Search for posts by KeepDreaming

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last Search found 45 matches:

KeepDreaming

31, female

Re: ORPG] Loving the monsters always ends badly for the human. It's a rule.

from KeepDreaming on 06/14/2018 10:20 PM

leon luisterde naar wat ally te zeggen had over de avond lessen. 'oh maar norben is ook niet speciaal hij is ook een mens zoals jij. hij komt vanavond ook we hebben verdedegings les.' antwoorde hij simpel. stilletjes luisterde hij naar het verhaal over de dromen en nachtmerries. 'ah, ik droom al zoon 76 jaar niet meer.' zei hij, in zijn stem was te horen dat hij het jammer vond dat hij niet meer droomde.

Bij Allys reactie over Desmonds vleermuisje begon leon zachtjes te gniffelen. 'je bent de eerste die het niet intreseerd.' zei hij en dacht na over al die meiden die een moord zouden doen om hier in de badkamer te staan met hem en een naked D onder de douche.

Desmond:
Desmond werd omgedraaid door ally verrast knipperde hij met zijn ogen het duurde enkele tellen voordat hij besefte wat er gaande was. wacht ze gaat zich om kleden?! dacht D met grote ogen. meteen kreeg hij al blosjes op zijn wangen. 'en niet kijken.' waarschuwde ze ook nog eens. 'jij hebt me ook naakt kunnen zien.' zei D heel zachtjes. stiekem probeerde hij achterom te kijken. hij kon nog net zien hoe haar ondergoed en rokje haar mooie billen bedekte. snel draaide hij zich weer terug. 'zeg, je gaat toch niet bij leon rond blijven hangen toch? denk dat al zijn fans dan vragen gaan stellen.' vroeg hij. Desmond draaide zich om en zag dat ze al aardig aan gekleed was. 'ah je bent klaar? wacht vergeet deze niet.' desmond ging voor ally staan en spelde haar witte colourbadge op. 'mmmmh er is iets anders mis.' Desmond zette zijn wijsvinger en duim aan zijn kin en dacht na. 'ja je haar het zit veelste simpel en warrig.' kwam hij tot de conclusie. hij pakte een kam uit een laatje met een rode strik. hij draaide Ally om en kamde haar haren. vervolgens deed hij een strik in haar haren. 'zie zo angel' zei hij goedkeurend.

Leon kwam de badkamer uit in zijn nette pak. Rond zijn pink droeg hij een zilvere zegelring, om zijn pols een stoere jongens armband en zijn haar was in model gekamt. Zelfs zijn rond zijn ogen droeg hij lichte makeup om het helemaal af te maken. 'okey i'm ready.' zei Leon in het engels. zijn blik viel op ally die er uit zag als een echt meisje. eventjes had hij iets te lang gestaart maar al snel draaide hij zich om en opende zijn deur om de gang op te stappen. 'heb Norben gebericht, hij wacht voor het lokaal. we hebben les in de oefen ruimte dus daar gaan we eerst heen.' vertelde leon.

buiten de dorm kwamen ze nog wat vrienden tegen. Leon en D begroete hun maatjes door middel van een handgreep. 'ey, wat was er allemaal gisteren.' vroeg een van zijn vrienden. 'niets bijzonders een dag klasser had zich bezeerd toen ze naar de wc ging en terug liep.' vertelde hij als een simpel onderwerp alsof het vaker gebeurde. gentle liepen ze met zijn drieen voorop naar de school, met achter hun Ally. Meiden groepjes staarde naar Leon alsof hij een populaire idol was. 'goedenavond Lee~' klonk er vrolijk en verlieft toen hij voorbij liep. 'goedenavond dames.' antwoorde hij terug waarnaar de meiden lichtjes in elkaar smolten.
ze wandelde buiten over het pat van de dorm naar de school toe, totdat er een meisje voor hen kwam staan met haar armen naar leon toe gericht met in haar handen een brief. 'alsjeblieft lee,' zei ze mega verlegen. ze durfde hem nouwelijks aan te kijken. leon keek op naar het meisje en wachte enkele seconde. Desmond die schuin achter Leon stond was lichtelijk jaloers maar ergens wist D het antwoord al. Dit was namelijk niet de eerste keer dat het gebeurde. Leon pakte de brief aan en stopte het in zijn binnen jasje. 'zal er naar kijken.' zei hij met een kleine glimlach. het meisje voor hem keek met grote rode wangentjes op en glimachte vrolijk dat hij nou echt haar brief had aan genomen. ze ging aan de kant voor hem en nam een diepe dankbare buiging. zodat hij er langs kon.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/14/2018 08:11 PM

