ORPG| Raawr means 'I love you' in dinosaur. - 18+

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

CRNOIA

72, female

Re: ORPG| Raawr means 'I love you' in dinosaur. - 18+

from CRNOIA on 04/12/2018 10:38 PM

Een grote vertederende glimlach verscheen op Ava haar gezicht bij het horen van Aegar. Het maakte haar vrij weinig uit wat hij voor haar had geplant, al zouden ze simpel in zijn hut zitten. Elke minuut die ze met hem kon spenderen was fantastisch.
"Ik dacht dat ik mijzelf eens wat mooier zou maken zodat ik zou passen bij zo'n knappe man zoals jij," grinnikte Ava. Ze sloeg haar arm rond die van Aegar, zodat ze samen richting de lift konden lopen. Daar had Aegar een zacht kleed neergelegd met verschillende gerechten. Vanaf hier kon Ava al de heerlijke geur ruiken van zelfgemaakt eten. Een warm gevoel had haar buik binnen gedrongen. Dolgelukkig keek ze om naar Aegar.
"Je hebt half geen idee hoe gelukkig je mij hier mee maakt, Aegar," zei Ava. Ze greep Aegar zijn gezicht tussen haar handen om zachtjes een kus tegen zijn lippen te duwen. Met een glimlach die niet meer van haar gezicht af te slaan was, was Ava in de lift komen zitten. Aegar liet ze lift nog een stukje omhoog gaan, zodat ze samen in de bomen zaten. Verliefd keek Ava om naar de grote man die naast haar zat.
"Bedankt Aegar, echt. Dit is het leukste dat iemand ooit voor mij heeft gedaan," glimlachte Ava. Ze duwde nog een kus tegen Aegar zijn lippen, waarna ze hongerig één van de borden pakte. Het gebeurde regelmatig dat Aegar voor haar kookte en elke keer vond ze het weer heerlijk.
"Het is maar goed dat je goed kan koken, want ik ben een vreselijke kok," grinnikte Ava. Ze wierp Aegar een knipoog toe, waarna ze genietend een eerste hap nam van zijn kookkunsten.

Lee had zijn wenkbrauwen even omhoog getrokken. De kus was net echt lekker geworden toen Saiyu zichzelf weer had teruggetrokken.
"Dat hoort allemaal bij LeeLand, helemaal gratis. Al accepteren we wel een fooi," mompelde Lee. Hij had wel gemerkt hoe ze zich iets van Lee wilde wegdraaien, maar Lee voelde daar vrij weinig voor. Hij greep Saiyu juist weer strakker vast, zodat hij haar dichter tegen hem aan kon trekken. Bedenkelijk liet hij zijn kin weer op haar hoofd leunen.
"En ik vond het nodig, ik doe graag waar ik zelf wil," zei Lee luchtig. Lee besloot Saiyu weer wat los te laten. Als ze echt weg wilde zou hij haar niet meer tegen houden. Hij was geen gevangenisbewaarder en al helemaal niet haar vader. Ze wist dat hij zwaar tegen haar idee was, maar meer kon hij niet doen. Al zou hij het niet zeggen tegen haar. Als hij dat zou zeggen zou ze waarschijnlijk direct wegrennen. Lee zou dat tenminste wel gedaan hebben. Tevreden keek Lee omhoog naar de voorbijgaande wolken.
"We kunnen morgen extra vroeg opstaan om op weg te gaan naar je dino's?" stelde Lee voor. Hij wilde wel een compromis sluiten als hij daar Saiyu nu iets rustiger mee kon krijgen.
"Misschien moet ik je een nieuwe obsessie geven... wat moet ik veranderen zodat je achter mij aan gaat jagen in plaats van die eieren? Moet ik m'n shirt uittrekken? Ik ben bang dat ik niet zo gespierd ben als Aegar maar misschien kan ik je er iets mee warm maken," zei Lee grinnikend. Hij keek om naar Saiyu en wierp haar een glimlach toe.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

