Search for posts by KeepDreaming

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5 Search found 45 matches:

KeepDreaming

31, female

Re: ORPG] Loving the monsters always ends badly for the human. It's a rule.

from KeepDreaming on 06/12/2018 11:03 PM

Desmond:

Lee was naar zijn kamer gegaan om daar even tot zichzelf te komen. Arme frank. D was nog even terug gegaan om hem op te lappen voor dat hij naar gym moest. Hij had een leuke plijster van een vleermuisjes op zijn schouder geplakt tegen het bloeden. Desmond was ooit eerder door Leon gebeten, het was altijd een helse pijn als je je niet ontspande en de wond bleef langer dan andere wonden. Zijn moeder was een halfling vampier en zijn mensen vader was al dood wegens een ziekte. Verveeld liep hij rond in de pauze ruimte totdat hij dat ene meisje zag in zijn of hoeken. Meteen sprinte hij er vrolijk op af zachtjes tilde hij de stoel voor haar op van de grond en zette hem naar achter waar hij op ging zitten. Zijn armen deed hij over elkaar heen en legde zijn kin daar op. 'Hey~' zei hij vrolijk terwijl hij naar boven keek om haar te kunnen zien. Heb je al de tomaten soep geprobeerd of de kruidige kip op een broodje Aah die zijn zo lekker.' Vroeg hij, tijdens het glimlachen trok zijn mond hoekjes tot een 3tje. 'Zeg wat was het ookalweer,' vroeg hij tegen zichzelf alleen dan hardop. Hij leunde weer omhoog en ging naar achteren zitten en hield zijn kin vast met zijn duim en wijsvinger. 'Anne? Nee wacht ik weet het angel! Toch?' Zei hij vol overtuiging. 'Nouja je lijkt er op een temisnten.' Zei hij nadenkend toch twijvelend over zijn antwoord.

Reply Edited on 06/12/2018 11:05 PM.

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/12/2018 08:50 PM

[b]Leon:[/b]
''Zeg...'', merkte ze op. ''Wat is dat hele gedoe met vampiers, elven en weerwolven?'' vroeg ze en ging tegen de burau aan zitten en had haar armen over elkaar aan geslagen. leon liep langsaam naar haar toe en tikte met twee vingers tegen haar voorhooft aan en tikte haar hoofd licht naar achteren. hij had haar eerdere vraag al geantwoord met enkel zwijgen. 'wat geloof jij?' vroeg hij. hij was nu best close bij haar gezicht. ergens leek het alsof haar ogen licht begonnen te gloeien. leon bestudeerde haar kort door diep in haar ogen te kijken. ''Het is niet zo alsof ik goedgelovig genoeg ben om te geloven dat iemand daadwerkelijk iemand in zijn nek gaat bijten om diens bloed te drinken en ik denk ook niet dat ik in een wolf verander als iemand mij bijt. Laat staan dat ik hondsdolheid kan krijgen van een andere persoon.'' zei ze alsof ze in de maaling genomen werd. leon glimlachte breder en lachte zachtjes. 'we zullen zien,' zei hij met kleine pret oogjes. dit was voor hem een van de eerste keren dat er iemand op school kwam die serieus niet geloofde in de bovennatuurlijke. leon nam afstand van Ally en keek even rond in haar kamer. 'vergeet niet je raam snachts te sluiten, of vladimir bezoekt je kamer snachts.' plaagde hij haar zachtjes. hij kon niet laten om zachtjes te gniffelen. leon pakte een baketje uit zijn broekzak en legde het op het bed neer. 'hier zit je eerste rooster in voor deze week en je colour badge. je begint met een witte zoals iedereen.' zei hij iets serieuser. leon draaide zicht vervolgens om en liep richting de deur. hij legde zijn hand op het deur kozijn en keek nog even naar achteren. 'i'm serieus about the window.' zei hij met een serieuze blik. op dat moment waaide het wat harder en de gordijnen begonnen te wapperde. 'Nu ga ik pauze houden. tot vanmiddag.' zei hij, hij sloot de deur achter zich. een klein beetje zwarte mist was als een wind zuchtje te zien onder de deur en verdween net zoals het er was.