leon kon horen dat ze baalde dat ze haar lessen had gemist. 'geen zorgen je kan de lessen in halen vanavond had gisteren al met de directeur gesproken. eeh vanochtend...' verbeterde hij zichzelf. 'nog even je verband verschonen voordat je de les in gaat en dan ben je klaar.'

Leon keek hoe ze naar haar nacht japon staarde. ergens voelde hij zich schuldig. meiden waren altijd trots op hun kleding, temisnten dat was wat hij zich herinerde van zijn vriendin. leon pakte de nacht japon beet, 'hier laat me helpen heb ervaring met dat probleem.' zei hij met een kleine glimlach. 'kom maar mee dan laat ik het je zien hoe.' stelde hij voor. zonder pardon liep hij de badkamer in met de nachtjapon van Ally. 'haaayy!!!' gilde D die onder de douch stond. 'geen zorgen heb die kleine vleermuis al vaak genoeg gezien.' zei leon speels, alleen meer tegen ally dan tegen zijn maatje D. 'he is not tiny...' antwoorde D beteuterd. zie zijn rug naar Leon draaide en voor de zekerheid ging kijken. Leon vulde de badkuip met heed water en dompelde het kleding stuk onder. echter lagen D zijn kleding ook al in de badkuip die licht bebloed waren. van de rand van de badkuip pakte hij een pot zout en strooide zit over de rode vlekken van de kleding stukken heen. vervoglens dompelde hij ze onder in het hete water. even schokte hij. 'ah au, zo heet.' zei hij zacht en trok zijn hand uit het water. langsamerhand kleurde zijn blauwe lippen iets levendiger roze. leon schropte een tijdje met het zout en het hete water totdat de vlekker uit de kleding stukken verdwenen waren. vervolgens wrong hij ze uit. en hield het voor zich. 'kijk ens, helemaal schoon. alleen nog een beetje erg nat.' gaf hij eerlijk toe. de natte kleding stuk legde hij op een droog rekje neer. vervoglens pakte hij de verband doos uit de badkamer la en wenkte naar ally dat ze kon gaan zitten op het bed. voorzichtig pakte hij haar pols beed wikkelde het verband er af en legde het op de grond neer. vervoglens rolde hij een nieuw verbandje af n knipte het op de goede lengte. met zorg wikkelde hij het schone verband rond haar hand heen en zette het vast met een klipje. 'zo klaar.' zei hij en pakte alles weer in het doosje.

Desmond stapte de badkamer uit helemaal schoon en fris gentely in zijn school univorm en zijn haren weer strak in model gekamt. Leon stak zijn duim op. 'nu jij nog Lee.' zei Desmond en gooide zijn natte handoek over het hoofd van Leonhart heen. leon trok langsaam de natte handoek van zijn hoofd. zijn donkerbruine haren kwamen er warrig onder vandaan.

Reply Edited on 06/14/2018 08:16 PM.

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/14/2018 06:35 PM

Desmond;
'hey ik noem jouw toch ook geen dreuzel of zoiets zoals ze in die films van harry potter zeggen.' zei desmond die zijn oortjes uit trok en ze op het bed liet vallen. 'mijn mams is een vampier niet een purebloed maar hey das niemand tegenwoordig meer. En mijn pa was een human en half elf. soooo ik ben eigenlijk een vampier mens en een elf.' legde D uit alsof hij biologie aan het geven was.