Ravn

from Ravn on 04/10/2018 12:31 PM

Aegar had de hele middag genomen om een heerlijk menu in elkaar te zetten. Hij had rekening gehouden met Ava's favoriete toetje. Voorzichtig haalde hij het uit de oven, zodat het kon afkoelen. Zelf was hij niet zo van de toetjes, maar hij wilde Ava verrassen. Helaas was het hem niet gelukt om ijs te maken, maar een taart wel. Het rook heerlijk dus hopelijk smaakte het net zo goed. Toen alles zo'n beetje klaar was liep hij naar de lift toe waar hij een kleedje op neerlegde. Daarop legde hij borden, bestek, twee wijnglazen en twee kussentjes om op te zitten. Daarna liep hij terug naar de keuken. Het liefst kleedde hij zich nog om, maar aangezien hij niet naar zijn hut durfde te gaan zou hij het hiermee moeten doen. Hopelijk vond Ava het niet erg dat hij niet zijn beste kleding aan had voor hun afspraakje. Daarnaast was samen genieten van eten en een zonsondergang toch al behoorlijk knap om voor elkaar te krijgen op het moment? Hij hoopte maar dat Ava het ook zo zou zien. Op een dienblad bracht hij al het eten naar de lift, waar hij het een beetje mooi neerlegde. Het was bijna tijd. Snel haalde hij zijn vingers nog door zijn warrige haren om de ergste klitten eruit te halen.
Verrast keek hij op toen hij Ava zag lopen. Hij had haar nog nooit gezien in het jurkje, maar het stond haar ontzettend mooi. Voor een paar seconden bleef hij nog stil naar haar kijken ook al stond ze al voor zijn neus. Daarna kwam er een brede glimlach bij hem op. "Weet je zeker dat je Ava bent?" vroeg hij een beetje plagend, waarna hij een kusje op haar neus drukte. "Je ziet er prachtig uit."
Even gleed hij met zijn duim langs haar wang. Wat een geluk had hij om haar zijn vriendin te noemen. Niet alleen omdat ze er mooi uit zag, maar ook zijzelf als persoon was mooi. "Dinner is served," glimlachte hij en hij nam haar mee de lift op. Normaal gesproken ging de lift alleen naar beneden, maar het kon nog een stukje verder omhoog en dat was precies wat Aegar deed, zodat ze net tussen de takken zaten. Zo hadden ze nog wat schaduw van de warme zon, maar zouden ze het nog wel onder zien gaan. Daarnaast zou niemand van het kamp hen hier kunnen storen. Aegar kwam bij Ava zitten. "Ik weet dat er niet veel manieren zijn om echt iets leuks te doen met elkaar, maar ik heb mijn best gedaan om er iets van te maken voor jou."

Saiyu zuchtte eens diep. Hij had daar een punt, maar toch. "Wie zegt dat er niet een keer iets zal exploderen in haar veilige lab?" bracht ze er toch nog tegenin. Al was die kans een stuk kleiner dan de kans dat ze opgegeten kon worden door een dino. Meer zei ze eigenlijk niet want ze werd stil door Lee's zachte gebaar toen hij over haar haren heen aaide. Ze merkte wel hoe hij haar langzamer steeds losser liet en ze kon zo haar kans pakken om weg te gaan. Dat deed ze alleen niet. Iets in haar wilde zo bij hem blijven liggen en ze verachtte zichzelf erom. Het was zo makkelijk om aan Lee toe te geven door haar gevoelens voor hem en juist dat vond ze vervelend. Ze keek voor zich uit toen Lee weer sprak. "Dat is niet helemaal waar," zei ze uiteindelijk en ze keek naar hem op. "Jij zorgt voor me."
Hij zorgde misschien niet voor haar in de zin dat hij eten voor haar klaar maakte, maar hij zorgde er nu bijvoorbeeld wel voor dat ze haar rust nam. In haar ogen was dat toch een zorg die hij voor haar deed. Saiyu liet haar hoofd iets omhoog tillen, zodat ze wel in zijn ogen moest kijken. "Het is geen jacht," fluisterde ze terug.
"Het is een zoektocht." Saiyu hield er niet van om dieren of dino's te doden. Zelfs na alles wat er met haar familie en kamp was gebeurd kon ze de dood van een dino niet wensen. Ze wilde eerder begrijpen waarom en daarom ook haar zoektocht. Saiyu werd uit haar gedachten getrokken toen Lee's voorhoofd die van haar aanraakte en opnieuw keek ze naar hem op, omdat ze even weg had gekeken. Een wenkbrauw schoot bij haar omhoog bij zijn woorden. Wat bedoelde hij daar mee? Voor ze het wist lagen zijn lippen opeens op die van haar. Instinctief kuste ze hem zacht terug. De kriebels werden steeds erger in haar buik. Dit was precies wat ze al zolang had gewild en ze verloor zichzelf voor een moment in de kus, waar ze helemaal in op ging. Plots trok ze zich toch terug en ze draaide zich wat van Lee weg. "Ik wist niet dat je zoveel uit je trukendoos ging halen om mij hier te houden. Het was niet nodig."

Reply Edited on 04/10/2018 03:22 PM.

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 04/09/2018 09:43 PM

Dankzij haar werk lukte het Ava om niet al te veel met haar gedachten bij Aegar en hun date te zijn. Als ze er te veel aan gedacht had zou ze alleen maar ontzettend zenuwachtig zijn. Het lukte Ava om net iets voor zes uur haar werkje op een afstand te bekijken. Ze was er helemaal klaar mee, het enige wat ze nu nog moest doen was samen met Lee het apparaat uittesten. Als het echt zou werken op de manier dat ze zou willen zou ze snel kunnen zoeken naar een nieuwe woonplek. Het zou alles zo veel beter maken. Ze zouden weer een normaal leven kunnen gaan leiden.
"Ben je een beetje trots op mij, Sinas?" vroeg Ava glimlachend. De dino, die lag te kauwen op een grote tak, keek even nieuwsgierig omhoog naar Ava. Hij liet een grote kras uit, waarna hij schreeuwend op de tafel sprong. Nieuwsgierig snuffelde hij aan Ava haar werkje. Opnieuw liet hij een kras uit. Glimlachend sloeg Ava haar armen rond de dino. Nooit had ze gedacht dat ze ooit zo veel kon houden van een simpele dino.
"Ik hou van je, Sinas. Je maakt het leven hier een stuk gemakkelijker," glimlachte Ava zachtjes. Ze duwde een kusje tegen Sinas zijn hoofd, waarna ze samen met de dino naar de slaapkamer liep. Ava wilde graag wat moois aantrekken nu ze een afspraakje had. Voor vanavond besloot ze haar enige jurkje aan te trekken. Ze droeg het vrijwel nooit, het was van haar moeder geweest toen er nog echte winkels waren. Het was een rode jurk, die elke ronding van haar lichaam leek te complimenteren. Ava was trots op haar lichaam, dus ze had er geen problemen mee om het een beetje te laten zien aan. Daarbij vertrouwde ze Aegar compleet. Hij zou niks raars doen met haar.

