Search for posts by KeepDreaming

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last Search found 45 matches:

KeepDreaming

31, female

Re: ORPG] Loving the monsters always ends badly for the human. It's a rule.

from KeepDreaming on 10/09/2018 02:27 PM

Desmond voelde zich vol energie alsof er een krachtbron in zijn lichaam ontwaakte. Verward legde D zijn hoofd op de schouder van ally. Het moment dat hij kwam was intenser dan ooit desmond had geen idee waarom dit alles gebeurde. Het andere moment lag hij op zijn zij eigenlijk had hij geen idee of ally wel gekomen was en of ze het wel prettig vond. Plots schoot ally overeind en keek desmond geschrokken aan. ‘What did you do?’ Vroeg ze, desmond keek geschrokken op. ‘Wat ik...?’ Begon desmond met een verbaasde blik niet wetend wat ze ten eerste bedoelde. Haar blik leek naar de bed leuning te staren. Desmond volgde haar ogen en zag een laag ijs over het bed heen. ‘Ah shit,’ mompelde desmond en pakte zijn haren beed. ‘neeee how did that happen?!’ Vroeg desmond balend. Echter leek ally niet geheel boos te zijn over het deels bevroren bed. ‘Can you make ijs flowers?’ Vroeg ze vervolgens waarop desmond antwoorde met een open mond. Hij knipperde met zijn ogen en dacht na wat ze zodra gezegt had. ‘Je bent niet boos?’ Vroeg hij verbaast. ‘I can make ice...’ begon hij ontschuldig. ‘But i can not undo it.’ Vervolgde hij en keek een beedje sad omhoog naar ally.

Reply

KeepDreaming

31, female

Re: <3 Know what you wish for

from KeepDreaming on 10/01/2018 09:09 AM

Lin had zijn tshirt uit getrokken en zat passievol te zoenen op zijn schoot. Tijdens het zoenen probeerde hij ook haar jurkje los te maken wat moeilijk ging. Al het gewiebel van lin op zijn schoot stimuleerde hem speels, waar hij stiekem van genoot. Nadat hij eindelijk het jurkje los kreeg trok hij het over haar hoofd heen en ging verder met het oneindige gezoen.
Zijn onderbuik kriebelde en ondergoed begon al behoorlijk strak te zitten. Voorzichtig probeerde hij zo onopgemerkt mogelijk zijn hand naar zijn kruis te gaan om hem vervolgens beter in zijn ondergoed te leggen. Wat lastig ging want lin zat er half tegen aan. Verlegen onderbrak hij de kus en hield zijn hoofd naast die van lin. ‘You are so damn sexy.’ Fluisterde joshua zachtjes op een erotische manier. Onrustig begon hij met zijn handen lins rug te verkennen waar hij uiteindelijk het slotje van haar bh los schoof en deze vervolgens ergens op de grond belandde.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/25/2018 09:36 AM

Ally probeerde Desmond om te draaien zodat hij boven op lag. Hij kon makkelijk vorseren en zo blijven liggen niet dat hij dat deed, hij liet ally haar gang gaan en leunde boven haar met zijn onderarmen steunend op het matras. Ze zei dat Desmond haar maar moest warm houden. 'I can't,' zei hij menend. 'I can only make you feel colder.' Zei hij zacht en kuste haar in der nek hierbij sloeg zijn hartslag even over ze rook zo zoet zelfs ookal had hij al gedronken bleef het gevoel er nog altijd. Als een lust die niet gestild kon worden. Hij moest zich dan ook in houden om zijn tanden letterlijk niet in haar huid te zetten. 'Ongeduldig?' Herhaalde hij haar met een verassende toon. 'Ik ben een vampier, ik heb alle tijd.' Grijnste hij en gniffelde zachtjes in haar nek holte. Zachtjes kuste hij weer in haar nek en kon het niet laten om zachtjes te sabbelen. Ondanks dat Desmond het rustig aan wilde doen had ally haast ze zat met haar benen en heupen tegen hem aan te schuren en te wiebelen. Desmond ademde koude lucht uit door zijn neus gaten en hees zich een klein beetje op waarnaar hij een hand naar beneden deed om zijn Dick in de goede ingang te lijden. Voorzichtig drukte hij het naar binnen totdat zijn heupen dicht tegen die van ally aan kwam en slaakte een zachte kreun. 'Het is zo warm.' Fluisterde hij zoet en pakte de hoofdsteun van het bed vast om meer grip te hebben voor het bewegen. Met gesloten ogen hing hij boven allys hoofd en bewoog met zij heupen tegen ally aan voor het ultime genot. Bij elke slag die hij maakte ging er een raar gevoel door Desmond heen. Zijn adem werd kouder en vanuit de huid van zijn handen groeide ijs achtige kristallen die over het hoofdsteun van het bed heen kropen.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/19/2018 04:57 PM

