Search for posts by Conscious

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  38  |  »  |  Last Search found 373 matches:

Conscious

-, female

Re: ORPG | I still get butterflies even though I've seen you a hundred times.

from Conscious on 09/12/2018 05:38 PM

Eigenlijk vroeg Darya zich af waarom Chris dit met haar deed. Ze klaagde zeker niet, maar hij leek flink duidelijk te hebben gemaakt dat hij niet voor haar had gekozen en dat hij verder met Alexis wilde gaan. Het was nu ook niet zo alsof hij net zoveel had gedronken als dat zij dat gedaan. Hij had gedaan alsof hij een good boy was en had haast geen drank achterovergeslagen bij de vragen van het spel. Darya wel, overigens. Ze wist niet eens meer hoeveel vragen ze nu ook al weer had beantwoord en welke vragen dat waren, maar ze wist wel dat ze Chris had gekust en dat het blijkbaar naar meer smaakte, anders hadden ze hier nu niet gelegen.
''Ik kan me uitstekend inhouden.'' Zei ze met een speelse glimlach rondom haar mondhoeken toen hij die vraag aan haar stelde. ''Misschien kan jij je wel inhouden, maar iets anders van je lichaam niet. Eén blik zegt al genoeg.'' Haar woorden klonken plagerig, maar ze kuste hem nog even, totdat ze hem weer hoorde. Kort trokken haar wenkbrauwen samen tot een frons, ze was een beetje in de war van hem, maar ze moest toch grijnzen. ''Dan moet je me iets beloven.'' Zei ze. Misschien verpestte ze het moment nu, maar iets moest duidelijk gemaakt worden. ''Dan ben jij ook alleen van mij. Ik wil je niet delen met Alexis. Kan je me dat beloven?'' Ze boog zich voorover en drukte een korte kus op zijn lippen. ''Ik wil de enige zijn die je kan kussen.'' Fluisterde ze. Vervolgens streelde ze zijn spieren. ''Ik wil de enige zijn die je mag aanraken.'' Ging ze verder. Vervolgens omvatte haar hand kort zijn erectie en giechelde ze. ''En ik wil al zeker de enige zijn die je zo kan laten voelen.'' Fluisterde ze als laatste.
Het viel haar op dat hij haar slipje niet volledig uittrok, maar dat had hij deze alleen maar een beetje aan de kant schoon. Hier had ze overigens totaal geen problemen mee, want om nu met haar blote alles in het zand te gaan liggen was niet erg prettig. Hoe hij in haar stootte was verassend, maar ze was nu al zo snel aan hem gewend dat het niet meer pijn deed. Genietend sloot ze voor een paar tellen haar ogen, haar gelakte nagels streken langs zijn borstkas en lieten hier kleine striemen achter van nagels. ''Jeez.'' Mompelde ze zacht. Haar heupen bewogen onmiddellijk wat sneller, omdat ze hem wat meer wilde voelen en compleet in dit moment op leek te gaan.

Darya76.jpg

i'm a good girl with a lot of bad habits

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/11/2018 04:08 PM

De kus was net zoals de vele kussen die ze eerder hadden gedeeld, maar deze bevatte misschien nog wel meer passie – als dat überhaupt al mogelijk was. Darya had er geen seconde over getwijfeld en had direct haar lippen terug tegen de zijne gedrukt, om hem vervolgens te zoenen. Het voelde zo goed op dit moment en ze had totaal geen spijt van haar acties. Misschien kwam dit ook wel door de alcohol die rijkelijk in haar bloed vloeide, maar op dit moment boeide het haar ook niet. Alexis en Jonas waren in het strandhuis en hadden geen idee van de dingen die de twee uitspookten. Hopelijk zouden ze er ook niet achter komen, want dan waren ze wel de klos. Haar rode haren bleven rond haar gelaat waaien door de wind, die tegelijkertijd voor kippenvel op haar armen en benen zorgde, maar het maakte haar niks uit. Chris zou haar zo wel weer opwarmen, zo'n gevoel had ze. Een kleine glimlach trok haar mondhoeken omhoog terwijl haar vingers zijn gezicht bleven strelen. Zijn huid was warm vergeleken haar koude huid, maar ze had niet het gevoel alsof hij dat zo vervelend vond. Hij was immers diegene die haar had gekust en die het initiatief had genomen, dit keer was zij het niet. Hun tongen begonnen een spelletje te spelen, draaiden om elkaar heen alsof het leven of lust was. Zijn volgende woorden zorgen er echter voor dat de roodharige jongedame genaamd Darya kort opkeek van het kussen. Haar wenkbrauwen trokken samen tot een frons en ze boog voorover, zodat haar hoofd dicht bij het zijne was. Kort drukte ze haar lippen op de zijne voor een kus, voordat ze grijnsde. ''Ik krijg nergens spijt van.'' Fluisterde ze, voordat ze hem weer zoende. Automatisch gleden haar handen onder zijn shirt en gleden haar vingers langs zijn spieren, die duidelijk voelbaar waren onder haar vingertoppen. Het leek wel alsof het leven of lust was, zo erg was ze in hem op aan het gaan. Zijn handen nu ook hun weg gevonden onder haar hoodie, maar ze vond het niet erg. Ze vond het alleen maar leuk. Haar hoofd leunde achterover voordat ze met haar hoofd onder zijn trui ging en zijn broek snel uittrok. Haar tanden haakte ze om de rand van zijn boxershort heen, voordat ze die langzaam en zeker plagend naar beneden trok. Uiteindelijk verplaatste ze zich zo dat ze bijna op zijn erectie zat. ''Weet je zeker dat je het nog vol kan houden?'' zei ze plagerig voordat ze hem weer kuste.

