ORPG] But then, I saw love, deeply hidden in his eyes.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

xMirima

Re: ORPG] But then, I saw love, deeply hidden in his eyes.

from xMirima on 06/11/2018 12:18 PM

Xsayah had die middag zelf nog de mogelijkheid genomen om de omgeving wat te verkennen en ze had een leuke plek gevonden waar ze meteen plannen voor had gemaakt voor de volgende dag. Haar ouders waren pas laat terug gekomen, omdat ze besloten hadden om Saartje eerder van het pension te halen. Saartje was Xsayah haar witte, Noorse Boskat welke twee gigantische grote blauwe ogen had. De kat was wat onwennig geweest en was dan ook al gauw haar kamer in geglipt om eerst niet eens onder het bed weg te komen. Later die avond was het beest op haar voeteneinde gaan liggen en leek het gekalmeerd te zijn. De kat moest binnen blijven en daarom had ze ook enkel haar balkon deuren open staan en had ze haar kamerdeur gesloten toen ze in de ochtend klaar was geweest met het aankleden van haarzelf.
Met een tas over haar schouder was ze naar beneden gelopen, haar ouders sliepen nog, waarna ze door de achterdeur richting het bos was gegaan. Het was een klein stukje lopen richting het meertje. Deze was helder blauw en dat maakte Xsayah enthousiast genoeg om door te lopen.
Bij het meertje aangekomen had ze haar tas bij een boom neer gezet en had ze haar slippers uit geschopt. Ze trok haar gele jurkje over haar hoofd heen, waarna ze in haar bikini achter bleef. Dit was gewoon een moment om haarzelf even te vermaken en gewoon te genieten van de rust die hier inderdaad heerste. Ze was het water in gestapt en had daarna al snel een duik genomen, wat haar meer naar het midden van het meer bracht. Een hand door haar haren zorgde ervoor dat het niet in haar gezicht plakte.
De laatste persoon die ze echter dacht te zien vandaag was Connor. Haar wenkbrauwen waren dan ook even gevormd tot een frons toen hij met enige zekerheid op het meertje af was gelopen. Haar groene ogen bekeken hem even voor ze heel even haar ogen neer sloeg. Ze dobberde weer wat terug naar de rand en had haar hand daar neer gelegd zodat ze niet wou zou drijven.
''Dus je tekent wel.'', merkte ze op toen ze de tekenspullen zag. Ze had haarzelf omhoog gehesen tot ze op de kant zat en had weer opgekeken naar Connor die gearriveerd was. Ze kon enkel hopen dat hij niet al te beledigd was geweest door gisteren. Ze had het niet verkeerd bedoeld, maar er speelde zoveel in haar leven op dit moment, inclusief een verhuizing die ze niet wou.
''Ik was van plan mijn excuses later nog aan te bieden, nogmaals, maar dat kan nu ook. Ik hoop dat je niet al te beledigd bent geweest door mijn harde woorden. Ik denk dat het me wat teveel is geworden met de verhuizing erbij.'', bekende ze dan ook maar terwijl ze met haar voeten wat door het water bewoog.

