Search for posts by KeepDreaming
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » | Last
Search found 45 matches:
Re: ORPG] Loving the monsters always ends badly for the human. It's a rule.
from KeepDreaming on 08/15/2018 08:06 PMjackson:
''In elk geval niet in jouw.'' antwoorde het meisje, jackson glimlachte en maakte nog geen verdere opmerking. jackson was gaan zitten en keek naar het meisje die nog stond en zei dat ze geen zin had om thee te drinken. jackson grinnekte kort van haar woorden. 'is goed maar het gaat beter als je op de bank licht. alsjeblieft neem plaats.' vertelde hij vriendelijk en gebaarde naar de luxe bank aslof hij een dokter was. jackson wachtte tot dat ze was gaan liggen. hij pakte een houte kruk en zette het naast haar neer ten hoogte van haar hoofd, waar hij vervolgens op ging zitten 'vertel me nog eens duidelijk wat je wilt zien of weten.' vroeg hij gericht. ontertussen trok hij zijn leren handschoen uit en legde de handschoen op te tafel neer. 'okey sluit je ogen. ik ga je zometeen aan raken, dan val je in een diepe trans vergelijkbaar alsof je in slaap valt en droomt. ik ga graven in je herineringen en je droom zo duidelijk mogelijk naar boven brengen.' legde jackson uit. 'weet dat ik ook alles zie wat jij zometeen mee gaat maken in je droom.' vertelde hij verder en glimlachte kort. 'en porbeer je angst onder controlen te houden. misschien helpt het als je denkt dat wat je ziet dat dat een illusie is.' zei hij en bleef eventes stil om het te laten in zinken. 'als je er klaar voor bent zeg het maar dan kunnen we beginnen.' zei jackson als laatste en hield zijn blote hand boven het gezicht van ally. zodra ze zei dat ze er klaar voor was legde jackson zijn hand op haar ogen. als eerst zou ze een steek voelen in haar hoofd en tijdelijk pijn in haar longen wat snel al weg trok. vervolgens belande ze in een diepe slapende trans.
Re: <3 Know what you wish for
from KeepDreaming on 08/14/2018 06:42 PMJoshua:
Het was net ochtend de eeste zonnestralen schenen door de spleetjes van gordijnen heen. Ze raakte net niet het bed. Op de achtergrond klonk een zacht muziekje. Kreunend draait Joshua zich nog even om. Hij voelde zich nog zo moe, langsaam deed hij zijn ogen open en keek naar de gedaante naast hem. Het was zijn vriendin Adeline, ze lag er half blood bij wegens de warmte van deze zomer. Wat Joshua niet echt erg vond. Zijn mondhoekjes krulde op tot een grijnsje bij het terug denken aan gisteren avond. Het was een gezellige leuke nacht geweest. Maar ondanks die relaxte avond kwam de spanning alweer omhoog drijven. Vandaag had hij weer een test. Joshua kwam overeind en kroop voorzichtig over Adeline heen, eerst haalde hij met zijn wijsvinger een pluk haar uit haar gezicht vervolgens kuste hij haar zachtjes met zijn lippen op haar wang, 'morning Lin~.' Fluisterde hij bijna zingend. 'Today i gonna make you proud on me.' Vervolgde hij zachtjes en gaf een kusje op haar mond. Vervolgens nam hij haar in een knuffelhouding. Het was net alsof hun lichamen gewoon bij elkaar hoorde het paste perfect tegen elkaar aan. Even kroelde hij met zijn hoofd in het kuiltje tussen haar schouder en nek in waar hij nog even snel een kusje gaf. 'Ik moet gaan.' Mompelde hij zachtjes. Eigenlijk wilde hij niet weg bij Adeline maar aan de andere kant wilde hij haar trots maken dat hij de test kon halen. Het zou hem lukken vandaag, hij had zo hard getraind en de leraar zei dat hij vooruit was gegaan. Enigste wat hem onzeker maakte was de spanning, die knaagde diep in zijn maag. Langsaam drukte hij zich omhoog van Adeline haar lichaam af en glimlachte een beetje geforceerd naar haar.
Strompelt kwam Joshua het bed uit waarnaar hij bijna struikelde over zijn wasgoed. Nog net optijd wist hij zicht op te vangen tegen de muur. 'Sshht.' Mompelde hij zachtjes vloekend. Snel kleedde hij zich aan en at een bakje yoghurt voordat hij de deur uit ging.
Joshua was liep buiten over straat hij pakte zijn mobieltje om ala spiegel te gebruiken zodat hij zijn haar even goed kon strelen. Zijn ogen vielen op de tijd het was al 7:27 en zijn trem zou zo vertrekken. Hij keek op en zag voor zich de trem al staan. Het was een aparte trem waar je zelfs buiten ook kon staan de tram was deels omringt aan de achterkant met balustrades. 'Noooh nooh shhht.' Meteen nam hij een sprintje naar de trem. Hij was er bijna en toen reed de trem voor zijn neus weg gek als Joshua was bleef hij rennen. Een lange jongeman met spier blond haar kwam vanuit de trem naar de buiten gedeelte. 'Jisooo!!' Riep de jongen. De jongeman pakte met zijn ene hand de balustrade vast en de andere stak hij voor zich uit naar Joshua toe. Joshua bleef rennen en probeerde zijn hand beed te pakken. Echter ging de trem nog iets sneller reiden. 'Jisooo bijna!!' Riep de jongenman. 'I cant run more.' Hijgde Joshua in gebroken woorden. Dat moment pakte de blonde jongen Joshua's hand beed en trok hem naar zich toe. Snel greep hij de balk beed en klamde zich er aan vast. De trem ging alleen maar sneller reiden. 'Wooaah!' Riep Joshua zowel blij dat hij het gered had als bangig dat hij er af zou vallen. 'Hehe je hebt het gehaald, ik wist wel dat je het kon.' Lachte de blonde jongen en hielp Joshua om over de balustraden heen te komen. Toen hij eenmaal vijlig stond kon hij op adem komen. 'Seth wat zou ik zonder je moeten.' Hijgde Joshua glimlachend. 'Mmmh, laat me denken, je zou dan nu alweer te laat komen.' Zei seth die deed alsof hij serieus zat na te denken. Samen lachte ze en gingen op een bankje zitten. 'Vandaag gaan we het halen seth.' Zei Joshua vol overtuiging. 'Yeah! Ik hoop het.' Antwoorde seth. Seth was een echte Nederlandse jongen licht blond haar en een lichaamslengte van zowat 1,90. Joshua keek altijd tegen hem op letterlijk als figuurlijk. Ze hadden elkaar ontmoet op de trainee school en waren bijden al eens af gewezen. Ze hadden zoveel mee gemaakt dat het voelde alsof ze elkaar al jaren kende. 'Jisoo,' begon seth vragend. Joshua keek hem vragend aan 'Wat is er?' Vroeg hij. Seth pakte een boek uit zijn tas. 'Heb dit besteld op internet en heb wezen leren er uit het is niet zo heel moeilijk.' Vertelde seth. Hij opende een boek en pakte er een brief uit die hij aan Joshua gaf. Josua nam het aan en opende de brief waar allemaal vreemde tekens in stonden. 'Jin-jja?' Joshua klakte met zijn tong. 'Ik kan geen korean lezen of schrijven seth.' Legde 'zegt iemand die zojuist korean sprak.' Lachte seth kort. 'Dont worry ik heb twee boeken! Daarom is deze van jouw.' Zei seth en gaf Joshua een ingepakte boek. Joshua begon te lachen, deed de achterkant van zijn hand tegen zijn mond aan en pakte uiteindelijk het boek beleeft met twee handen aan.' Oh dankje.' Antwoorde hij nog een beetje na lachend. De trem remde af en de halte werd om geroepen. 'Ah we zijn er.' Merkte seth op. Joshua stopte snel zijn cadeau en de brief in zijn tas en liep achter seth aan de trem uit.
(update:)
'setto het is jouw beurt werd er geroepen door een student die uit het kamertje kwam lopen.
Hij keek toe hoe seth het kamertje in verdween. Natuurlijk wenste hij het alle beste voor zijn vriend. Zijn lichaam stond vol van de zenuwen hij leunde tegen de muur aan, liet zich zakken tot de grond en pakte zijn mobiel er bij. Bij het zien van zijn achtergrond begon hij lichtjes te glimlachen. Lin had een schattige selfie gemaakt van heb twee en die had hij sinds kort op zijn mobiel staan. Ze zag er gewoon zo schattig uit dat elke keer als hij er naar keek altijd een glimlachje tevoorschijn kwam op zijn gezicht. Joshua klikte de camera app aan met zijn duim en hield zijn telefoon iets op afstand om ook een selfie te maken. Joshua maakte een v met zijn vingers en deed hem bij zijn linker oog. Nadat de foto gemaakt was stuurde hij hem op naar Lin:
'They said i'm handsome,' schreef hij er onder.
Er waren al drie minuten verstreken elke mintuut leek steeds langer te duren. Dromerig staarde Joshua voor zich uit langs zijn mobiel heen naar de deur waar seth in verdwenen was. De deur ging open en seth kwam er uit gerend naar Joshua toe geschrokken dook Joshua in een. Seth pakte Joshua beed die op de grond zat en legde zijn hoofd tegen die van hem aan. 'Jisooo! Ze waren entausjast over me dansen en ze vonden me een cool Guy look hebben.' Zei seth vrolijk. Joshua die heen en weer geschut werd probeerde omhoog te kijken en glimlachte. 'Jij een cool Guy? Jij bent niet het type voor de koude kikker.' Antwoorde Joshua. 'Maar wat vonden ze van je zang?' Roeg hij nieuwschierig. 'Me zang, Ah niet zo best ze zeiden dat de emotie miste.' Zei seth simpel. Joshua keek zijn vriend onbegrepen aan. 'En je bent er niet sip over dat ze dat zijden?' Vroeg Joshua. Seth schudde zijn hoofd en ging weer recht staan. 'Zolang ik in de andere dingen genoeg uit blink willen ze me vast wel leren hoe ik dat zingen goed doe.' Zei seth vrolijk. 'Nou kom, sta op jij bent aan de beurt. Joshua stond met tegen zin op. Seth duwde hem naar de deur toe alsof hij een kind was die niet naar de tandarts wilde.
Voorzichtig met trillende handen deed hij de deur open en stapte naar binnen. Voor hem zaten drie mensen aan een tafel met voor hen kladpapier en Joshua's dossier. Op de grond was een soort van x getaped. Joshua ging er iets achter staan. 'Jisoo hong je mag de stereo gebruiken als je die nodig hebt.' Zei de man en gepaarde richting het apparaat. Joshua knikte braafjes en stopte zijn USB stik in de stereo.
(Klein time skip)
Joshua had het gebouw meteen verlaten en de trem genomen naar huis. Hij opende de voordeur en dumpte zijn tas in de gang neer naast zijn uitgetrapte schoenen zijn jas had hij nog wel iets netter op de kapstok gehangen. 'Ik ga douche.' Zei hij snel en verdween de badkamer in daar ging hij voor de wastafel staan en keek in de spiegel naar zichzelf. Enkele tranen rolde over zijn wangen heen. De worden van de manen klonken als een mantra in zijn hoofd. Joshua kneep zijn ogen dicht en maakte vuisten van zijn handen boos sloeg hij een paar keer op de wastafel. 'Wae!!' Riep hij in het Koreaans. Hij pakte zijn haar deels vast met de handpalmen tegen zijn oogkassen aan. 'Wae...' jammerde hij nogmaals. Hij schudden zijn hoofd en keek nog een keer in de spiegel. Hij zag er echt belabberd uit zijn ogen waren mega rood. Gehaast probeerde hij zijn riem los te trekken, terwijl hij naar de douche loopt, vervolgens laat hij zijn broek van zich af glijden die op de grond beland. En zet hij zonder na te denken de koude kraan van de douche aan. Met kleding en al bleef hij enkele tellen staan voordat hij zich huilend op de grond laat zakken.
<3 Know what you wish for
from KeepDreaming on 08/13/2018 04:45 PMhet verhaal:
Het gaat over een jong stel die samen woond in een apartament, huurwoning of huis. de jongen heeft als droom om beroemt te worden een pop idol, helaas haald hij zijn autitsies elkekeer niet. dan op een avond wenst hij dat hij een idol wild worden eentje waar zijn vriendin trots op kan zijn. die nacht gebeurt er speciaals. de ziel van de jongen word om gewisseld met de ziel van een pop idol. de jongen komt in het lichaam van een pop idol en de pop idol in het lichaam van de normale jongen.
waardoor dus het meisje nu een vriend heeft die haar totaal niet kent. hij zit letterlijk in een wild vreemt leven. en dan moeten ze samen dingentjes op lossen enzovoort.
character de echte vriend:
Naam: Joshua/Jisoo Hong
Geslacht: man
lengte: 1,77 m
leeftijd: 23
Hobbies: dansen, gamen, zingen, leuke dingen doen met vriendin, gitaar spelen, tekenen
Biografie: Joshua heeft een koreaanse achtergrond hoewel hij meer NL/engels spreekt dan koreaans aangezien hij niet in korea is geboren. ondanks de cultuur verschillen hebben zijn ouders, joshua's vriendin geacepteerd.
Joshua traint zijn hele leven al om een pop idol te worden. elke dag gaat hij naar een trainee school waar hij leerd dansen en zingen. Het is niet makkelijk allemaal en de lessen zijn zwaar en de leraren zijn heel streng. na de eerste keer niet geslaagt te zijn voor de test gaat hij niet met de pakken neer zitten, hij blijft het proberen.
karakter: vriendelijk, geduldig, empathie, denkt na voordat hij dingen zegt, speels, ambitieus, koppig, komt verlegen over, omdat hij vaak tijd te kort komt laat hij wel eens wat slingeren en ruimt hij dingen vrij laat op of gewoon niet.
from KeepDreaming on 08/13/2018 04:04 PMDesmond:
'Maar niet speciale mensen mogen helemaal niet op deze school komen. Norben is normaal maar zijn ouders waren vampieren hunters. Vandaar dat hij veel meer weet dan de gewonen mens. Maar zelfs jij wist niks over het bestaan van bovennatuurlijk zoals wij. ' vertelde Desmond met teleurstelling in zijn stem. Plots ging hij rechtop zitten en keek hij haar eerst met grote ogen aan en vervolgend fijn geknepen spleetjes. 'Ik weet het, stiekem ben jij een wezen die je geheim probeert te houden voor anderen door jezelf voor te doen als een mens?!' Zei Desmond alsof hij iets uit gedokterd had. 'Net zoals die demonen hier op school.' Zei hij zacht en keek om zich heen of niemand mee zat te luisteren. 'Maar aan mij kan je alles vertellen hoor.' Fluisterde Desmond.
'Zeg maar je gaat toch niet naar die griezel toe he, na de les?' Vroeg Desmond over het moment dat Jackson zijn kaartje aan haar had gegeven.
Als ally wel gaat:
De kelder was de domein van de demon achtige wezens. Jackson kwam overdag liever niet buiten anders dan vampieren konden zij veel minder goed tegen zonlicht. Als je de trap naar beneden had genomen kwam je uit in een gang en een oude houte deur met een bordje er op. 'Verboden voor zaklampen en betreden op eigen risico.' Als je die deur voorbij was kam je uit in een woonkamer achtige ruimte met boven je speciale blauwe lichten. het gaf niet veel licht zoals een normale lamp maar genoeg om dingen te kunnen zien en te waarnemen. Rond om de woonkamer waren verschillende andere houtedeuren iedere deur had zijn eigen structuur en ingesneden patronen.
'Welkom in onze huiskamer,' klonk er vanuit een hoek. Er stond daar een boekenkast waar Jackson voor stond en een boek net terug tussen de rest stopte. 'Dus je was geïnteresseerd in mij of anders gezegd mijn gaven.' Jackson draaide zich om en liep langsaam in de richting van Ally vreemd genoeg droeg hij nog steets zijn zonnen bril. Hij gebaarde met zijn hand naar de bank. 'Ga zitten,' zei hij netjes. Jackson zelf ging op een andere luxe stoel zitten schuin tegenover waar ally zat. Met een vragende blik staarde hij naar ally niet dat je dat goed kon zien door zijn donkere zonnenbril.
from KeepDreaming on 07/02/2018 04:59 PMDesmond:
Desmond keek al sabbelend aan zijn ijsje naar ally met een lichte grijns. Zijn mondhoeken waarop opgekruld tot een drietje. Ally veroordeelde het ijsje al voordat ze het geproefd had. Uiteindelijk proefde ze het wel maar al gouw duwde ze het in desmonds richting en jammerde dat het niet voor haar bedoelt was. 'Arm ijsje.' Antwoorde Desmond. 'Wil je dat ik me hele levens verhaal vertel? Ik weet amper wat over jouw. Alleen dat je erg ongelovig bent.' Grapte hij. Desmond zuchte, haalde zijn ijsje tussen zijn lippen vandaan en ging recht zitten. 'Okey laten we het zo doen ik vertel iets over mezelf en dan vertel jij iets over jezelf Okey?' Stelde Desmond voor. 'Mijn vader is een elite vampier hij is rijk en runt het bedrijf waar de meeste plasma drink pakjes vandaan komen. Elite betekend eigenlijk dat bijden ouders een vampier zijn.' Vertelde Desmond hij zette zijn tas op tafel en haalde er 3 pakjes met drinken uit die hij voor ally neer zetten. 'Dit logo is dat het van dieren vandaan komt. En dan heb je nog deze de meest voorkomende bloedgroep bij mensen en deze die wat zeldzamere bloedgroep. Iedere bloedgroep smaakt weer anders. 'Ik hou van zoete smaakjes.' Vertelde hij. 'Oh en de ijsjes zijn mijn idee Heheh die verkopen ook best goed!' Zei Desmond trots op zichzelf. 'en wat doen jouw ouders?' Vroeg hij.
Mijn moeder is een mens ze werkte vroeger in het ziekenhuis bij de bloed afnamen afdeling daar ontmoette ze me pa toen hij zijn bedrijf op startte. Vervolgens werden ze verlieft zoals In die twilight films you know. Leo noemt me bijzonder omdat ik van de buitenkant meer menselijk ben. Zo is mijn huid dikker en kan dus langer tegen de zon.' Vertelde Desmond trots. 'Vroeger at ik mensen voedsel, biefstuk was me favoriet omdat er blijkbaar altijd meer bloed in zat.' Zei Desmond iets treuriger. 'Sinds ik op deze school zit moet ik plasma hebben. Omdat dan me krachten sterker worden en kan dan beter tegen de zon. Hoewel ik weet dat me pa speciale medicijn in zijn pakjes stopt zodat vampieren meer tegen de zon kan. Vroeger kon ik echt niet zomaar buiten lopen of ik verbrande.' Desmond klopte met zijn vuist op zijn borstkast. 'Van binnen ben ik een sterke vampier en van buiten een mens.' Zei hij alsof hij een wolf in schaapskleding was.
'En wat heb jij vroeger allemaal gedaan? Voordat je naar deze school ging?' Vroeg Desmond geintreseerd.
from KeepDreaming on 06/25/2018 10:31 PMDesmond:
'Wat? Weet je niet eens wat een ijsje is!' Vroeg Desmond wiens zijn mond open viel. 'Een ijsje is vloeistof dat onder de 0 graden vriest tot ijs.' Legde hij uit alsof hij tegen een alien stond te praten. Desmond zoog op zijn ijsje en knabbelde er voorzichtig aan. 'Het is lekker hoor. Het heeft iets weg van frambozen.' Voegde hij er aan toe. Desmond had ook haar reep gegeten en hoopte dat ze dat ook met zijn ijsje zou doen. Vroeger ad Desmond veel mensen voedsel maar sinds hij op deze school zat werd dat hem af geleerd. Door bloed te drinken kreeg je meer controle over jezelf zeiden ze en werden je krachten sterker. Dat laatste klopte zeker maarte dat eerst was hij het er niet helemaal mee eens. Sabbelend aan zijn ijsje keken hij ally aan. 'Just try it.' Zei hij sabbelend.
from KeepDreaming on 06/20/2018 08:47 PMjackson luisterde aandachtig naar de verhalen over haar dromen door de zonnenbril en zijn statische gezicht was geen emotie van af te lezen. ''Als het opgeslagen herinneringen uit het verleden zijn, weet ik niet of ik ze kwijt wil. Ieder normaal mens zou ze juist terug willen.'', mompelde Ally zachtjes. 'sommige vampieren leven over de 100 jaar. wat voor herineringen denk jij dat die allemaal hebben? soms willen ze eenmaal wat vergeten... of herineren.'' antwoorde jackson zacht op een monotone stem. 'Dus tenzij je me daarmee kunt helpen, wat je ook moge zijn, anders heb ik geen interesse.'' vroeg ally terug.. jackson draaide zich om vanplan om naar de les te gaan na 2 stappen bleef hij staan. 'ook voor dat verzoek kun je langs komen, its what we do.' antwoorde jackson voordat hij weer verder liep om de les te volgen.
Desmond die vermoeit tegen de muur aan zat kreeg iets naar hem toe geworpen het was nog zoon reep. 'hier' had ally gezegt. 'Geef me na de les de kans om het écht goed te maken, oké.'' zei ze. Desmond keek haar verrast aan en glimlachte. 'De les begind over 34 seconde!!' riep de leraar. Desmond zuchte luit en stond al kreunend op. 'okeee.... daar gaan we dan maar weer.' mopperde hij. 'zie je in de les Ang-el' zei hij zachtjes.
Alweer was Norben op gescheept met Ally dit keer was hij van plan om wat tegnieken te leren. Norben droeg haar op om zijn pols stevig vast te pakken. vervolgens liet hij meerdere mogelijkheden zien om simpel los te komen waaronder een daarvan was om tegen de duim in te draaien. 'okey nu probeer jij het eens.' gaf norben haar de opdracht. norben hield haar pols vast en keek toe hoe ze probeerde om los te komen.
De les ging snel voorbij en ze hadden vele oevenignen gedaan. ook had hij haar geleerd om de verdachte studenten tegen hun borstkast aan te duwen met bijde flakken handen of doormiddel van een zaklamp kort in hun ogen te schijnen. na de les gaf norben Ally een kleine handige zaklampje. 'Dit is een speciale zaklamp deze geeft dezelfde straling licht als de zon alleen dan net iets anders. je kunt ze er niet mee killen maar wel mee bang maken en hen tijdelijk verzwakken. schijn alleen in de ricting van hun gezicht als ze je daadwerkelijk willen aanvallen. als ze verdacht doen waarsschuw hen door op bijvoorbeeld hun hand te schijnen. dat doet ook pijn.' legde Norben uit.
Desmond had Ally gevonden in de grote pauze aan eent taveltje. blij rende hij op haar af met twee ijsjes in zijn handen. meteen schoof hij een stoel tegen over haar naar achteren en ging er op zitten. met een big smile op zijn gezicht drukte hij een knal rood ijsje tegen haar neus aan. 'ik heb twee ijsjes. maar ik kan ze niet alletwee tegelijkertijd op eten maar ook niet na elkaar... want dan smelten ze...' vertelde hij sip met een pruilipje. 'wil je me helpen er eentje op te eten?' vroeg hij en deed zijn hoofd ietsjes schuin.
from KeepDreaming on 06/20/2018 05:22 PMDesmond:
De les was nu al vermoeiend en ze waren pas halverwegen. Desmond werd overal heen gegooit en geduwd en sommige gevallen kreeg hij Zelfs een nek klem. Ergens was hij wel blij dat hij niet met Jackson hoefde die gozer was altijd een creep geweest. Hij wende zijn blik naar de hoek van de gang waar een jongen stond helemaal in het zwarte leer gekleed, handschoenen aan en zonnenbril op.
Een geur van zoetheid waaide langs hem heen gevold door een warm gevoel wat naast hem kwam zitten. Een rare zaadjes achtige koekje werd onder zijn neus gehouden. Desmond keek op ally zat naast hem en hield een door mens gemaakte koekje voor hem. Desmond had al in geen tijden koekjes gegeten. Wel eens speciale soep en bepaalde vlees soorten. Ze vroeg of hij naast bloed ook nog wat anders at en dat ze het hem niet kon geven. Bij dat laatste dacht Desmond dat ze bedoelde dat ze haar eigen bloed wilde geven. Langsaam begon hij te blozen over alleen al de gedachten dat ze zamen in een kamertje zoude. Zitten en Desmond kon snoepen van haar heerlijke zoete bloed. Desmond knikte en nam de rare koek aan. 'Oh chocola~' zei hij even vrolijk als een kind. Desmond pakte het aan en nam een hapje, 'nachtmerries? Wat voor.' Vroeg Desmond smakkend. Hij luisterde en snoepte van de muskie reep.
Jackson kwam plots bij hen staan. 'Wist je dat nachtmerries vervormde herinneringen en opgeslagen beelden zijn uit het verleden?' Merkte Jackson plots op. Desmond stook zijn vinger in de lucht 'Oh, oh maar ik en ook gedroomd. Over een mooi meisje die bij me in bed lag en,' begon Desmond vrolijk met een verliefde smile op zijn gezicht. Jackson's was niet echt onder de indruk van desmonds verhaal. 'Dat is verlangen Desmond. Dat is heel wat anders dat is lust.' Zei Jackson. Desmond keek met boze puppy ogen naar jackson. 'Het is Meneer D voor jouw.' Bromde Desmond. Jackson reek zijn hand naar Desmond uit waarnaar Desmond in elkaar dook tegen ally aan om zijn hand te ontwijken. 'Iiiek raak me niet aan.' Piepte Desmond bangig. Jackson wende zich tot Ally hij graaide met zijn hand in zijn binnenzak en haalde er een kaartje uit dat hij tussen zijn wijsvinger en middelvinger in hield. 'Hier, als
Je er van af wilt.' Zei Jackson die het kaartje aan Ally toe reek. Er stond een lokatie ruimte op, wat neer kwam op een mogelijke kelder ruimte.
'Pauze is voorbij!' Riep de leraar met de littekens op zijn gezicht. Desmond zuchtte, 'aaah nee ik wil niet.' Jammerde Desmond. 'Dan heb je pech D, leraar heeft al vleermuizen te kort.' Viel norben hem in de reden.
from KeepDreaming on 06/19/2018 04:56 PMDemsond keek met grote verwarde ogen naar Ally. Ze was inenen zo anders dat het hem vlink verbaasde. Zijn verwarde blik veranderde in eentje van afschuw. 'Ik kan zien dat je nogsteets niks van onze wereld weet of begrijpt. Jammer... vond je nogwel zoon leuke meid.' zei Desmond zacht die zijn handen in zijn broekzak stak. hij keek teleurgesteld naar de grond. 'Blijkbaar had leon gelijk.' zei hij zacht tegen zichzelf. Desmond draaide zich om en liep bij Ally vandaan terug naar de groep.
Norben glimlachte bij haar gemakkelijke praatje over dat ze bij vampieren had geslapen. 'Hehe i like that, alhoewel die vampieren al gegeten hadden.' Zei hij er achteraan. Norben glimlachte.
Norben zuchtte toen hij zag dat ze haar schoenen. En sokken uit deed 'Egh zo vervelend, weer zoon type.' Zei hij teleurgesteld. 'Denk je echt dat je in de wc als je word aan gevallen ook tijd hebt om je schoentjes uit te trekken?' Mompelde norben. Ally daagde Willem min of meer uit met een best grote mond dat norben vond. 'We Will see. Het kan altijd erger geloof me.' Merkte norben zachtjes op en grijnste waarnaar hij zijn bril hoger op zijn neus schoof.
Willem stapte naar voren maakte een sierlijke buiging en stak zijn hand uit terwijl hij nog iets voorover gebogen stond. 'Wilt u met me dansen?' Vroeg hij simpel.
(Keuze: Ally valt aan, Lees 1.
Ally neemt de dans aan, lees 2.)
Keuze 1: ally valt aan,
Willem kreeg een paar flinke klappen en belande vervolgend met zijn kont op de grond languit liet hij zich op de grond vallen. Na enkele tellen kwam hij zittend overeind en pakte zijn hoofd beed. 'Ah dat was verassend.' Kreunde hij van de klappen. Norben zuchtte luid. 'Ally wie is nou hier het slachtoffer?!' Zei norben. Heb je wel geluisterd? Het is de bedoeling dat je zonder al te veel geweld hem naar achteren krijgt of van je af. Zonder dat mensen gaan denken dat jij hem aan viel...' legde norben nog een keer uit. 'Ugh zo irritant dit.' Mompelde norben tegen zichzelf.
Keuze 2 :ally neemt de dans aan,
Willem trok haar gentle naar hem toe met een gepaste afstand nog tussen hen bijden. Zijn ene hand legde hij hoog op haar middel en zijn andere hield hij haar hand vast. Stapje voor stapje lijde hij haar in een ouderwetse dans. Al glimlachend keek hij haar eventjes aan. 'U danst zeker niet slecht.' Complimenteerde hij haar. Tijdens de dans liet hij ally sierlijk een rondje draaien. Op het moment dat ze weer bij hem terug kwam legde hij geleidelijk zijn mond in haar nek alsof hij expres haar zo had gedraaid dat het perfect in zijn richting terecht kwam, vervolgens gaf hij haar daar een zacht kusje op haar huid, 'Ik heb u zojuist gebeten.' Zei hij netjes en glimlachte.
from KeepDreaming on 06/18/2018 04:55 PMLeon negeerde allys reactie en glimlachte enkel een beetje alsof hij het niet gehoord had. Desmond die haast mee gesleurd werd stribbelde tegen. Ally was geen lid van de elite zoals Desmond en Leon waren, hij was bang dat de meiden verkeerde dingen zouden denken als hij veel samen werd gezien met Ally. In de gang duwde hij haar de hoek om. 'Ally je kunt dat niet zomaar zeggen, you know! Als Leon meisjes mee uit zou moeten vragen elke keer als hij een brieft kreeg zou hij de hele school daten!!' Zei hij met een zachte stem. Zodat niet iedereen het zou horen. Een jongen en een meid liepen voorbij hen, 'was dat niet het meisje dat gisteren nacht...' hoorde Desmond het meisje tegen de jongen zeggen. Meteen keek Desmond ally weer aan 'We moeten denken om onze populairietijd, want als er iets gebeurt weet de hele school het.' Legde Desmond uit. 'Het is beter als je vanavond even bij Norben blijft, als je in de pauze tenminste geen lunch wil worden.' Zei Desmond, bij zijn laatste voorstel likte hij zijn bovenlip af.
Edit:
Desmond keek haar liefjes aan. 'Het is niet dat ik je niet bij me wilt hebben An-gel' zei hij zoet met het laatste woordje half zingend. ''in tegendeels zelfs.' zei hij zacht. Desmond haalde zijn hand langs een haarlok van Ally en deed het achter haar oor. 'soms is het moeilijk om mezelf te beheersen, aangezien je zo lekker zoet ruikt.' zei Desmond lichtelijke flirty en stapte bij haar vandaan. 'ik zie je someteen.' zei hij voordat hij zich om draaide.
Desmond voegde zich weer bij Leon en de rest samen liepen ze naar de grote zaal. Het was meer een gymzaal dan een klaslokaal. Bij de deur tegen de muur aan stond Norben al te wachten. Hij droeg een riem rond zijn middel met daar aan zijn geweer en een buisje vol kogels. Norben hield ally tegen, 'hè he daar ben je,' Zei hij en nam haar even apart van de rest. 'Deze zaal zit vol met vampiers en werewolven en andere nacht wezens. Er is een aantal regeltjes voor mensen en deze zaal, dat is niet gewond raken en niet gillen en vooral niet weg rennen. Als je bloed, leg je er iets boven op of stop je het wondje in je mond als dat mogelijk is en verlaat je meteen de zaal.' Legde Norben droog uit. 'Maar als goed is heeft iedereen al zijn ontbeid op.' stelde norben haar een soort van gerust. hij gebaarde dat ze naar binnen konden gaan. De zaal was groot en er stonden verschillende atributen om mee te oefenen. bij de muur en de bankjes stonden of zaten verschillende studenten van de nacht klassen. sommige droegen zwarte trainings kleding en hadden een metale ringentjes riem rond hun broek hangen. anderen hadden gewone school univormen aan of een simpel blousje. Gyme kleding was overbodig tenslotten was de les bedoelt voor als er tijdens de lessen iets fout ging. Dan had je ook geen bewegelijke gym kleding aan. in de midden van de zaal stond de leraar. hij had een fors lichaam wat deels gespierd is en op zijn geicht zaten 3 lelijke sneeen waarvan een door zijn rehcter oog heen ging. Dat rechter oog was daardoor ook wit achtig of met andere worden mogelijk blind. De leraar wachte totdat iedereen binnen was en stak vervolgens zijn hand in de lucht. vervolgens werd het stil. 'sommige hebben vast al iets nieuws geroken in de zaal.' begon hij met zijn zware strenge stem. 'vandaag hebben we onderandere een beheersings test en verdedegings oefeningen.' het bleef even stil, sommige mensen keken om zich heen in de hoop dat ze iets ontdekte sommige fluisterde met elkaar en haalde vragend hen schouders op. 'En iedereen weet hopelijk dat als je welke Humans hier dan ook bijt, je vlinke hoofdpijn gaat krijgen.' zei hij streng en bij dat keek hij in de richting van Norben en 3 andere studenten doe een riem met een handgun droegen. 'vandaag gaan we oevenen hoe we vijlig van een vampieren aanval kunnen ontsnappen. ZONDER het gebruik van al te veel geweld of een gun.' benadrukte de leraar nog eventjes duidelijk met een verheffende stem. 'en voor de nieuwe leerlingen onder ons. zelfs de vleermuizen houden van een werewolven hapje als je dacht dat je vijlig was.' zei de leraar in de richting van de jongens met de zwarte trainings pakken aan en metale ringentjes riempjes. Norben tikte Allly zachtjes aan en boog dicht naar haar oor toe. 'de studenten met de zonnenbril op liever ontwijken.' fluisterde hij en wenkte naar een van de studenten die schuin naast en stond. deze jongen droeg een totale zwarte zonnenbril waar niet doorheen te kijken viel. ook op zijn univorm droeg hij een zwarte colourbadge met daarin een tekentje wat leek op een klein wit duiveltje.
'Aangezien we niet voor iedereen een prive vleermuisje hebben wisselen we af om de 10 minuten.' vertelde de leraar met zijn armen over elkaar heen. 'Willem jij helpt Norben eventjes als eerst,' kondigde hij aan. een jongen met lang blond haar stapte naar voren toe en maakte een buiging naar de leerkracht. 'natuurlijk meneer.' zei hij gentle en liep in de richting van norben. nu was zijn gezicht zichtbaar. hij had helder blauwe ogen en een zachtaardig gezicht. zijn lange haren bond hij op tot een lage knot. 'tot u dienst meneer.' zei hij met een glimlach. Norben rolde met zijn ogen. 'egh zo vervelend.' mompelde Norben. 'okey Willem (engelde versie) en Ally wij beginnen alvast. Norben nam hen mee naar een van de matten die op de grond lag. ze waren zon 3 bij 3 meter breed. Willem ging op een kand van de mat staan, Norben gebaarde dat Ally tegenover hem kon gaan staan op de mat. 'Als ik u pijn doe moet u het zeggen.' zei willem vriendelijk en maakte nog een kleine buiging. Norben keek van Ally naar willem en weer terug. 'okey ben je er klaar voor?' vroeg hij aan hen bijden. 'jouw doel is om hem van de mat te krijgen als hij dingen doet die jij niet vijn vind.' zei hij tegen ally.

Reply