''Dat ik mijn excuses voor het boek heb gemaakt, betekend nog niet dat ik je vertrouw D.'', zei Ally. ''Daar is wat meer voor nodig dan een uitnodiging in je bed.' vervolgde ze. Desmond trok een wenkbrouw op. 'ik heb meer tegen jouw gepraat en gesociallised dan Leon here.... well i',m sorry i could not save you from the freaking vampire that was trying to eat you!!' jammerde D jaloers. 'ik had wat mannelijke vampiers tegen gehouden en een klap in me gezicht gekregen maar hey dat zag je niet.' mompelde hij verder. Desmond hoorde leon zuchte. 'dont worry D you can have her if you want' mompelde leon vermoeit in het engels terug.

Leon:
hij bedoelde het meer als in de zin van dat hij niet geintreseerd was om Ally als vriendinnentje te hebben. na de dood van zijn ex had hij er even geen zin meer in. 'elk mens sterft uiteindelijk en wij niet.' zei hij zachtjes en draaide zich voor een laatste keer om.

'~goooooood evening~ the sun goes down the sun goes down~' klonk er herhalend als een wekker die af ging. D sprijde zijn armen en gaapte luid. vervolgend draaide hij zich om. naast hem stond een wekker met daarop een springende vleermuis die heen en weer stond te jumpen via een ijzere veer. 'Desmond!!' jammerde Leon gapend, 'zet dat ding uit en sta op we moeten naar school.' zei leon al gapend. leon zag nog wat bleekjes en zijn huid was ijs koud en zijn lippen blauw. leon keek naar de slapende Ally die op haar rug lag in bed onder de dekens. met een grijnsje keek hij naar haar. voorzichtig schoof hij de dekens weg en legde een plate koude hand op haar onderug. Desmond was in de tussentijd de badkamer in gevlucht maar al snel kwam hij terug gelopen en keek met grote ogen naar de slapende ally. hij grijnste breed en trok met een ruk de dekens van haar af. twee ronde billentjes kwamen onder de dekens vandaan. Desmond keek met rode wangentjes naar haar billen. 'hey!' riep Leon naar desmond die de badkamer al snel weer in gevleugt was. de dekens wapperde de grond op. daar stond leon dan in zijn jogging broek, met verslapen haar dat alle kanten op stond, naast het bed waar ally in lag zonder dekens en haar shirt half omhoog verslapen. 'eeh, goede.... avond.' zei hij ontschuldig. nerveus streelde hij een hadn door zijn medium lange haren heen.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 11:27 PM

Leon lahte zachtjes. 'Ben je nou opzoek naar bewijs? Ben alleen koud als ik slaap.' Zei hij en moest zich in houden neit te gaan lachen. Het waren typische film dingen die ze op noemde. Toen ze bleef kijken deed Leon zijn mond open waar twee puntige boven hoektanden te zien waren. Vervolgens deed hij zijn mond dicht voordat ally haar viger er in kon doen. 'Wil je meer bewijs?' Vroeg hij met een zacht onderdrukte lachje. Hij pakte allys hand vast en Keek diep ik haar ogen voor heel even begonnen zijn ogen blauw te gloeien. Alsof ze licht gaven in het donker. Vervolgens doofde ze weer. 'Reden dat je bij D niks bijzonders vind is omdat ook wij ons kunnen voortplanten met anderen.' Zei Leon die iets afstand nam van ally. 'Hey! Ook ik ben special hoor.' Zei D met getuite lippen. 'Dat is waar D.' gaf Leon toe. Leon ging op het bed zitten en liet zich zakken totdat hij plat lag. 'Als je meer bewijs wil wacht tot ik slaap.' Stelde Leon zachtjes voor. 'Oeh! Eerste keer dacht ik,' begon Desmond te vertellen. 'Geen spoilers D.' Onderbrak Leon hem. Desmond gooide het kussen van Leon terug naar de overkand die Leon opving en op zijn plek legde. Zijn bed was zo groot dat het een ruime twee persoons bed was. 'Zeg Ally als je Leon te eng vind mag je ook vest hier slapen.' Fluisterde Desmond en tikte naast hem op het bed.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 10:50 PM

