ORPG] Your actions will shape how the story unfolds

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

xMirima

Re: ORPG] Your actions will shape how the story unfolds

from xMirima on 06/18/2018 04:57 PM

Zoey rolde toch een beetje vermaakt met haar ogen, toen Aeson opmerkte veel te kunnen doen in drie uren. Daar twijfelde ze niet aan eigenlijk, maar dat ging ze maar niet zeggen omdat ze zijn ego niet op een verkeerde manier wou voeden. Daarbij wist ze ook wel dat dit een soort 'friends with benefits' relatie was geweest de afgelopen maanden. Er was niets spannends gebeurd, behalve wat geflirt en zo. Dus de 'benefits' kwamen niet eens van pas. Hoe triest was dat eigenlijk, maar het lef om gewoon te vragen hoe het zat en te zeggen wat zij graag wou... Wel, dat lef had ze niet als ze heel eerlijk moest zijn. Mensen dachten altijd dat Zoey een heel sterk persoon was als het op haarzelf aankwam, maar dat was absoluut niet waar. De angst voor een gebroken hart was groter, dan de snijwondjes wat dit eeuwige geflikflooi met zich mee bracht. Ze bracht tenminste tijd met hem door, het was heus gezellig en daarom vond ze dat ze niet moest zeuren. Ze was dichterbij dan ze een paar jaar geleden was geweest.
Genietend had ze haar bruine ogen gesloten toen ze Aeson's lippen tegen die van haar aan voelde en ze had een hand tegen zijn hals/wang aan gelegd (daar net tussen in weet je wel) om toch even optimaal te kunnen genieten van wat de kus bij haar teweeg bracht. Al duurde het niet lang voor ze zijn baard tegen haar hals aan voelde kriebelen, gevolgd door zijn lippen. Ze vond het heerlijk.
''Ah, dat is mijn lokmiddel om langharige mannen mee te verleiden.'', grinnikte ze zachtjes. Dat was natuurlijk niet waar, ze had gewoon iets teveel films gekeken. De laatste keer was het dus ''Perfume; The Story of a Murderer' geweest.
''Oh, oh.'', schudde ze haar hoofd waarbij ze beide handen tegen haar hals aan plaatste. ''Ik sta niet toe dat je mijn nek helemaal kneust, ik geef veel om je en ik gun je ook veel, maar het kneuzen van mijn nek behoort daar niet toe.'', glimlachte ze iets plagend. ''Ik heb liever dat je je lippen ergens anders plaatst.'', voegde ze daar nog aan toe voor ze iets naar hem toe was gebogen en deze keer haar lippen op die van hem plaatste, en haar lippen ook iets uitnodigend had geopend voor hem.

1-grunge-outfit-with-burgundy-hat.jpg

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 06/25/2018 02:54 PM

Aeson trok Zoey zo dicht mogelijk tegen hem aan, waarna hij zachtjes grinnikte. Natuurlijk zou ze niet willen dat hij heel haar hals onder de zuigzoenen zou zetten. Hij had echter net op een plagende manier willen zeggen dat ze om hem gaf toen ze haar lippen tegen die van hem duwde. Grinnikend liet hij zijn handen over haar rug glijden. Tevreden had hij lippen van elkaar laten vallen zodat hij haar tong kon voelen. Aeson wist dat het op deze manier niet lang door zou gaan, dus hij wilde er nog even van kunnen genieten. Ze waren nu al een aantal maanden aan het rotzooien en het kwam nu op het punt dat ze of officieel samen verder gingen of dat ze moesten stoppen. Het was namelijk heel duidelijk dat Zoey geen behoefte had aan meer zonder een officiële relatie. Na een tijdje gekust te hebben had Aeson haar lippen weer losgelaten. Hij liet zijn vingers over haar wang glijden.
"Je bent oprecht verschrikkelijk mooi," mompelde Aeson zachtjes. Hij aaide een lok uit haar gezicht, waarna hij een kusje tegen haar neus duwde. Zoey kwam weer naast hem zitten, met haar hoofd rustend tegen zijn schouder.
"Het uitzicht hier is bijna net zo mooi als jij," zei Aeson. Hij had zijn glas weer vastgepakt terwijl zijn donkere ogen opkeken naar het prachtige uitzicht door het raam. De omgeving was ultiem perfect geweest, dat was ook de reden dat ze hier eerder gekomen waren. Glimlachend keek Aeson weer om naar Zoey.
"Ben je verliefd?" vroeg Aeson rustig. Hij durfde eerlijk te zeggen dat hij gevoelens had voor Zoey, maar hij was nieuwsgierig naar hoe zij zou reageren op een direct vraag zoal dit. Aeson wist namelijk heel goed dat Zoey niet zo stoer was als ze zichzelf soms kon voordoen.
"Ik ben verliefd," mompelde hij zacht.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