Hoofdschuddend hield Lee zijn armen eigenwijs rond Saiyu haar lichaam. Hij was altijd al een man geweest die ervan hield om te kunnen knuffelen. Als jong kind hing hij geregeld aan zijn moeder. Het was alleen lastig om goed te kunnen knuffelen in deze tijd. Daarom probeerde hij extra te genieten van deze momentjes, ook al was het onder dwang.
"Ava werkt in haar eigen veilige, geïsoleerde lab. Jij werkt in de buitenlucht, dicht bij gevaarlijke dino's die je willen opeten. En ja, je kan dood gaan in een simpele wandeling," zei Lee glimlachend. Hij aaide zachtjes door Saiyu haar dikke haren heen. Dermate de tijd voorbij ging liet Lee haar voorzichtig losser en losser. Hij wilde haar hier niet de gehele tijd onder dwang houden, dat zou haar hem alleen maar meer laten haten. Uiteindelijk had hij zijn armen losjes rond haar lichaam liggen.
"Ik weet dat je veel geeft om de dino's, Saiyu. Dat siert je verschrikkelijk als een mens. Maar je moet voor jezelf zorgen, niemand anders doet het hier," zei Lee zachtjes. Hij legde zijn hand onder Saiyu haar kin, zodat ze iets omhoog keek. Glimlachend keek Lee haar aan. Ze stond zo vast in haar eigen werk dat ze niet voor haarzelf zou zorgen. Nieuwsgierig bleef Lee haar aankijken. Het was geen straf om naar het mooie gezicht te kijken van Saiyu. Hij wierp haar een glimlach toe.
"Morgen gaan we samen weer op jacht," fluisterde ze zachtjes. Lee had zijn hand voorzichtig tegen Saiyu haar wang gelegd, zodat hij zachtjes over haar huid kon aaien. Lee merkte hoe hij zijn gezicht dichterbij had gebracht toen zijn voorhoofd die van Saiyu leunde.
"Sla me alsjeblieft niet in elkaar," fluisterde Lee grinnikend. Nu ze zo tegen hem aan lag maakte ze bepaalde gevoelens in hem los. Een gevoel van kriebels in zijn buik, een gevoel van Saiyu willen aanraken. Hij kon zichzelf dan ook niet helpen om langzaam zijn lippen tegen die van haar te duwen.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

Ravn

from Ravn on 04/08/2018 08:47 PM

Aegar lachte zacht om haar nieuwsgierigheid. "Ik wilde je graag verrassen. Als ik het zeg is het geen verrassing meer." Hij drukte nog een lange kus op haar lippen, nadat zij dat had gedaan en liet zich weer door haar aankleden. "Ik laat je werken. Tot vanavond." Hij drukte nog een kus op haar kruin en liep daarna het lab uit. Nu het beter ging met zijn verwondingen besloot hij eens om het lab uit te gaan en de frisse lucht in te ademen. Eenmaal buiten sloot hij zijn ogen even, om te genieten van de zomerlucht. Vlak erna opende hij ze weer en liep hij naar de brug toe die door zou gaan naar zijn eigen hut. Twijfelend bleef hij daar staan. Voor de zekerheid keek hij om zich heen of niet één van de dino's toevallig aan het rondlopen was. Het was veilig. Met moeite zette hij een voet op de brug, maar zodra die begon te wiebelen trok hij het snel terug. Zijn hart klopte in zijn keel. Nee... De brug over durfde hij niet. Hij haalde eens diep adem. Zo kon hij niet eens bij zijn spullen en om het aan Ava te vragen wilde hij ook niet. Ze liep al een beetje achter op schema door zijn verwondingen en juist nu ze geconcentreerd bezig was wilde hij haar niet storen. Aegar liep maar terug naar de keuken. Als hij de brug niet over durfde dan zou hij zich maar vermaken in de keuken. Hij moest immers nog een menu bedenken van wat hij wilde maken voor vanavond. Echt iets speciaals doen met haar kon hij niet dus een openlucht diner was het beste waar hij mee kon komen. Zeker nu zijn verwondingen nog niet geheeld waren moest hij het nog rustig aan doen. Hij pakte het vlees erbij en begon met het maken van een marinade. Het moest toch wel een paar uur intrekken en daar had hij nu mooi de tijd voor.