'Mischien is het beter als je ben blijft in deze kamer totdat we er zeker van zijn dat de ochtendlessen zijn begonnen. De congege is je kamer aan het op lappen. Tenslotte ben ik nog moe van alle avond lessen. Leon wierp een blik naar D. 'Jij lag de hele ochtend te gamen. 'Moest je niet slapen?' Vroeg hij. 'Kon niet slapen er kwam plots een engel die iets te veel licht scheen.' Antwoorde D, waarvan Leon wist dat het en een smoes was en een flirt actie. Leon draaide zich weer tot ally. 'Je mag best in en bed slapen. Dan gebruik ik de bank of die van D.' Bij Het laatste zinnentje begon hij te grijnze. 'Wat, nee! Echt niet. Vorige keer sabbelde je op me schouder!' Sputte D tegen die iets meer zichzelf aan het worden was. Leon schrok lichtje van zijn antwoord en kreeg zachte roze wangentjes. Hij had allys vraag gehoord maar nog niet geantwoord. 'Alleen men die er in geloven zullen ze zien.' Antwoorde hij zacht in zijn ouderwetse vampieren taal. 'Wat zeg je?' Vroeg D met een op getrokken wenkbrouw. 'Oh een kleine spreuk van vroeger.' Glimlachte Leon met zijn ogen tot halve maantjes gevormd.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 09:43 PM

Desmond kreeg het boek tegen zich aan. wat best pijn deed. stillentjes en met een verschrokken gezicht savede hij zijn game console tot een kussen zijn gezicht bedekte en Ally hem voor gek verklaarde. Desmond pakte de kussen weg en legde hem tegen zijn borstkast aan ter bescherming voor nog meer vliegende voorwerpen. alles wat ally zei deed hem pijn. hij was zo erg teleurgesteld in zichzelf dat er een traan over zijn wang liep. zwijgend keek hij naar ally die de kastjes en laatjes open deed van leon en hem. Leon was ondertussen uit bed gekropen en keek stilletjes naar wat ally aan het zoeken was. hij stond op en greep haar pols stevig beed en trok haar pols naar haar toe. 'please stop met dingen gooien.' zei leon rustig. hij trok haar hand omhoog op oog hoogde en trok het begin van het verband er af. waar twee punten in te vinden was dat waren echt geen mensen tanden, 'het is gestopt met bloeden gelukkig,' zei hij aardig. 'ik vroeg je om het raam te sluiten gisteren.' zei hij en wikkelde het verband er weer strak omheen totdat het gesloten was. 'ga zitten.' zei hij. hij haalde een glas met water van naast zijn bed vandaan en gaf deze aan ally. 'drink.' zei hij zacht, 'blijf even zitten okey. ' vroeg hij, leon keek naar het goordijn waar licht uit scheen. met een ruk trok hij het dicht zodat het donkerder was. hij wende zich weer to ally en sloeg de dekens meer rond haar heen. 'zal ik een tshirt pakken?' vroeg hij en liep naar een vande laden die ze nog niet had open getrokken. hier halde ze een iets te groot shirt uit van hemzelf, deze bood hij aan ally aan. 'hier trek deze aan.' zei hij zonder glimlach. Desmond zat nog altijd in zijn bed met leons kussen tussen zijn benen en hoofd in. hij zweeg en wreef zijn traan weg.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 08:41 PM

Desmond zat zijn video game te spelen met oortjes in recht op in bed totdat hij een gekreun hoorde. hij keek op en zag hoe Ally langsaam overeind kwam. zijn mond viel open en blosjes verschenen op zijn wangen. Desmond staarde naar de prachtige rondingen van haar borsten. 'holy,' bracht hij zacht uit. zijn bed was pal tegen over die van Leon, het wat niet zo dat leon niet rijk was. in tegendeel zelfs, hij wilde gewoon een maatje en dat was Desmond geworden. met grote ogen en open mond staarde hij naar Ally ergens voelde hij zich schuldig van vanacht. niet wetend of ze hem herkend had of dat ze het uberhoud kon herineren. Verlegen wreef hij over zijn wang heen waar een schaafwond was nouja eerder gezegt ook een blauwe plek. 'i-ik doe wel alsof je er niet bent okey?' zegt D zachtjes. hij liet zijn hoofd zakken en pobeerde op zijn game te focusen wat niet echt lukte. bijna meteen keken zijn ogen vanuit zijn game omhoog als magneetjes naar Ally.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 07:45 PM

