tas met de brief die in het Koreaans geschreven was en liep naar de woonkamer. Op de tavel stond een mok met waarschijnlijk thee zover hij dat kon zien. 'Mmh we kunnen ook kimchi bestellen.' Zegt Joshua dan toch maar op de vraag van eerder wat ze zouden eten. Hij pakt de mok op en loopt naar de bank toe. 'Wat was je aan het kijken?' Vroeg hij voorzichtig en ging op de bank zitten. 'Misschien kunnen we iets samen kijken?' Stelde hij voor en nam een nipje van zijn thee. Zijn ogen zakte naar beneden en staarde naar de thee die in de mok zat. 'Seth heeft het gehaald.' Zei Joshua uiteindelijk. Hij nam het kleine platte kadou op schoot en gaf de brief aan Lin. 'Die trol dacht grappig een Koreaanse brief te schijven. Kan het alleen niet lezen.' Vertelde hij en begon zachtjes te grinniken. Joshua scheurde het papier van het pakke af. 'Aah, een hoe leer ik Koreaans lezen en schijven boek.' Zei Joshua en liet het boek aan Lin zien. 'Zouden me ouders leuk vinden.' Glimlachte Joshua. 'het is hun nooit gelukt om mij volledig die taal te leren.'
Re: <3 Know what you wish for
from KeepDreaming on 08/16/2018 04:57 PMjoshua hong:
"Josh, gaat het wel?" hoorde hij lin nog zeggen. Waneer hij haar binnen ziet lopen keek hij op en schudde met een trillende kin zijn hoofd. zijn haar was klets nat net als de rest van zijn kleding. lin ging naast hem zitten en sloeg een arm rond hem heen. joshua legde zijn hoofd op haar schouder en begon iets harder te huilen wat hij eigenlijk niet wilde maar het gebeurde gewoon. zachtjes beed hij op zijn onderlip en hield zijn adem een beetje in. "Het is al goed, Josh. Volgende keer beter." fluisterde Lin en drukte een kus op zijn slaap. 'i-ik ik, ik...' stotterde joshua snikkend. 'was, zo zenuwachtig. i-ik h-heb het verknalt.' snikte joshua en probeerde wat adem te halen. 'Ze verwachtte meer van me en waren teleurgesteld.' Vertelde Joshua en haalde moeilijk adem. 'De een wilde me niet meer zien.' Zei Hij heel snel zachtjes begon hij weer een beetje te huilen. ' de andere zei dat de toelating video genoeg Bewijs was dat ik het wel degelijk kon.' Zei Joshua in gebroken delen. Hij pakte Lin meer beed en drukte zijn hoofd tegen haar schouder aan. 'Ik heb nog maar een kans.' Snikte Joshua, hij begon te bibberen van de kou. Waarom had hij nou de koude kraan aan gezet, Vroeg hij zichzelf af. 'Aish, je kleding is nat.' Merkte Joshua op. 'mi ahn hae (Sorry in koreans)' zei hij en probeerde op te staan, moeizaam ging door de kou. Toen hij stond wreef hij in zijn natte rode ogen. Dat moment kwam hij er achter dat hij in onderbroek stond met een kletsnatte T-shirt. Bibberend pakte hij het koude natte stof met zijn wijsvinger en duim beed en trok het iets omhoog. Hij voelde zich net een hopeloze verzopen katje.

Reply