Saiyu kreunde wat geërgerd toen Lee haar in een houdgreep knuffel nam. "Kon je niet op z'n minst eerst mijn rugzak afdoen?" Nu dat het ding behoorlijk in de weg en knelde het in haar rug. De geïrriteerde frons bleef tussen haar wenkbrauwen, terwijl ze voor zich uit keek. Lee vond het vast heerlijk om hier zo te liggen, maar zelf vond ze er niks aan. Zoveel bruikbare tijd die werd verspild aan liggen in de zon... Saiyu lachte schamper.
"Je vertelt mij dat Ava het wat kan schelen?" vroeg ze. "Het zou behoorlijk hypocriet zijn van haar gezien ze langer en meer werkt dan ik." Saiyu was altijd netjes voor het donker thuis en nam dan haar rust. Ava werkte vaak nog tot de late uurtjes door. Nog altijd keek ze kwaad voor zich uit, maar iets bij zijn volgende opmerking trok haar uit haar woede. Haar lichaamstaal veranderde van verstijfd en hard naar iets wat meer ontspannen raakte. Iedereen was gek op haar? Zelfs de verschrikkelijke Lee? Ze rolde haar ogen licht. "Ik ga niet dood enkel omdat ik even een wandeling ga maken, Lee. Ik hoop toch wel dat je hoger van mij denkt dan dat. Het is me ook gelukt om in mijn eentje hiernaartoe te komen."
Ze had er nauwelijks iets over losgelaten, maar het kwam erop neer dat ze wekenlang alleen had rond getrokken tot ze de kamp had gevonden van Aegar, Ava en Lee. Ze was wel toen wel gewond geweest, maar het waren geen wonden van dino's. Hoezo zou het dan nu opeens anders gaan? Daarnaast was ze nu bewapend en voorbereid. Toen destijds was ze overvallen geweest en had ze enorm snel moeten vluchten. Het was niet te vergelijken met de situatie van nu.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 04/08/2018 07:16 PM

Een nieuwe, grote glimlach verscheen op Ava haar gezicht. Ze kwam bij Aegar op schoot zitten terwijl ze hem glunderend aankeek. Het was moeilijk om te kunnen daten in deze situatie. De dino's en het gevaar van andere groepen maakte het niet uitnodigend om samen echt iets te ondernemen. De meeste mensen die geïnteresseerd waren in elkaar hingen gewoon een beetje rond bij elkaar. Dus het feit dat Aegar iets bedacht had maakte haar enthousiast en opgewonden.
"Wat ben je van plan?" glimlachte Ava. Ze aaide door Aegar zijn lange haren heen, waarna ze zachtjes een kus tegen zijn lippen duwde. Ava keek nu al uit naar het moment dat Aegar zojuist had benoemd. Het was echter nog maar ochtend en daarbij moest ze nu echt aan haar werk beginnen, anders zou ze haar planning niet kunnen volgen.
"Ik kan niet wachten tot vanavond," glimlachte ze. Ava kuste zijn lippen nog een laatste keer voordat ze overeind kwam. Ze hielp hem weer met het aantrekken van zijn shirt. Hij kon het waarschijnlijk ondertussen zelf al wel, maar het was gemakkelijker en sneller als ze meehielp. Zodra Aegar weer helemaal klaar was, was Ava naar haar eigen spullen gewandeld. Vandaag wilde ze haar project afmaken en dat lukte niet als ze zichzelf steeds liet afleiden door alles. Beginnen met haar werk lukte echter niet, aangezien Sinas al schreeuwend op haar tafel sprong.
"Zeg ik ben ook bezig voor jouw veiligheid, sukkel," zei Ava streng. Ze tilde Sinas van de tafel af en zette hem naast haar op de grond. Sinas was niet zoals zij, hij had geen concentratie en al helemaal geen geduld zoals Ava had. Daarom had ze vrij regelmatig gevechten met Sinas over het feit dat ze aandacht wilde van Ava.

Lee had al wel door dat Saiyu op dit moment zijn bloed kon drinken. Hij had al aardig wat hatelijke blikken van haar gekregen, maar de manier waarop ze nu naar hem keek was zo veel erger dan normaal. Heel erg vond Lee dat echter niet. Ze haatte hem zo vaak dat het niks nieuws was. Lee plofte naast Saiyu op de grond. Hij sloeg zijn armen rond haar lichaam, zodat ze geforceerd werd om bij hem te komen liggen.
"We willen alleen maar een glimlach zien in LeeLand, geen beteuterde gezichten," zei Lee. Hij wikkelde zijn benen rond Saiyu haar benen, waarna hij zuchtend zijn kin liet rusten tegen haar hoofd. Als ze zelf niet rustig ging liggen dan zou hij haar wel forceren om even te kunnen rusten. Hij wreef met zijn hand door zijn haren, waarna hij zijn ogen zuchtend sloot. Als de zon zo op hem neerscheen werd Lee altijd verschrikkelijk lui. Misschien dat hij zijn luiheid kon afgeven aan Saiyu.
"Het is knap dat je zo veel werken voor Ava en de dino's. Maar je moet ook aan jezelf denken Saiyu. Denk je dat Ava het okay zal vinden als je jezelf helemaal kapot werkt? Ze zou zichzelf nooit vergeven en ze heeft al genoeg aan haar hoofd met Aegar," zei Lee. Hij keek iets omlaag naar Saiyu, om te peilen of zijn zielige poging enig effect had. Natuurlijk maakte het Lee vrij weinig uit wat voor effect dit had op Ava, Ava wist zelf ook wel dat ze er niet voor zorgde dat Saiyu zo veel werkte. Maar hij kon het altijd proberen bij Saiyu, misschien dat het hielp.
"En we zijn gek op je, iedereen. Zelfs de verschrikkelijke Lee. We willen je niet verliezen omdat je gek geobsedeerd bent door dino's," zei Lee.