Desmond vloog naar achteren door een vlinke dreun tegen zijn hoofd. hij belande naast het bed en opende na enige tijd zijn ogen en struikelde achter het meisje aan. bij de deurpost zakte hij door zijn knieen. hij zag hoe het meisje weg rende. Een andere meid kwam een kamer uit zetten met gloeiende groene ogen. ze was snel en rende ally tegemoet. ze drukte haar tegen de muur aan en vocht om een hapje.

Elise:

Ellise, ze hoorde gegil en besloot maar op de gang te gaan kijken. in haar nacht japon liep ze de gang door en zag een meisje naar haar toe rennen, elis deed haar handen voor haar mond, ' omg ze bloed.' zei ellise geschrokken ze schrok nog erger toen het haa ropviel dat het ally was en ze onderweg gegrepen werd door een van de vampiere studenten. meteen rende ze naar een van de jongens deuren en ramde er hard op. Norben Norben!!! help!! er word iemand gegrepen!' riep ze luid. norben deed de deur open en ellis viel half naar binnen toe tegen norben aan. 'oh!' bracht elise uit. norben duwde haar beetje van haar af. hij pakte iets uit een la wat leek op een apart aparaatje. soort van handgun. Norben rende de gang op en mikte op de vampier kneep een oog dicht en schoot. Een lichtflits ontsnapte uit de gun en raakte de vampiere student. meteen begon de vampier te gillen en stamelde weg totdat ze tegen een adere muur aan viel en bewusteloos op de grond bleef liggen. 'shit,' zei Norben. 'hoezo shit je hebt haar geraakt!' riep elis half juigend. 'niet dat, maar dat shit.' zei norben en wees naar een van de jongens die van de trap omhoog kwam geslopen. 'Ally blijf staan' riep norben maar dat leek ze niet te horen ze rende nog meer naar voren zo de val in van de vampier op de trap. de jongen greep haar bij haar arm en trok haar naar zich toe als een lappe pop die probeerde tegen te stribbelen. norben richte weer zijn gun. 'gotverdomme en dit is dus de reden waarom ik nieuwelingen haad.' gromde hij. elkekeer zat Ally net voor zijn richter, hij kon de vampier onmogelijk raken. zonder ally ook te raken. plots leek de jongen van de trap te vallen. en het meisje ally rende ook daarbij de trap af. 'urgh zo vervelend.' mompelde hij. meteen rende hij de gang door richtig de trapp. boven aan de trap bleven elise en Norben staan. ze zagen hoe Ally stil stond voor een andere vampier. dit keer een van de sterkere van de klas. en daarbij lag ook nog eens die andere op de grond onder aan de trap die langsaam overeind kwam, de tijd leek even stil te staan. iets zoefde langs hem heen het voelde koud aan en zag er uit als een paarse donkere mist wolk. norben dijnste opzij tegen Elise aan. 'whut?' bracht hij verbaast uit. de hogere rang vampier voor haar kwam op Ally af en uit het niets kwam er een jongen met zwart medium lang haar omhoog. die de vampier tegen hielden en het een aantal klappen uit deelde. 'Leon!!' juigde elise blij. 'pff gamebreaker.' mompelde norben. die zijn gun liet zakken.

leon:
'Ally dit you close the window?' vroeg hij enkel. hij greep de student vast die ally wilde aan vallen, keek hem recht aan in de ogen en sprak op dwingende toon een andere soort taal uit. vervolgens duwde hij hem van zich af. de vampieren studend stamelde achteruit en knielde neer op de grond. Leon hoorde gegil van achteren. meteen keek hij achterom en zag Henrik op de grond die overeind kwam en Ally porbeerde te pakken. leon hief zijn arm om een klap te geven maar nog voordat hij hem kon raken viel de jongen neer op de grond. verbaast keek hij naar henrik. in zijn nek zat een lichtgevende kogel. 'Norben?' zei hij verward. zijn ogen volgde de trap omhoog waar norben stond samen met elise die waarschijnlijk gegilt had. 'die was van mij.' hoorde hij norben zeggen waarop leon glimlachte.
Leon reek met zijn hand naar Ally, 'your save now' fluisterde hij. Leon pakte haar kaak lijn beed die hij naar zich toe trok en Ally in haar armen nam. hij fluisterde wat hele oude vampieren woorden uit en hield zijn hand voor ally's ogen. hij voelde haar lichaam langsaam verslappen totdat ze niet meer zelf kon staan. voorzichtig tilde hij haar op en droeg haar in zijn bijde armen naar boven.

voorzichtig legde hij haar op zijn bed. trok haar kleding uit maakte haar schoon en legde Ally vervolgens onder de dekens van zijn bed. 'i dont even want to know whats happend.' fluisterd hij alsof hij het tegen iemand had die ook in de kamer aanwezig was. Leon keek om, in de donkere hoek van de kamer gloeide een goud achtige iris.

De volgende ochtend was alles piko bello op geruimt in de gangen. net zoals in leons kamer. hij lag op zijn rug op de dekens van zijn matras naast ally die nog altijd de meeste ruimte had. de wind waaide zachtjes over zijn ondblotte boven lichaam heen.

(leon boven de dekens randje van het bed, half naked.) en ally onder de dekens, naked.)

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 06:39 PM

Desmond verloor steets meer zijn controle. het bloed smaakte hemels in zijn mond. totdat het ruw werd weg getrokken. Desmond probeerde het in dezelfde fracteie van een seconde nog door te bijten maar dat hield niet stevig genoeg vast om het tegen te houden. even siste hij naar het meisje die op het bed zat kijkend naar haar hand. Desmond sloot zijn menselijke oog en keek nu enkel met zijn lichtgevende goude kijker. 'zo veel bloed. zo veel sweetness. zo veel.' fluisterde hij tegen zichzelf. zijn oog begon te trillen van al het rode bloed. hij keek toe hoe het bloed van haar handpalm over haar onderarm naar haar ellebog drupte en op het bed terecht kwam. het meisje greep naar haar hoofd en er drupte vanuit haar gezicht rode drupels op het bed. Desmond zete zijn knieen op het bed en kroop naar het meisje toe die in elkaar gehurkt zat met haar handen bij haar hoofd. hij pakte zachtjes haar schouder beed en trok haar een beetje naar zich toe. vervolgens likte hij over haar bovenar heen waar het bloed langs heen droop. 'your so sweet, i want it, i want it,' herhaalde hij half gehipnodiseert. desmond likte met ijn tong vlink langs haar arm naar boven toe totdat ze een oorverdovende gil uit kraamde. Desmond schrok en greep naar zijn oren. 'STOOOOP it' jammerde hij hees met een zwaardere stem. hij zat half in elkaar gedoken met zijn handen tegen zijn oren en zijn haren voor zijn gezicht.
(D heeft normaal een hogere)

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/13/2018 04:41 PM

Desmond:
'Desmond was het toch?' Vroeg ze. D blies zijn wangen op. 'Ik heb me niet eens aan je voor gesteld.' Mopperde hij licht beledigt 'iedereen noemt me D.' Verbeterde hij haar. 'Desmond is zoon verwende naam. You know rijke verwende lui en prinsen, ik ben niet zoals hen.' Zei hij zachtjes met half getuite lippen. 'D klinkt meer als een popster, je weet wel van die bekende mensen die optreden en als je zoon podium op komt dat iedereen begint te juigen.' D deed zijn handen in de lucht en deed de gillende meisjes na. 'Deeeeee~ aaah Deee~' Juigde hij zachtjes. 'Dat klinkt toch veel leuker.' Zei hij.

Na de lessen en de maaltijd zat Desmond op zijn bed een video spellentje te spelen. Tegen over hem zat Leon languit op de ligbank te tekenen of te schetsen. 'Oi, D Wat vind jij van ally?' Vroeg Leon plots. 'Huh? Oh wel cute. Maar ze lijkt wat gespannen, nu ik er over na denk dat gesprek tussen haar en elise klonk ook raar dacht dat ze een grapje maakte naar toen ik vanmiddag haar nog geen badge zag dragen was ik licht verward.' Desmond trok een sip gezicht en lied zijn gameconsole hangen op het bed. 'Had zo graag willen weten wat voor ras ze was.' Zei D teleurgesteld. 'D verwacht niet te veel van haar de schoolhoofd heeft denk ik een fout gemaakt. Ze is gewoon een mens en weet helemaal niks af van wezen zoals wij. Ze noemt ons sprookjes zoals ouders aan hun kinderen vertellen dat wij niet bestaan.' Vertelde Leon. Desmonds mond viel open. 'Are you kidding me!! She is hella cute. En je wilt haar weg sturen?' Sputte D tegen. 'Ze overleeft het hier niet D.' Antwoorde Leon die gestopt was met tekenen. 'Is er geen manier om haar te laten blijven?' Vroeg D met grote ogen. 'Als je haar kan laten geloven in ons Maybe, je kunt even buiten vliegles nemen.' Stelde Leon voor met een hint dat hij eigenlijk iets anders bedoelde. 'Omg jaaaah!!! Dat is het!!!' Riep D entausjast. 'Jij kan haar in een vampier veranderen dan moet ze wel blijven!!' Riep hij blij. Leon sloeg zichzelf voor zijn hoofd. 'Nee ik bedoel haar raam staat open boven, als jij nou naar binnen vliegt en een ouderwetse vampier na doet.' Zuchte Leon tegen D. 'Moet ik me verkleden.' Zei Desmond met teleurgestelde tuitende lippen. Hij vond zijn plan veel beter. 'In je school univorm is het wel beetje voorspelbaar, Neem een van die keepjes.' Stelde hij voor. 'Maar vliegen met een keepje is Ved lastig man.' Piepte D. 'Wil je nou dat ze blijft of?' Gronde Leon die het een beetje zat was. 'Okey Okey i do it. Maar alleen als jij beloofd dat ze me niet gaat haten. Because she is so cute.' Desmond sprong op van fanboyde een beetje met een dansje. Hij pakte uit de kast zijn verkleed keepje en deed deze om. Vervolgens nog Roode lencen en extra witte poeder.
Buiten veranderde hij in een vleermuisjes 'Okey badman Lets go! let that cutey girl believe in vampires!!' Juigde hij zichzelf toe. Als een vleermuisjes met wit gesmienkt gezicht en een keepje om vloog hij naar boven toe naar het balkon waar de deuren gewoon open stonden. 'Oh boy Its Way to easy. ' zei hij licht verbaast hij vladderde verder maar de gordijnen blokkeerde plots zijn weg. Strompelend en spartelend zat hij vast in het gordijn. 'Egh Ugh meeh!' Piepte hij en probeerde zichzelf los te maken. Ongemakkelijk viel hij op de vloer dood moe van al het Bewegen. Voorzichtig liep hij als vleermuisjes over de grond heen. Van deze afstand kon hij haar op de dekens zien liggen met haar kussen die ze omringde met haar armen stilletjes transvormeerde hij terug naar een mensen vorm. Desmond deed zijn keepje goed wat er meer uit zag als een te lange hoodie. Hij had zijn kapigon op gedaan. Teentje voor teentje sloop hij naar Ally toe. Zachtjes streelde hij met zijn vinger over de onderarm van ally. zo zoet, zo zoet~ voorzichtig pakte hij haar pols en bracht het naar zijn mond toe waar hij zijn tong over haar huid heen streelde. so sweet D's oog begon te gloeien in helder goud, van verlangen. Zijn hoektanden groeide een beetje en al snel beed hij in haar huid op de plek onder de duim bij haar handpalm. Met zijn andere hand greep hij snel de arm wat steviger beed zodat het niet in een keer los getrokken kon worden. Gulzig dronk hij van haar bloed. Het smaakte als rozenblaadjes en snoepgoed in zijn mond. Zachtjes ontsnapte er een kreun van genot.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to previous page