'Is your phone more important than I am?'' luidde haar vraag zacht. Desmond keek haar met grote verbaast puppy ogen aan. Dit was niet iets simpels als keuze tussen haar of de phone maar op leven en dood. Als Leon er achter kwam dat hij hier was of dat hij buiten de school was gekomen zou Leon desmonds nek omdraaien. 'Its not that simpel as you think,' Antwoorde Desmond iets serieuser. 'Natuurlijk wil ik je een leuke nacht bezorgen en je verwennen op bepaalde plekken, maar als ik...' desmonds zin werd onderbroken door ally die hem grillig begon te kussen nog geen tel later voelde hij allys tong zoeken naar de zijne. Hij beantwoorde de kus dan toch maar en voelde zijn hormonen alweer op spelen. Haar lichaam was zo cute, slank en gewoon perfect. Desmond pakte haar beed bij haar kond en trok ally meer omhoog wanaar hij achterover ging liggen op zijn rug. Een hand liet hij over haar buik glijden naar haar onderbuik zo rechtstreeks haar onderbroekje in dat was een van de enige dingen die ze nog aan had. Zijn wijsvinger en middelvinger zochten op de tast naar dat ene, 'mmh,' kreunde Desmond zachtjes van genot, allys naakte lichaam op die van hen voelde zo lekker warm aan. En dan nog dat natte plekje beneden Desmond begon te grijnzen tussen het zoenen door. De telefoon was gestopt met het enge deuntje af te spelen. Zijn vingers drukte eerst voorzichtig een paar keer tegen de ingaan aan voordat hij het warme kleffe gebied binnen trad. Met zijn palm bewoog hij op en neer maar wel op zoon manier dat hij haar clit speels stimulerende met zijn handpalm beweging. 'Als je het koud hebt kunnen we altijd nog onder de dekentjes liggen.' Stelde Desmond voor nadat hij de kus verbrak, dat moment stopte hij een tweede vinger naar binnen in de hoop dat hij een reactie kon af lezen van haar gezicht. 'You know ik kan beter tegen kou, omdat mijn lichaam wat kouder is dan normaal.' Vertelde Desmond zachtjes.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/18/2018 07:01 PM

Ally streelde met haar zachte handen over desmonds boven lichaam heen en zo ook langs het litteken wat een apart gevoel gaf. Dat kleine gedeelte van zijn huid was extra gevoelig. Glimlachend keek hij haar aan tussen het zoenen door totdat iets ongelofelijk kietelde. Desmond wilde haar hand pakken maar zag net op tijd dat ze aan zijn elestik rand wriemelde. Ally dwing Desmond om op zijn rug te gaan liggen wat hij braafjes deed niet veel later kuste haar lippen desmond in de nek en volgde zijn weg naar beneden steets lager en lager. voordat hij iets durfde te zeggen werd zijn onderbroek gestript en was zijn Batman bevrijd uit zijn strakke ondergoed. Desmond vormde met zijn lippen enkele worden alleen de klanken kwamen er gewoon niet uit. Met grote ogen keek hij hoe ally het beet pakte en iets begon te bewegen. In een stille uitademing liet hij zich op het bed neer komen en drukte zijn hoofd in het kussen toen hij iets vochtigs en warms voelde zuigen. Een lichte kreun kwam verassend uit D zijn mond. Zijn vingers wikkelde hij in de lakens die hij stevig vast greep. Zijn ademhaling was hoger gaan zitten naar mate ze langer bezig was en iets meer naar beneden zakte met haar mond en lippen. Na dit alles had hij echt geen BJ verwacht. 'Aahm.' Kreunde Desmond en kneep harder in de lakens. Zijn buikspieren zover hij die had stonden aan gespannen van het goddelijke gevoel dat ally hem gaf. Op de achtergrond klonk een vreemt deuntje het was een liedje die bekend stond uit vampieren films waneer de oppervampier naar voren kwam bijvoorbeeld. Desmond sprijde zijn ogen en ging rechtop zitten. Het geluid kwam uit zijn eigen skinnyjeans vandaan. 'Aah, ally all-shiiit ally!' Stotterde hij al kreunend. 'My phone m-Aah,' probeerde Desmond te zeggen. 'Ally my phone!' Wist hij uiteindelijk te zeggen.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/17/2018 10:24 PM