Reply

Ravn

from Ravn on 04/08/2018 05:25 PM

Aegar genoot ervan als Ava vrolijke kreetjes los liet. Het betekende dat hij haar had verrast en daar hield hij van; haar verrassen. Een glimlach brak kort door toen hij merkte dat ze zijn lippen uit elkaar duwde. Gehoorzaam volgde hij haar daarin en speelde eveneens met haar tong. Toen ze de kus net afsloot beet hij nog kort op haar onderlip. Het liefst was hij langer door gegaan, maar Ava had gelijk dat zijn verband weer eens moest worden verwisseld. Aegar liet haar uit zijn armen springen en zichzelf in een stoel duwen. Hij knikte op haar opmerking.
"Het voelt ook beter," zei hij. "Minder pijnlijk, maar nog wel wat stijf."
Al was dat logisch want hij had die lichaamsdelen en spieren minder gebruikt. Zeker na zijn bedrust had hij pas gevoeld hoe stijf zijn spieren waren toen hij voor het eerst uit bed mocht van Ava. Ontspannen bleef Aegar in de stoel zitten terwijl Ava de wonden verzorgden en het verband daarna verwisselde. Het oude verband zag er nog wit uit dus dat betekende dat de wonden een korst hadden gekregen en hij niet meer bloedde. Het kwam wel eens voor dat hij iets te enthousiast deed en dan scheurde de wond weer open. Of hij krabde er onbewust aan tijdens het slapen, nadat hij op een magische wijze in zijn slaap het verband had los gemaakt. Ava had hem in de ochtenden altijd weer opgelapt en daar was hij haar heel dankbaar voor. Misschien moest hij zijn dank een keer laten blijken. "Als je vanavond niets op de planning hebt," begon hij met een glimlach. "Dan zie ik je graag om zeven uur bij de lift." Hij zei er maar niet bij dat ze niet in de keuken mocht komen, aangezien hij wist dat ze de rest van de middag ongestoord verder zou gaan in haar lab. Een bezoek aan de keuken was speciaal voor Ava.

Saiyu rolde met haar ogen. "Dan zou ik je oren laten nakijken want ik heb niks gehoord," zei ze bits, toen ze het bordje had neergelegd voor Razor. Ze was van plan geweest om langs Lee te lopen of hem desnoods aan de kant te duwen was het niet dat hij haar voor was en haar compleet verraste. Saiyu schopte wat met haar benen en sloeg wat met haar vuisten op zijn rug. "Laat me los, Lee."
Het leek alleen niets uit te halen en daarom stopte ze er maar mee. Chagrijnig keek ze voor zich uit. Ze kon zich ook niet omdraaien om te zien waar hij naartoe ging en al helemaal niet toen hij opeens begon te klimmen. Gelukkig bleef ze niet lang in die positie want voor ze het wist gooide hij haar in een hoop van kussens. Saiyu kwam ervan overeind en zag dat ze bovenop zijn hut waren. Ze kon van zijn hut afspringen nu hij nog op de ladder zat, maar Lee kennende was hij sneller dan haar. Ook naar beneden klimmen via de boomstam was geen goed idee. Ten eerste was het ontzettend hoog en ten tweede was Lee een betere klimmer dan haar.
Ze klemde haar kaken op elkaar. Hij had haar letterlijk in het nauw gedreven. Ze was zo pissig op hem, maar vooral ook op zichzelf, dat ze geen woorden meer vond om tegen hem te zeggen.
Saiyu draaide zich om, zodat ze met haar rug naar Lee toe zat. Misschien dat hij zo straks weg zou gaan en ze dan ertussenuit kon gaan. Ze zou dan vast flink wat tijd hebben verloren, maar ze kon nog altijd in het donker door gaan? Er zat een zaklamp in haar tas immers, mocht ze nog een grot vinden. Al betwijfelde ze dat daar een T-Rex te vinden was. Een grot was vaak te klein voor de dino en alle grote grotten had ze al met Lee uitgekamd.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 04/08/2018 04:06 PM

Ava kon het niet laten om een zachte kreet van plezier uit te laten toen ze voelde hoe Aegar haar zonder enige moeite leek op te tillen. Ze vond het altijd heerlijk hoe sterk Aegar was. Hij was vele centimeters groter dan Ava, en vele malen sterker. Zonder enige moeite kon ze op zijn arm leunen, terwijl hij haar in de lucht hield. Met een grote glimlach rond haar lippen had Ava haar armen rond Aegar zijn nek geslagen. Zacht duwde ze haar lippen tegen die van hem. Genietend liet ze haar hand door zijn dikke haren glijden. Vanaf het eerste moment dat Ava Aegar had leren kennen in de bossen, was ze compleet in de ban geweest van zijn fantastische haar. Ava had vroeger ook wel lang haar gehad, maar ze vond deze half lange coupe haar beter staan. Een warme kriebel gleed door Ava haar buik toen ze hoorde hoe Aegar tegen haar lippen bromde dat hij dit eerst wilde doen. Ava klemde haar benen stevig rond zijn heupen. Genietend duwde ze haar lippen weer tegen die van hem. Ze had zijn lippen al snel van elkaar geduwd, zodat ze met zijn tong kon spelen. Ava kon niet geloven dat ze zo dom was geweest om zichzelf van dit te ontzeggen. Ze kon zo genieten van dit soort momenten.
"Laten we je verband verwisselen," grinnikte Ava, na een aantal minuten zo gestaan te hebben met Aegar. Ze aaide nog een keer door zijn haren heen, waarna ze een paar losse kusjes tegen zijn lippen duwde. Grinnikend sprong ze uit zijn armen. Ze duwde Aegar in een houten stoeltje, zodat ze er makkelijker bij kon. Haar armen werden compleet lam als ze hem moest verzorgen als hij overeind stond.
"Je wonden zien er goed uit, Aegar. Voor zo ver ik er wat vanaf weet tenminste," glimlachte Ava. Ze had zijn shirt voorzichtig uitgetrokken.