leon poefde als zwarte mist terug in de gangen. hij begon te hijgen, te kuchen en hij struikel. leon kon zich op vangen door een hand op de muur te leggen. het gehoest hield op maar zijn ademhaling werd zwaarder. leon hief zijnn hoofd en kon rode gloeiende bollen zien door de muren heen. waarvan eentje in de badkamer. nog altijd zwaar adement strompelde hij er op af. beetje lomp kwam hij door de deur heen zetten met zijn ogen gericht op de jongen die nog op de wc zat. langsaam ging de wc deur open waarnaar een student recht in zijn ogen keek en verschrikte van angst. 'nee neh nee,' herhaalde de student. 'Leonard ik moet nog naar gym zometeen.' stotterde de jongen die de wc hok uit schuivelde met zijn armen naar voren en lopend naar achteren naar de muur toe. ' zie ik er uit alsof het mij boeit.' zei leon zacht. leon keek opzei in de spiegel het enigste wat hij zag was de wc ruimte en de jongen. 'trek je shirt uit.' beveelde leon in gebroken zin. 'nee nee nee alsjeblieft leon.' smeekte de jongen nogmaals. 'NU!' gromde leon. 'be a brave vampire Frank,' zei leon die zijn blouse uit trok en deze op de grond gooide terwijl hij stapje voor stapje naar Frank toe liep. 'you know i can only feed myself on people like you.' fluisterde hij en trok de blouse weg van de jongen zijn schouder.

Desmond (D) :
Er klonk geschreeuw in de gang toen D in de gang liep. Desmond concentreerde zich en probeerde op het geluid af te rennen. hij opende de deur van de jongens wc en zag zijn buddy lee recht voor hem staan die zijn mond hoek schoon veegde. hij keek langs lee heen en zag frank half bij bewust zijnde op de grond zitten. zijn schouder bloedde een heel klein beedje. 'damn Lee, you could have asked me you know!!' zei Desmond licht teleurgesteld. 'moeten we hem niet op lappen?' vroeg hij licht bezorgt. hij keek met dezelfde bezorgde blik naar zijn buddy lee die zijn hoofd schudde. 'nah,' antwoorde hij zachtjes.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/12/2018 04:57 PM

Elise:
Oh de colour badges duiden aan wat voor ras of wezen je bent. Lichtblauw staat voor de elfen en dan niet de feeen versie.' Dat laatste benadrukte ze zachtjes met een lachje. De zwarte zijn de nacht wezens. Men zegt dat alleen snachts hun badge een icoontje krijgen zodat de overdag mensen niet meteen alles van hen weten en onnodig bang voor ze zijn. Met icoontjes bedoel ik een wolf, vleermuis en sommige hebben zelfs een duiveltje gezien.' Fluisterde ze nog zachter. 'De meeste hebben een witte band rond hun boven arm. Sommige kleuren naar rood dat betekend dat je uit de buurt moet blijven. Omdat ze dan ander gedrag kunnen vertonen dan normaal.' Vertelde elise zacht ze kwam wat dichterbijer. 'Sommige kunnen zelfs bijten.' Ze nam weer wat afstand en schreef snel wat op van wat de lerares op noemde. 'Oh en de witte badges zoals norben, dat zijn normale mensen meestal zijn ze gewoon super slim.' De bel rinkelde en iedereen pakte zijn tas in ook elise. 'Ik zie je vast nog wel een keertje.' Zei ze met een glimlach. Toen Leon voorbij liep begonnen wat meiden te kwijlen.