Darya75.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/10/2018 09:07 PM

''Alles gaat niet prima.'' Zei Darya schamper. Iedereen zou kunnen zien dat het niet goed ging met deze jongen, maar hij wilde gewoon doen net alsof er niets aan de hand was. Het stak haar een beetje dat hij zich niet kwetsbaar wilde opstellen tegenover haar, maar aan de andere kant begreep ze het ook wel weer. Ze had hem de laatste tijd immers behoorlijk wat geflikt, ze begreep het echt wel als hij haar niet meer vertrouwde of als hij zelfs niet meer met haar zou willen praten. Eventjes bibberde ze door de kou en veegde ze een paar verdwaalde plukjes haar voor haar ogen weer. Haar tenen groef ze nog wat dichter in het, verbazingwekkende, warme zand en ze voelde zich wat meer wegzakken. ''Ik? Mijn keuze?'' zei ze verontwaardigd, toen ze hem hoorde. Ze had weg willen lopen, maar hij pakte haar hand beet. Het was een verbazingwekkende actie, maar ze zei niets, puur omdat ze het moment tussen hen twee niet wilde verpesten. Het was fijn om even in zijn ogen te kijken, met het geluid van de klotsende golven op de achtergrond. Het gaf haar om de één of andere reden een rustgevend gevoel en dat kon ze wel waarderen na deze heftige en drukke avond. Op dit moment voelde alles goed. Zodra hij zijn lippen op die van haar drukte, drukte ze automatisch haar lippen terug en plaatste ze haar ene hand in zijn nek. Haar andere hand plaatste ze op zijn wang, waarna ze daar zachtjes met haar duim overheen streelde. Het was een kus vol met passie, zoals die eerlijk genoemd was bij never have I ever. Het was een kus die echt voelde en echt was. Vol hartstocht zoende ze hem, voordat ze hem zachtjes erover duwde en zijn rug wegzakte in het zachte zand. Ze zette haar benen naast zijn heupen, aan elke kant één, en zat zo op haar knieën bij hem. Ze stopte echter niet met zoenen, nee zeker niet.