xMirima

from xMirima on 06/25/2018 03:54 PM

Zoey had haarzelf heel even het moment gegund om daadwerkelijk van deze zoen te genieten. Een lieve glimlach sierde Zoey toen ze haar bruine ogen weer had geopend en ze Aeson even van dichtbij had bekeken, terwijl ze het oprecht warm kreeg van al zijn complimentjes. Hij was zó lief, het was bijna te mooi om waar te zijn. Ondanks ontsnapte een zachte lach haar ook.
''Wel, ik hoop niet dat ik lijk op een berg die bedekt is met een dikke pak sneeuw.'', grinnikte ze. Het was niet kleinerend bedoeld. Het was gewoon haar manier om grapjes te maken en te voorkomen dat ze teveel ging blozen.
Zoey had haar glas weer gepakt en had net een slokje genomen toen er een vraag als een bom op haar insloeg, daarbij verslikte ze haarzelf nog net niet en had ze met grote ogen naar Aeson gekeken. De warmte kon ze meteen door haar lichaam heen voelen trekken, richting haar hoofd, welke ongetwijfeld even rood moest zijn als haar haren op dit moment.
Uiteindelijk wist ze het antwoord wel, maar hoe moest ze het verwoorden zonder stom over te komen? Bedenkelijk, misschien ook wel een beetje uit haar doen, had ze haar duim langs het randje van haar glas laten glijden terwijl ze zijn vraag keer op keer in haar hoofd herhaalde. Ja, ze was verliefd. Harstikke. Maar ergens vroeg ze zich ook af of ze iets had gedaan, wat deze vraag teweeg had gebracht.
''Als je daarmee bedoelt te vragen of ik gevoelens voor je heb die verder gaan dan dit eeuwige gerotzooi, dan is dat antwoord ja.'', besloot ze uiteindelijk maar zonder hem aan te kijken. ''Wil ik meer? Ja. Ben ik bang om mijn beste vriend kwijt te raken daardoor, ja...'', was ze zachtjes verder gegaan. Dat was misschien nog wel haar grootste angst. Om hem kwijt te raken als haar beste vriend, dat alles dan ineens 'normaal' werd en ze uit elkaar zouden groeien. Die gedachte alleen al was pijnlijk en zorgde dat ze lipbijtend naar haar glas champagne keek.