Met opgetrokken wenkbrauwen was Lee achter Saiyu aangesloft. Hij had zijn handen in zijn broekzakken gestoken en slofte mee naar de keuken.
"Sorry, maar het enige dat ik hoor is 'fantastische Lee, je hebt gelijk maar ik ben een koppige idioot die alsnog graag haar eigen ding doet'. Veel meer versta ik niet," zei Lee. Glimlachend leunde hij tegen de deuropening van de keuken. Geamuseerd keek Lee toe hoe de vrouw weer een bordje pakte en daar vlees op legde voor de raptor. Zodra ze langst hem heen wilde lopen, dook Lee naar haar toe. Hij sloeg zijn armen rond haar middel, zodat hij haar gemakkelijk over zijn schouder kon gooien.
"Als je niet weet hoe je moet ontspannen, dan leer ik je het wel. Het is erg gemakkelijk wanneer je het een keertje gedaan hebt," zei Lee tevreden. Met een tegenstribbelende Saiyu over zijn schouder wandelde Lee naar zijn eigen hutje.
"En ik weet dat je een kapmes bij je draagt, ik kies er alleen voor het nu te negeren. In de hoop dat je niet boos genoeg bent om het te gebruiken op mij," sprak Lee, terwijl hij de ladder beklom naar het dak van zijn hutje. Hij kwam uit op het dak van zijn hut, waar de zon heerlijk comfortabel neer brande. Lee had er lang geleden allemaal kussens en dekens weggelegd, zodat hij gemakkelijker kon liggen. Glimlachend gooide Lee Saiyu op de kussens neer. Trots keek hij naar haar omlaag.
"Welkom in LeeLand. Hier wordt niet gewerkt, niet geruzied en al helemaal niet gezocht naar dino eieren die er toch niet meer zijn. Veel plezier met luieren. De sluitingstijd is om zes uur, dan heb ik honger en wil ik eten," zei Lee glimlachend.

Reply

Ravn

from Ravn on 04/08/2018 03:02 PM

Aegar knikte bedenkelijk. "Het is goed dat je op haar let," zei hij. "Ze gaat de laatste tijd er inderdaad meer erop uit. Zorg alleen nog wel goed voor jezelf, Lee. Ik zou niet willen om jullie beiden te verliezen."
Saiyu's obsessie kon hem immers ook in gevaar brengen en dat wilde Aegar niet. Hij hield zijn goede arm wat beter om Ava heen en lachte om Lee's opmerking. "Wanneer voert ze niet iets uit?"
Saiyu was altijd wel bezig. Net zoals Ava eigenlijk. Het was dat hij Ava eraan kon herinneren om pauzes in te lassen anders zou ze continu door gaan en dat was iets wat hij niet goedkeurde. Al helemaal niet nu ze samen waren. Het idee dat Lee hetzelfde nu bij Saiyu aan het doen was – al was het waarschijnlijk onbewust – liet hem grijnzen. "Als je hem had verteld dat hij elke dag met Saiyu zou omgaan vanaf het begin dan zou hij je vierkant hebben uitgelachen. Er is iets veranderd," merkte hij toch op toen Lee uit de kamer was vertrokken.
Die twee konden elkaar in principe niet uitstaan. Wat had er dan voor gezorgd dat het nu opeens anders was? Aegar kon zijn vinger er niet op leggen, maar het amuseerde hem wel. Misschien moest Lee eens gaan vliegen dan kwamen ze er vast wel achter. Hij keek op toen hij twee armen rond zijn lichaam voelde en meteen waren zijn gedachtes over Saiyu en Lee verdwenen. Glimlachend keek hij in de paar ogen waar hij zo van hield.
"Ik denk het wel zuster," zei hij. "Het jeukt een beetje. Misschien dat je wat van die verkoelende zalf erop kan smeren." Genietend ontving hij haar lippen al duurde de kusjes hem te kort. Hij bukte iets en schoof zijn goede arm onder haar kont en tilde haar zo met gemak op. Zijn andere arm kon hij nog altijd niet gebruiken, maar hij was sterk genoeg om haar met één arm op te tillen. Hij draaide hen om en duwde haar toen zacht tegen de muur, zodat hij iets meer steun had. "Maar eerst dit," mompelde hij met een ietwat zwaardere stem. Hij drukte zijn lippen toen op die van haar voor een lange kus.