Leon:
'Okey dan beginnen we bij de lokalen,' begon hij terwijl hij de gang door liep. 'De school is verdeeld in noord, oost, zuid en west. N-103 is Noorde toren 1 ste verdieping 3 de lokaal.' Niet geheel moeilijk. 'Hier hebben we meestal wiskunde,' in de weste toren bleven ze staan voor een lokaal. Een groepje met meiden en twee jongens kwamen de gang op lopen.
'leeee~ doe je vanmiddag weer mee aan battle royal?' Vroegen een paar meiden.
Leon keek op naar de meiden en jongens die daarnaast hen met een beetje angstig gezicht zaten te kijken alsof de jongens lichtjes voor hem wreeste. 'Sorry dames maar ik meot een rondleiding doen.' Zei Leon netjes en glimlachte even. De jongens leken op gelucht te zijn. 'Maar als ik eerder klaar ben kom ik wel even langs.' Vervolgde hij en wenkte baar ally dat ze mee kon lopen. Ze liepen lang nog wat lokalen waar hij kort wat bij vertelde wat voor lokaal het was totdat ze bij een rood zwarte deur kwamen met een deurhendel in de vorm van een draak. 'Deze deur wil je het liefst vermijden. Tenzij je weet waarvoor je hier komt. Alleen nacht wezens mogen hier naar binnen met een rode lint.' Leon wees op zijn witte lint rond zijn boven arm waar een draakje op stond af gebeeld. 'Studenten met een draakje zijn de klassen oudste onder de studenten naar hen luister je altijd tenzij het je leven in gevaar brengt.' Vertelde hij serieus.
'Laten we het roosterbord op zoeken.' Leon wees dat ze die gang kon door lopen. Waneer hij achter haar liep kreeg hij een dringend gevoel in zijn maag. Langsaam begon hij het geklop van een hart te horen Leon legde een hand op zijn gezicht en schudde zijn hoofd waarnaar het geklop iets minder luid werd. Snel liep hij haar voorbij en deed alsof er niks aan de hand was. Bij een groot bord stopte ze het was cool geplakt met papieren en roosters. In je dorm krijg je een nummer dat is het nummer van op wel lijstje je moet kijken. Bovenin zijn de nacht klassen en onderin de normale dag klassen. Het kan zijn dat je soms wisselt van tijd klas.' Het bleef even stil, Leon stapte naar achteren en keek uit het raam waar de regendruppels tegen het raam aan tikte. 'Bij volle maan kan het zijn dat sommige lessen uit vallen.' Verteld hij als laatste. 'Laten we de pauze ruimte bekijken.' Zei Leon en liep weg van het bord.
In de midden van het gebouw op de eerste verdieping keken ze over de reling heen naar beneden. Vanaf hier konden ze naar beneden kijken en de pauze ruimte zien. In het midden van de pauze ruimte was een groote driehoekige hok dat afgeschermd was met een Blauw glas achtige gloed. Midden in de driehoek stonden 3 studenten met elkaar de vechten. Het was altijd een vuist op vuist gevecht met niet al teveel magische powers. 'Sommige moeten gewoon wat energie kwijt. Je kunt er ook punten mee verdienen die je weer kan in wisselen voor leuke dingen.' Vertelde Leon met een onderdrukte glimlach. Leon legde zijn handpalmen op de rand van de balustrade. 'Ooyh!!' Riep hij naar de menigte. De mensen beneden keken omhoog net als sommige in de driehoek arena. D die in de arena zat pakte zijn kans, hij sprong in de lucht en maakte een dubbele zijwaardse jump kick. De twee andere in de area strompelde naar achteren waarvan een net over de witte lijn heen kwam. Het licht in de rechter hoek viel uit. 'Takomi out!' Klonk er door een computer achtige stem. 'Oh yeaaah!!' Juigde D vrolijk. De andere jongen in de area gromde. 'Cheater! ' mompelde hij. 'Nah dat is elite teamwork' reageerde D vrolijk.
Leon wees naar de lichten in elke area. 'Als iemand over de witte streep gaat valt je licht uit en doe je niet meer mee.' Vertelde Leon rustig. Hij wenkte zich tot ally en hoorde weer haar hartslag. 'Zullen we naar de dorms gaan?' Vroeg hij

Bij de dorm aan gekomen liep hij het trapje op naar de hal waar twee grote gekromde trappen stonden. De een naar de meiden kant en de andere naar die van de jongens. Nu hij hier binnen was kreeg hij spijt dat hij ja had gezegt op de rondleiding. Wat voornamelijk kwam door de meiden afdeling het rook daar altijd zo verleidelijk en anders. Leon liep de trap op naar de meiden gedeelte. Dit moment vaalde hij nog erger. Het was pauze en dat betekende dat ook sommige meiden boven waren. Meteen kreeg hij reacties. 'Leee~' klonk het zachtjes uit verschillende hoeken. Met moeite probeerde hij het te negeren. Op een snelle pas liep hij naar de kamer deur van ally toe. Onderweg stopte hij bij een grote deur. 'Dit is de gezamelijke douche en kleed ruimtes voor als je geen badkamer hebt bijvoorbeeld.' Legde Leon uit en liep al snel weer door en stopte bij Allys kamerdeur typte de code slot in en opende deze. Het nummer craken was te simpel zijn ex had er gezeten en het nummer was nooit meer veranderd. In de slaapkamer keek hij om zich heen eb staarde naar het gordijn dat lichtjes stond te wapperen door de wind.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/11/2018 10:43 PM

