ORPG| Raawr means 'I love you' in dinosaur. - 18+
First Page | « | 1 ... 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ... 9 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Ravn
Re: ORPG| Raawr means 'I love you' in dinosaur. - 18+
from Ravn on 04/15/2018 06:11 PMAegar glimlachte hoofdschuddend. "Ze kan prima tegen Lee's gestang. Ze gaat er gewoon fel terug tegenin. Daarnaast denk ik dat Lee prima ook serieus kan zijn. Hij lijkt nu immers best serieus, maar ik heb nooit geweten dat hij iets voor haar voelde of iets in haar zag."
Het was van beide partijen toch een beetje onverwachts, ook al werkten ze de laatste tijd steeds meer samen. In elk geval vond hij het goed nieuws. Misschien dat Lee Saiyu een beetje in toom kon houden en ervoor kon zorgen dat ze niet zo hard was voor zichzelf of zo hard werkte. Dat was als ze beide aan elkaar toe gaven, maar zo zag het er wel uit.
Aegar had zijn bord meerdere malen leeg gegeten en nog veel met Ava gepraat. Het was fijn om zo even tijd voor elkaar te nemen en over dingen te kunnen praten waar ze normaal gesproken beide te druk voor waren. Ava in haar lab en Aegar met zijn vliegende vriendjes. Misschien dat die hem eens moesten leren vliegen. Het kon misschien van pas komen mocht hij nog eens een val maken. Dan was hij tenminste voor een keer voorbereid. Hij trok een wenkbrauw op toen Ava haar bord weglegde en naar hem toe kroop. Haar blik was vol liefde en Aegar kon niet anders dan naar haar staren en slikte zijn hap nog snel door toen ze op zijn schoot kwam zitten. Hij legde zijn bord weg en legde zijn armen losjes rond haar middel. "Gelukkig," antwoordde hij met een brede grijns en kuste haar toen liefdevol terug. Hij merkte meteen het verschil op en daarom trok hij haar iets dichter op zijn schoot, zodat hij zijn armen beter om haar heen kon leggen. Vol liefde en lust kuste hij haar terug. Met zijn duim streelde hij zacht haar heup.
Saiyu keek voor zich uit. Lee leek het niet te willen geloven en eerlijk kon ze het hem ook niet kwalijk nemen. Altijd had ze wel geërgerd of hatelijk op hem gereageerd. Ze waren altijd wel in de bonje geweest met elkaar. Nooit had ze iets laten merken van haar gevoelens. In elk geval niet op de manier waarop Ava dat had gedaan bij Aegar. Maar Ava was daarin misschien minder complex dan dat zij was.
Stil keek ze voor zich uit. "Het is geen grap, Lee. Noch probeer ik je belachelijk te maken. Het is waar. Ik heb al jaren een 'crush' op je, zoals je het noemt."
Saiyu ging zitten en strekte haar benen een beetje. "En het is inderdaad niet grappig, omdat ik er altijd mee gezeten heb en het van me af heb geduwd. But there you have it."
Ze keek naar hem om en keek hem recht in zijn ogen aan. "Ik houd van je." Hopelijk zou hij aan haar ogen zien dat ze geen grapje maakte. Saiyu ging daarna weer normaal zitten en keek naar de zon die langzaamaan onder ging. "Ik dacht altijd dat als ik rot tegen je deed dat het dan weg zou gaan, maar als het na die jaren nog niet weg is dan werkt het denk ik niet. Ik wil me niet binden want dat betekent dat ik iemand kwijt kan raken, maar alleen zijn maakt me ook niet gelukkig. Werk is afleiding."
Hopelijk begreep hij dan ook waarom ze altijd zo druk bezig was. Er was continu een tweestrijd in haar waar ze in principe twee keuzes voor had, mocht Lee haar ook zien zitten. Beide opties wilde ze niet en een derde optie was er ook niet en daarom rende ze er hard voor weg.
from CRNOIA on 04/20/2018 08:05 PMAva had toegelaten hoe Aegar haar lichaam dichter naar hem toe had getrokken. Haar handen had ze tegen kaken gelegd. Ava hield van momenten waar ze samen met Kane knuffelend op bed lag. Ze vond het fantastisch wanneer hij haar van achteren knuffelde als ze druk bezig was met haar werk. Maar niks voelde ze goed als dit. De kus met Aegar op dit moment had de perfecte mix tussen lust en liefde. Ava liet haar hand door Aegar zijn lange haren glijden. Ze had zijn haar altijd zo ontzettend mooi gevonden. Hij was zo verschrikkelijk mooi. Langzaam verplaatste Ava haar hand naar Aegar zijn borst. Ze voelde zijn hart tegen haar palm kloppen. Nog een paar seconden liet ze de kus aanhouden, waarna ze haar hoofd terugtrok. Haar grijze ogen keken omlaag naar haar hand die tegen zijn borst lag.