Tot zijn verbazing zakte zijn skinny jeans zo af. Desmond volgde ally blindelings en strompelde met haar mee naar voren toe totdat ze de kus onderbrak en Desmond heel flirty aan keek waar hij het nog warmen van binnen kreeg. voordat hij het wist kukelde hij naar voren met zijn scheen benen tegen het rand van het bed aan. Hij kon zich nog net op vangen voordat hij ally plette. Niet dat hij heel zwaar was in tegendeel zelfs. Hij was vaak een van de lichte, onder de mensen dan. Zijn wangen gloeide een beetje rood op terwijl hij ally aan staarde wat moest hij doen. Ally schoof naar achteren toe waardoor Desmond nu ten hoogde van haar borsten keek, Eeeeeh bh. Met grote ogen staarde hij voor enkele seconde naar het kantwerk van haar bh. Al snel knipperde hij met zijn ogen. nee, niet te lang staren, je kunt het D gewoon gentel zijn en en... moedigde hij zichzelf aan in zijn gedachten. Desmond kroop met ally mee omhoog en liet zijn lichaam een beetje op die van haar rusten vlug gaf hij een kus in haar wang eb zakte naar haar nek toe waar hij nog twee kusjes gaf om vervolgens verder te kruipe via haar sleutelbeen naar haar borstkast waar hij stopte. Desmond keek op vanuit deze hang positie. Dit ging hij nooit zo vol houden dat wist hij nu al. Een knie die naast alles lichaam steunde hees hij op en draaide zich vervolgens op zijn zij zodat hij wat relaxter lag. Zo hoefde hij niet constant in de opdruk stand te hangen. Desmonds hand kroop naar haar kaaklijn toe die hij zachtjes bestreelde en vast pakte om haar naar zich toe te trekken voor nog een intieme zoen. Zijn buik kriebelde en zijn ondergoed voelde steets iets strakker en ongemakkelijk aan. Tijdens het zoenen had hij ally op haar zij laten draaien en klikte sneaky haar bh klipje los. Het leuke aan langer leven was dat hij veel meer ervaringen had met sommige dingen. Een daarvan was deze handige skill. Met zijn hand streelde hij op haar rug op de plek waar eerst haar bh rand zat.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/17/2018 09:20 PM

Desmond werd door ally haar handen nog meer gestript, zijn losse stropdas werd los getrokken en zijn blouse gleed van zijn schouders naar beneden tot het op de grond kwam. Tijdens het intieme zoenen trok kroop hij eerst met zijn handen onder haar blouse en voelde aan haar blote huid vervolgens besloot hij ook allys blouse te openen en probeerde de blouse naar achteren te trekken over haar schouders wat erg onhandig ging. Desmond liet de blouse voor wat het was en legde zjjn handen op alles heupen waar hij de knoop van haar rokje los deed die vervolgens vrij snel naar benden gleed. Licht nerveus ademde hij even diep door zijn neus in en uit om wat meer lucht te krijgen. Speels stopte hij zijn duim tussen het randje van haar ondergoed elestiek en streelde zachtjes plagend heen en weer eigenlijk durfde hij nog niet verder te gaan hij wilde niet een onenightstand zijn en toch had hij dan al eerde moeten stoppen. Twijfelend dacht hij na en hield zijn hoofd iets schuiner zodat hij ally beter kon zoenen speels sabbelde hij op haar onderlip terwijl hij met haar onderbroek elastiek speelde. Desmond voelde hoe ally hem dichter tegen haar aan trok. Hij voelde haar borsten tegen zijn borstakst aan komen en haar heup die tegen de zijne aan drukte.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/17/2018 08:25 PM

Beetje teleurgesteld keek hij hie ally de hoekbank om toverde tot een bedje. Dat lag toch veelste hard? Hij wist dat hij undead wezen was maar dat betekende niet dat hij zoon slaapplek verdiende. Onschuldig begon Desmond te glimlachen. 'Bedankt.' Zei hij met een glimlach alsof hij het meende. Hij ging wel als ally sliep bij haar in bed liggen. Dat dat was veel zachter en dat bed was veel groter. En warm ook nog met ally er bij in. Desmond bloos lichtjes van het idee dat hij met ally in bed zou liggen.

Eeh een k-kus.' Stotterde hij licht blozend het klopte dat hij dat gezegt had maar dat ze dat ook herinerde had hij niet verwacht. Voordat hij besefte wat er gebeurde zaten haar lippen tegen die van hem aan en haar hand in zijn nek. Met verbaaste grote open ogen staarde hij naar haar wangen. Gebeurde dit nou echt?! Desmond kon het niet bevatten, heel ze lichaam leek te bevriezen en toch ontzettend warm te worden tegelijkertijd. Langsaam sloot hij zijn ogen en legde zijn hand op haar onderrug en trok haar ietsjes tegen hem aan. Zijn hoofd deed hij jets schuiner zodat hij haar beter kun kussen. Voorzichtig kust hij ally terug en tikte zachtjes met het puntje van zijn tong tegen haar onderlip aan. Hij vergat totaal waar ze het toenet over hadden haar lichaam voelde zo prettig en warm aan. Een tweede hand legde hij op haar rug die vervolgend het figuur van haar heupen verkende.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 09/17/2018 07:36 PM

Desmond:
Ally zei dat ze geen vampier was en tommy ook niet. 'Dat die hunter geen vampier is is duidelijk.' Zei D nogaltijd lichtelijk overrompeld dat hij een gun tegen zijn hoofd had gehad. Op school hadden ze er les in gekregen hoe ze om moesten gaan met hunters en wat ze moesten zeggen. 'Je word inderdaad of geboren als vampier of je moet gebeten worden door een hoog waardige vampier zoals Leon. Echter is de beet alleen niet genoeg, je hebt ook de bloed van de vampier nodig die je gebeten heeft. Vertelde Desmond zachtjes.

Ally lachte dat het jammer was dat desmond niet langer leefde en dat hij in 1000 jaar veel had kunnen zien. Desmond glimlachte kort, 'al je vrienden sterven naar verloop van de jaren, zoals je collega's op het werk. Jaren lang naar scholen gaan en je diploma halen dan verhuizen en weer naar school. Omdat je er jong uit ziet om te werken. En als je geliefde een mens is sterft diegenen ook altijd veel eerder, tenminste dat is wat Leon altijd op noemt als iemand een vampier wilt zijn.' Vertelde Desmond en streek gentel een hand door zijn haren heen. 'Een voordeel is wel dat je lang jong blijft.' Zei hij flirterig.

Desmond had gegniffeld om het grapje van ally over de deur. Als ze hem echt altijd open liet kon hij vaker binnen sluipen. Hij had niet verwacht dat ze graag wilde dat hij bleef na alles wat er gebeurt was. Met grote ogen keek hij haar dan ook aan beetje verwonderd dat het mog. Want de eerste nacht was zelfs voor Desmond een schrik, dat ze wakker werd terwijl hij stiekem van haar snoepte. Ze pakte zij jacket aan en stelde voor om
Deze te wassen. Met nog glunderende oogjes knikte hij blij. 'Oh dankjewel, ik doe morgen wel een andere jacket aan.' Zei Desmond en keek ally vervolgens twijvelend aan. 'Vind je het echt fijner als ik blijf. Bedoel na dit alles... Hehe kan het bijna niet geloven dat een mens dat zegt.' Vroeg Desmond onzeker. 'Heb vroeger wel eens een mensne vriendin gehad maar toen ik vertelde dat ik een vampier was nouja ze het indekte eigenlijk was ze onwijs bang... er zweven wel eens van die enge filmpjes rond op youtube van lage vampire die zich niet kunnen beheersen, te wijnig bloed hebben gedronken en dan plots in de trein toestel mensne aan vallen savonds.' Zei Desmond in een adem, onzeker keek hij van ally weg. 'Jackson heeft haar geheugen vervormd dat ze me niet meer herkend...' Desmond slaakte een zachte zucht. 'sinds dien mag ik eigenlijk niet meer buiten te poort Haha. Zodat de mensne ons niet kunnen leren kennen,' Desmond keek naar het raam naar buiten waar de zon op kwam. 'Maar ik vind dat we juist elkaar meoten leren kennen ze meoten weten dat niet iedereen een monster is.' Vertelde Desmond en schoof de gordijnen dicht zodat er geen licht neer dirrect binnen kwam. 'Daarom wil ik beroemd worden zodat mensen me zien en me leren kennen. Dan kan ik ze laten zien dat ik eigenlijk net als hen ben alleen dan net ietsjes anders.' Zei D en keek allys richting op.

Desmond had de leuke plijsters geplakt en vervolgens vroeg ally naar de foto. 'Eeemh Eeh, nou, eh,' stotterde Desmond onzeker niet weten of hij het eerst aan Leon moest laten zien of aan ally. 'Maar waarom denk je eigenlijk dat het jouw huis is? You know Jackson is nogal raar je weet nooit of hij de waarheid spreekt.' Desmond durfde niet meer in allys ogen te kijken. 'M-mischien ben je wel een reïncarnatie ofzoiets. Hehe.' Antwoorde Desmond niet weten wat hij nou presies zei en wat hij zei eigenlijk wel zinnig was. Hij begon wat aan ze blouse te plukken en opende automatisch zijn knoopjes los niet dat dat eigenlijk de bedoeling was, het gebeurde gewoon! Laag net tussen zijn ribbenkast zat een kleine lid teken wat leek op een mogelijk schot wond. In de zak van zijn broekzak stak een klein stukje van de foto uit wat makkelijk te pakken was als je er goed naar graaide. Desmond keek naar het haar van ally het was zo sierlijk en elegant.

Reply

KeepDreaming

31, female

Re: <3 Know what you wish for

from KeepDreaming on 09/14/2018 12:50 AM

'Ik ken de taal wel kwa spreken door me ouders maar op deze scholen hier leer je het Koreaans schrift niet. Dus kan het niet leze of schrijven.' Lachte josh kort.
Joshua pakte de mobiel van Lin over en zocht in de lijst van alle gerechten naar wat hij wilde eten. Hij had zijn favo gerecht gevonden en dan nam hij nog een soepje als voor gerecht. Onverwachts voelde Joshua een kus op zijn wang. Met een verraste blik keek hij om. Hij kon niet lang in haar ogen blijven kijken al snel glimlachte hij verlegen en keek weg uit de hare terug naar de mobiel. Hij klikte op verzenden van de bestelling en klikte op de home knop van de mobiel. Zachtjes begon Joshua te lachen. 'Heb je nog steeds die gozer op je mobiel als achtergrond.' Merkte Joshua speels op. Hij hield haar mobiel van hem vandaan en zette een speelse grijns op. 'Als ik populair ben kom ik dan eindelijk als je achtergrond?' Vroeg Joshua speels. 'Ik weet dat hij knap is en goed kan zingen,' begon hij. En hield haar telefoon naast zijn hooft om de afbeelding te vergelijken met zijn gezicht, 'Ik ben toch veel knapper.' Zei joshua flirty. De telefoon begon een geluidje te geven. Joshua keek op de app die ze hadden gebruikt. En keek verast. 'Ah, over drie kwartier komt het eten pas.' Zei hij en keek weer naar Lin. De telefoon legde hij op de armleuning naast hem terwijl hij zich naar zijn vriendin toe boog. Met zijn linkerhand pakte hij haar kaak voorzichtig vast en trok haar iets naar zich toe om haar een kus te geven op haar zachte lippen. Al snel gaf hij haar nog een kusje wat veranderde naar lichte speelse gesabbel op haar onderlip. Ondertussen speelde hij met haar haren wat hij door zijn vingers liet glijden.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to previous page