Reply

Spectrum

from Spectrum on 06/12/2018 12:19 AM

Terwijl hij richting het meertje liep had hij wat omzich heen gekeken en haalde diep adem omdat het gewoon zo lekker weer was buiten. Hij had dat eigenlijk niet verwacht want hij had op het weerbericht gekeken waar hij regen zag. Achja alles kon op elk moment gebeuren en Connor zou dat zich niet kwalijk nemen.
Toen hij langzaam aankwam bij het meertje zag hij iets in het water bewegen waardoor hij even wat schrok, maar hij liep er gewoon verder op af en langzamerhand werd het beeld naar een jongedame gedraaid. Niet veel meer stappen te gaan had Connor opgemerkt dat het Xsayah was. Hij bleef stoppen met lopen toen hij zag dat Xsayah hem ook in de gaten had en op de rand klom. Zijn ogen gleden even naar haar lichaam toe die de ‘private’ plekken bedekte met een oranje/geel achtige bikini met roze bloemen erop. Zijn ogen bleven even zo op haar omdat hij gewoon niet kon geloven dat een jongedame zo’n lichaam kon hebben. Het liet hem werkelijk droolen wat hij niet in de gaten had totdat er een opmerking van Xsayah het moment verstoorde, gelukkig ook maar want hij had daar zo uren lang blijven staan. “Nou. Ik teken en schrijf gedichten.” Zei hij en schraapte zijn keel terwijl hij tegen een boomstam leunde en op de grond ging zitten. Hij legde zijn spullen voor zich neer en probeerde niet naar haar te kijken, misschien zou ze denken dat hij een pervert was, wat hij inderdaad niet was. Hij kon er niks aandoen, ze had inderdaad iets speciaals aan haar lichaam. En hij bleef maar telkens naar haar kijken, en dat vond hij raar vanzichzelf. Daarom draaide hij zijn ogen ook naar zijn spullen toe terwijl hij zijn gedichten notitie boek erbij haalde, en een potlood met zijn hand draaide.
Haar volgende opmerkingen lieten hem weer opkijken. Dit keer niet naar haar lichaam, maar naar haar gezicht waardoor er een glimlach op zijn gezicht was onstaan. “Hè maak je daar maar geen zorgen over, ik wist wel wat je bedoelde. Geen probleem.” Zei hij nog knikkend en wierp haar een korte knikje op haar te geruststellen dat alles oke was. “Je hoefde je daarvoor niet te excuseren hoor.” Vertelde hij nog en zijn ogen verdwaalden af naar zijn schrift toe waar hij een paar notities innam. Hij schreef over het meertje, en een mooie meid erin. Hij kon het niet laten om te glimlachen door die opmerking en haalde een hand door zijn haren heen. Oké dit moest Xsayah niet gaan lezen. “Oh, als ik je ongemakkelijk laat voelen kan ik wel weggaan hoor.” Zei hij nog even met een knikje, misschien wilde ze gewoon zwemmen en dat kon ze niet door Connor. Dat wilde hij niet gaan veroorzaken.

Reply

xMirima

from xMirima on 06/12/2018 10:11 AM

Xsayah kon haar wangen een beetje voelen kleuren toen ze zowaar aangestaard werd. Ze zei echter niets en had haar groene ogen slechts neer geslagen richting het water, waar haar voeten doorheen bewogen. Het zorgde voor rimpels in het rustige wateroppervlak, waardoor de rust zowaar verstoord leek. Als ze gister al had geweten dat hier een meer zat – of op tijd in elk geval – dan was ze gister al gaan zwemmen. Het was een fijne bezigheid om de tijd te dooien en op zich ook niet heel slecht voor je huid ook. Dit water niet in elk geval. Het was een natuurlijke bron en het was zo helder dat je zelfs nog enkele meters naar beneden kon kijken. Er zwommen in elk geval geen haaien, dus ze had geen reden gezien om er niet in te duiken. De vissen waren banger voor haar dan andersom. Heel even had ze haar wenkbrauwen gefronst toen Connor aangaf te tekenen én schrijven. Gedichten nog wel en beide trok haar aandacht.
''Waar schrijf je zoal over?'' vroeg ze oprecht geïnteresseerd, waarbij ze heel even over haar schouder had gekeken. Misschien moest ze hem dan eens vragen om een portrettekening van haar te maken. Hoe leuk zou het zijn om zoiets te hebben? Maar het zou raar zijn om dat nu te opperen, toch? Haar groene ogen draaide zich even naar de heldere blauwe lucht, voor ze haar lichaam iets draaide zodat ze Connor beter aan kon kijken toen hij op haar verontschuldigingen inging.
''Mhh.'', had ze gemompeld. ''Als jij het zegt.'', besloot ze. Ze zou maar niet tegen hem in gaan betreft dat. Als hij zei dat het goed zat, dan zou ze het loslaten.
''Oh!'' merkte ze op. ''Nee, absoluut niet.'', schudde ze haar hoofd, waarbij ze haar natte lokken weer achter haar oren moest stoppen. Dit was een bos, een openbare plek, het meer was toegankelijk voor iedereen en daarom zou ze hem alleen al niet wegsturen. Daarnaast was hij niet een enorm slecht gezelschap en was het op zich wel fijn om iemand erbij te hebben. Maar ze moest toegeven dat ze het een beetje saai vond dat hij daar maar wat zat. Als Xsayah haarzelf dan al wat open wou stellen naar anderen, dan vond ze dat het wel gezellig moest zijn. Daarom was ze overeind gekomen en was ze naar hem toegelopen. Voor hem was ze door haar hurken gegaan en leunde ze wat op haar tenen terwijl ze haar armen rond haar benen had gelegd. Onderzoekend keek ze hem wat aan, ze probeerde meer te peilen of hij wel wou zwemmen, maar ze kon ook geen reden vinden om het niet voor te stellen.
''Ik stel voor dat je je spullen aan de kant legt.'', glimlachte ze waarop ze met haar hand zijn boekje al dicht had geslagen en het uit zijn handen had geplukt met de potlood. Ze had het naast hem neer gelegd en hem aan zijn handen overeind getrokken. ''En ik stel voor dat je dat,'' daarmee gebaarde ze even naar zijn shirt en dergelijke, ''uit trekt en ook het water in komt. Het is bloedheet en het water is heerlijk.'', verklaarde ze maar waarom. Afwachtend keek ze hem dan ook aan met een plezierde glimlach. Haar blik was misschien zelfs wel wat hoopvol. Het was leuker om met z'n tweeën te zwemmen dan in je eentje rond te dobberen. Daarbij was het fijn om haarzelf iets meer open te stellen naar iemand toe.

0e48d0f1efeeb0d68cc0fe128d7f949c.jpg

Reply

Spectrum

from Spectrum on 06/12/2018 10:34 AM

“Ik schrijf over random dingen, maar het meest gaat het over moeder natuur.” Vertelde hij knikkend en probeerde een woordje te schrijven wat in zijn gedachte zat en haalde opgelucht adem en glimlachte naar haar toe toen ze zei dat ze het niet erg vond dat hij hier was. Dat was tenminste iets fijns om te horen, want áls ze haarzelf echt niet fijn voelde door hem wilde hij hier niet blijven. Dat zal egoïstisch zijn vond hij.
Toen hij Xsayah naar hem toe zag lopen én uiteindelijk voor hem zag hurken keek hij ook haar aan omdat hij zich niet meer in het boek kon concentreren. Zijn glimlach werd wat breder en uit verbazing keek hij haar aan. Zijn boek werd dichtgedaan en gepakt door haar, die hij met zijn ogen volgde en naast hem werd gelegd. Daarna kwam er een héle niet verwachte actie aan. Xsayah had hem overeind gehaald doormiddel van aan zijn handen te trekken. Haar zin maakte hem een beetje blozen geen idee, maar voornamelijk omdat ze wilde dat hij zijn kledingstukken uittrok en het water inkwam. Connor wist eventjes niet precies hoe hij de situatie moest handelen maar hij knikte toen. “Het weer is lekker dus...” zei hij en trok zijn shirt uit en gooide het op de plek waar hij net zat en trok zijn shortje ook uit die hij ook daarheen gooide. “Waarom niet?” Maakte hij zijn zin af en wist eventjes niet hoe hij zich zo voelde met alleen een boxer aan tegenover een super aantrekkelijke jongedame in een bikini. Maar hij voelde zich niet stom of werkelijke, dat was het juist niet - hij voelde zich méga betrokken door haar en wist niet of hij hetzelfde liet voelen tegenover Xsayah. Maar hij had haar acties zéker niet verwacht.
Nu ze hem een zetje had gegeven dat hij het water in moest komen en zijn kleding moest uittrekken wilde hij dit keer een actie gaan maken. Hij pakte haar hand vast en keek haar aan met een zekere glimlach. “Ik hoop niet dat je boos om me gaat worden...” hij maakte zijn zin niet af, en had die zin in een speelse toon gezegd. Hij rende wat zachtjes naar het water toe terwijl hij Xsayah met zich mee trok en sprong in het water zonder haar hand los te laten. Toen ze weer boven water waren was Connor als een gek aan het lachen en had haar glimlachend aangekeken, wachtend op haar reactie.

Reply

xMirima

from xMirima on 06/12/2018 10:52 AM

Het intrigeerde Xsayah wel dat Connor best wel... Simpel leek. Ze hield van simpel. Ze had er echter niets meer op gezegd omdat ze niet teveel in zijn persoonlijke dingen wou neuzen. Ze wou niet preciés weten waar hij over schreef, ze was gewoon nieuwsgierig geweest naar hetgeen wat hem interesseerde om over te schrijven. Daarbij was het naar haar idee geen weer om gewoon te zitten in deze hitte en maar wat weg te branden door de zon. Zelfs was ze lichtelijk getint, maar zelf zij zou verbranden als ze een hele dag in deze zon zou liggen. In dit deel van het land was het dan ook zelden slecht weer, maar als ze slecht weer hadden, dan barstte het ook echt los. Maar ze vertrouwde erop dat het weer deze keer niet zou omslaan, ze zag geen wolkje aan de lucht die dat kon veroorzaken.
Haar glimlach werd wat breder toen Connor leek in te stemmen met haar idee. Ze had wat ongeduldig op haar voeten staan wiebelen terwijl ze toekeek hoe hij zijn shirt over zijn hoofd trok en short ook uit trok. Oké, ze zou liegen als ze zou zeggen dat er niks goeds onder dat shirt verborgen had gezeten. Iets verlegen had ze haar ogen dan ook wat neer geslagen. Ze wou niet overkomen alsof dat soort dingen haar enkel interesseerden, want dat was absoluut niet waar.
''Good.'', had ze gereageerd. ''Ik zou niet willen dat je weg zit te kwijnen in de zon, zelfs in de schaduw brand je nog weg tot je verschroeid bent.'', glimlachte ze flauwtjes. Ze probeerde haarzelf zo normaal mogelijk op te stellen, dus ze hoopte niet dat ze raar over kwam of gemixte signalen stuurde. Xsayah had zich voor genomen om haarzelf te concentreren op haar studie en het behalen daarvan, gevoelens – al was het maar aantrekking tot iemand – behoorden daar niet toe. Toch? Haar laatste relatie was juist de klippen op gelopen omdat ze zich zó gefocust had op haar schoolwerk, dat ze haar vriend zo dusdanig verwaarloosd had dat ze eigen schuld droeg aan wat er gebeurd was. Dat was nu al bijna een jaar geleden dan toch.
''Huh?'' keek ze wat verbaasd op toen Connor haar hand beet pakte en haar zei dat hij niet wou dat ze boos ging worden. Dat hoopte hij zelf. Ze snapte het echt niet tot ze half struikelde omdat hij haar met zich mee trok naar het water en haar ogen werden dan ook even groot toen hij haar niet los liet toen hij het water in sprong. Een gil volgde van haar kant terwijl ze in het water belandde en weer proestend omhoog kwam. Xsayah legde een hand op zijn schouder, zodat ze haarzelf wat omhoog kon houden terwijl ze haar lange haren weer uit haar gezicht plukte.
''Serieus?'' lachte ze zachtjes. ''Waarschuw me de volgende keer, wil je?'' proestte ze nog half. Pas toen ze zich bedacht dat ze haar hand nog op zijn schouder had liggen, had ze die snel terug getrokken. Lipbijtend had ze haar ogen dan ook neer geslagen.

Reply

Spectrum

from Spectrum on 06/12/2018 11:09 AM

Het was schattig hoe Xsayah een beetje bezorgd leek te zijn, al was dat niet precies wat ze zei over dat als hij in de schaduw zat hij gewoon zal verbranden en al. Haar flauwe glimlach had hem eventjes naar haar lieten kijken.
Terug in het moment toen Connor zich wat slap lachte had hij Xsayah horen gillen wat hem eventjes verder liet lachen. Haar aanraking op zijn schouder gaf hem tintelingen en hij voelde zijn hele lichaam even onder vuur en vlam staan. “De volgende keer zou ik je een goede waarschuwing geven.” Had hij glimlachend vertelt en knikte. Toen Xsayah pas een klein momentje erna haar hand van zijn schouder afhaalde kon Connor pas nieuw normaal ademhalen. Ze had haar ogen neergeslagen en daardoor moest Connor weer glimlachen. Het was niet normaal dat hij télkens glimlachte of gewoon lachte. Het kwam niet vaak voor. Soms was hij gewoon te saai en te serieus dat zijn zusjes hem vertelden dat hij wat plezier moest gaan hebben, wat moest gaan lachen anders dat hij geen ‘vriendin’ zou gaan vinden en tot zijn dood alleen zou zijn. Denkend aan die gedachten schudde hij zijn hoofd en keek wat om zich heen. Hij besloot dan om wat te gaan zwemmen en keerde zijn rug naar Xsayah toe terwijl hij aan de andere kant van het meertje zwom en gewoon genoot van het heerlijke meer die aan het begin wat koud aan voelde. Hij liet zich op zijn rug gaan drijven en terwijl hij dat deed waren zijn ogen naar boven aan het kijken waar diepe zonnestralen kwamen en hem een beetje verblindden. “Oh, was het bijna vergeten om te vragen. Maar heb je misschien ergens een zonnebrandcrème liggen? Denk dat ik juist verbrand zonder dat.” Zei hij naar Xsayah toe terwijl hij eventjes verder bleef drijven op zijn rug. Hij had een witte huid en dat betekende dat hij zich snel zal verbranden als hij teveel in de zon bleef.
Zijn ogen sloten zich vanzelf en hij dacht eventjes aan niets anders dan een lekkere zomeravond bij het strand. Waar misschien een kampvuur was. En mensen die gewoon gezellig bij zich zaten en praatten en eten. Hij haalde door die gedachte even diep adem e opende zijn ogen weer.

Reply

xMirima

from xMirima on 06/12/2018 11:37 AM

Xsayah glimlachte even. ''Dat lijkt me een goed plan, anders krijg ik nog een hartaanval.'', lachte ze zachtjes. Ze had nog wat natte haren weer achter haar oren gestopt. Die waren alle kanten op gegaan toen ze in het water was beland. Als ze plat op haar buik was beland, was het niet zo prettig geweest, maar ze was goed terecht gekomen gelukkig. Stilletjes keek ze naar hem terwijl hij wat ronddobberde en ze haarzelf in positie hield midden in het meertje, door simpel haar handen iets te bewegen. Zo kon ze met de richting mee bewegen terwijl Connor het nodig vond om op zijn rug rond te drijven. Ze vond het prettig om te zien dat hij niet alleen maar serieus kon zijn, maar dat er dus ook een deel van hem plezier kon hebben. Dat was haar hele insteek geweest van haar verzoek om te zwemmen.
Zwijgend had ze naar hem gekeken terwijl ze zelf ook wat nadacht, pas toen ze merkte dat ze aan het staren was, had ze haar blik weer van hem los getrokken en beet ze zacht op de binnenkant van haar wang. Pas toen ze Connor's stem weer hoorde, had ze naar hem opgekeken en knikte ze even. Aan dat soort dingen had ze wel gedacht.
''Maar die is niet waterproof, dus het heeft geen nut om dat nu te doen. Dus als we uit het water komen, zal ik het je geven.'', had ze gesproken. Als hij zich nu ging insmeren en weer het water in ging, zou alles gewoon weggewassen worden zodra het in contact kwam met water. Het was dan ook wat meer aftersun, maar dat werkte even goed als gewoon waterproof zonnebrandcrème.
Xsayah was wat naar hem toe gedreven, omdat het gewoon makkelijker was dan te moeten schreeuwen naar de overkant. ''Je zei dat je tekende.'', merkte ze op. ''Wat teken je zoal? Natuur, realistisch zoals mensen misschien.'', vroeg ze nieuwsgierig. Ze was heus geïnteresseerd in hem en dat maakte dat ze deze vragen stelde. Vragend had ze hem dan ook weer aangekeken terwijl ze op een antwoord wachtte. Schrijven, tekenen, piano had gisteren wel gebleken. Hoewel zij best creatief was aangelegd, deed hij toch echt meer in zijn vrije tijd dan zij dat deed. Zelf tekende ze ook wel, maar dat was voornamelijk de natuur dan toch. Schrijven zou ze echt niet kunnen en zingen kon ze dan weer wel. Dat had tot haar pianolessen behoord, dus dat was er met een paplepel ingegoten.

Reply

Spectrum

from Spectrum on 06/12/2018 12:06 PM

Connor was weer helemaal weg gedaald in zijn gedachten totdat hij Xsayah’s stem hoorde. Hij knikte, maar stelde zich voor dat ze dat niet had gezien. “Is helemaal prima.” Zei hij dan toch maar op het knikje van zich zelf.
Hij schrok eventjes toen hij Xsayah’s stem van dichtbij hoorde en daarom opende hij ook zijn ogen en ging recht in het water staan zodat hij fatsoenlijk met haar kon praten inplaats van liggend, en hij vond dat ook niet netjes en al. Haar vragen hadden hem eventjes laten denken, want waarover hij nou precies over tekende wist hij niet want het verschilde dag op dag. “Ja. Natuur is het weer voornamelijk maar ik kan ook realistisch. Laten ik het je zo zeggen, ik kan alles wel gaan tekenen maar het verschilt gewoon heel erg elke dag. En ik teken gewoon wat in mijn gedachten komen. Dus misschien zie ik een eendje, en die vind ik heel mooi, dan teken ik het eendje gewoon.” “En soms teken ik precies hetzelfde van iets, maar soms kan het juist helemaal anders zijn. Het verschilt echt heel erg.” Zei hij knikkend. “Je moet een keer in mijn kamer komen. Ik heb aantal tekeningen op gehangen omdat ik echt origineel vond. Het is echt anders dan je eerder gezien hebt, denk ik..” zei hij wat denkend en had haar aangekeken, terwijl hij weer haar bikini bewonderde en pás in de gaten had dat ze erg dichtbij elkaar stonden wat hem weer wat blosjes gaf. Maar het was niet erg. Het was fijn dat ze weer zo dichtbij waren, vond hij.
Connor haalde een hand door zijn natte haren heen terwijl hij zijn keel schraapte omdat hij niet echt wist wat ze nu konden praten. Dus besloot hij gewoon random vragen te stellen aan haar. “Heb je eigenlijk nog broertjes of zusjes ofzo?” Vroeg hij wat geïnteresseerd. “Ik heb zelf nog twee kleinere zusjes, eentje is 14 en de andere 16.” Zei hij knikkend en moest denken aan zijn gekke zusjes en schudde zijn hoofd denkend aan hen. Voor even was hij om zich heen gaan kijken maar toen hij een beestje zag bij Xsayah’ haar borstkas wist hij eventjes niet wat hij moest doen. “Blijf stil staan.” Fluisterde hij terwijl hij langzaam op Xsayah’ afliep en hun afstand sloot. Zijn hand gleed naar dat ene plekje tussen de borsten waar hij het beestje haalde en hem in het bos gooide. “Je had daar een beestje..” zei hij weer wat fluisterend en begon wat sneller adem te halen omdat ze weer heel dichtbij waren. Én Connor zijn ogen niet van haar af kon halen.

Reply

xMirima

from xMirima on 06/12/2018 01:00 PM

''Dat klinkt ontspannend, als ik heel eerlijk moet zijn. Ik kan piano spelen en ik schets af en toe wat, maar daar blijft het wel bij.'', was ze met een lachje op hem in gegaan. Het was niets speciaals. Losse en ruwe schetsen, zonder kleur verder en zeker niet gedetailleerd, daar hield ze helemaal niet van. Hoewel ze een goed kunstwerk heus kon waarderen als het voor haar neus lag. Daarom knikte ze ook even op zijn voorstel om eens een paar van zijn tekeningen te bekijken.
''Dat klinkt als een leuke uitnodiging.'', antwoordde ze eerlijk. ''Laten we dat een keer doen dan.'', bevestigde ze maar definitief. Misschien kon ze er nog wat van leren met haar eigen schetsen ook.
Xsayah haar wangen hadden een lichte blos door dit alles en ze merkte dan ook dat ze moeite had om recht te blijven kijken en dat ze elke keer haar ogen neer sloeg, richting het water. Hoewel dat niet veel interessanter was, het was maar gewoon water immers. Maar het was beter om op iets 'doods' vast te staren dan op iemands gezicht. Dat was gewoon nog ongemakkelijker dan rode wangen eigenlijk. De vraag over broers en zussen deed haar dan ook even haar hoofd schudden.
''Ik ben enigst kind.'', bekende ze maar. ''Ongetwijfeld dat dat de reden is waarom mijn ouders hoge verwachtingen van mij hebben.'', glimlachte ze zachtjes.
Haar groene ogen werden wat groter toen hij ineens zei dat ze stil moest blijven staan. Ze keek hem dan ook wat vragend aan terwijl hij vlak voor haar neus stil bleef staan. Pas toen hij één of ander kevertje van haar huid plukte op een plek waar ze liever geen beestjes had, had ze naar beneden gekeken en kon ze weer een beetje opgelucht adem halen. Ze was niet bang voor insecten, maar ze had ze liever niet op zich dan toch. Ze kon niet tegen het gevoel van zes pootjes die over je huid heen liepen en die gedachte alleen al zorgde er voor dat er een rilling over haar rug heen kroop.
Haar groene ogen hadden opgekeken naar het gezicht van Connor en ze had zacht op haar onderlip gebeten. Ze voelde zich lichtelijk zenuwachtig nu hij zo naar haar keek en heel even wist ze niet zo goed wat voor houding ze moest aannemen. Maar aan de andere kant... Als er een klik was, was er een klik. Toch? Nieuw huis, nieuwe plek, nieuwe mensen en nieuwe kansen dacht ze maar. Met die gedachte was ze nog iets verder naar hem toe gedobberd in het water en had ze haar hand weer op zijn schouder gelegd, zodat ze haarzelf ook iets op kon trekken zodat ze op dezelfde hoogte als hem terrecht kwam, anders werd het lastig.
Xsayah had heem heel even nog aangekeken voor ze iets naar hem toegebogen was en haar volle lippen tegen die van hem aan had gelegd. Op hoop van zegen. Hij had een goed hart en dat was al reden genoeg om hem niet leuk te kunnen vinden.