"Ik was zo verschrikkelijk bang toen ik je zag vallen. Het idee alleen al dat ik dit... nooit meer kon voelen. Je hebt mijn hart gestolen en wanneer je niet bij mij bent mis ik dat deel van mij," sprak Ava zachtjes. Ze keek omhoog naar Aegar. Zijn ogen waren haar favoriet. Terwijl ze Aegar aan bleef kijken, greep ze de onderkant van haar jurk vast. In één soepele beweging had ze haar jurk over haar hoofd getrokken. Ava was eerder intiem geweest. Voordat ze weg was gelopen van haar oude kamp had ze een relatie gehad waarin ze seks had gehad met een ex vriendje. Maar dat was ondertussen alweer een lange tijd geleden. Ava gooide haar jurk naast haar lichaam. Glimlachend keek ze naar Aegar.
"Je bent mijn grote liefde," sprak Ava zacht, voordat ze haar lippen weer tegen die van Aegar duwde. Wat ze zei was waar. Ava zag zichzelf oud worden met Aegar.
Met een grote frons op zijn gezicht was Lee overeind gekomen van zijn liggende positie. Zelfs zittend kon hij Saiyu niet goed meer aankijken, daarom staarde hij verbaast naar haar rug. Nog nooit had hij ook maar een seconde het vermoeden gehad dat ze hem leuk had gevonden. Lee had zeker interesse in Saiyu gehad. Hij zou een man vreemd aankijken die zou zeggen dat hij geen interesse zou hebben in een mooie vrouw die wist hoe ze zichzelf in deze verpeste wereld kon verdedigen. Maar ze was altijd boos tegen hem geweest. En Lee was altijd ontzettend vervelend geweest met Saiyu. Ze waren gewoon nooit de types geweest die bij elkaar hoorde, dacht Lee.
"Saiyu, ik moet je wat zeggen," mompelde Lee. Hij schoof zichzelf dichter naar Siayu toe, zodat hij zijn arm rond haar schouders kon slaan en haar dichter naar hem toe kon trekken. Bedenkelijk keek hij naar Saiyu.
"Je manier van liefde tonen is pure shit. Oprecht, ik heb dino's beter liefde zien tonen dan wat jij doet," zei Lee. Hij bleef Saiyu nog even aankijken, waarna hij glimlachend een kus tegen haar wang duwde.
"Ik accepteer je liefdesverklaring, maar denk er wel aan. Je zit nu vast aan mij, wil je dat wel echt," grijnsde Lee. Hij greep Saiyu weer opnieuw vast, waarna hij haar grijnzend mee op haar rug trok. Opnieuw had hij haar compleet in de houtgreep genomen. Nu ze haar emoties had verteld en zichzelf had open gesteld wilde Lee het niet toestaat dat ze zichzelf zou gaan afzonderen. Lee wist dat ze nu weer druk was om haar muurtjes op te bouwen en dat ging hij niet toelaten.
"LeeLand is magisch," grinnikte Lee.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
Ravn
from Ravn on 04/21/2018 11:11 AMVragend keek Aegar Ava aan toen ze haar hoofd terug trok. Zacht streelde hij haar heup en glimlachte zacht bij wat ze vertelde. "Ik ben een taaie," glimlachte hij. "Zo makkelijk kom je niet van me af. Zelfs niet als je mij afwijst." Hij wist dat ze serieus was, maar toch kon hij het niet laten om haar een beetje te plagen. Rustig bracht hij zijn hand naar haar wang, waar hij zijn duim rustig over liet glijden. "Dan zal ik je maar niet te veel alleen laten." Hij gaf haar een knipoog. Wat ze erna deed had hij niet verwacht en daarom staarde hij haar ook voor een seconde te lang aan. Als dit het resultaat was van een knipoog dan zou hij haar vaker een knipoog moeten geven. Zacht liet hij zijn ruwe handen van haar schouders afglijden naar haar zij en daarna naar haar benen.
"Je bent zo zacht," fluisterde hij hees. Het was opeens erg moeilijk voor hem om normaal te kunnen praten met wat hij voor zich zag. Hij keek naar haar op bij haar woorden en wilde er net op antwoorden toen ze hem opnieuw kuste. Aegar kuste haar liefdevol terug en maakte met één hand de knoopjes open van zijn hemd om zijn bovenlichaam ervan te ontdoen. Zodra hij het hemd opzij had gelegd drukte hij Ava weer zachtjes tegen hem aan. Aegar vond het heerlijk om haar naakte huid op de zijne te voelen al zat er nog één ding in de weg. Rustig verbrak hij de kus en kuste hij vanaf haar mondhoek naar haar kaaklijn en daarna door naar haar nek en hals. Zijn handen gleden over haar heupen via haar rug omhoog en maakte de sluiting van haar beha los. Deze legde hij rustig naast zich, terwijl hij weer een spoor van kusjes maakte naar haar mond toe. Bij haar mond stopte hij.
"En jij bent mijn grote liefde," mompelde hij, voordat hij haar weer kuste. Zijn handen gleden naar beneden en grepen haar billen vast die hij zacht kneedde. Ze maakte hem nu al gek van verlangen. Zolang had hij gewacht op dit moment. Zo vaak had hij ervan gedroomd of gefantaseerd en nu het echt was... Het steeg allemaal boven zijn verwachtingen uit.
Fronsend keek Saiyu om naar Lee die haar iets wilde zeggen. Ze rolde met haar ogen. Natuurlijk wist ze wel dat ze niet de beste was in emoties laten zien, maar toch. Hij kon ook overdrijven. Een kleine glimlach kwam rond haar lippen toen hij een kusje op haar wang drukte. "Lee!" gilde ze haast toen hij haar weer achterover trok in een houdgreep en ze zuchtte even diep. "Het moet dan maar," grijnsde ze echter. Ze werd heus niet om alles boos. Integendeel. Nu ze haar gevoelens uitgesproken had kon ze eigenlijk veel meer tegen Lee's plagerij dan eerst. Saiyu wurmde zich met moeite om, zodat ze hem aan kon kijken. Daarnaast lag het een stuk fijner dan op haar rug. "Heel magisch," knikte ze en ze drukte haar lippen zacht op de zijne. Saiyu kuste hem teder. Het was lastig om haarzelf niet kwijt te raken in de kus want ze genoot er zo enorm veel van. Ze merkte hoe Lee's grip ontspande, omdat zij ontspannen was. Rustig plaatste Saiyu haar benen beter, één aan ieder zijde van Lee. Ze pakte zijn handen vast en bracht deze rustig boven zijn hoofd. Haar heupen waren ter hoogte van zijn gevoelige deel en schuurde er heel zacht over. Saiyu kuste hem iets vuriger en beet hem toen in zijn onderlip. Haar blik was donker, maar liefdevol.
Ze liet zijn lip toen los. "Misschien heb je mij nog nooit liefde zien tonen," mompelde ze tegen zijn lippen aan. "Maar het is beter dan wat dino's doen."
Saiyu hield zijn armen stevig op z'n plek, zodat hij niets kon doen. Rustig bewoog ze verder met haar heupen en had ze een klein grijnsje rond haar lippen. Haar blik viel toen op zijn horloge. "Helaas zal je er niet meer van weten want volgens je horloge gaat Leeland sluiten." Ze keek hem met onschuldige ogen aan en trok een pruillipje. "Too bad." Grinnikend liet ze hem los en stond ze op om haar spullen te pakken. Om zes uur wilde Lee immers gaan eten dus dan kon ze beter alvast wat eten gaan klaarmaken.
from CRNOIA on 04/21/2018 01:02 PMDe blik die Aegar haar schonk was precies de reactie geweest waar Ava op had gehoopt. Ze had zijn knappe gezicht vol verbazing willen zien. In deze wereld was er vrijwel niks meer dat een grote en sterke man als Aegar kon verrassen, dus het feit dat ze hem op deze manier kon verrassen zorgde er alleen maar voor dat ze zich zelfverzekerder voelde. Heel Ava haar lichaam vulde zich met warmte toen ze de liefde van Aegar voelde. De zachte aanrakingen van zijn ruwe vingers over haar huid, de manier waarop zijn lippen zo ontzettend gretig maar ook liefdevol waren. Genietend liet Ava haar ogen dichtvallen bij het voelen van Aegar zijn lippen tegen haar hals. Ze kon het echter niet laten om zachtjes te giechelen toen hij weer kusjes terug omhoog begon te duwen. De sfeer veranderde iets toen Aegar zijn grote handen tegen haar billen legde. Ze kon voelen hoe hij verlangens had. Ava liet haar hand over Aegar zijn gespierde borstkas glijden, omlaag naar zijn buik. Genietend had Ava Aegar zijn lippen van elkaar geduwd. Waar ze eerst liefdevol gekust hadden, begonnen ze beiden nu meer te verlangen naar elkaar. Ava liet haar hand in Aegar zijn boxer glijden. Haar slanke vingers liet ze langzaam rond zijn half harde erectie glijden. Ava had haar lippen langzaam losgelaten van Aegar. Terwijl ze zijn boxer voorzichtig omlaag schoof, bleef ze hem liefdevol aankijken. Ze had zijn boxer zo veel mogelijk omlaag geduwd, waarna ze haar eigen onderbroek omlaag duwde. Ava duwde een kusje tegen Aegar zijn lippen.
"Wees alsjeblieft voorzichtig," fluisterde Ava. Ze aaide over Aegar zijn wang, waarna ze een nieuw kusje tegen zijn lippen duwde. Ondanks dat het niet de eerste keer was, was het een lange tijd geleden sinds ze intiem geweest was. Ze was het niet meer gewend en in vergelijk met Aegar voelde ze zich alleen nog maar kleiner.
Lee zou liegen als hij zou zeggen dat het hem niks deed. Hij had Saiyu altijd al verschrikkelijk aantrekkelijk gevonden en hij had daar ook nooit een geheim van gemaakt. Daarbij was het ook alweer en tijd geleden sinds hij enige actie gehad had. Dus het feit dat ze hem droog schuurde maakte het dat zijn donkere ogen haar vol lust aanstaarde.
"Leeland blijft net zolang open als Lee wilt!" riep Lee. Het was zeker een seconde geweest voordat hij goed doorhad dat Saiyu hem grijnzend alleen had willen laten met een broek die nu oncomfortabel zat. Opnieuw dook Lee naar voren. Hij greep Saiyu rond haar middel, waarna hij haar voor de zoveelste keer op de grond trok. Dit keer was het echter zijn beurt om boven haar te hangen.
"Dat is tegen de regels. Lee van Leeland mag niet zo alleen achtergelaten te worden. Dat wordt gezien als marteling en dát is tegen de regels, Saiyu van niet Leeland," sprak Lee. Hij wist niet waar Saiyu haar gedrag opeens vandaan gekomen was. Het ene moment hadden ze nog boos bij elkaar gezeten en voordat hij het zelf goed doorhad was ze opeens op hem komen zitten om hem compleet gek te maken. Maar hij zou niet klagen. Lee vond dit fantastisch, als het afgemaakt zou worden tenminste. Hij had geen zin om voor zichzelf te moeten zorgen voor een zoveelste keer.
"Je bent van mij nu, je hebt het verpest en nu ben je van mij," grijnsde Lee. Natuurlijk zou hij haar laten gaan als ze echt niks wilde. Hij zou niemand dwingen tot seksuele activiteiten. Maar hij wist dat hij met Saiyu dit spelletje wel kon spelen. Ze wist dat hij het niet echt meende.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
Ravn
from Ravn on 04/21/2018 01:40 PMAegar was lichtelijk verbaasd geweest met hoe snel ze al door wilde gaan. Rustig liet hij een hand door haar haar glijden en legde zijn hand toen achter haar hoofd. In een snelle beweging draaide hij hen om en legde Ava's hoofd heel rustig neer op een kussen. "Niet zo snel," fluisterde hij grijnzend. Aegar was altijd wel snel good to go, maar hij wilde haar ook laten genieten. Als er één ding was wat hij geleerd had was dat sommige vrouwen wat meer tijd nodig hadden met voorspel. Aangezien hij niet wist hoe dat met Ava zat wilde hij zeker wel zijn tijd nemen. Daarom kuste hij langs haar hals weer naar beneden om bij haar borsten te komen. Er was zoveel voor Aegar om te onderzoeken. Hij wilde weten wat ze fijn vond en wat haar gevoelige plekken waren. Zijn vingers gleden rustig naar beneden en streelden eerst haar lies, voordat ze tussen haar benen gingen. Een kleine glimlach kwam rond zijn lippen toen hij voelde dat ze er zeker wel klaar voor was. Toch streelde hij er nog even door voor hij weer naar boven kroop. Zacht drukte hij een kusje op haar lippen. "Ik zal altijd voorzichtig zijn met jou," fluisterde hij. Ze was behoorlijk klein vergeleken met hem en Aegar was zeker wel bang dat hij haar pijn zou doen. Het was soms alsof ze een porseleinen popje was waar hij heel voorzichtig mee om moest gaan. Daarom zette hij zich ook tegen haar aan en drong hij heel rustig op een langzaam tempo bij haar binnen. Als ze stop zou zeggen dan zou hij meteen stoppen. Hij zou zich direct schuldig voelen als hij haar hiermee al pijn deed. Daarom bleef hij ook naar haar gezicht kijken om te zien wat haar reactie was. Zijn ogen stonden toch wat bezorgd. Aegar wilde haar juist een fijne ervaring hiermee geven. Als hij haar pijn deed dan verpeste hij die ervaring voor haar.
Saiyu moest lachen toen Lee riep dat Leeland open bleef. Ze liet zich terug trekken en keek hem met een brede grijns aan toen hij boven haar hing. "Oww, maar de regels breken is zo leuk."
Ze beet op haar eigen onderlip. Haar ogen twinkelden van plezier en lust. Spelletjes spelen met Lee was altijd wel leuk geweest, maar vooral dit spelletje vond ze geweldig. Hem gek maken, zodat hij verlangde naar meer. Natuurlijk zou ze het wel afmaken. Zelf was ze er eigenlijk ook behoorlijk aan toe. Seks liet haar altijd wel geliefd voelen en daarom deed ze het ook graag, maar dat betekende niet dat ze met jan en alleman naar bed ging. Ze was met twee jongens eerder naar bed geweest voor Lee. Saiyu was best zuinig met zichzelf, maar ze vertrouwde Lee. Hij had geen bevestiging terug gegeven over hoe hij zich voelde tegenover haar en toch wist ze zeker dat hij nooit gebruik van haar zou maken. En als hij het in zijn hoofd haalde om haar hiermee te plagen dan was ze er snel klaar mee. Het was een complete wilde gok voor haar en ergens vond ze dat ook enorm leuk. Ze lachte weer vrolijk bij zijn woorden. Natuurlijk had ze wel door dat het een spelletje was van Lee en ze speelde het maar al te graag mee. Ze zou hem niet laten hangen. "Zolang jij dan de mijne bent."
Saiyu sloeg haar benen rond zijn middel en maakte zijn hemd ondertussen los die ze daarna van zijn schouders af duwde. Ergens had ze helemaal het geduld niet om alle kleding uit te doen en op zich hoefde dat niet bij Lee, maar ze had zelf een strakke broek aangetrokken en ze was benieuwd hoe Lee die bij haar uit ging doen. Te zien aan zijn broek was hij zelf net zo ongeduldig als zij. Saiyu knoopte haar eigen blouse open. Onder haar kleren zag niemand het, maar ze had altijd wel mooi ondergoed eronder gedragen. Dat kwam nu mooi uit.
Ze liet haar hand over zijn buik naar beneden glijden en ging daarbij zijn boxer in. Het scheelde dat ze haar been al aan hem had laten zien want nu was ze nergens onzeker over. Ze wilde alleen maar meer en meer van hem. Saiyu zocht zijn ogen op toen ze hem vastpakte en hem begon te bevredigen met haar hand om hem nog gekker te maken.
from CRNOIA on 04/21/2018 07:08 PMVol verbazing had Ava gekeken naar Aegar. Waarschijnlijk was het goed te zien aan haar dat ze niet wist wat er gebeurde. Tussen haar wenkbrauwen stond een grote frons en in eerste instantie had ze overeind willen komen. Ava kende dit niet. Waar zij vandaan kwam, haar oude kamp, was haar geleerd dat seks voornamelijk voor de man was. Het was een activiteit waarin een vrouw een man kon plezieren. Als ze geluk hadden kon het plezierig zijn voor vrouwen, maar dat had Ava zelf nog maar één keer meegemaakt. Ze was het niet gewend dat een man de tijd nam om haar lichaam te kussen, om haar te onderzoeken en haar net zo veel aandacht te geven als dat zij wilde geven. Het was Ava haar intentie geweest om Aegar te kunnen bevredigen, niets in haar had ook maar gehoopt op de kleine kusjes op haar huid en de ruwe handen rondom haar borsten. Met grote onzekere ogen had Ava gekeken naar wat Aegar allemaal deed. Of het normaal was of niet wist ze niet, maar het voelde verschrikkelijk goed. Zodra ze over de eerste verbazing was gekomen was er dan ook een zachte kreun ontsnapt tussen haar lippen. Ava probeerde haar lichaam te ontspannen. Zodra ze voelde dat Aegar zichzelf bij haar naar binnen wilde duwen, keek ze echter weer naar hem op. Ze legde haar handen op zijn schouders. In eerste instantie brandde het ontzettend. Aegar was groot, maar door zijn voorzichtigheid en door de verschrikkelijke liefdevolle blik waarmee hij Ava aankeek kon ze zich niet eens concentreren op de pijn. Het duurde gelukkig maar even, daarna begon genot haar lichaam te vullen. Ava duwde haar nagels in Aegar zijn huid.
"O god...Aegar," kreunde ze zachtjes. Ze had seks met haar ex nooit verkeerd of vervelend gevonden, maar dit was van een hele andere wereld.
Het ging Lee allemaal veel te langzaam. Ze wist dat ze hem gek maakte en het maakte hem nog gekker dat ze dat doorhad. Een kreun had Lee zijn lippen verlaten. Hij ging dit niet lang volhouden. Wanneer hij seksueel actief was, kon hij het, in zijn mening, vrij lang volhouden. Maar het was nu zo lang geleden dat hij, als hij zichzelf niet inhield, al kon komen door de simpele aanraking van Saiyu haar zachte hand rond zijn erectie. Grommend greep hij haar pols vast, zodat hij haar hand kon lostrekken. Ongeduldig begon Lee te werken aan Saiyu haar broek.
"Wat hebben vrouwen met die verschrikkelijke strakke broeken!" gromde Lee gefrustreerd. Haar broek was zo verschrikkelijk strak dat hij enigszins moest trekken totdat hij haar broek uit had gekregen. In die tussentijd had hij zijn eigen broek uitgetrapt.
"En dan nog niet te spreken over die bh's," zei Lee zachtjes. Hij had zeker gezien hoe fantastisch Saiyu eruit zag, maar dat zou hij nu niet kunnen verwoorden zonder vunzig te klinken. Het zou iets zijn voor later. Dan zou hij haar overladen met complimentjes over hoe fantastisch haar lichaam was en hoe mooi ze eruit zag in haar ondergoed. Nadat hij had BH had kunnen uittrekken, had hij zijn lippen tegen haar borst geduwd. Zachtjes duwde hij kusjes tegen haar zachte huid. Hij liet zijn tong over haar tepel glijden. Hij had het altijd heerlijk gevonden om iemand lief te kunnen hebben. Niet eens om zelf bevredigt te kunnen worden, maar ook om de andere te kunnen bevredigen.
Ravn
from Ravn on 04/21/2018 08:43 PMAegar was hijgend naast Ava gaan liggen. Zacht trok hij aan haar heup, zodat ze op haar zij tegen hem aan zou liggen. Ze waren behoorlijk bezweet. Aegar had geprobeerd om het zo lang mogelijk te laten duren waarbij hij vooral gefocust had op Ava's genot. Hij zocht plekjes op en probeerde dingen uit om haar te laten komen, voordat hij zelf zou komen. Hij was bijna vier keer gekomen als hij het tempo niet had veranderd. Voor hun eerste keer samen wilde hij hoe dan ook dat zij als eerst kwam.
Hij drukte een zacht kusje op haar hoofd en bleef voor een moment stil liggen met haar. Het was een gevoel waar hij graag van bij kwam en van na wilde genieten. Na een tijdje stil te hebben gelegen draaide hij zich ook op zijn zij en streelde zacht haar wang. "Je bent zo mooi," verzuchtte hij.
Hij kon het nog altijd niet geloven dat hij zo'n mooie en intelligente vrouw naar zich had. Wat hem niet was ontgaan was wel hoe verbaasd ze had gereageerd en hoe haar lichaam was verstijfd toen hij aan haar had gezeten. Het was niet omdat ze het niet fijn vond want haar kreunen hadden anders laten horen. "Ava," begon hij dan ook zacht. "Ik..." Hij zuchtte even. Aegar wist niet zo goed hoe hij het moest brengen. Zeker na zoiets intiems. "Heb je zelf nog niet eerder voorspel gehad?" vroeg hij dan ook voorzichtig. Zijn blik bezorgd en liefdevol. Aegar kon het zich niet voorstellen dat iemand zo gebruik zou maken van zijn mooie kleine Ava. Het brak zijn hart om er überhaupt over na te denken. "Jij mag ook genieten," fluisterde hij. "Ik vind het juist geweldig als je geniet." Hij legde zijn voorhoofd tegen de hare. "Dit moment is van ons samen. Niet alleen van mij." Hij wilde het gezegd hebben. Het gaf hem juist een extra ego boost als ze kreunde of genoot. Daarnaast wond het hem ook enorm op.
Saiyu was in eerste instantie bang geweest dat ze iets verkeerds deed toen hij grommend haar pols vast greep om haar hand weg te halen, maar toen ze naar zijn gezicht keek zag ze iets totaal anders wat haar deed grijnzen.
"Ze zitten lekker," zei ze met een pruillipje. "Plus mijn kont ziet er fantastisch in en ik houd ervan om je ermee te zien worstelen." Het was maar om te plagen, maar diep van binnen was ze net zo ongeduldig als hem. Ze kreunde dan ook gefrustreerd toen hij aan haar borsten ging zitten. Het hele voorspel had ze nu niet eens nodig. Sure, het was lekker van tijd tot tijd, maar vaak was ze er al klaar voor en wilde ze meer. Toch drukte ze de neiging in om hen om te draaien en zelf het voortouw te nemen. Saiyu nam al zo vaak de leiding in haar eigen leven dat ze het eens fijn vond als iemand anders dominant over haar was. Dat vond ze leuk. Het was eens anders. Genietend liet ze een hand door Lee's haar gaan en holde ze haar rug een beetje op. Als hij zo door ging moest ze zich nog erg inhouden om zijn rug niet open te krassen. Haar ademhaling was versneld en ze merkte hoe haar hele lichaam tintelde en warm werd. Ze waren nog niet eens bezig en ze zweette al een beetje.
Saiyu bracht haar handen op Lee's wangen en zachtjes trok ze hem terug omhoog, zodat ze hem kon vurig kon kussen. Saiyu opende haar benen iets meer, zodat Lee er beter tussen kon liggen. Haar handen gleden over zijn rug heen en langzaam liet ze met tegenzin Lee's lippen los. "Wacht alsjeblieft niet te lang," mompelde ze ongeduldig.
from CRNOIA on 04/21/2018 09:16 PMHijgend was Ava op haar rug blijven liggen. De hele ervaring met Aegar was zo... anders. Ze had voor het eerst echt genoten van intimiteit. Voor het eerst had ze het gevoel gehad dat het gedaan werd voor en door twee mensen, in plaats van voor één persoon. Het voelde zo verschrikkelijk magisch. Ze was sinds het eerste moment dat ze Aegar tegen was gekomen in het bos al close met hem geweest. Maar zo close als ze zojuist waren was nog niet eerder gebeurt. Langzaam had Ava zichzelf naar Aegar toe gedraaid. Ze had haar hand tegen zijn hals gelegd, zodat ze met zijn haren kon spelen. Met onschuldige ogen keek ze op naar Aegar. Ze was bang geweest dat hij dit zou benoemen. Beschaamd draaide Ava haar ogen weg. Het liefste wilde ze nu vertrekken. Ze had gewild dat deze ervaring perfect zou zijn voor Aegar, ze had niet gewild dat haar verleden en haar manier van opvoeding effect zou hebben op dit soort dingen. Ava kon voelen hoe haar wangen iets rood kleurde.
"Bij mij in de stam werd altijd geleerd dat seks was om een man te kunnen plezieren. Als een vrouw het goed genoeg deed kon ze geluk hebben dat ze zelf een orgasme kon bereiken. Maar de intentie was om een goede tijd te kunnen geven voor mannen," fluisterde Ava vlinderzacht. Ze liet haar hand over zijn hals glijden.
"Mijn oude stam was altijd zo... ze dachten heel zwart wit. Ze waren er allemaal van overtuigd dat de enige manier van overleven was om te vechten. We werden van kleins af aan getraind om te vechten. Maar je kent mij. Ik ben geen vechter. Daarom heb ik al die littekens, ik verloor altijd. Ik ben zo vaak met een mes opengehaald of met een stok geslagen. We waren allemaal wat bruter, dus ook met seks. Daarom ben ik weggelopen," sprak Ava.
Bezweet en vermoeid leunde Lee over Saiyu haar lichaam heen. Hij deed, nadat hij na Saiyu klaar was gekomen, grote moeite om niet op haar lichaam in te zakken. Hijgend liet hij zich uiteindelijk op zijn zij vallen. Zoals hij zelf had verwacht had het niet lang geduurd voordat hij klaar was gekomen, maar tot zijn eigen geluk had hij met zijn vingers en stoten ervoor kunnen zorgen dat zij samen met hem zou klaarkomen. Lee sloeg zijn armen rond Saiyu haar lichaam heen, zodat hij haar dicht tegen hem aan kon trekken.
"Wat zeg je ervan als we zo samen douchen en dan in bed eten om daarna de rest van de avond te slapen?" murmelde Lee. Hij duwde zachtjes een paar kleine kusjes net onder Saiyu haar oor. Lee vond het altijd heerlijk om te kunnen knuffelen na seks. Het was waarschijnlijk iets dat de meeste mannen niet deden in deze context, maar Saiyu was speciaal voor hem. Hij wilde dat ze zich geliefd zou voelen.
"Een onderdeel van Leeland is de inbegrepen diner," grinnikte Lee. Hij liet zijn hand langzaam over haar wang glijden. Het was voor Lee altijd een mysterie geweest hoe vrouwen en zeker Saiyu zo verschrikkelijk zacht kon zijn ondanks dat ze in een bos leefde. Lee liet zijn hand afzakken naar haar hals, haar borst en uiteindelijk naar haar buik.
"Je bent prachtig Saiyu, alles aan je is zo verschrikkelijk mooi. Weet je zeker dat je interesse hebt in mij? Iemand die grapjes maakt over 'leeland'?" grinnikte Lee zachtjes. Hij kuste haar huid opnieuw, waarna hij zijn neus tevreden tegen haar hals duwde. Ze rook zo lekker.
Ravn
from Ravn on 04/22/2018 12:21 AMAegar luisterde stil naar haar verhaal. Het was goed dat ze het hem vertelde wat er allemaal was gebeurd, zodat hij er rekening mee kon houden. Alleen maakte het hem ook zo verschrikkelijk boos dat er zulke kampen bestonden. Zacht gleden zijn vingers over de littekens die hij nu pas daadwerkelijk zag. Hij had ze wel eerder opgemerkt, maar ze verdwenen vaak uit zijn oog bij het zien van haar schoonheid. Aegar kwam iets overeind en drukte op elk litteken een kusje. "Je bent nog steeds prachtig," fluisterde hij. "En ik ben blij dat je bij mij bent, zodat ik je anders kan laten zien. Voor mij is dit iets wat we samen doen en niet alleen ik."
Een glimlach kwam rond zijn lippen en hij gleed met de rug van zijn hand langs haar wang. Hij moest erg veel moeite doen om zijn boosheid te bedaren, maar het lukte hem redelijk. Het was niet zo dat hij er veel aan kon doen. Een kamp was een kamp en de leiders daar bepaalde nu eenmaal wat er gebeurde.
Een zacht briesje liet hem opkijken. Het begon wel wat fris te worden nu ze afkoelden. Aegar trok zijn boxer weer omhoog en drukte een zacht kusje op Ava's lippen. "Ik ruim hier wel op. Ga maar alvast in bed liggen en dan kom ik zo bij je." Hij wilde immers niet dat ze kou zou vatten. Aegar ruimde de borden en het eten op en zodra ze er een beetje decent uitzagen liet hij de lift weer zakken. Aegar bracht de spullen naar de keuken en waste deze af, zodat alles schoon en netjes opgeruimd was. Grijnzend keek hij even veelbetekent naar Lee alvorens naar Ava's kamer te lopen en zichzelf weer te ontdoen van zijn kleding. Hij kroop het bed in bij Ava en nam haar weer in zijn armen. "Ik houd heel veel van je," zei hij zacht.
Saiyu hijgde zacht. Ze probeerde op adem te komen en liet zich tegen Lee aan trekken. Voor het eerst sinds tijden was haar lichaam helemaal ontspannen en voelde ze geen greintje frustratie. Ze voelde zich juist rustig en ze zou zo hier in slaap kunnen vallen was het niet dat haar maag knorde van de honger. Genietend sloot Saiyu haar ogen even. "Klinkt goed," zei ze zacht en een glimlach kwam op haar gezicht. Ze opende haar ogen en keek hem aan. "Betekent dit dat jij gaat koken?" Saiyu was best benieuwd naar wat Lee voor haar zou voorschotelen als hij wilde koken. Normaal gesproken at ze vaak alleen en maakte ze zelf haar eigen eten klaar. Het zou eens wat anders zijn om Lee's eten te proeven.
Ze slikte een beetje moeizaam toen hij haar prachtig noemde. Het waren woorden die ze niet eerder had gehoord en ze wist dan ook niet zo goed welke houding ze moest nemen. Daarom glimlachte ze maar en focuste ze zich op de woorden die over hem gingen. Ze kroop half op hem en streelde met haar vingers zijn borstkas.
"Heel zeker," knikte ze. Nu ze wist hoe het met Lee kon zijn wilde ze eigenlijk niets anders meer. Waarschijnlijk zouden ze nog wel kibbelen of ruzie maken, maar dat hoorde er wel bij toch? Eerlijk gezegd herinnerde ze de relatie van haar ouders niet eens meer. Het was allemaal nog te ontdekken voor haar. "Ik heb al interesse in je gehad vanaf het moment dat ik hier wakker werd," gaf ze toe. Aegar had haar bewusteloos gevonden en haar vervolgens meegenomen. De volgende dagen was ze verzorgd geweest door Lee en Ava tot ze weer op haar eigen been kon komen. Ze had de keuze gehad om weer verder te gaan of te blijven en ze had ervoor gekozen om te blijven. "Je hoeft niet te twijfelen aan Lee van Leeland want anders was ik twee jaar terug al vertrokken." Saiyu gaf hem een knipoog en kwam daarna met tegenzin overeind. Haar lichaam was loom en moe. "Ik zal wat spullen pakken van mijn kamer en deze in jouw kamer neerleggen."
Als ze bleef slapen dan had ze wel een aantal spulletjes nodig. Saiyu deed haar beha en blouse weer aan samen met haar onderbroek. Haar broek nam ze mee in de hand en haar rugtas sloeg ze over haar schouder. Het kon haar eigenlijk niet zoveel schelen dat ze rond liep in een blouse die net over haar kont heen kwam.
from CRNOIA on 04/25/2018 09:26 PMDoordat ze nu al een aantal jaar vrienden waren kende Ava Aegar door en door. Ze hadden samen dit gehele kamp opgezet, met behulp van Lee die op een dag opeens aan was komen waaien. Ze had dus al snel door dat haar verhaal Aegar boos had gemaakt. De kleine fronst tussen zijn wenkbrauwen verraadde hem. Ava besloot er echter niet op te reageren. Ze wist dat zijn boze reactie kwam vanuit pure liefde die hij voor haar had. Aegar was verliefd op haar en ze wist dat het betekende dat hij ook heel beschermend zou zijn. Hij was een zorger. Daarom aaide Ava zachtjes door zijn lange haren terwijl ze voelde hoe hij zachte kusjes tegen haar littekens duwde. Een warm gevoel had Ava haar lichaam gevuld. Niet alleen om de lieve kusjes, maar door het idee dat dit de rest van haar leven was. Ava wist het nu al zeker, ze ging de rest van haar leven spenderen met Aegar. Ze zou samen met hem eindigen. En het idee dat ze elkaar elke avond konden kussen, dat ze zijn dikke haren kon voelen en de bescherming die hij haar nu gaf, maakte Ava intens gelukkig. Ze was dan ook met een grote glimlach richting haar hut gelopen. Eenmaal binnen had ze haar kleren en ondergoed weer uitgegooid, waarna ze tevreden in haar bed was geploft. Het had niet lang geduurd voordat ze de sterke en warme armen van Aegar rond haar lichaam voelde. Ava verdween compleet wanneer Aegar zijn armen rond haar heen legde. Hij had zulke gespierde armen dat haar kleine lichaam compleet wegviel. Glimlachend duwde Ava kusjes tegen zijn borst.
"Ik hou nog veel meer van je," sprak Ava zachtjes. Ze liet haar hoofd tegen zijn borst leunen. Tevreden wreef ze met haar duim over zijn huid heen terwijl ze naar zijn hartslag luisterde.
Lee had niet anders verwacht dan dat ze direct zijn kamer zou claimen. Hij wist zelf heel goed dat 'een paar spulletjes' betekende dat hij een tweede kast zou moeten bouwen. Maar erg vond Lee het niet. Ze hadden al vaak samen geslapen en zeker nu ze beiden wisten dat ze interesse in elkaar hadden. Grijnzend had Lee een kus tegen Saiyu haar slaap.
"Neem maar mee wat je nodig hebt schoonheid, ik ga eten regelen," sprak Lee. Hij trok zijn kleding weer aan, waarna hij samen met Saiyu naar beneden klommen. Snel was hij de hut uitgelopen naar de keuken, waar hij tot zijn eigen ongenoegen Aegar tegenkwam. Als mannen onder elkaar wisten ze heel goed wat die blik betekende die hij naar Lee wierp. Hij wist heel goed wat Aegar bedoelde en ondanks dat Lee er trots op was dat hij in die zin 'actie' had gehad wilde hij niet het idee geven aan de anderen dat dit iets was voor eenmalig. Lee zou Saiyu zo nooit gebruiken. Lee pakte wat verschillend eten. Hij wist niet waar Saiyu zin in had en hij wilde wel dat ze iets zou eten. Met handen vol wandelde Lee weer terug naar zijn hut. Saiyu was voor hem binnen. Glimlachend zette Lee de spullen op zijn nachtkastje, waarna hij op bed plofte. Hij greep Saiyu rond haar middel en trok haar zijn bed op. Tevreden sloeg hij zijn armen rond haar lichaam.
"Hoe komt het dat je nu wel eerlijk durfde te zijn?" vroeg Lee nieuwsgierig. Hij had nooit echt nagedacht over zijn gevoelens voor Saiyu. Hij vond haar oprecht fantastisch en ze was ontzettend aantrekkelijk. Lee was geïnteresseerd. Maar meer had hij nooit verwacht. Maar nu ze er zo open over was klonk het idee fantastisch in zijn oren.
Reply