Ook Leon streelde door zijn donkerbruine half lange haren heen. Zijn haar was zo donker dat de meeste dachten dat het zwart was. Al vrij snel glipte het lange pluk weer langs zijn oor half voor zijn ogen. Hij keek half naar het lichaam wat voor in de klas stond. Maar niet te lang. Hij maakte een notietsie in een boekje wat een leren kaft had. -naam: Ally, 6
Uiterlijk: blond haar, lengte: medium lang.- simpel zoals alle andere in zijn boekje. Sommige hadden nog een extra beschijving zoals het ras of hun power of als ze simpel weg powerloos waren. Veel zei hij niet enkel stilte vulde de ruimte voor zoon minuut lang. D daar in tegen swaaide naar het nieuwe meisje en gaf haar een vertrouwt knipoogje. Paar Ravels schuin voor hen was een meisje die haar hand op stak. 'Je kunt wel naast mij komen zitten.' Stelde ze voor. Leon sloeg zijn bladzijde om. Naam: Elise, uiterlijk: lang blauw met wit haar, strik. Ras: halfling elf/??.
De lerares klapte in haar handen. Ga maar zitten Ally meisje dan gaan we weer verder met de les. D bleef verlieft staren naar het meisje totdat ze hem de rug toe keerde om te gaan zitten op een stoel. 'She is so Sweet.' Fluisterde hij. 'Als je het maar laat vleermuis.' Gromde een jongen die verder links van hun zat. Het was norben een van de slimme uit de klas. Leon hees een hoek van zijn lip op naar norben en wenkte naar D. 'Wat is er?' Fluisterde D die naar Leon boog. 'Je oog.' Fluisterde Leon die hem een klein hand spiegeltje gaf. Het was zo klein en rond spiegeltje dat het makkelijk gebruikt kon worden om mensen in de gaten te houden of om af te kijken. D keek in het spiegeltje en zat zijn rechter oog heel lichtjes gloeien. Snel knipperde hij met zijn ogen en sloot zijn rechter oog voor enkele tellen toen hij hem weer opende was zijn oog weer normaal bruin van kleur inplaats van licht gevend goud. 'Vergeet niet vanmiddag je lunch.' Fluisterde Leon zachtjes en borg het spiegeltje op.
Leon keek naar de rug van het nieuwe meisje. Vreemd genoeg voelde hij zich niet zo fijn alsof hij zich misselijk voelde in zijn buik. Misschien kwam het wel omdat hij net als D zijn lunch vergeten was. Hij hoopte dat de rondlijding snel gedaan was na de les.

'Mijn naam is elise, als je iets niet begrijpt zeg je het maar hoor of als je vragen hebt over iets anders kan natuurlijk ook altijd.' Dat laatste zei ze met een knipoog. 'Oh ik zie dat je nog geen color badge hebt' fluisterde ze zacht. Zelf droeg ze een blauwe. Ten hoogte van haar sleutelbeen. 'Oh en de mensne met een rode band rond hun arm kun je beter ontwijken.' Voegde ze er aan toe.

De bel rinkelde. De twee uur les zat er op voor nu. Zommige hadden een half uur pauze en andere een uur dat verschilde per rooster en dus per student. Leon pakte zijn tas in, streelde een hand door zijn haar en stond op. Hij wandelde langs richting de deur en liep wat langzamer langs ally. 'Zie je bij de deur.' Zei hij kort. D swaaide weer vrolijk naar ally toe zijn ogen gesloten als twee halve maantjes die glimlachende.
Bij de gang pakte D een pakje uit zijn tas en prikte er een rietje in. Vol genot zoog hij zijn drankje leeg. 'Mmmmh ah' smakte hij toen hij leeg was. Leon had geen tijd voor een drankje.

'Zullen we beginnen bij de belangrijkste lokalen en waar je je rooster kan zien. En eindigen bij de dorm?' Vroeg Leon aan ally zodra ze buiten het lokaal was geraakt.

Reply

KeepDreaming

31, female

from KeepDreaming on 06/11/2018 08:40 PM

Leon:
Het is laat in de ochtend de ochtenddouw is al bijna op gedroogd door de vroege ochtendzon. Wanneer er twee luide ouderwetse bellen klinken. Een jongeman met blond krullerig haar rent achter een lange jongen aan, 'Leon, where are you going!' roept hij. Al strompelend ging hij van de veranda trap achter de jongen aan en duikt langs een paar groepjes giegelende meiden. 'wat denk je D, ik had een afspraak met iemand en jij hebt me niet gewekt.' Mompelde de jongen leon voor hem nors. Op de achtergrond kon D meisjes horen praten over een jongen met een half ontblote bovenlichaam. D haalde leon in en zag hem zijn laatste knopen vast maken van zijn bloes waarnaar D hem aan keek met een onschuldige glimlac. Leon wenkte hem een norse blik en gromde zachtjes.
'hey jij zei dat je niet gewekt wilde worden Heheheh tenslotten hadden we een best ruig feest vanacht.' Zei D en probeerde het humeur van de jongen weg te lachen. D keek naar het hek waar hij een vreemde auto zag aan reiden die hij nog niet eerder gezien had, 'zeg kwam vandaag niet zoon nieuwe chick.' Vroeg D om van onderwerp te veranderen terwijl ze samen stevig door liepen. Bij elke stap bewoog D zijn krullige haar vrolijk mee. 'moet jij niet naar de les.' Vroeg leon. 'je bedoelt we? Agh we zijn toch al laat.' Antwoorde D vrolijk, hij wandelde wat rustiger en keek naar de auto. Leon had het door zonder te kijken en greep D op tijd bij zijn jasje mee naar binnen toe.

in de gangen van de school lied Leon zijn vriend D weer los. 'ik moet naar het schoolhoofd, en jij...' begon leon. 'en D gaat snel de klas in.' Maakte D vrolijk Leons zin af. Leon keek toe hoe de altijd hyper actieve jongen de gang over rende en op de railing van de trap gleed om sneller bij het lokaal te komen.

Al snel was hijzelf ook aan gekomen bij zijn bestemming. Leo klopte op de deur en stapte naar binnen. 'sorry meneer iets hield me op.' Begon leon verontschuldigend. Voor hem op de stoel achter de burau zat een man hij had een vlink litteken op zijn hals zitten wat net zichtbaar was ondanks de kraag van zijn blouse. De man gebaarde dat hij dichterbijer mocht komen. 'ik wil dat jij de nieuwe student een beetje de weg wijs maakt hier in school en in de dorm.' Vertelde de man. Leons ogen werden groot. 'maar meneer, kan dat niet beter een andere meid doen of Desmond.' Onderbrak leon hem. De man schudden zijn hoofd. Leon zuchtte, 'okey. Hoelaat?' vroeg hij licht gehaast. 'na de eerste les.' Anwoorde de man rustig. na het antwoord van de man boog leon zich netjes en opende de snel de deur vanplan om naar de les te gaan als er ineens iemand voor hem staat waar hij tegen aan botst. Zonder achterom te kijken loopt hij door.

'aaah meneer Leonard vanwaar de late opkomst?' vroeg de lerares die niet zo onder de indruk was als de rest van de meiden in de las. 'had een gesprek.' Antwoorde leon kort en ging al snel zitten op zijn plek in de hoek van de klas, al snel viel zijn blik op achterom kijkende meiden. 'ah zie je dat zijn blousje zit verkeerd hihi.' Giegelde de meiden met hun handen dicht bij hun gezicht.
De lerares schraapte haar keel. 'aandacht.' Riep ze. Toen de meiden niet meer op hem gefocust waren keek hij snel naar zijn bloes waar D zijn handen aan zaten. Snel tikte hij de handen weg. 'laat dat.' Fluisterde hij. Al snel knoopte hij zelf zijn knoopjes los en trok zijn blouse recht en knoopte ze weer vast. Toen hij klaar was stak D vrolijk zijn duimpjes op.

Reply Edited on 06/11/2018 08:47 PM.
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5

« Back to previous page