ORPG] Your actions will shape how the story unfolds
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 9 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
xMirima
Re: ORPG] Your actions will shape how the story unfolds
from xMirima on 07/13/2018 12:26 AM''Natuurlijk.'', grinnikte ze. ''Niet dat we al genoeg foto's hebben.'', grapte ze naar Aeson. Het maakte haar niet uit, ze zou zoveel foto's met hem maken als hij maar wou. Zolang ze ze ook maar verkreeg zodat ze ze ook op haar laptop en telefoon had staan. Zoey had toegekeken hoe hij zijn camera ergens positioneerde en hij weer naar haar toe kwam gerend. Zoals altijd begon het serieus en eindigde het in sneeuwpret, dat was nu mogelijk, normaal kwamen er andere gekke foto's uit en dat was misschien ook wel precies hoe ze beide waren. Die gekkigheid was een ding waar ze van hield, dat ze haarzelf kon zijn.
''Ik weet niet of ik het kan hebben om een beroemdheid te zijn met mijn studie, ik krijg niet al amper rust.'', lachte ze. Ze schudde even haar hoofd en drukte een kus tegen zijn lippen waarna ze pleziert naar hem opkeek. Hij was een stuk langer dan haar, dus ze moest altijd omhoog kijken. Ze stopte een verloren lok van zijn lange haren weer terug in zijn muts en glimlachte even tevreden. Ze was zo, zo gelukkig op het moment, het was onvoorstelbaar.
Toch was Zoey blij dat ze binnen waren en schopte ze haar schoenen ook uit voor ze haar jas en muts op hing, samen met haar wanten. Ze was blij weer binnen te zijn en weer op te warmen, ze voelde haar benen niet eens meer. Misschien had ze een broek aan moeten doen in plaats van een thermolegging.
''Nou, niet zo klagen hoor. Je bent één bonk spier en jij hebt het nog koud?'' fronste ze waarna ze hem even in zijn zij prikte en wat over hem heen kroop om één van de laptops te pakken (ik vind dat ze elkaars wachtwoorden weten) samen met het kabeltje wat bij de camera hoorde. Ze legde haarzelf op haar buik neer en koppelde alles aan, waarna ze de foto's naar voren haalde.
''Ik zal ze mooie maken voor je, oké?'' glimlachte ze met een kus op zijn wang. ''Foto's bewerken is dan weer wel een ding waar ik goed in ben.'', glimlachte ze. ''Je wilt deze online?'' vroeg ze dan ook meteen waarop ze haar laptop draaide en hem de foto liet staan die ze als een soort selfie had genomen.
from CRNOIA on 07/12/2018 11:59 PMHet was precies de foto geweest die hij gewild had. Aeson was van mening dat het laten zien van een liefhebbende kus de perfecte manier was om duidelijk te maken dat hij verliefd was tot over zijn oren op Zoey. Hij wilde echter ook leuke foto's van hun zelf hebben.
"Ik wil ook goeie foto's van ons," glimlachte Aeson. Hij had zijn camera met tijdinstelling op een boom gezet, waarna hij naar Zoey toe rende en zijn arm rond haar heen sloeg. Met een grote glimlach bleef hij naar de camera kijken. Dit herhaalde ze een aantal keer. De foto's werden elke keer een tikkeltje gekker. Uiteindelijk was ze zijn rug op gesprongen en waren ze beiden doorweekt door de sneeuw die ze gebruikt hadden om een effect te geven. Aeson was zeker dat hij geweldige foto's had kunnen schieten.
"Ik weet het beter, ik tag je, nog meer faam," grinnikte Aeson. Hij sloeg zijn arm rond Zoey haar hals en duwde een kus tegen haar slaap. Ze zouden zo binnen kijken naar de foto's die ze beiden het mooiste vonden zodat ze dat konden plaatsen op het internet. Aeson vroeg altijd aan iedereen in zijn omgeving om complete toestemming. Hij wilde zeker zijn dat er geen problemen over zouden komen. Rillend van de kou waren ze naar binnen gegaan. Ze hingen hun spullen in het drooghok, waarna ze naar hun slaapkamer liepen. Aeson was direct bed weer in gedoken en had Zoey met haar meegetrokken.
"Ik hou van sneeuw, maar gadver wat is dat toch koud," grinnikte Aeson. Hij sloeg zijn armen om Zoey, waarna hij zuchtend op zijn rug plofte met de dekens rond hen heen. De camera had hij op zijn nachtkastje gelegd. Met een diepe tevreden zucht keek hij om naar Zoey.
"Je hebt nog sneeuw in je haar," grinnikte Aeson.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
xMirima
from xMirima on 07/12/2018 09:13 PMZoey keek wat vragend op toen Aeson ineens opperde een foto van hen samen te maken, voor zijn social media. Ze wist dat Aeson daar erg actief mee was en dat dat ook wel nodig was voor hetgeen wat hij allemaal deed, en ze stond ook al op heel wat foto's van hem maar dan eerder als gewoon een vriend of wanneer zij ook sportte. Een glimlach groeide echter bij haar, bij het idee alleen al en het vermaakte haar dat hij dat wou doen.
''Insta official, hm?'' wierp ze hem wat plagend toe, waarbij ze kort met haar heup tegen die van hem aanduwde. Het plezierde haar wel dat hij daar juist weer aan dacht, terwijl zij daar niet eens over na zou denken. Haar bruine ogen gingen even langs de omgeving. Dit was een vlakte, aangrenzend aan het bos waar het huis zich bevond. Het was een mooie plek.
''Als jij dat wil, dan maken we hier foto's.'', glimlachte ze waarna ze een kus op zijn wang drukte. Zijn wangen voelde nu al koud aan en haar heus eigenlijk ook. Het scheelde dat het voor haar niet ongewoon was om voor Aeson's camera te staan en daardoor kon ze ook gewoon zorgen dat ze zo normaal mogelijk deed. Tenzij ze in een pestbui was, maar dat was ze nu niet.
''Mhh, dat komt omdat jij zolang hebt gewacht om te vragen of ik verliefd was.'', wierp ze hem plagend toe waarbij ze het puntje van haar tong uit stak. Ze was weer naar hem toe gelopen en had zijn camera uit zijn handen gevist om deze vervolgens ook van zijn nek te halen.
Zoey had hem bij zijn kin gepakt, voor ze haar hand naar zijn wang verplaatste, en haar lippen tegen die van hem aan gelegd. Ze had het idee dat hij zo'n foto wou hebben en dat was voor haar helemaal prima. Gelukkig had ze ervaring met maken van selfies, dus er moest vast wel eentje tussen zitten die oké was dan.
''Zoiets?'' vroeg ze dan ook met een brede glimlach toen ze de kus weer afbrak en hem vragend aan had gekeken met haar bruine kijkers. ''Ik verwacht wel een hashtag met mijn naam.'', grinnikte ze nog.
from CRNOIA on 07/12/2018 08:54 PMVoordat hij naar buiten was gelopen had Aeson zijn camera gepakt. Die had hij om zijn nek gehangen, waarna hij met zijn arm rond Zoey had geslagen en naar buiten was gewandeld. Het geluid van de krakende sneeuw onder zijn voeten was een geluid waar hij uren naar kon luisteren. Hij vond het prachtig, oprecht prachtig.
"Ik wilde graag een foto maken voor instagram, van ons," zei Aeson glimlachend. Hij keek om naar Zoey. Aeson wilde graag duidelijk maken aan de wereld dat hij in een relatie was met het mooiste meisje van de wereld. Hij liet graag zien aan de wereld wat voor prachtige vriendin hij had. Aeson stopte bij een uitzichtpunten waar ze neerkeken op het dal van de berg. Het zou prachtig zijn om hier een foto van hun samen te kunnen maken.
"Zullen we hier een aantal foto's maken?" vroeg Aeson. Hij zou ook graag een aantal foto's van Zoey willen maken, zodat hij een aantal mooie foto's had om naar te kunnen kijken wanneer ze niet samen waren. Daarbij was Zoey gewoon prachtig om te kunnen fotograferen. Aeson haalde zijn camera tevoorschijn.
"Ga staan, ik neem een paar foto's van je," glimlachte Aeson. Hij vond zijn vriendin oprecht prachtig. Het was niet alleen haar uiterlijk, maar ook die prachtige uitstraling in haar ogen. Zoey had iets uitdagend, iets dat hem keer op keer bleef interesseren. Tevreden had hij de camera voor zijn ogen gezet, zodat hij een paar prachtige foto's kon maken van haar.
"Je bent prachtig, ik kan niet geloven dat het zo lang geduurd heeft voordat iemand je hart heeft kunnen veroveren," grinnikte Aeson. Hij had een paar foto's genomen van Zoey close-up en van haar hele lichaam.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
xMirima
from xMirima on 07/11/2018 11:14 PM''Oh ja.'', beaamde ze. ''Sowieso dat ik eerst 100x plat ga voor ik weer recht sta op mijn snowboard.'', rolde ze met haar ogen. Het was net als skeeleren, je deed het voor een jaar niet en je moest eerst weer onderuit gaan voor je eigenlijk weer doorhad hoe het ook alweer zat. Maar ze ging wel plezier hebben, dat wist ze nu al en het was een excuus om haarzelf aan Aeson vast te klampen, al was dat excuus nu niet zozeer meer nodig.
Zoey knikte even. ''Ik ga mee. Vanzelfsprekend. Waarom denk je anders dat ik fancy laarzen heb gekocht om door de sneeuw te ploeteren. Nog niet te spreken over mijn thermolegging.'', grinnikte ze. Ze ging heus niet daadwerkelijk in een panty lopen, ze kleedde zich wel een beetje. Dikke jas erover. En hier in de omgeving wat lopen was anders dan daadwerkelijk in de sneeuw belanden. Dus haar outfit kon nu nog prima, geen nood aan een skipak.
Kort haalde ze haar schouders op waarna ze in beweging was gekomen en Aeson aan zijn hand met haar mee had getrokken. Haar jas haalde ze van de kapstok tezamen met die van hem, waarna ze haar eigen jas aantrok en haarzelf inpakte met haar handschoentjes en muts. Ze zag het wel even zitten om écht even alleen te zijn met hem. Al was het maar door te wandelen. Als laatste trok ze Aeson zijn muts over zijn hoofd en glimlachte ze even onschuldig, waarna ze een kus op zijn lippen drukte.
''Just caring.'', grinnikte ze. Voor hem uit was ze naar buiten gestapt en haalde ze even diep adem. De lucht was zwaarder dan ze gewent was, maar zó schoon. Ze nam een huppeltje de veranda af waarna ze vrolijk verder liep. ''Waar gaan we eigenlijk heen? Of hebben we geen bestemming?'' vroeg ze.
from CRNOIA on 07/11/2018 07:37 PMAeson had alle spullen bij elkaar gepakt om het netjes de vaatwasser in te zetten. Hij zou wel wat keukenspulletjes regelen voor Zoey als ze echt meende dat ze meer zou willen. Aeson was wel eens bij haar thuis geweest en ze had oprecht vrij weinig. Zijn appartement was in vergelijk met die van haar aardig luxe, maar hij werkte dan ook al. Aeson was een personal trainer en hij had een aantal grote namen voor zich kunnen overhalen. Daarbij was hij ook actief op Instagram om daar zijn tips op te geven en gerechten te delen. Hij was niet extreem populair en hij kon er ook echt zijn brood niet mee winnen. Maar hij had een flink aantal volgers en hij kon er leuke dingen mee doen.
"Vanmiddag gingen we met z'n alle de piste op. Ik wilde nu graag even naar buiten om de rest te verkennen, als je dat wilt Zoey," stelde Aeson voor. Hij vond zijn vrienden fantastisch, maar hij kon niet heel de dag met ze rondhangen. Wel met Zoey, dat was verschrikkelijk makkelijk. Hij wilde het liefste de hele dag bij haar zijn. Maar hij wilde haar niet altijd lastig vallen met het feit dat hij de hele tijd bij haar wilde zijn.
"Als je wilt tenminste, je mag van mij ook nog hier blijven en je eigen ding doen," zei Aeson. Hij had de vaatwasser gesloten. Bij de verwarming greep hij zijn bergschoenen, die hij rond zijn voeten bond. Hij wilde vandaag een aantal goede foto's kunnen maken, misschien zelfs een paar waar hij Zoey in kon betrekken. Het was altijd leuk om de reacties te lezen op instagram zodra hij een foto plaatste met een andere vrouw. Al kende ze Zoey al, ze stond op een flink aantal foto's van hem.
xMirima
from xMirima on 07/11/2018 02:13 PMZoey rolde met haar ogen. ''Dus dat word nooit een toast met kaas en een sapje.'', verzuchtte ze. Ze bedoelde er niets mee verder, als hij zijn ontbijt zo wou eten, dan moest hij dat vooral doen. Ze zou hem daar echt niet in afremmen, alles behalve en als hij haar goed genoeg kende wist hij ook dat ze er niets mee bedoelde. Gauw stopte ze nog een hap van haar broodje in haar mond, welke ze weg kauwde terwijl ze toekeek hoe Aeson zijn ontbijt klaar maakte. Nog één hap en haar ontbijt was in elk geval gedaan en dat spoelde ze ook weg met haar sap.
''De enige die hier mogen klagen zijn ik en Nicky, wij moeten het delen. Mocht je dat ontgaan zijn.'', merkte ze op. Haar kamer was echt verschrikkelijk, een woonkamer en slaapkamer in één en een gedeelde badkamer en keuken. Soms zou ze wel meer willen, maar dat was niet te doen met haar studie en slecht betaald bijbaan, het scheelde dat het gezellig was op haar werk.
''Ik zou ook wel een kitchenaid willen hebben om mijn cupcake mix te mixen, maar dat zit er ook niet in hé. Gezien de kosten die aan zo'n ding hangen.'', schokschouderde ze vermaakt. Ze was overeind gekomen om haar spullen in de vaatwasser achter te laten voor ze haarzelf omdraaide naar de mannen en dan met name Aeson.
'''Wat is het plan? Gaan we onze eigen weg, of hebben we het geniale idee om wat met z'n allen te doen. Want dan stel ik voor dat Jeff Lori gewoon wakker maakt, zodat wij die woestheid niet over ons heen krijgen.'', glimlachte ze zoetjes. Maar ze zou het ook niet erg vinden om er even alleen op uit te trekken. Ze gingen nu nog niet snowboarden, wat ook niet verstandig was met een net volgegeten maag overigens, dus dat kon later altijd nog. Maar Zoey zou het niet erg vinden om de omgeving even te bezoeken.
from CRNOIA on 07/10/2018 01:41 PMGrinnikend had Aeson over zijn schouder gekeken naar Zoey. Hij vond het leuk hoe duidelijk ze haar mening klaar had leggen en dat ook wilde delen met iedereen om haar heen. Aeson liep met zijn armen vol etenwaren naar het kookeiland, waar hij alles netjes neerlegde.
"Ik ben erg specifiek in wat ik eet in de ochtenden. Een ontbijt is de start van je ochtend en ik wil zeker zijn dat die van mij goed begint," legde Aeson uit. Als zijn ontbijt ook maar iets anders was dan normaal voelde de rest van zijn dag heel anders aan. In de ochtenden dronk Aeson altijd een groenten smoothie, met vooral veel spinazie en wortels. Daarnaast at hij meestal twee bananen pannenkoeken met alleen banaan en ei. Aeson keek even om naar Zoey en Jeff die beiden aan tafel zaten te eten. Aeson begon met het snijden van zijn groentes terwijl zijn twee pannenkoekjes aan het bakken waren. Geduldig had hij alles in de blender gegooid, waarna hij zijn fles gevuld had met het groene goedje. Er lekker was het niet, maar Aeson dronk het dan ook niet voor het lekker. De pannenkoekjes waren voor het lekker. Uiteindelijk was hij tevreden met zijn fles en bord naar de tafel gelopen.
"Ik zou willen dat ik een keuken als deze had thuis. Hier zou ik zo veel dingen uit kunnen proberen," mompelde Aeson, met zijn wangen vol. Hij vond koken oprecht fantastisch, zeker als hij schoon voedsel ook nog lekker kon laten smaken.
"Je keuken nu is groot zat man, daar kan je met vijf man rondlopen," kaatste Jeff terug, die net zijn lege bord voor zich uit had geschoven. Vermoeid was hij achteruit in zijn stoel gevallen.
"Spullen, Jeff. Het gaat om te spullen," zei Aeson. Hij stak het laatste stukje pannenkoek in zijn mond en sprong overeind. Hij wilde even naar buiten, de omgeving bekijken nu het weer licht was.
xMirima
from xMirima on 07/09/2018 04:10 PMZoey had twee pakjes aan bacon weten te vinden en een doos eieren, dus daar konden ze wel iets mee doen tezamen met broodjes. Daarom had ze de oven ook aan gezet, zodat ze die ook af kon bakken. Gek genoeg had ze zin in een goed ontbijt van een droog broodje pasta. Het was even zoeken geweest na de vorige keer, maar de pannen had ze weten te vinden tezamen met een stapel borden en glazen. Die had ze vast de tafel opgeschoven terwijl ze haarzelf weer achter het fornuis had gezet om de eieren te koken en de bacon te bakken.
''Oh, hey.'', merkte ze ietwat verbaasd op toen ze Aeson zijn stem hoorde. Haar mondhoeken krulden om bij het ontvangen van zijn kus, waar ze gewillig voor op had gekeken. Het voelde haast alsof ze dit altijd al deden, behalve dat ze nu niet meer stiekem hoefden te doen. Uiteindelijk hadden ze ook niet echt gezeur van hun vrienden willen hebben, maar dat was nu geen zorg meer en konden ze doen wat ze wouden.
''Mhh.'', mompelde Mika. ''Ik maak alles gewoon, dan kunnen ze het zelf op brood doen als ze wakker zijn.'', knikte ze. Als dat betekende dat er mensen laat van bed kwamen de bacon koud was, tja, dat was hun eigen schuld dan.
''En je gaat mij leren hoe ik een ontbijt voor je maak. Als je een relatie met mij wil, hoort ontbijt daarbij.'', eiste ze haast. Het was haar niet onbekend dat hij zijn eigen regels had als het op eten aankwam. Maar ze wou op z'n minst een keer ontbijt voor hem kunnen maken. Maar ze ging geen beker met rauwe eieren vullen en proteïne shakes voor hem schudden. Ze wou wel iets maken dan wat ook nog te pruimen was voor haarzelf.
Zoey had ondertussen de broodjes uit de oven gehaald en deze in een schaal gelegd voor ze alles naar de tafel bracht en daar vast plaats nam zodat ze haar broodje kon beleggen met een gepeld ei en wat bacon, nu het allemaal nog warm was. Ook schonk ze was sap voor haarzelf in voor ze de eerste hap nam.
from CRNOIA on 07/08/2018 11:01 PMZoals hij van tevoren had bedacht was Aeson rond acht uur de gym ingelopen in de kelder van het huis. Het was natuurlijk niet te vergelijken met de gym waar hij dagelijks te vinden was, maar het was genoeg om een weekje te kunnen gebruiken. Daarbij zou hij gaan snowboarden, dus dan had hij ook nog wat sport. Samen met Jeff was het tweetal op een rustig tempo begonnen met sporten. Pas toen ze compleet bezweet waren en hij weer een moe gevoel kreeg waren ze gestopt. Hijgend waren ze de douches in gesprongen die ook in de kelder te vinden waren. Aeson nam een koude douch. Genietend bleef hij onder het water staan. Te lang niet, anders zou hij het weer koud krijgen. Aeson was de douche weer uitgestapt en had kleren aangetrokken die hij eerder al had meegenomen. Met zijn sporttas onder zijn arm wandelde Aeson weer naar boven. De tas legde hij bij de trap omhoog, die zou hij later meenemen. Eerst wilde hij eten.
"Zijn er al anderen wakker?" vroeg Aeson verbaasd. Hij rook dat er iets gemaakt werd als ontbijt. Jeff trok onverschillig zijn schouders op, waarna hij de keuken in wandelde. Aeson liep nieuwsgierig achter hem aan.
"Ah, goeiemorgen schoonheid," glimlachte Aeson, bij het zien van zijn vriendin die een ontbijtje aan het maken was. Hij liep glimlachend naar haar toe, zodat hij een begroetende kus tegen haar lippen kon duwen. Het was goed om te zien dat ze al uit bed was. Ze zouden misschien samen nog even naar buiten kunnen gaan om te gaan genieten voordat de rest wakker werd en alles zou beheersen.
"Ik zal ook even ontbijt maken," mompelde Aeson. Hij had een speciaal dieet die hij volgde. Voor een lichaam als dat Aeson had moest hij heel veel eten, veel koolhydraten en veel proteïnes. Hij wilde anderen niet lastig vallen met zijn eten, dus hij regelde zelf dat hij alles had wat hij nodig had.
Reply