Darya74.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/10/2018 07:39 PM

Zijn stem klonk hees en gaf weg dat hij waarschijnlijk gehuild had. ''Hé, gaat alles wel goed?'' vroeg Darya, zo goed mogelijk als dit kon met een grote hoeveelheid drank op. Ze kon zichzelf er niet van weerhouden om zijn kin beet te pakken met haar handen en vervolgens de tranen van zijn wangen weg te vegen. Ze schonk hem een klein glimlachje en schudde direct haar hoofd toen ze hem hoorde. ''Oh nee, ik zei dat alleen maar omdat ik hartstikke dronken was. Of ben.'' Haar wenkbrauwen trokken even samen tot een frons, voordat ze weer verder ging met glimlachen. ''Hoe dan ook, hij gaf toe dat hij geen misbruik van me wilde maken omdat ik dronken ben. Dat is goed van hem, maar eigenlijk wilde ik het ook helemaal niet.'' Gaf ze eerlijk toe. Ze liet haar voeten uit haar slippers glijden en begroef haar tenen in het zachte zand. Haar rode haren wapperden nog steeds rond haar gelaat door de wind, die kippenvel op haar lichaam achterliet. Ondanks dat ze een dikke trui én jas aan had getrokken, had ze het nog steeds koud. Dat ze blote benen en voeten had, maakte het er niet echt beter op. ''Waarom ben je hierheen gegaan?'' vroeg ze uiteindelijk. ''Het strand, bedoel ik. Dit plekje.'' Maakte ze zichzelf duidelijk. De golven kletsten over het zand heen en kwamen dicht naar hen toe, maar raakten hen nog net niet. Het zand kietelde over haar lichaam en ze meende zelfs een aantal schelpjes te voelen. Darya was hier vanzelf naartoe gegaan. Ze wilde even een frisse lucht en was weggeslopen zodra ze zeker wist dat Jonas beneden zat. Misschien vroeg hij zich nu wel af waar Chris was, maar dat was een zorg voor een later moment. Dat was echt niet iets waar ze zich op dit moment zorgen over wilde maken, of waar ze zich überhaupt zorgen om maakte nu. ''Dus, je hebt je keuze gemaakt.'' Murmelde ze uiteindelijk na een stilte. ''Ik had moeten weten dat je na twee jaar hoe dan ook voor Alexis zou kiezen. Het was niet eerlijk van me om dat aan je te vragen, maar ik had gewoon de stille hoop dat je voor mij zou kiezen. Ik denk dat dat hopeloos was, nu ik erover nadenk. Waarom zou je ooit voor mij kiezen?'' De tranen prikten in haar ogen en ze slikte, ze wilde niet dat Chris haar zou zien huilen. Snel stond ze maar op om weg te lopen, aangezien hij haar gezelschap niet echt leek te waarderen.

Darya73.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/10/2018 06:54 PM

''Je moet hen niet weer uitnodigen.'' Zei Darya bedenkelijk toen Chris en Alexis verdwenen waren. Jonas keek haar even beduusd aan, voordat hij haar optilde in zijn armen en kort zijn lippen op haar voorhoofd drukte. ''Misschien moet je maar gewoon gaan slapen, Dar. Dat is vast goed voor je.'' Zei de blondharige jongeman met zijn bekende blonde krullen. Ze trok een pruillip, maar sloeg toch haar armen om zijn nek heen en liet zich naar boven dragen, zijn slaapkamer in. ''Wil je niet meer dat ik het goed met je maak?'' vroeg ze voor de zekerheid aan hem, waardoor zijn mondhoeken omhoog krulden tot een grijns. ''Natuurlijk, Darya. Maar dat kan net zo goed een andere keer, toch? Wanneer je wat minder dronken bent.'' Plaagde hij haar, waardoor haar ogen oplichtten. Met haar in zijn armen liep hij de trap op, waarna hij de deur van zijn slaapkamer opende en hij haar voorzichtig liet zakken op het zachte matras. Gek genoeg was ze niet eens zo dronken dat ze direct zou slapen wanneer je haar ergens zou neerleggen, vandaar dat dit nu ook niet gebeurde. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en wilde eigenlijk opstaan om weg te lopen, maar dit deed ze niet. Nog niet. Jonas moest eerst weg. Eventjes kusten ze, voordat hij haar slaap lekker wenste en de deur achter zich dichttrok. Het was donker in de kamer en een beetje koud, maar toch wilde ze een frisse neus halen. Misschien was dit één van de impulsieve acties omdat ze dronken was, maar dat maakte haar nu ook niet meer uit. Ze had al zo veel rare en gekke dingen gedaan vandaag, dit kon er ook nog wel bij. Toen ze er zeker van was dat Jonas naar beneden was gelopen, griste ze nog een dikke jas voor over de hoodie heen uit de kast en trok ze deze aan. Haar voeten schoof ze in een paar slippers voordat ze de slaapkamer uitliep. Via de open deur zag ze hoe Alexis vredig lag te slapen, haar borstkas ging op en neer en ze leek in een diepe slaap te verkeren. Hoe kon het ook anders, na de hoeveelheid drank die ze achterover had geslagen. Het zou Darya verbazen als die nog wist wat er was gebeurd. In een snel tempo liep ze via de achterdeur, die als een soort brandtrap langs het huis ging, het strand op.
Het eerste wat haar opviel, was dat er een hevig windje stond. Haar handen liet ze diep wegzakken in de zakken van haar jas voordat ze verder wandelde, richting dat ene plekje. Haar rode haren waaierden voor haar gezicht en een klein glimlachje trok haar mondhoeken omhoog, omdat het zo verfrissend was. Ze had niet door dat er iemand zat, totdat ze er was aangekomen. Haar mond vormde een O toen ze merkte dat het Chris was, maar toch liet ze zich naast hem in het zand zakken en trok ze haar knieën op. ''Hey.'' Zei ze uiteindelijk, niet echt goed wetend hoe hij nu op haar zou reageren.

Darya72.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/09/2018 11:25 PM

Het was overduidelijk dat wanneer Darya drank op had, ze niet meer logisch nadacht. Dat onschuldige meisje veranderdd dan in een impulsief meisje dat van alles en nog wat kon doen en je zou het nog niet van haar verwachten. Dat was precies wat er nu met haar gebeurde. Ondanks dat ze geen hoge hakken aan had of wat voor schoenen dan ook aangezien ze op blote voeten rondliep, wiebelde ze toch nog gevaarlijk en kon ze nauwelijks rechtop blijven staan. Het was net alsof ze elk moment om zou gaan vallen. Gelukkig wist ze zich op dat gebied nog wel te beheersen en kon ze zichzelf overeind houden zonder dat er gewonden vielen. Op andere gebieden daarintegendeel.. wel, lieten we zeggen dat ze het behoorlijk had verpest. Met glunderende ogen keek ze naar Chris, die ze zojuist had gekust alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Dit was het niet overigens, maar ze wilde een statement maken, voornamelijk tegenover Alexis. "Stel je niet zo aan." Bromde Darya, die nogmaals een slok van de drank nam. Deze klotste wat over de rand van haar rode bekertje heen en viel vervolgens op de groep. "Oeps." Murmelde ze, waarna ze zacht moest lachen. "Het spijt me zeer. Heeel erg. Echt heeel erg, Jonas. Sorry. Ik maak het vanavond in bed wel weer goed met je." Beloofde ze de blonde jongen plechtig, waarna ze giechelde. "Maar, kijk. Chris vindt mij niet leuk, dus we hebben niks. Niks nada noppes. Haha noppes. He's all yours, Alexis. Ik heb mijn hottie." Ze liep naar Jonas toe, die haar op moest vangen voordat ze viel. "Hey, lekker ding." Nu lachte ze hard en drukte ze haar lippen vurig voor een paar tellen op de zijne. "Heeft iemand je ooit gezegd hoe knap je bent? Want dat ben je wel." Ze glunderde als een kind die net een lolly had gekregen. Ze glunderde zonder ook maar een goede reden. Het ging echt even niet goed, maar ja, het was haar eigen schuld. Zij had te veel gedronken en er was niet iemand die haar dronken had gevoerd. "Maar ik wil verder spelen." Protesteerde ze terwijl ze een pruillip trok. "Ik wil.." ze gaapte even en legde haar hoofd op Jonas zijn schouder. "Alexis!" Schreeuwde ze nog even. "Fuck you." Darya stak haar middelvinger op naar het meisje en nestelde zich volledig tegen Jonas aan, die haar bovenbeen streelde met zijn vingers.

PhotoGrid_1536527827774.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/09/2018 10:02 PM

Darya had echt géén idee wat ze nu moest doen. Ze had immers al twee jaar gevoelens voor Chris, niet voor Jonas. Ze vond Jonas een hele leuke jongen, maar ze had geen echte gevoelens voor hem en misschien zou dat ook wel nooit gebeuren. Ze zag hem gewoon niet op die manier. Het was even leuk tussen hen en hij was echt een goede jongen, maar om nou een échte relatie met hem te hebben.. Niets was nu nog officieel en ze wilde hem ook niet voorliegen door te doen alsof ze hem leuk vond. Toch leek het wel alsof dat nu ging gebeuren. Ze perste er een glimlachje uit en legde haar hand kort op zijn bovenarm, als een soort gevoel van geruststelling, of wat het dan ook maar voor mocht stellen. Op dit moment wist ze echt niets, maar dan ook echt niets meer. ''Ja.'' Knikte ze dan ook maar, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Hij leunde glimlachend voorover en drukte een kus op haar voorhoofd. De kus voelde prettig aan, maar niet zoals de kussen die Chris haar had gegeven. Na de kus wendde ze haar blik van hem af en dronk ze de rest van haar drinken, waarna ze haar bekertje weer vulde met drank en ook dit achterover sloeg. ''Rustig aan, Dar.'' Zei Jonas lachend, maar het irriteerde haar alleen maar. ''Het feestje wordt leuker met drank, toch?'' vroeg ze schamper, waarna ze het bekertje weer vulde en zich licht voelde worden in haar hoofd. De drank kwam vol aan, maar het maakte haar niets uit. Nu had ze het even nodig omdat ze het zo erg had verkloot met alles en iedereen. Even likte ze langs haar lippen en woelde ze met één hand door haar roodoranje lokken heen. ''Never have I ever betrayed my best friend.'' Zei Alex ineens schamper. Niemand dronk, maar ze keken allemaal afwachtend naar Darya. ''Ho, ho, dat heb ik niet gedaan.'' Zei ze terwijl ze overeind kwam. Ze kon niet helemaal recht staan en viel bijna om, maar wist zich nog net aan de bank beet te grijpen. ''Jij bent gewoon zó bang dat ik wat met Chris doe hé, nog steeds.'' Lachte ze. ''Nou, als je het zo graag wilt zien.'' Ze stond op, boog zich over Chris heen en drukte haar lippen op de zijne voor een korte kus. Jonas hapte naar adem toen ze weer achterover leunde en weer wiebelde op haar benen. ''Daar heb je het. Woohoo, you go Alexis.'' Giechelde ze. De kus was fijn geweest, maar dat zei ze niet. Hij had geproefd naar drank en ijs, een gek genoeg lekkere combinatie. Zij had waarschijnlijk alleen geproefd naar drank, heel veel drank.

Darya71.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/09/2018 09:11 PM

Het antwoord van Chris stak haar wel, maar ze deed net alsof het haar niets boeide. Of hij loog nu, of hij meende het echt en hij voelde niets voor haar. In ieder geval, ze negeerde het antwoord en forceerde een glimlach op haar gezicht, alsof alles goed zat. Dat had ze al zo vaak gedaan, dus het was niets ongewoons voor haar. ''Wat zal je toch blij zijn met zo'n loyale jongen.'' Zei Darya, wiens mondhoeken omhoog trokken tot een speelse glimlach nu. ''Er zijn niet veel mensen meer loyaal dezer dagen.'' Ze tikte haar vingers zachtjes tegen het plastic van haar rode bekertje en trok haar wenkbrauw op naar Chris, een beetje waarschuwend maar toch ook weer niet. Jonas zijn grip om haar verstevigde, maar niet op een ernstige of vervelende manier, dus ze liet het toe. Ze vond het sowieso niet erg om in zijn armen te liggen. Ondanks dat het voelde alsof ze hier nu samen lag met Alexis haar afdankertje, gold hetzelfde voor Chris. Chris en zij hadden wel het bed gebeeld en Chris en Alexis niet. Darya had iets gehad wat haar voormalig beste vriendin niet had gehad en dat voelde goed, maar daar had het haar niet om gedraaid. Het had gedraaid om haar gevoelens, die er nog steeds waren na die twee jaar.
Alexis had een vraag gesteld die niet heel raar was als je veel drank op had, maar ze waren nog niet dronken, dus Darya vond hem niet heel grappig. Toen ze zag dat de vraagsteller als enige dronk, moest ze lachen. ''Het ziet ernaar uit dat je de enige bent, Alexis. Voor een keertje.'' Zei ze sarcastisch. Ze had nog nooit iemand een blowjob gegeven, ondanks dat het wel haast was gebeurd met Jonas maar ze had zich bedacht dat het plezieren ook wel op een andere manier kon. Ze had het ook nog nooit bij Chris gedaan, maar met hem zou ze waarschijnlijk nooit meer een bed delen. Dat had ze echt voor zichzelf verpest. ''Never have I ever had feelings for someone for over two years before saying it to them.'' Zei Jonas ineens, waarna hij dronk. Darya dronk ook, maar toen gaf ze hem een verkeerde indruk. ''Jij hebt ook al twee jaar gevoelens voor mij?'' zei Jonas verbaasd. Ze knipperde stomverbaasd met haar ogen en wist even niks te zeggen. ''Was het voor jou ook liefde op het eerste gezicht?'' ging hij verder.

Darya70.png

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/09/2018 06:09 PM

Jonas dacht oprecht dat hij haar had ontmaagd, maar niets was minder waar. Darya had overigens ook niet het lef om hem te vertellen dat hij haar niet had ontmaagd, want dan zouden er vragen komen wie dat dan wel had gedaan en daar zat ze absoluut niet op te wachten. Sterker nog, dat was wel het laatste wat ze wilde. De waarheid mocht niet aan het licht komen, dat moesten ze zien te voorkomen. Ze haalde diep adem en vouwde haar handen beetje om de koude rode beker, met de vloeistof erin die haar hele gekke en rare dingen kon laten doen. Niet alleen zou dit met haar kunnen gebeuren, maar ook met Alexis, die sowieso al niet zo goed tegen drank kon. Die had altijd al rare dingen gedaan als ze iets te veel drank op had. ''Nee, nee, ik ben nog niet klaar.'' Protesteerde Darya, die haar hand in de lucht hield zodat ze hopelijk weer de aandacht van iedereen kreeg. Ze wilde Alexis laten drinken, zodat die misschien eens zou gaan zeggen wat ze echt dacht. Dat was namelijk toch het hele idee van dronken zijn, dat je de waarheid ging vertellen? Of niet, dat wist ze zelf ook niet meer zo goed. Het was haar niet ontgaan dat Chris wel had gedronken op de vraag of hij wel eens iemand had ontmaagd. Hij had dat uiteraard bij haar gedaan, maar dit kon niet gezegd worden. Echt niet. Darya woelde met één hand door haar roodoranje lokken heen en strekte haar benen eventjes uit, omdat die anders zo gingen slapen en dat was echt irritant. ''Never have I ever fantasized about someone in this room, who's not your partner.'' Ze wiebelde met haar wenkbrauwen voordat ze een flinke slok nam. Iedereen wist dat Darya flink los kon gaan wanneer ze drank op had en haar vragen zouden zo ook echt heel erg worden. Alexis dronk ook, gevolgd door Jonas. ''Kom op Chris, wat is het antwoord?'' vroeg Jonas. ''Het is niet erg als het antwoord ja is.'' Ging hij verder, terwijl hij Darya wat dichter tegen zich aan trok.

Darya69.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 09/09/2018 04:54 PM

Het leek wel net alsof de roodharige jongedame zichzelf er telkens van moest overtuigen dat ze gelukkig zou zijn samen met Jonas en dat ze goed bij elkaar pasten. Iedereen wist dat de twee een onverwachts stel waren, maar ze hoorde nu al de verraste en verrukte kreetjes van iedereen in haar hoofd omdat ze zo blij voor hen twee waren. Zo bekeek Darya het echter niet en ze wist ook zeker dat Chris het niet zo bekeek. Ze hadden zichzelf gevangen in hun eigen web van leugens en het voelde vreselijk, maar ze konden het niet meer terugdraaien. Toch hoopte ze dat er een andere oplossing was voor dit hele gebeuren.
Dat zelfs Alexis het bed had gedeeld met Jonas, raakte Darya wel, maar ze zette een ijskoud masker op en deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ze deed alsof het haar niets boeide, ondanks dat het haar dit wel deed. Het viel haar op dat Chris geen slokje van zijn drinken nam. Hoe kon het ook anders. Alexis zou er achter komen als hij wel zou drinken en dan zou ze weten dat Darya en Chris het bed hadden gedeeld. Dat dit meerdere keren was gebeurd, hoefde ze ook echt niet te weten. Haar blik gleed even naar zijn paarse haren, die zíj geverfd had, nadat ze klaar was met het zoenen en ze haalde moeizaam en diep adem. Ze vond dit allemaal veel te moeilijk dan dat ze zou willen toevoegen, maar ze moest maar net doen alsof het haar allemaal niets boeide. De opmerking van Alexis kwam hard bij haar binnen – en niet alleen bij haar, maar ook bij Jonas. Darya wilde weer boos worden, maar de stem van Chris onderbrak haar stem. Ze keek verbaasd op, totdat ze de vraag hoorde. Shit. Ze keek hem haast recht in zijn ogen aan voordat ze een hele grote slok van haar drankje nam, waardoor hij dondersgoed wist dat ze op hem doelde. ''Oké, nu ik.'' Zei Alexis. ''Never have I ever had a huge fight with my best friend.'' Darya beet zacht op haar onderlip en nam een slok van haar drankje. Als het zo door ging was ze zo dronken en zou ze zich niets meer van deze avond kunnen herinneren.

Darya67.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  38  |  »  |  Last

« Back to previous page