Saiyu stond op en opende deur wat meer, zodat ze naar de keuken kon gaan om Razor wat meer eten te geven. Geïrriteerd keek ze Lee aan. Ze ontkwam hem ook echt niet. Sinds wanneer volgde hij haar zo vaak? Ze schonk hem een zure glimlach. "Een kunstje, maar ik ben niet snel onder de indruk."
Ze keek van hem weg toen hij een stap naar haar toe zette. "Ik kan niet stil zitten zoals jij. Dat betekent niet dat je lui bent," zei ze wat bitter en perste haar lippen op elkaar. Hoewel ze vaak genoeg gezegd had dat hij lui was, was hij dat echter niet. Als er iets gedaan moest worden dan deed hij dat altijd. Daarnaast was een dag rust nemen juist goed voor het lichaam. Saiyu wist al die dingen wel. Juist omdat hij gelijk had werd ze behoorlijk geïrriteerd. "Er is niet per se iets waar ik naartoe wil en als jij mij was dan zou je inderdaad een dag kunnen wachten. Je kan in de zon op een dikke tak liggen en ervan genieten. Ik kan dat niet. Ik moet iets doen dus laat me alsjeblieft gaan. We hebben vrijwel alles onderzocht en niets gevonden. Het zal waarschijnlijk niet anders zijn deze keer. Daarnaast is er geen signaal geweest van een grote dino in de buurt."
Razor kwam terug wandelen en maakte een kreet geluidje. Die verwachtte natuurlijk zijn eten. "Ik kom zo."
Saiyu pakte haar tas en kapmes van de grond. Ze keek Lee even aan. "Ik heb geen oppas nodig," zei ze en ze liep langs hem heen naar de keuken om op een bordje wat vlees te doen voor Razor. Het was niet eerlijk dat ze zo tegen Lee in ging. Ze wist het wel, maar het ging gewoon vanzelf. Als hij nog langer bij haar zou rondhangen dan zou ze wellicht nog meer loslaten over haarzelf bij hem of zelfs nog meer van hem houden dan wat ze al deed. Nee, dat kon ze gewoon niet laten gebeuren. Hij voelde niet hetzelfde voor haar en daarom moest ze de afstand tussen hen weer terug brengen.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 04/04/2018 09:37 PM

Bedenkelijk had Ava Saiyu nagekeken. Af en toe vroeg Ava zich af wat er door het hoofd van het meisje ging. Ze leek zo extreem geobsedeerd door iets dat zo verschrikkelijk dodelijk en gevaarlijk was. Het had haar familie opgegeten en het verpeste nog zo veel in hun levens. Saiyu was compleet geobsedeerd door die beesten.
"Ik ga meer met Saiyu om zodat ze geen rare dingen doet. Na het vinden van die eieren is haar drang om oog in oog met de dood te staan steeds groter. Ik heb geen zin om nog meer mensen van onze groep te verliezen," zuchtte Lee Ava uit haar gedachten. Ava keek op naar de jongen die langzaam richting de deur was gewandeld, achter Saiyu aan. Het was maar goed dat er iemand op haar lette, anders zou Saiyu zich niet eens meer melden in het kamp. Ze zou compleet opgeslokt worden. Ava liet zichzelf iets tegen Aegar aanleunen. Haar zorgen over Saiyu leken compleet te verdwenen bij het gevoel dat ze tegen haar vriend kon aanleunen. Glimlachend keek ze naar hem omhoog.
"En ik vertrouw haar voor geen meter, volgens mij voert ze wat uit," zei Lee. Hij stak zijn hand op naar het tweetal, waarna hij achter Saiyu aan het lab uit wandelde. Ava sloeg haar armen rond Aegar zijn borst.
"Hmmm, wordt het al weer tijd om je verband te verwisselen?" glimlachte Ava ondeugend. Ze kwam op haar tenen staan, zodat ze zachtjes een paar kusjes tegen zijn lippen duwde. Ava hoefde zijn verband overdag vrijwel niet meer te verwisselen, maar het was voor Ava nu meer een slechte smoes geweest om weer een beetje aan Aegar te kunnen zitten.

Ook zonder Saiyu had Lee wel gemerkt dat Ava en Aegar weer wat alleen tijd wilde. Het scheelde echter dat hij nu een mooie smoes kon gebruiken. Bedenkelijk wandelde Lee achter Saiyu aan naar haar kamer. Hij wilde zeker weten dat ze niet zo maar weg zou lopen om alsnog achter de dino's aan te gaan. Bij de slaapkamerdeur bleef Lee staan. Hij kon haar horen rommelen. Ze fluisterde iets, waarna Lee opzij moest springen omdat Razor langst hem heen rende. Hoofdschuddend kwam hij weer staan, op tijd om te horen hoe ze tegen Razor sprak dat ze vanavond weer terug wilde zijn. Een grijns verscheen rond Lee zijn lippen. Nonchalant leunde hij tegen het muurtje aan van haar kamer.
"Ik heb honger. Als mijn tanden scherp genoeg zijn krijg ik dan ook een bord? Of moet ik daar een kunstje voor doen?" vroeg Lee, toen de slaapkamerdeur open ging. Hij wreef met zijn hand door zijn haren, waarna hij een stap naar Saiyu toe zette.
"Je mag het heus wel zeggen als je geen vrije dag wilt. Ik ben dan wel lui, maar ik ben ook ontzettend sneaky en achterbaks. Ik weet het wanneer iemand wat probeert uit te halen," zei Lee glimlachend. Hij kon niet ontkennen dat hij enigszins trots was op het feit dat hij hier achter was gekomen. Zeker bij Saiyu.
"Nou, waar wil je nu zo graag heen? We hadden vrijwel alles gevonden en bekeken toch? Wat is er nog zo spannend dat je niet een dag kan wachten?" vroeg Lee. Hij wreef met zijn hand door zijn haren. Waarschijnlijk had ze weer één of andere grot of berg gevonden waar ze wilde zoeken. Lee zou met haar meegaan, als ze het netjes zou vragen tenminste. Lee zijn ego mocht wel een beetje gestreeld worden.

Reply

Ravn

from Ravn on 03/27/2018 02:09 PM

Aegar had een schaaltje yoghurt met fruit voor haar gemaakt. Hij wist dat ze dat graag at in de ochtend en om eerlijk te zijn was hij allang blij als ze iets at en niet continu door werkte. Zacht gleed hij met zijn vingers over haar wang en drukte hij een kusje op haar voorhoofd. Daarna leunde hij tegen de tafel aan en nam nam hij een hap van zijn broodje met omelet. Geamuseerd keek hij toe hoe de twee dino's het eten op aten en daarna weer in het lab rond gingen rennen. Bedachtzaam kauwde hij op zijn brood bij de opmerking van Lee. Een migratie was goed mogelijk, maar was het gunstig voor hun? Het was iets wat ze maar aan moesten zien. Migraties konden voorkomen door zoveel redenen. Hij hoopte ergens dat Ava's apparaat snel genoeg klaar zou zijn. Mocht de migratie voorkomen doordat er een grote jager op de loer lag dan wilde hij dat ding zo snel mogelijk in de bomen hebben voor hun veiligheid. Aegar's blik viel op Saiyu's eieren. "Misschien dat je het ei dat gestorven is kan openen?" opperde hij. "Wellicht dat je met de inhoud onderzoek kan doen naar de mix van de twee dino soorten. Het kan ons wat meer informatie geven. Eerlijk gezegd kan ik mij niet voorstellen dat een T-Rex met een andere dino zou paren, maar voor alles is een eerste keer denk ik." Het zou wel heel ernstig moeten zijn. Saiyu zuchtte zacht. "Laten we hopen dat we er in elk geval ééntje kunnen redden." Nog even wat ze blijven staan en daarna verliet ze het lab. Grijnzend keek Aegar toe om naar Lee. "Ligt het aan mij of ga je meer om met Saiyu?" vroeg hij toch een beetje plagerig. Hij wist wel dat ze samen op zoek gingen naar eieren, maar iedereen kon met Saiyu mee gaan. Lee hoefde zich er niet voor geroepen te voelen. Zeker niet omdat die twee altijd kibbelden als ze op een gezamenlijke missie waren. "Heb ik iets gemist toen ik aan het bed gebonden was?"
Hij zette zijn bord weg en ging daarna bij Ava staan. Zijn goede arm sloeg hij casual rond haar middel. Het maakte hem niet zoveel uit dat hij Ava aanraakte waar iemand bij was. Van zijn part mocht iedereen weten dat hij samen was met Ava. Voor hem voelde het toch wel een beetje aan als een overwinning en hij was er dan ook enorm trots op.

Saiyu zuchtte zacht. Ze had nog zo gehoopt om een T-Rex te vinden of diens eieren. Misschien dat ze nog verder moest zoeken als ze gemigreerd waren. Stil keek ze naar haar eieren. "Laten we hopen dat we er in elk geval ééntje kunnen redden," mompelde ze en daarna was ze het lab uitgegaan. Ze voelde zich nog altijd schuldig. Wat als het ene ei niet dood was gegaan als ze -ze eerder in de incubator had gedaan? Lipbijtend liep ze haar kamer weer in en schoof ze haar tas vanonder het bed vandaan. Als ze nu nog op pad ging dan kon ze nog best ver komen, voordat ze voor het donker weer terug moest zijn. Ze was nog niet met Lee naar het noordwesten geweest. Alle paden die ze met Lee had genomen had ze aangekaart op haar map die aan haar muur hing. Zo wist ze ongeveer waar ze al gezocht hadden en waar nog gezocht moest worden. "Laat me alsjeblieft nog wat eieren vinden," zei ze zacht en ze stopte een waterfles van een liter in haar tas.
Geschrokken keek ze op van Razor die opeens haar kamer in rende en tegen haar bed aan knalde. "Hey... Rustig aan jongen," glimlachte ze en ze knielde bij haar dino neer. "Binnenkort gaan we misschien verhuizen en dan heb je meer ruimte om te rennen. Dat klinkt leuk toch?" vroeg ze zacht en ze aaide over het hoofdje van de dino heen. "Maar voor nu moet je nog even hier blijven. Ga anders maar weer met Sinas spelen. Ik ben vanavond dan weer terug." Razor leek echter andere plannen te hebben en ging op haar schoot zitten. Saiyu glimlachte zacht en streelde over het lijfje heen. Het was een lieve dino, maar soms was hij ook erg aanhankelijk. Echter zou ze wel een manier moeten vinden om hem af te leiden, zodat ze weg kon gaan. "Wil je anders nog wat eten?" vroeg ze. Vlees beurde Razor altijd wel op en als ze dan weg kon komen terwijl hij at... Het was een idee.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum