ORPG] Your actions will shape how the story unfolds

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

xMirima

Re: ORPG] Your actions will shape how the story unfolds

from xMirima on 09/02/2018 01:13 PM

Zoey had weer uitgeslapen, zoals altijd en het was pas dat de zon haar begon te pesten door een kiertje van de zware overgordijnen, dat ze een beetje naar de oppervlakte werd getrokken. Nog steeds had ze het gevoel alsof ze een winterslaap kon houden, wat inhield dat ze dus nog steeds aan het uitrusten was en dingen aan het inhalen was als het aankwam op die rust. Slaap was daar een ding van. Met een zuchtje draaide ze haarzelf om en was de plek naast haar zoals de afgelopen dagen al koud. Ze wist niet of ze er ooit aan kon wennen dat Aeson zo vroeg al op was en ze dus alleen wakker werd.
Een glimlach sierde Zoey echter toen ze het ontbijtje naast haar, op het nachtkastje, opmerkte. Ze had haarzelf iets overeind geduwd en het witte laken onder haar oksels geklemd zodat ze niet geheel in haar blote kont in bed zat als iemand wel binnen kwam lopen. Zeker de meiden hadden geen schaamte om zomaar binnen te walsen, maar dat leek mee te vallen terwijl ze het ontbijt maar gewoon genuttigd had. Ze was opzich een grote eter, maar dan wel gezond. Wat betreft dat, zaten Zoey en Aeson wel op één lijn.
Zoey had haarzelf in een simpele jeansbroek gehesen, waar haar skibroek makkelijk overheen zou kunnen, en er een ruime koltrui overheen getrokken. Ze had absoluut geen zin om moeite te doen vandaag en daarom liet ze haar haren ook maar voor wat het was en had ze haar eyeliner ook in het make-up tasje gelaten. Nog gapend liet ze met het dienblad naar beneden en zuchtte ze even toen ze merkte dat het geschreeuw inderdaad het onderwerp was. Zoals verwacht.
''Daarom gaan we naar buiten en gaan we kijken of we tekenen kunnen vinden van wilde dieren die in de buurt zijn geweest van het huis.'', merkte ze op nadat ze de woordenwisseling van Aeson en Nicky aan had gehoord. ''En ik neem mijn camera mee, dan kan ik tenminste nog een beetje van de omgeving genieten.'', rolde ze met haar ogen waarbij ze haar camera omhoog had gehouden nadat ze haar zooi in de vaatwasser had gedumpt. Zonder een verder woord eraan vuil te maken was ze ook naar de hal gelopen en had ze haar buitenkledij gepakt.

2a4a6c2f868371d8df9046d940b8df25--luanna-perez-more-photos.jpg

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/02/2018 12:21 PM

Aeson was die ochtend, zoals gewoonlijk, weer vroeg wakker geworden. Zo stil mogelijk was hij de slaapkamer uitgelopen, zodat hij voor het sporten snel een ontbijtje voor elkaar kon maken voor Zoey. Hij had alles netjes op een dienblad gezet, met een glas verse sap. Opnieuw was hij zo stil mogelijk de slaapkamer ingegaan om het dienblad op het nachtkastje te zetten. Aeson duwde een vlugge kus tegen Zoey haar voorhoofd, waarna hij verder ging met zijn eigen ochtendritueel. Hij had een uurtje gesport, was daarna de douche in gesprongen en was vervolgens bezig gegaan met zijn eigen ontbijt.
"Hoorde je gisteren die schreeuw ook weer?" vroeg Nicky. Het meisje was samen met Aeson aan de bar komen zitten om samen te kunnen eten. Bedenkelijk keek Aeson even om. Natuurlijk had hij de schreeuw gehoorde. Hij had niet verwacht dat er ooit maar iemand in dit huis was die het niet had kunnen horen.
"Ja, ik denk dat het dier weer terug is komen lopen. Misschien dat we een ventilator naar buiten open hebben laten staan en dat een beer of iets ons eten rook. Ik zal samen met de anderen het huis controleren," zei Aeson glimlachend. Hij wreef met zijn hand door zijn haren, waarna hij overeind sprong van zijn barkruk.
"Het was vast niks, Nick. We zijn in een bos dan is het niet raar dat je dieren hoort. We zijn in hun territorium weetje, niet andersom," zei Aeson schouderophalend. Hij pakte het lege bord van Nicky en zette dat samen met zijn eigen vaat in de vaatwasser.
"Het was geen beer Aeson, dat weet jij ook. Het was raar, bijna een mix van iets dierlijks en menselijk," mompelde Nicky zachtjes. Hoofdschuddend keek Aeson om naar het meisje. Ze begon al net zo te praten als Zoey.
"Alles klinkt hier anders door de bergen, geluid klinkt vervormd. Weet je nog dat we gister gebruik maakte van echo? Alles is hier anders. Jullie maken een groot probleem uit niks," zei Aeson.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

xMirima

from xMirima on 08/26/2018 09:37 PM

Zoiets had kort met haar nagels door zijn haren gewoeld, dat vond ze zelf ook fijn, dus het was een soort wedergebaar die ook een beetje zorgzaamheid uitstraalde. Ze zei echter niets en genoot gewoon even van de huid op huid contact die ze nog hadden voor een zacht lachje haar ontsnapte door de woorden die Aeson haar gunde.
''Wel, uiteindelijk was je al met mij geëindigd.'', merkte ze een beetje wijsneuzerig op. ''Je hebt alleen nooit moeite gedaan om eerder te vragen wat ik voor je voelde.'', pestte ze hem wat. Ze meenden er niets mee, maar het was ondanks goed materiaal om hem iets te pesten. Dat voor ze zijn kus beantwoordde en hem met een vermaakte twinkeling in haar ogen aankeek.
Gewillig liet ze haarzelf van de wasbak halen en had ze vooralsnog een handdoek gemaakt om haarzelf een beetje af te drogen van de druppels die nog op haar lichaam lagen door de vochtigheid in de badkamer. En om haarzelf iets op te frissen ook... De knot haalde ze uit haar haren en de handdoek gooide ze in de mand waar het thuis hoorde terwijl ze achter hem aan liep. Ware het niet dat ze halverwege haar toch weer een schreeuw hoorde, of een brul, of beide. Wat het ook mocht zijn.
''Slapen?'' merkte ze iets verward op toen Aeson Zoey haar gedachten onderbrak en ze hals struikelend mee was genomen naar het bed en daar nog net niet op viel. Zachtjes zuchtte ze even. Dit was inderdaad niet iets om nú te bespreken en daarom had ze de lakens beet gepakt en over hen heen getrokken voor ze haarzelf iets beter tegen hem aannestelde, met haar wang tegen zijn borst/schouder aan.
''Ik ook van jou.'', antwoordde ze zacht. ''Heel veel.'', glimlachte ze nog met een kus op zijn wang. Morgen zouden ze kijken wat er buiten te vinden was aan sporen, als het niet ging sneeuwen in elk geval.

2a4a6c2f868371d8df9046d940b8df25--luanna-perez-more-.jpg

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 08/24/2018 05:48 PM

Hijgend had Aeson zijn voorhoofd tegen Zoey haar schouder laten vallen. Door de drukke dag, de ongemakkelijke houding en de rommel die Zoey maakte van zijn hoofd was hij compleet uitgeput. Aeson kon het niet laten om plagend te bijten in Zoey haar huid voordat hij weer overeind kwam. Nieuwsgierig keek hij naar het mooie gezicht van het meisje dat hij zijn vriendin mag noemen.
"Ik kan verdomme niet geloven dat ik zo veel geluk heb gehad dat ik met jou mocht eindigen," fluisterde Aeson nog licht hijgend. Hij tilde zijn hand op, zodat hij met zijn hand over Zoey haar wang kon aaien. Ze was verschrikkelijk mooi en lief en slim en gewoonweg perfect. Aeson kuste haar lippen. Een gelukzalige glimlach verliet zijn mond.
"Je maakt me zo verschrikkelijk gelukkig," zei hij. Aeson tilde Zoey van de wasbak, zodat ze niet meer ongemakkelijk hoefde te zitten. Al gapend wandelde Aeson naar het bad, waar hij de stop uittrok. Hij zou het morgen wel schoon maken. Uit de kast pakte hij twee badhanddoeken. Hij ging zichzelf niet meer aankleden, maar hij wilde wel graag droog zijn bed in kunnen kruipen. Aeson had net zijn borst gedroogd toen hij buiten weer een luide schreeuw hoorde. Zijn ogen schoten direct naar Zoey, nieuwsgierig om te zien hoe ze nu zou reageren. Ze was net bang geweest.
"Kom, we gaan slapen," zei Aeson, het geluid geen aandacht gegevend. Hij pakte Zoey haar hand vast en trok haar mee naar de slaapkamer. Tevreden sloeg hij zijn armen rond haar lichaam, waarna hij zichzelf steunend op bed liet vallen met Zoey tegen hem aan.
"Ik hou van je Zo," fluisterde Aeson zacht.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

xMirima

from xMirima on 08/22/2018 09:12 PM

Zoey haar mondhoeken krulden enkel omhoog bij het geluid wat hij produceerde, wat zij produceerde eigenlijk. Het vermaakte haar dat hij zó gevoelig was en wat een simpele aanraking met een man kon doen. Dat ze zo lang had gewacht op hem, betekende niet dat ze helemaal geen ervaring had en ze wist heus wel hoe ze een man moest vermaken. Al was het maar voor eventjes, want Aeson leek een tikkeltje ongeduldig te worden. Een kleine gil ontsnapte hem dan ook toen hij hen ineens optilde en ze hem wel rond zijn hals beet moest pakken. Hij zou haar niet laten vallen, dat wist ze, maar het gevoel...
''Offcourse.'', grinnikte ze als antwoord op zijn vraag. Ze ging niet tegenspartelen, helemaal niet. Hoewel de wastafel wat koud aanvoelde, maar daar werd ze al gauw van afgeleid door Aeson's lippen in haar nek. Een gesmoord, genietend geluidje ontging haar en heel even sloot ze haar ogen dan ook terwijl haar handen een weg zochten over de zijkanten van zijn buik, naar zijn rug.
''I'm not sure if you want me more than I want you.'', daagde ze hem iets uit terwijl ze haar benen rond zijn heupen legde en haarzelf zo aan hem vast klampte toen hij bezit van haar nam en een gesmoorde kreun haar ontging.
Hoe de wastafel het uiteindelijk gehouden had, was haar ook nog maar een vraag, maar er was niets kapot en ze waren zelf ook nog heel. Voor zover dat mogelijk was, want hun lichamen glommen van alles wat er tussen hen speelde en dat tezamen met de stoom die de badkamer ook gevuld had, van het hete bad. Zoey grinnikte zachtjes terwijl ze haar armen rond zijn hals vouwde en haar gezicht in zijn hals verborg.
''Ik ben niet verantwoordelijk als we morgen de vraag krijgen of we de boel heel hebben gehouden.'', mompelde ze tegen zijn hals aan. Uiteindelijk had ze haar stem niet geheel in bedwang gehouden en ze kon enkel hopen dat de muren dik genoeg waren.

.png

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 08/18/2018 05:25 PM

Aeson had zijn hand op Zoey haar onderrug laten rusten. Hij kon het niet laten om af en toe een diepe, gesmoorde kreun uit te laten bij het voelen van haar hand rond zijn erectie. Zijn ruwe vingers waren omlaaggegleden naar haar bil, zodat hij daar zachtjes in kon knijpen. Teleurgesteld opende hij zijn ogen bij het voelen dat Zoey zijn lippen weer losliet. Zijn andere hand legde hij nu ook rond haar bil. Aeson kneep zijn ogen iets samen terwijl hij Zoey bleef aankijken. Alsof hij nu nog rustig met haar in bad zou kunnen zitten. Eerst maakte hij haar gek en daarna kon ze met een klein glimlachje ook nog doen alsof er een andere optie was. Aeson greep Zoey stevig vast, waarna hij overeind kwam uit het bad.
"Wat denk je zelf dat we gaan doen?" zei Aeson hees. Hij schoof Zoey met haar kont op de wastafel, waarna hij zijn lippen tegen haar hals duwde. Zijn hand liet hij door haar rode haren glijden. Hij greep haar haren vast, zodat hij haar hoofd iets naar kon trekken. Aeson kon het niet laten om zachtjes zijn tanden in haar huid te kunnen duwen.
"You drive me nuts, it's not fair," mompelde Aeson. Hij keek op naar Zoey. Zacht duwde hij weer een paar kusjes tegen haar lippen, waarna hij zijn benen stevig vast pakt. Hij trok haar iets naar voren.
"I want you," gromde hij voordat hij zichzelf langzaam bij haar naar binnen duwde.
"You're so out of this world sexy," gromde Aeson. Hij duwde zichzelf wat ruwer naar binnen.
"Fuck," kreunde hij zacht.

Reply

xMirima

from xMirima on 08/17/2018 12:36 AM

Zoey nam de tijd om Aesons huid af te tasten, uiteindelijk was het iets wat ze lange tijd had willen doen, maar nooit had gedaan. Zoals vele andere dingen eigenlijk. God, ze had zoveel in te halen met hem en daar zou ze deze vakantie ook gebruik van maken. En na de vakantie zou ze hem waarschijnlijk nog vaker opzoeken dan ze normaal al gedaan had, haar kleine kamer zou immers niet bepaald geschikt zijn voor een gezellige overnachting. Haar twijfelaar zou Aeson in zijn eentje nog niet eens kunnen huizen. De man was groot.
''Ah.'', merkte ze op bij de woorden van Aeson. Welke Zoey meer dan vermaakte. ''Ik weet niet of die dag ooit komt.'', grinnikte ze zachtjes, plagend. Heus, maar ze kon het zich nu even niet inbeelden. Ze had misschien niet altijd een nuttig antwoord, maar ze had altijd wel iéts te zeggen. Zelfs als dat betekend dat ze simpel van onderwerp veranderde om haar mond maar open te kunnen trekken.
''Mission completed then.'', mompelde ze nog tegen zijn lippen voor ze zijn kus beantwoordde maar ook al het voortouw nam om zijn tong tegemoet te komen met die van haar terwijl haar vingers de schaft van zijn erectie hadden omvouwen zodat ze hem niet constant hoefde te plagen maar gewoon goed werk kon leveren. Het hoefde voor haar niet persé op seks uit te draaien, zo in bad en elkaar gewoon wat pesten was opzich ook prima voor Zoey.
Op een moment dat ze een ademteug nodig had gehad, had ze de kans genomen om haar bruine ogen wat naar hem op te richten en hem wat vragend aan te kijken. ''What's the planning, mister. Want to stay in this bath, or?'' besloot ze de gehele planning maar bij hem neer te leggen. Hoewel ze in afwachting wel mat haar lippen langs die van hem streelde, maar hem nét die kus niet gunde.

3.png

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 08/14/2018 05:17 PM

Aeson begon te grinniken bij het horen van Zoey haar antwoord. Natuurlijk wist ze een aantal antwoorden. Dat maakte Zoey Zoey. Ze had altijd antwoorden voor alles, oplossingen voor alles en opmerkingen voor alles. Dat kwam als je zo veel nacht. Dat was in tegenstelling tot Aeson. Hij zag wel wat er gebeurde en wat voor situatie hij zou krijgen door zijn acties. Zacht steunend liet Aeson zijn hoofd iets naar achter leunen zodat ze haar lippen tegen zijn nek en keel kon duwen. Hij vond haar lippen heerlijk. Zoey had zulke verschrikkelijke zachte lippen en tegen zijn ruwe huid voelde het alsof een engel zijn huid kon aanraken.
"Het is niet eerlijk hoe je mij zo gek kan maken. Ik zou willen dat ik het bij jou kon doen," mompelde Aeson. Het was zijn ultieme doel om Zoey ooit eens een keer helemaal stil te kunnen krijgen. Dat iets wat hij deed of zei er voor zorgde dat haar hoofd in een soort overdrive ging en ze gewoon niet meer na kon denken voor een seconde. Aeson kreunde zachtjes toen hij voelde hoe Zoey haar handen omlaag liet glijden over zijn buik. Ze wist precies hoe ze hem gek moest maken. Ze hoefde hem maar aan te kijken met haar bruine ogen en zijn gedachten werden al helemaal week. Ze hoefde zijn huid maar iets aan te raken en hij verlangde al naar meer. Aeson legde zijn hand voorzichtig tegen Zoey haar bil. Het voordeel van dat ze nu in bad waren was dat hij haar precies kon aanraken waar hij maar wilde zonder dat hij zich druk hoefde te maken om haar kleding.
"Je maakt me gek," mompelde Aeson. Hij draaide zijn gezicht naar Zoey, zodat hij zijn lippen tegen die van haar kon duwen. Het beste van alles waren haar lippen.

Reply

xMirima

from xMirima on 08/04/2018 10:58 PM

Zoey rolde slechts nog met haar ogen, met een glimlach, op de woorden van Aeson. Zelfs zij vond haar denken soms vervelend, dus ze kon het zich niet voorstellen dat hij het altijd maar leuk vond. Vanavond had maar weer gebleken dat het niet altijd even leuk was en mensen ook in ongemakkelijke posities kon plaatsen. Dat betreurde ze, want de avond had veel leuker kunnen starten dan met haar brein. Dat leek zijn plan ook te zijn geweest en daarom had ze sterk het gevoel dat ze nu maar beter kon zorgen dat ze haar mond hield over haar eeuwige gedachten en dergelijke. Wat ze dus ook deed.
''Mhh.'', mompelde Zoey. ''Als jij aan mij zou vragen hoe je iets goed kon maken, had ik zo tien antwoorden klaar liggen.'', grinnikte ze zachtjes. Ze had niet het gevoel dat ze daadwerkelijk iets goed moest maken, maar ze wou hem gewoon behagen. Dat was de betere vertaling van wat ze bedoeld had. Hoe kon het ook niet? Hij was alles wat ze wou hebben.
Haar vinger had met een losse lok van zijn haren gespeeld, welke ze om haar vinger had gedraaid en daardoor misschien een beetje had gekruld. Ze hield van zijn lange haren, het was niet alleen anders, het sierde hem op zijn manier.
''Dat kan ik wel doen.'', antwoordde ze zachtjes met een zacht lachje. Kort sloot ze haar ogen bij het voelen van zijn lippen in haar nek, maar al snel boog ze haarzelf iets zodat ze hém juist in zijn nek kon kussen.
''Ik ook van jou.'', fluisterde zachtjes terug met een kleine glimlach, terwijl ze haar lippen weer af had laten dwalen naar die van hem. Ze had ze weer tegen die van hem aangelegd, iets uit elkaar geduwd en het voortouw maar genomen om een ander spelletje te spelen. Om hem te proeven en van hem te genieten. Dat terwijl haar vingertoppen, haar nagels zachtjes over zijn huid waren gegleden en onder water waren verdwenen naar zijn buik toe. Het was niet moeilijk om zijn geslacht te vinden en iets uitdagend haar hand er langs te strelen.

2.png

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 08/04/2018 10:20 PM

Met een tedere glimlach liet Aeson zijn duim over Zoey haar zijdezachte wang glijden. Hij zou haar denken nooit vervelend vonden. Het zou soms te veel voor hem worden, aangezien hij echt nooit op die bezig was. Maar het zou nooit vervelend zijn. Aeson duwde een kusje tegen haar lippen, waarna hij zijn hoofd schudde.
"Ik vind het alleen maar leuk dat je zo veel nadenkt, dat weet je," fluisterde hij zachtjes. Glimlachend aaide hij met zijn vingers door haar rode haren. Zoey zou alleen maar verveeld zijn als ze niet haar leuke gedachten had. Zacht grinnikte Aeson. Hij hield van die twinkeling in haar ogen. Het betekende dat ze iets in gedachten had en daar kon Aeson eigenlijk alleen maar enthousiast over zijn.
"Je hoeft het niet goed te maken, dat weet je toch," glimlachte hij toch maar. Zachtjes aaide hij door haar haren. Liefdevol duwde Aeson nog een kusje tegen haar lippen. Hij legde zijn armen rond haar heupen. Zijn hand liet hij over haar heup glijden. Het was zo fijn dat hij nu eindelijk zonder problemen aan haar kon zitten. Er was altijd een bepaalde spanning en weerhoud geweest toen ze nog niet officieel waren, maar alles liep nu heerlijk en goed. Aeson trok Zoey dichter tegen hem aan. Hij kon geen genoeg krijgen van haar.
"Gewoon jezelf blijven, dan maak je mij het meest gelukkig en het meeste blij," glimlachte Aeson zachtjes. Hij duwde zacht kusjes tegen haar hals. Ze rook zo lekker.
"Laten we morgen ons eigen ding doen, gewoon samen," fluisterde Aeson zachtjes. Hij had zijn hand over haar bovenbeen laten glijden, dichter naar haar lies toe. Hij hield van haar warme lichaam.
"Ik hou van je Zoey," fluisterde hij.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  9  |  »  |  Last

« Back to forum