0f5aed10af845a53d3cfeb24efe6eb26.jpg

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 06/25/2018 04:51 PM

Aeson had zijn glas weggezet en had zich richting Zoey gedraaid. Glimlachend aaide hij met zijn droge hand over haar mooie rode haren. Hij liet zijn neus tegen haar hoofd leunen.
"Dat is niet wat ik vroeg Zoey, wees eens niet zo'n na denker," grinnikte Aeson. Hij duwde nog een paar kusjes tegen haar haren, waarna hij zijn hoofd schudde. Hij wist heel goed dat als er iemand hier veel na dacht het Zoey was. Dat meisje zou de wereld kunnen verplaatsen was het alleen met haar gedachten.
"Mijn vraag is heel simpel en ik hoef alleen maar een ja of niet, meer niet. We leven in het nu, niet in wat er kan gebeuren. Ben je verliefd, ja of nee?" vroeg Aeson. Ondanks dat Aeson ook hield van nadenken, was hij niet een persoon geweest die zichzelf kwelde met zijn eigen gedachten. Aeson ging niet te veel nadenken over de toekomst. Hij ging zich niet druk maken over het verleden en al helemaal niet over wat hij anders had kunnen doen. Aeson wilde kunnen genieten. Hij wilde kunnen genieten van het leven en van alles dat hij mee kon maken. Aeson legde zijn vingers onder Zoey haar kin, zodat hij haar kon forceren om omhoog naar hem te kijken.
"Je raakt mij niet kwijt, dat weet jij net zo goed als ik. Zolang we elkaar geen pijn doen. Dus je hoeft daar niet over na te denken. Denk alleen na over de vraag; ben je verliefd of ben je niet verliefd?" vroeg Aeson rustig. Hij had zijn glas weer gepakt en nam er een flinke slok uit. Misschien had hij dit beter kunnen vragen als ze iets meer gedronken hadden. Zacht wreef hij over haar haren heen. Aeson wilde het echter graag duidelijk hebben voordat iedereen begon aan deze vakantie, aangezien er vaak wat dingen gebeurde als ze drank op hadden.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

xMirima

from xMirima on 06/25/2018 05:33 PM

Natuurlijk was dat niet was Aeson vroeg, maar ze zou Zoey niet zijn om er verder over na te denken en de vraag te splitsen in een hoop andere vragen én antwoorden. Ze was altijd aan het nadenken, overdenken, maar deze keer leek het haar minder goed af te gaan. Haar hoofd voelde aan alsof 'ie elk moment kon exploderen en dat maakte het er niet beter op. Maar het was niet het antwoord wat hij had willen hebben, Aeson had het liever direct. Simpel. Recht voor z'n raap. Dat maakte dan ook dat ze even diep ademhaalde, voordat ze naar hem opkeek omdat hij haar lichtelijk dwing om dat te doen.
Zoey haar bruine ogen hadden ondanks toch weer een weg bewandeld langs de contouren van Aeson's gezicht. De fijne lijntjes die zijn kaak vormde, of zijn jukbeenderen, zijn ogen die een eeuwige twinkeling leken te hebben. Hij was knap, ontzettend knap en menig dame zou een moord doen voor een man die zo gespierd was als hij dat was. Maar Zoey wist beter en ze wist ook dat zijn innerlijk er juist voor had gezorgd dat ze als een blok voor hem was gevallen. Er was een klik geweest op levels die ze zelfs nu nog moest ontdekken en dat was iets wat ze dolgraag wou.
Kort knikte ze even. ''Ja, dat ben ik.'', was er over haar lippen gerold. Ze had er een 'maar' achteraan willen gooien, maar die had ze maar weer ingeslikt. Juist omdat hij dat niet wou horen. Maar het was een feit dat ze gevoelens had voor deze man en die gingen dieper dan ze misschien durfde toe te geven. Aan haarzelf vooral, omdat het haar enigszins ook kwetsbaar maakte en dat was altijd een struggle geweest voor haar. Maar nu dit zo eruit was, wist ze niet zo goed wat er nu verwacht werd. Ze had het idee dat het raar was om elkaar weer te kussen, grote kans dat ze dan zeker zou exploderen want ze hield al maanden lang een hele hoop voor haarzelf.

01f102e980e011b695f17aeaf57cc160.jpg

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 06/29/2018 06:34 PM

Er bleef een geamuseerde glimlach rond Aeson zijn lippen staan. Het was waarschijnlijk zijn eigen simpele gedachtegang geweest die het voor hem allemaal makkelijk maakte. Aeson stond in het hier en nu, als hij nu van iets wilde genieten ging hij dat volop doen en zijn toekomstige zelf zou daar maar mee moeten dealen. Het was een mindset die hem gelukkig maakte en hij hoopte ten zeerste dat er meer mensen waren die zo zouden gaan denken. Het zou Zoey verschrikkelijk veel helpen als ze iets meer op die manier zou denken. Aeson duwde zijn lippen tegen Zoey haar slaap.
"Je denkt veel te veel na schoonheid," glimlachte hij. Wat er allemaal in haar hoofd omging wist hij niet, maar hij wist wel dat ze zichzelf kapot maakte met haar eigen onnodige gedachten. Glimlachend duwde hij nog een kusje tegen haar huid.
"Als jij verliefd bent op mij, en ik verliefd ben op jou is het simpel. You're my girl," fluisterde Aeson. Hij keek glimlachend naar haar om. Hij vond het juist leuk dat Zoey zo doordacht was, het maakte haar wie ze was. Aeson legde zijn hand onder Zoey haar kin, zodat hij haar omhoog kon laten kijken. Glimlachend duwde hij zijn lippen zachtjes tegen die van Zoey. Tevreden liet hij zijn lippen tegen die van haar leunen. Glimlachend liet hij haar weer los.
"Je kan me deze week mooi uittesten, hoe perfect ik wel of niet voor je ben," glimlachte Aeson lachend. Hij liet Zoey compleet los, waarna hij naar voren leunde naar het glas toe. Het begon langzaamaan te beslaan. Nieuwsgierig keek hij naar beneden. Het bos zag er zo verschrikkelijk vredig uit. Glimlachend keek Aeson om naar Zoey.
"Het is zo verschrikkelijk mooi hier, ik kan niet geloven hoe mooi het hier is," zei Aeson.

Reply

xMirima

from xMirima on 06/29/2018 08:30 PM

Natuurlijk vermaakte Aeson dit. Ze had niet anders verwacht eigenlijk en stiekem vermaakte dat Zoey weer op haar beurt, maar ergens had ze nu een gevoel die dat overheerste. Het was geen schaamte ondanks, meer verlegenheid leek het wel. Schamen voor haar gevoelens deed ze niet, ze vond het echter wel erg dat hij de eerste moest zijn om het lef te hebben, om de vraag daadwerkelijk te stellen. Ze had het waarschijnlijk niet eens zo tactisch aangepakt, ze zou meer gevraagd hebben van 'hoe zit het nou?' en ze was blij dat ze dat niet gedaan had. Hoe bot dat wel niet overgekomen had moeten hebben.
''Ongetwijfeld.'', glimlachte ze toen Aeson zei dat ze teveel nadacht. Dat was ook zo, ze gaf hem geen ongelijk en daarom haalde ze even diep adem in hoop dat de spanning haar lichaam een beetje kon verlaten. Zoey sloot kort haar ogen toen ze een kus op haar slaap voelde. Hoewel ze met iets grote, bruine bambi ogen weer naar hem opkeek toen hij ineens opmerkte dat ze zijn 'girl' was. Tijd om te reageren kreeg ze echter niet doordat hij zijn lippen weer tegen de hare aan had gedrukt. Een gebaar wat ze haast automatisch beantwoordde.
''W-wat?'' vroeg ze echter toen hij het over 'uittesten' had. Met een rood hoofd nog steeds. ''Ik weet niet tot hoeverre jij denkt dat ik van plan ben je uit te testen, maar kennen we elkaar al niet goed genoeg?'' vroeg ze. Ze snapte het niet helemaal en ze voelde zich ongelofelijk stom op dit moment.
''Ik bedoel.. Het is niet alsof we helemaal niets hebben gedaan in al die maanden, is het?'' probeerde ze haarzelf een beetje te verklaren. Een hopeloze poging leek het wel.
''En het is niet zo dat ik gevoelens zou hebben als je niet perfect was geweest, voor mij dan toch.'', vervolgde ze zachtjes. Het was waar, Aeson was alles wat ze wou hebben en als dat al niet perfect genoeg was? Dan wist zij het ook niet meer. Ze zou niet weten hoe het nog perfecter kon worden? Een stempel op hun relatie leek weinig verschil te brengen, hoewel ze het idee had dat er toch wel grenzen geopend werden daardoor dan toch. Uiteindelijk had ze Aeson toch wel een beetje op afstand gehouden altijd, omdat ze niet zo goed wist wat er tussen hen speelde. Iets wat nu wél duidelijk was.
Zoey was overeind gekomen en was het bad uit gestapt, waarbij ze een handdoek rond haar middel knoopte en een hand door haar rode haren haalde. Zelf keek ze ook even door het glas naar buiten, hoewel er nog genoeg te zien was, was het duidelijk dat de avond begon te vallen.
''Hebben we iets gepland?'' vroeg ze uiteindelijk. Wie weet wou iedereen wel spelletjes doen of zo, met drinken erbij en marshmallows. Zelf had ze niet zo zeer zin in saaie bordspellen, dan deed ze liever iets van glaasje draaien of simpel 'truth or dare'.

1-grunge-outfit-with-burgundy-hat.jpg

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 07/02/2018 08:31 PM

Aeson had zichzelf naar de spiegel gedraaid. Terwijl Zoey naar buiten keek, was hij naar zijn eigen spiegelbeeld aan het staren. Hij had het elastiekje uit zijn haren gehaald, waarna hij met zijn vingers door zijn haren gleed. Behendig knoopte hij zijn haren in een nieuwe knot. Nieuwsgierig keek hij om naar Zoey.
"Ik hoop dat we gewoon wat gaan drinken terwijl we een film kijken ofzo. Ik voel er vrij weinig voor om spelletjes te spelen net als vorig jaar," zei Aeson. Hij wist dat de meeste meiden het leuk vonden om zelfs in de avond nog actief bezig te zijn, maar het lag in Aeson zijn biologische klok om in de avond en vroeg naar bed te gaan én weer vroeg wakker te worden om eerst een flink uur te kunnen sporten. Aeson greep een handdoek, waarna hij zijn lichaam afdroogde.
"Als je het nog steeds comfortabeler vindt om je om te kleden bij mij moet je even hier blijven. Ik ga mijzelf omkleden," zei Aeson. Hij wierp een knipoog naar Zoey. De handdoek gooide hij in de hoek, waarna Aeson de badkamer uit wandelde. Zuchtend schopte hij zijn zwembroek uit, die hij over een stoel legde om te drogen. Uit zijn tas pakte Aeson een joggingsbroek en een wollen trui. Als laatste trok hij sokken aan. Hij had het niet erg gevonden als ze wel binnen zou komen. Ten eerste was hij verschrikkelijk trots op zijn lichaam en ten tweede zag hij de drama er sowieso niet van in. Uiteindelijk hadden alle mannen hetzelfde net zoals alle vrouwen hetzelfde hadden. Aason draaide zich om naar Zoey. Hij pakte haar hand vast zodat hij haar hand kon vastpakken. Glimlachend trok hij haar naar hem toe, zodat hij een kusje tegen haar lippen kon duwen.
"We zien wel wat er gaat gebeuren, misschien dat de andere goeie ideeën hebben," glimlachte hij.

Reply

xMirima

from xMirima on 07/03/2018 02:13 PM

Zoey grinnikte zachtjes. ''En ik denk dat hun juist gaan zeggen dat film kijken té standaard is en ze liever spelletjes doen.'', was haar tegenreactie geweest. ''Dus dit gaat een discussie worden.'', verzuchtte ze nog wel. Lori zou haarzelf behoorlijk laten horen als ze haar zin niet kreeg nu Zoey en Aeson de 'master bedroom' in hadden gepikt. Bedachtzaam gleed ze dan ook even met haar vingers door haar rode haren en tuitte ze daarbij kort haar lippen. Niet dat, dat een oplossing teweegbracht voor het probleem wat ze nu al aan zag komen. Weliswaar kon ze altijd nog besluiten om haarzelf dan van de groep te scheiden en gewoon vroeg naar bed te gaan. Dan was het snel weer de volgende dag en konden ze dan weer naar buiten.
''Ik heb het nooit oncomfortabel gevonden.'', ging ze meteen tegen hem in, waarmee ze ook achter hem aan was gestapt. ''Ik heb.. had,'' verbeterde ze haarzelf maar meteen sinds Aeson er al een stempel op had gedrukt. ''Hád zo mijn normen en waarden.'', maakte ze haar zin dan ook af.
En toch had ze haarzelf erop betrapt om gewoon weg te kijken en maar naar haar eigen koffer te lopen en daar ook iets comfortabels voor de avond uit te halen. Voor haar werd het gewoon een slaapshort en een veel te grote trui weer ze lekker in weg zonk. Zoey had het niet snel koud en gaf dus ook niet veel om lange broeken of iets. Buiten deze muren wel handig ondanks, maar binnenhuis' zo met de openhaard aan in de woonkamer en straks met het drinken.
De kans om haar haren samen te binden, kreeg ze niet doordat Aeson haar alweer naar zich toe trok en een zuinige glimlach sierde haar. Het was gek dat hij er zo luchtig onder kon zijn, alsof er niets veranderd was, terwijl er voor haar juist veel veranderd was.
''Dus..'', merkte ze dan ook. ''We hoeven niet meer stiekem te doen en bang te zijn voor een oordeel?'' vroeg ze dan ook. ''Ik weet dat het jou sowieso weinig kan interesseren, maar ik heb er wel oprecht mee gezeten.'', fronste ze dan ook een beetje moeilijk terwijl ze haar bruine ogen op hun handen had gericht. Daarmee had ze haar vingers wat spelenderwijs door die van hem heen gevlochten en maakte haar duim rondjes in zijn handpalm.
''Kunnen we niet gewoon hier blijven hangen, met z'n tweetjes?'' vroeg ze dan ook zachtjes waarbij ze weer naar hem opkeek. Nu ze hem dan ook had, zat ze er niet echt op te wachten om dat te moeten delen deze avond. Was dat verkeerd?

1a30ee4cc12e845731bd287becf70012.jpg

Reply Edited on 07/03/2018 02:16 PM.

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 07/05/2018 11:42 AM

Bedenkelijk keek Aeson om naar Zoey. Hij begreep waarom ze deze vragen stelde, maar hij kon echter niet begrijpen hoe ze zichzelf hier zo over op kon vreten.
"Zoey, als je hier last van heb gehad dan had je het moeten zeggen. Wees alsjeblieft direct eerlijk met mij als je iets voelt of ergens last van hebt. Het is zo onnodig," fluisterde Aeson. Hij wreef met zijn duim over haar wang, waarna hij een zacht kusje tegen haar lippen duwde. Glimlachend keek hij omlaag naar het roodharige meisje. Ze had zichzelf zo verschrikkelijk kapot gemaakt met gedachten die zo makkelijk verholpen hadden kunnen worden.
"Als je wilt loop ik nu direct naar beneden om te zeggen dat we samen zijn, dan hoef je -je daar niet meer druk over te maken," zei Aeson zacht. Voor hem betekende het labeltje van een relatie vrij weinig, maar als het voor haar zo veel betekende wilde hij er meer betekenis achter geven. Aeson werkte liever op gevoel. Hij wilde alleen maar bij Zoey zijn, hij wilde alleen haar liefhebben en alleen met haar zijn. Als daar een labeltje bij paste prima, maar het kon hem allemaal vrij weinig schelen.
"Wat als we vanavond doen alsof we heel erg moe zijn en extra vroeg naar bed gaan? Dan kunnen we vanavond alsnog hier samen zijn, maar ook even sociaal doen. Ik denk dat de anderen boos gaan worden als ze merken dat wij hier alleen gaan blijven," grinnikte Aeson. Opnieuw duwde hij een kusje tegen haar lippen, waarna hij haar glimlachend van de grond tilde. Hij legde zijn handen onder haar kont, zodat ze haar benen rond zijn middel kon slaan.
"Begrijp me niet verkeerd, het liefste had ik de rest van de avond met je in dat bad gezeten," glimlachte Aeson.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum