ORPG| Raawr means 'I love you' in dinosaur. - 18+

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Ravn

Re: ORPG| Raawr means 'I love you' in dinosaur. - 18+

from Ravn on 07/12/2018 03:04 PM

Aegar had niet gedacht dat hij de grotten zou missen, maar nu hij zo knus in een grotje lag met vele kussens en dekens besefte hij zich dat hij het diep van binnen wel miste. Al was het nu velen malen beter met zijn beau in zijn armen. Hij had lekker gelegen en had zijn ogen gesloten om naar dromenland te gaan, tot Ava's stem tot hem binnendrong. Een zachte zucht verliet hem. "Ik had het je misschien van te voren moeten zeggen."
Al had hij dat eerlijk gezegd niet gewild. Aegar had het liefst dat men hen als twee aparte individuen zag, maar als tweeling die zoveel op elkaar leken was dat haast onmogelijk. Zijn ogen gingen echter open toen ze hem vertelde dat ze verschillen zag. Hij keek naar haar, terwijl hij luisterde. Haar woorden betekende zoveel voor hem. Het ontroerde hem en daarom kon hij er niet gelijk iets op zeggen. Hij trok haar wat dichter in zijn armen en duwde zijn hoofd in haar haar. "Het betekent veel voor me dat je het zegt," mompelde hij.
Zijn duimen streelden haar onderrug en voor een moment bleef hij zo met haar liggen. "Vroeger had ik wel eens uit protest mijn haren geknipt, zodat er verschil zou zijn tussen mijn broer en mij, maar dan wilde hij zijn haar ook geknipt hebben." Het was alsof zijn broer het niet wilde dat ze twee personen waren. Rustig draaide Aegar zich iets, zodat Ava op haar rug lag en hij boven haar kwam te hangen. "Dus het feit dat je ons uit elkaar kan halen zonder dat er echt enorme verschillen zijn tussen ons... Dat zegt veel voor mij."
Hij kuste haar lippen lang en maakte daarna een spoor van kusjes over haar gezicht. Zodra hij elke centimeter van haar gezicht een kus had gegeven, maakte hij een weg langs haar nek en kuste hij haar armen, borst en buik. Hij gleed nog iets verder naar onder en tilde een been van haar over zijn schouder. Hij drukte een kus op haar kuit en maakte zo langzaam een weg naar boven. Zijn ogen fonkelden donker en hij bleef haar aankijken, terwijl hij steeds iets lager afzakte.

Saiyu had de dekens tot onder haar kin getrokken en keek naar de fonkelende sterren boven hun. Ze keek naar Lee om toen ze zijn stem hoorde en draaide zich op haar zij om beter naar hem te kunnen kijken. "Ik had het nooit gedacht," zei ze zacht. "En ook niet dat ik gevoelens voor je zou krijgen, maar je was zo zelfverzekerd... Ook toen je mij vond en ik zo erg bloedde. Je zat dagen bij mijn bed tot ik eindelijk weer eens een keer wakker werd en toen ik wakker werd zag ik alleen jouw glimlach. Ik wist dat het toen goed moest komen," glimlachte ze en ze streek met haar vingers over zijn arm die rond haar lag. En daarna was ze bang geworden voor die gevoelens en had ze Lee altijd op een armlengte gehouden. Ze had er spijt van, maar ze was allang blij dat ze dan nu samen waren. "Ik vind het ook belangrijk dat we eerlijk met elkaar kunnen zijn. Daarnaast vullen we elkaar goed aan. Ik maak je rustig als je gestoord wordt en als ik dan weer op een suïcidale missie wil gaan dan ben je de enige die mij ervan kan weerhouden," grinnikte ze. Hoe vaak had hij haar wel niet betrapt en had hij ervoor gezorgd dat ze niet weg kon gaan? Vaker dan wat ze toen had gewild, dat was zeker.
Ze rolde met haar ogen, maar een grijns sierde haar lippen. "In dat geval zal ik de ductape erbij pakken. Mocht je uit elkaar vallen dan plak ik je weer bij elkaar. Ik kan alleen niet beloven dat je donslaagje blijft zitten als ik de tape weer weg haal."
Saiyu klom bovenop Lee en legde haar hoofd tevreden op zijn borstkas. "Kunnen we niet hier slapen? Onder een lucht van lichtjes?" Ze vond het heerlijk om in de open lucht te slapen. In een hut zag ze de sterren niet en in deze maanden was het nog warm genoeg ervoor.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 07/12/2018 07:15 PM

Er verscheen een ondeugende twinkel in Ava haar ogen. Het was niet haar bedoeling geweest om hem uit te dagen tot haar lief te hebben, maar ze zou zeker geen nee zeggen. Ze had gemerkt hoe graag Aegar zichzelf had willen zijn, verschillende opmerkingen tussen hem en Aemon hadden haar laten weten dat hij graag zijn eigen persoon wilde zijn. En dat was hij ook. Ze had zo veel verschillen kunnen vinden tussen hem en zijn tweelingbroer. Glimlachend keek ze omlaag naar Aegar. Ze wist niet goed wat hij deed.
"Wat doe je?" fluisterde Ava zachtjes. De kleine kusjes voelde fantastisch. Zijn baard zorgde voor een ruw gevoel, dat terwijl zijn lippen verschrikkelijk zacht waren. Ava stak haar hand uit naar Aegar, om met haar hand liefdevol over zijn wang glijden. Nieuwsgierig kwam ze iets overeind bij het voelen van Aegar zijn kriebelende baard tussen haar benen.
"Aegar?" vroeg ze verbaasd. Ze liet haar hoofd iets schuin vallen, terwijl ze de kleine kusjes op haar bovenbenen toeliet. Ze had dit nog nooit meegemaakt en wist dus ook niet hoe ze moest reageren. Ze wist niet of dit iets was dat stellen samen deden... was het iets zoals seks? Wat was het nut van dit? Een brok van onzekerheid ontstond in Ava haar keel. Ze had geen flauw idee van dit soort dingen, terwijl Aegar alles leek te weten. Ava was bang dat ze hem nooit de dingen zou kunnen geven die hij van haar zou verwachten.
"Wat kan ik doen voor jou?" vroeg Ava zacht. Haar ogen volgde angstig de bewegingen van Aegar. Ze was als de dood dat ze Aegar zou teleurstellen. Ze had al zo veel stoms gedaan om hem teleur te stellen. Dit mocht niet één van die dingen zijn.

Lee keek omlaag naar Saiyu. Hij aaide zachtjes door haar donkere haren. Het was waarschijnlijk een mening die maar weinig mensen deelde, maar Lee was oprecht intens gelukkig dat hij leefde in deze dino wereld. Niet om de dino's zelf, maar om de geweldige momenten en ervaringen die hij door deze situatie heeft doorstaan. Hij had nooit zo intens gelukkig kunnen zijn in een normale wereld. Hij had nooit kunnen genieten zoals hij nu deed. En hij had nooit zijn vrienden kunnen leren kennen, vooral Saiyu niet. Lee wilde niet zonder zijn vrienden zijn en al helemaal niet zonder Saiyu. Lee sloeg zijn armen rond Saiyu haar lichaam toen ze op hem kwam liggen. Zachtjes duwde hij een kus op haar kruin.
"Denk je nou werkelijk dat ik weer de moeite zou nemen om ons weer helemaal naar binnen te verhuizen. Je weet dat ik liever lui ben dan moe, toch?" glimlachte Lee. Hij keek glimlachend omlaag naar Saiyu. Het was nooit zijn idee geweest om terug te willen naar zijn hut. Lee wilde hier blijven slapen met Saiyu. Hij sliep vrij regelmatig op zijn hut, dus hij zou alleen maar blij zijn als dit ook normaal werd voor haar. Lee sloot tevreden zijn ogen. Dit maakte hem gelukkig. Gewoon kunnen slapen met Saiyu in zijn armen en de sterren boven hem. Nog even rust voor de chaos morgen.
"Ik ben blij dat we nu samen zijn. We zijn zo veel sterker samen," glimlachte Lee. Hij hoorde in de verte hoe Sinas een luide kreet uitliet. Waarschijnlijk was het diertje boos omdat Ava er niet was om hem te knuffelen.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

Ravn

from Ravn on 09/14/2018 11:56 AM

Aegar stopte met zijn stroom aan kusjes toen hij haar stem hoorde. Het kwam niet onverwacht voor hem. Hij was haar eerste keer geweest en hij zou haar eerste keer zijn met alles. Lief glimlachend kroop hij weer naar boven bij het zien van haar angstige blik. Het was onnodig. Zijn ruwe gebarsten hand gleed langs haar wang toen hij een pluk haar uit haar gezicht veegde. "Ssh," fluisterde hij. "Je hoeft niets te doen voor mij. Ontspan en geniet. Niet bang zijn. Ik zal je geen pijn doen." Liefdevol drukte hij nog een kus op haar lippen. "Vertrouw mij."
Hij keek haar nog eens doordringend aan en pas toen de angstige blik uit haar ogen was verdwenen, maakte hij een weg van kusjes terug naar haar benen en wat zich daartussen bevond. Aangezien hij het idee had dat ze geen idee had wat ze kon doen, legde hij haar handen op zijn hoofd.
Hij kuste haar lies opnieuw om de spanning op te bouwen en vond uiteindelijk zijn weg naar waar hij wilde zijn. Daar kuste hij haar en liet hij zijn tong over haar gevoelige delen glijden. Aegar had hier niet specifiek ervaring in, maar hij had het één en ander gehoord. Hij gaf Ava graag een fijn gevoel en als hij dat aan haar kon geven zonder zelf egoïstisch te zijn dan wilde hij dat maar al te graag. Al kon hij niet ontkennen dat haar kreunen enorm opwindend waren en hij een knoopje van zijn broek los moest maken, omdat het strak begon te zitten. Hij keek even naar haar omhoog, om te zien of ze nog altijd genoot.

Saiyu grijnsde en streelde zijn borstkas met haar vingers. "Nee," zei ze. "Maar misschien was je bang om onder de sterrenhemel te slapen, weet ik veel."
Er waren vast wel mensen die liever binnen dan buiten sliepen. Ze had geluk dat Lee er net zo over dacht als zij. Als het een niet al te koude en droge nacht was dan sliep Saiyu eigenlijk altijd wel buiten. Al zou ze nu koudere nachten kunnen trotseren nu ze Lee's warmte erbij had. De jongen was enorm warm en ze kon er stiekem geen genoeg van krijgen. Ze had altijd wel koude handen of voeten. Niet dat ze erover klaagde, maar het was geweldig om die op te warmen bij Lee. Ze trok zijn shirt dan ook iets omhoog en legde haar koude handen op zijn zij, zodat ze konden opwarmen. "Mmh," mompelde ze. Als Lee niet zou praten dan was ze waarschijnlijk al weggedommeld in een diepe slaap. Hoewel ze niet veel gedaan hadden vandaag was Lee's hysterie voor Ava toch wel vermoeiend geweest. Ze kon dan ook niet geloven dat ze hem gewoon uit het lab had geduwd, maar het was beter zo geweest. Saiyu haalde haar hoofd van Lee's borstkas, zodat ze hem aan kon kijken. "We zijn een goed team," stemde ze in en ze schoof iets naar boven om een kus op zijn lippen te drukken. "Betekent dit dat je een hut samen zou willen in het nieuwe kamp?" vroeg ze zacht. Ze sliepen nu al bij elkaar. Het zou minder werk zijn voor de bouwers, maar het was wel zo dat als ze ruzie zouden hebben dat ze niet terug konden trekken in hun eigen hut. Hoewel Saiyu enorm veel van Lee hield, wist ze dat ze vaak genoeg botsten qua persoonlijkheid. Het was een risico van hun relatie. Het was een vurige relatie. Zowel liefhebbend als botsend.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/20/2018 12:19 PM

Ava hield een diepe frons op haar gezicht, terwijl ze toekeek hoe Aegar haar kuste. Ze wist niet wat ze moet verwachten, maar de prachtige bruine ogen van hem lieten haar merken dat ze veilig was en dat hij niets zou doen dat haar pijn zou doen zoals vroeger. Ava liet haar vingers door zijn dikke haren glijden toen ze voelde hoe hij met zijn tong over haar gevoelige plek gleed. Een gesmoorde kreun verliet haar lippen. Wat het precies was wat hij deed wist ze niet, maar Ava wist wel dat het heerlijk voelde. Het was niet alleen zijn tong, het was de heerlijke ruwe baard die tegen haar huid kraste en zijn donkere ogen die om de zo veel seconden omhoogschoten om te kijken hoe zij reageerde op wat hij deed. Ava kneep haar ogen even dicht waarna ze haar hoofd schudde. Ze kwam bijna klaar en ze zou het niet over haar hart kunnen verkrijgen om Aegar te laten hangen terwijl zij al het genot kreeg.
"Aegar, wacht," kreunde ze. Zodra Aegar opkeek, trok ze hem aan zijn schouder omhoog. Het was prachtig om zijn haren op deze manier door de war te zien. Ava duwde hem op zijn rug. Iets wat ruw duwde ze zijn broek, die hij zelf al had geopend, van zijn benen. Ava hield zijn erectie met haar hand vast, zodat ze zich langzaam op hem neer kon laten zakken. Genietend rechtte ze haar rug. Zelfs al gingen ze ruw of ruwer met elkaar om, voelde het nog zo fijn, alles leek zo veel makkelijker te gaan bij hem. Wat het was wist ze niet, liefde of het feit dat ze wel aangetrokken was tot hem. Hij voelde zo verschrikkelijk heerlijk en goed. Ava liet haar hoofd naar achter vallen. Aegar had haar heupen weer stevig vastgepakt.

Er ging een rilling over Lee zijn rug heen toen hij voelde hoe Saiyu haar koude handen tegen zijn zij duwde. Hij stak zijn tong iets naar haar uit als protest. Toch legde hij zijn armen rond haar lichaam zodat hij haar dichter tegen hem aan kon trekken.
"Laten we een hut nemen met veel deuren zodat je mij weer naar buiten kan zetten als ik weer druk ben... of bang," grinnikte Lee. Hij aaide zachtjes door Saiyu haar haren, waarna hij zijn ogen tevreden sloot. Nooit had hij durven denken zo maar met Saiyu hier te kunnen liggen. Dag in en dag uit hadden ze ruzie met elkaar gehad en hadden ze gevechten gehad over de meest stomme dingen. Waarschijnlijk zouden die gevechten nog wel blijven, maar ze wisten dat het nu kwam van een plek van liefde en irrtatie die ze elkaar konden geven omdat ze van elkaar hielden.
"Ik wil wel een leuke hut bij het water, en niet te dicht bij de anderen. Misschien aan de rand zodat we makkelijk de bossen in kunnen glippen," zei Lee bedenkelijk. Hij wreef met zijn hand even door zijn eigen haren, waarna hij glimlachend omlaag keek naar Saiyu. Het was schattig hoe ze graag samen wilde wonen, dat ze dat aan durfde. Hij wist dat hij soms verschrikkelijk in haar allergiezone zat en er zouden flink wat ruzies gaan komen. Maar Lee durfde daar door heen te gaan als dat betekende dat hij samen met haar kon zijn. Lee duwde zijn neus in Siayu haar donkere haren.
"Je bent fantastisch weetje," zei Lee zachtjes.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

Ravn

from Ravn on 09/22/2018 03:41 PM

Aegar had door willen gaan. Hij had haar willen horen en zien genieten, maar zover was hij niet gekomen. Toen Ava hem vroeg te wachten, wachtte hij. Als ze stop zou zeggen dan stopte hij meteen en nu dus ook. Vragend had hij opgekeken. Niet veel later lag hij plots op zijn rug, was zijn broek tot op zijn enkels gezakt en voelde hij het overweldigende gevoel van haar warme strakke binnenkant. In zijn wildste dromen had hij nog niet verwacht dat ze dit zou doen. Verrast en tegelijkertijd genietend keek hij haar aan en had hij haar heupen stevig vastgepakt.
Ondanks het intieme moment met Ava, die zijn broer vast en zeker had aangehoord, schrok het Aemon niet af om achter Ava's kont aan te blijven gaan. Het irriteerde Aegar mateloos. Natuurlijk vertrouwde hij Ava. Ze was immers de enige die hem kon onderscheiden van Aemon; iets wat zijn ouders niet konden. Enkel Aemon vertrouwde hij voor geen cent. Daarom zorgde hij ervoor dat hij altijd bij zijn broer was, zodat hij niets bij Ava kon flikken. Hij wilde niet tot last zijn bij Ava of continu bij haar zijn en daarom was het beter als hij bij zijn broer bleef plakken. Dan kon hij op z'n minst hem in het oog houden. Ook al vond hij het vreselijk om zo dichtbij zijn broer te moeten zijn dag in en dag uit.
Bedenkelijk keek hij naar de kooien waar de diertjes in zaten. Ze zaten elk apart anders zouden ze elkaar opeten. Het was een lastige keuze. Eentje die hij niet wilde maken, maar voor hem was het ook duidelijk. "In de wilde natuur hadden ze het niet overleefd. De eieren waren achtergelaten. Ze zijn enkel uitgekomen door jouw zachte hart Saiyu. Als je jezelf de pijn wilde besparen dan had je ze moeten laten liggen. Nu moeten we de levende dieren zelf afmaken," mompelde hij toch wel een beetje chagrijnig. Het was niet eens zozeer tegenover haar gericht. Hij was vaker chagrijnig door zijn broer. Hij probeerde dit niet af te reageren op anderen, maar soms lukte het hem niet om zijn tong binnen te houden.

Saiyu gniffelde als antwoord op zijn uitstekende tong. Ze vond het heerlijk om dit te kunnen doen. Hem een beetje plagen en hij die er net zo plagend op terug reageerde. Lachend keek ze hem aan op zijn idee. "Maar als er veel deuren zijn dan heb je des te meer mogelijkheid om weer binnen te komen," grijnsde ze. Ze keek naar hem, terwijl hij onder haar lag met zijn ogen gesloten. Genietend drukte ze een aantal kusjes op zijn lippen. Ze kon vaak geen genoeg van hem krijgen. "Dat klinkt als een uiterst goed idee. Hopelijk hebben we daar net zo'n mooi uitzicht als hier."
Saiyu legde haar hoofd weer neer en zuchtte gelukzalig. "Mm," mompelde ze en ze streelde zijn borstkas. "Niet zonder jou." Ze keek naar hem op en drukte een aantal kusjes op zijn kaaklijn.
Het was één van de laatste avonden geweest op het dak. De nachten erna waren immers regenachtig geweest. Zelfs tijdens de opbouw was het een natte periode gebleven en dus stond Saiyu in het lab te schuilen. Haar natte haren hingen als slierten langs haar gezicht en ze keek nukkig voor zich uit. "Hoezeer ik ook voor ben voor de overleving van de T-Rex, ik vind niet dat we ze levend kunnen houden. De vleeseters zijn fantastische wezens, maar deze hybride... Die zijn een stuk slimmer. Als we ze levend vrijuit laten gaan dan zullen we wellicht weer terug de bomen in moeten. Tandjebijdehantje daar," zei ze en ze knikte naar de kooi waar de hybride van de T-Rex met de Velociraptor in zat. "Die heeft al meerdere keren het slot open gemaakt. Het zou mij niet verbazen als ze een manier vinden om je uitvinding te saboteren, Ava."
Saiyu negeerde nog altijd het feit dat Ava enorm ontploft was toen ze haar oude lab had gezien bij thuiskomst. Al vond Saiyu niet dat ze sorry hoefde te zeggen. De eieren waren uitgekomen op het moment dat Ava weg was gegaan en ze hadden gewoon een tijdelijke oplossing moeten hebben. "Dus ik stem ervoor dat we ze neerleggen." Ze keek naar Lee, Aegar, Aemon en uiteindelijk naar Ava. "Wat denken jullie?"
Ze keek Aegar fel aan bij zijn opmerking. "Ik weet dat ik ze beter had kunnen laten liggen, maar de T-Rexen sterven uit en ik dacht dat dit de eieren waren van een T-Rex. Ik kan niet in een ei kijken en zien dat het een hybride is. Het is mijn verantwoordelijkheid dus als ze ervoor stemmen dat we ze niet vrijlaten dan zal ik de taak op mij nemen om ze neer te leggen."

Reply Edited on 09/22/2018 03:41 PM.

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/22/2018 04:28 PM

Ava was op haar knieën voor de dino kooitjes geploft. Ze had nog nooit zo veel verschil gezien tussen broers en zussen die uit hetzelfde nestje kwamen. Zelfs in persoonlijkheid was er dag en nacht verschil tussen vrijwel alle dinos. Het was zelfs zo erg dat Sinas het lab niet meer in durfde omdat ze bang was voor deze beesten. Een zachte zucht verliet Ava haar lippen. Wat er aan de hand was wist er niet, maar er hing een gespannen sfeer. Misschien dat het kwam omdat ze allemaal druk bezig waren met de opbouw van het nieuwe kamp, misschien kwam het omdat deze dieren er waren. Ava kon er haar vinger niet op leggen, al was ze nooit echt een mensen mens geweest.
"Kunnen we het drama stoppen? Ik geef ze een spuitje, dan vallen ze in slaap en overlijden ze aan een hartaanval. Saiyu heeft een emotionele band met de dieren, je kan haar niet de moordenaar laten zijn," zei Ava. Ze vond het niet leuk dat mensen kribbig naar elkaar waren. Zeker over dit onderwerp was het niet waard. Natuurlijk was het niet leuk om een leven af te nemen, maar Ava had het vaker gedaan bij een zieke dino.
"Ik ben het met Ava eens," zei Aemon vlug. Ava keek even over haar schouder naar de man die zo veel op Aegar leek, maar toch ook zo verschrikkelijk verschillend was. Ze vond hem niet leuk, ze walgde van het feit dat hij steeds flirtende opmerkingen maakte en bij haar wilde zijn. Maar Aegar was veel bij hem en iets in Ava dacht dat hij het fijn vond om weer bij zijn broer te zijn. Dus ze liet het toe. Ze liet het voor nu toe. Ava kwam overeind en schudde haar donkerelokken over haar schouder.
"Jullie moeten kiezen, gaan ze dood of niet. Ik leg ze om," zei Ava simpel.

Geïrriteerd had Lee zijn arm rond Saiyu haar schouders gelegd. Hij vond het niet tof hoe Aegar tegen zijn vriendin sprak. Natuurlijk was het dom geweest, nu ze er terug op keken. Maar dat wisten we niet vooraf en hij had ze ook laten leven. Iedereen had ze laten leven. Gelukkig was Ava al tussen beide gesprongen met haar simpele opmerking.
"Vind je dat niet erg?" vroeg Lee langzaam. Hij keek de groep even rond, bang dat iemand zou roepen dat hij zijn mond moest houden nu ze een vrijwilliger hadden die de dieren kon doden. Lee wilde echter zeker weten dat Ava het deed omdat ze het ook emotioneel aankon en niet om de lieve vrede te houden.
"Ik heb het vaker gedaan. Wanneer een dino van jullie ziek is, dodelijk ziek is, vind ik het ook niet erg om ze rust te geven. Natuurlijk is het emotioneel, maar het gaat hier om het grotere goed. Deze dieren zijn een bedreiging voor alle dieren. Daarbij is Sinas bang voor ze, en ik wil haar niet bang zien," zei Ava luchtig. Lee keek even om naar Saiyu, nieuwsgierig naar haar reactie. Ze had zich zo verschrikkelijk druk gemaakt over deze diertjes en nu zouden ze alsnog opgegeven moeten worden. Lee duwde een kusje tegen haar slaap.
"Ik zal wel iemand nodig hebben om ze... vast te kunnen houden. We hebben handschoenen waar ze nu nog niet in kunnen bijten omdat ze jonkies zijn. Maar we moeten snel zijn," zei Ava. Lee draaide met zijn ogen doen Aemon zijn hand opstak. Hij vond het evenbeeld van Aegar maar niks. Hij had een aantal opmerkingen gemaakt naar Saiyu en daar was Lee alles behalve blij mee.
"Ik pak ze wel, volgens mij ben ik de sterkste hier dus het is verstandig als ik ze dan opvang. Voor het geval ze sterker zijn dan we denken," zei Aemon schouderophalend.

Reply

Ravn

from Ravn on 09/22/2018 05:49 PM

Aegar kneep in zijn neus bij zijn brug. Hij had het beter kunnen verwoorden besefte hij zich toen Ava tussen hen in kwam. Het was oneerlijk van hem om haar in die positie te zetten en daarom liet het hem ook enorm kut voelen. Hij hield dan ook wijselijk zijn mond verder, totdat Saiyu hem hulpzoekend aankeek. Zacht zuchtte hij. "Ik help Ava met het in slaap brengen van de dino's. Ze hebben sterkere mannen nodig bij het uitgraven van een rivier, Aemon. Daar hebben ze meer aan je dan hier."
Zijn broer keek hem nijdig aan, maar liep uiteindelijk toch weg. Hij liet zijn schouders wat zakken. Het plan was geweest dat Aemon er alleen zou zijn tot de opbouw klaar was. Alleen was het plan aangepast. Zelfs toen al het belangrijke al stond, was hij nog niet weggegaan. Het was Aegar duidelijk dat hij uit was op Ava en zelfs Saiyu leek hij lastig te vallen. Al maakte hij zich minder zorgen om Saiyu. Die had een grote mond van zichzelf en anders zou Lee er wel tussen springen gokte hij zo. "Het spijt me voor mijn knorrige gedrag," mompelde hij en hij haalde een hand door zijn lange haren. "Ik heb denk ik te kort geslapen." Hij glimlachte zwak en wachtte af tot Ava de spuitjes klaar had. Daarna opende hij de eerste kooi, nadat hij de handschoenen had aangetrokken. Voorzichtig pakte hij de eerste dino op die gelijk enthousiast in de handschoen begon te bijten. "Pas op voor je eigen handen, Ava," zei hij en hij keek zijn partner een beetje bezorgd aan. "Ik heb je het liefst met tien vingers."

Saiyu sloeg haar armen over elkaar en keek stug voor zich uit. Natuurlijk vond ze het niet leuk dat ze dood moesten, maar ze wist dat ze gelijk had. Hoe leuk en lief ze hen ook vond, ze waren enorm gevaarlijk. Ze keek naar hen in de kooien. "Nee," zei ze toen Aemon voorstelde dat hij ze vast zou houden. "Jij blijft met je graftengels van hen af. Aegar is net zo sterk." Ook al kon ze hem net wel wurgen, keek ze hem nu hulpzoekend aan. Als haar diertjes dood moesten dan had ze dat liever in de handen van iemand die hen met respect zou behandelen. Toen hij op haar knikte, liet ze haar schouders zakken. Ze keek daarna naar Ava. "Laat het mij weten als het gedaan is," mompelde ze zacht en ze liep het lab uit. Ze wilde het niet zien. Het liefst stemde ze niet in, maar nu moest ze niet egoïstisch zijn en nadenken over het groter goed. Ze was misschien een sterke vrouw, maar zelfs nu had ze moeite om haar ogen droog te houden. Daarom was ze blij dat Lee haar gevolgd was naar het meer toe en ze kroop dan ook in zijn armen. Een ding was veranderd in hun relatie en dat was het gekibbel. Sinds de komst van Aemon had ze iemand ontmoet aan wie ze een pesthekel had. Ze walgde absoluut van Aegar's tweelingbroer. Zeker na wat hij bij haar had geprobeerd te doen. Dat had ze maar niet tegen Lee gezegd, omdat ze zichzelf wel kon redden plus dat ze niet extra drama wilde aanrichten in de groep.
Ze legde haar hoofd tegen zijn borstkas en haalde diep adem. "Er was geen andere keus," zei ze zacht tegen Lee. "Als er een optie was voor hen om te leven dan had ik dat gekozen, maar ik kan niet meer alleen aan mezelf denken of aan onze kamp. Er zijn meerdere kampen en misschien zijn die nog in de prehistorie met hun technologie. Wij hebben enorm veel geluk met Ava," zuchtte ze en ze veegde met haar mouw wat tranen weg. Razor kwam bij haar been staan en ze glimlachte. "Ik heb Razor gelukkig nog in elk geval."

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/22/2018 06:45 PM

Geduldig had Ava gewacht totdat iedereen weg was. Ze wilde niet dat de anderen zouden zien hoe ze de dingen klaar zou zetten. Zeker Saiyu hoefde dat niet te zien. Zuchtend had Ava zichzelf omgedraaid. Uit een afgesloten kast haalde ze een aantal flesjes met medicijnen waar ze de spuiten mee kon vullen.
"Het is okay, het is niet raar. We zijn druk bezig en er is veel aan de hand," zei Ava. Natuurlijk vond ze het niet leuk, ze vond het vreselijk zelfs om te merken dat Aegar niet lekker in zijn vel zat, maar dat hoefde hij niet te weten. Ze moest juist nu sterker zijn dan hij om hem in een positieve sfeer te kunnen halen.
"Ik denk dat iedereen moet wennen aan Aemon, er is nu een hele andere dynamiek in de groep. Ik weet dat je veel van je broer houdt en graag bij hem bent. Maar ik denk dat iedereen een beetje op eiren loopt met hem erbij," zei Ava voorzichtig. Ze keek toe hoe Aegar één van de diertjes op haar tafel legde. Het was zielig. Ava speelde niet graag een God, ze vond het niet eerlijk dat zij bepaalde dat ze dood moesten. Maar het was niet anders. Ze moest iets doen. Ava haalde een diepe hap adem, waarna ze de spijt in de dij van de dino duwde. Het diertje kraste even. Aegar moest hem nog een paar tellen vasthouden, waarna het diertje in slaap viel. Voorzichtig legde Ava haar hand op het diertje zijn hoofd. Nu leek hij zo vredig. Ze pakte een nieuwe spuit. Zonder te kijken stak ze het in het diertje zijn poot, waarna ze het goedje in zijn lijf spoot. Na twee minuten stopte de dino met ademen.
"Ik had verstandig moeten zijn en die eieren moeten laten afkoelen. Dat was makkelijker geweest dan dit," zei Ava.

Zodra Saiyu het lab van Ava uitliep was Lee achter haar aan gelopen. Hij kende Saiyu ondertussen goed genoeg om te weten dat ze zich verschrikkelijk slecht voelde. Zodra Lee dichtbij genoeg kwam legde hij zijn armen rond haar heen. Vrijwel direct sloeg ze haar armen terug om zijn borst. Lee duwde zijn lippen tegen Siayu haar voorhoofd terwijl ze sprak. Ze leefde voor de dinosaurussen, dus het was niet raar dat dit een moeilijk iets was voor Saiyu.
"Het is beter voor ze Saiyu. Wie weet wat voor aandoeningen of ziektes ze hebben opgelopen omdat ze alles half zijn. Het is niet gezond," zei Lee zacht. Hij aaide door Saiyu haar haren, waarna hij glimlachend een kusje op haar lippen duwde. Lee pakte Saiyu haar hand. Samen wandelen ze naar het meer toe, waar ze bij de rand kwamen zitten.
"Moet je kijken wat we hebben gemaakt, Saiyu. Jullie drie begonnen maar met elkaar, met een hutje in een boom. En kijk wat jij nu hebt klaar gemaakt. Dit is niet alleen Ava, of alleen Aegar. Het is jullie drie. Ava had het niet langer kunnen redden helemaal alleen daarbuiten, jullie drie zijn zo'n perfect team dat we nu weer terug kunnen naar een leven dat lijkt op het leven voor de dino's," zei Lee trots. Hij wilde Saiyu nu een goed gevoel kunnen geven. Ze verdiende het om trots te zijn, trots op alles dat ze goed had gedaan.
"De dieren zouden dit alleen maar kapot gemaakt hebben. Zeker voor onze lieve Razor," grinnikte Lee. Hij aaide over Razor zijn hoofd heen. Hij kon pas sinds een paar dagen Razor echt aanraken. Het diertje hapte altijd naar hem, maar hij leek nu pas echt Lee te accepteren.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9

« Back to forum