Reply

Spectrum

from Spectrum on 06/12/2018 01:18 PM

Connor was eigenlijk niet verbaasd geweest toen ze zei dat ze enigst kind was want dat was ook een beetje te verwachten. Gisteren toen hij in haar huis was had hij geen enkel andere persoon gehoord in haar huis en had ze hem vertelt dat haar ouders niet thuis waren. Dus had ze hulp van hem gevraagd. Nu zat alles goed erin. Haar ouders hadden hoge verwachtingen, nu hij erover dacht wist hij dat zijn ouders gewoon hen lieten kiezen wat ze wilden. Connor was daarom wel relaxed op die manier. Hij vond het fijn dat ze zijn uitnodiging wel leuk vond en dat ze graag een keer bij hem wilde komen.
Nu hij zo voor haar stond en ze beide niks zeiden keek hij hoe ze naar het water keek en niets zei. Hij vond haar zó schattig eruit zien op dit moment waardoor en een grote glimlach weer gevormd was op zijn gezicht. Het beestje was weggehaald en net toen Connor naar achteren wilde gaan zodat het afstand weer normaal werd zag hij dat Xsayah haar hand op zijn schouder had gelegd en hem even aankeek, voordat de actie eraan kwam dat ze haar lippen op die van hem drukte. Hij stond daarom een beetje dom daar, met zijn ogen wat open door de shock die hij nu voelde. Maar het deed niet lang voordat Connor zijn ogen ook sloten en hij zachtjes en langzaam zijn handen op haar middel legde en haar kus beantwoordde. Niet echt wetend hoe hij alles moest handelen liet hij het gewoon maar gaan. Zijn gedachten zaten vol, maar zijn hoofd draaide door de gevoelens die nu door zijn lichaam heen gierden. Hij wilde daar niet aandenken en zich gewoon verder in de kus verdiepen. Wat hij ook deed. Hij duwde zachtjes zijn tong tegen haar lippen aan voor toestemming. Als was de jongeman een wat serieuze en saaie persoon, hij wist wel hoe hij een jongedame moest kussen. Want toen hij nog jonger was had hij één keer eerder met een meid gekust. Al was dat helemaal niets en kinderachtig, was deze kus vol gevoelens en emotioneel. Wat Connor meer en meer de kus in liet gaan. Zijn hoofd schoof in de juiste houding zodat hun neuzen elkaar niet raakten en de kus soepel ging. Een van zijn handen gleed naar haar wang toe die hij eventjes vasthield waarna zijn hand over haar lichaam ging. En hij haar naar de rand van het meertje schoof al kussend. Terwijl hij Xsayah tegen zich aan duwde en haar warmte tegen zijn lichaam voelde.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum