ORPG| Traveling is like flirting with life.

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

Arctic

ORPG| Traveling is like flirting with life.

from Arctic on 01/06/2018 07:26 PM

Traveling is like flirting with life. It's like saying, 'I would stay and love you, but I have to go; this is my station.'

Met de liefste Femke! 

Let op! 18+

Nadia Sophia Quinn

Scott Nathaniel Rogers

Jij mag beginnen! Love you x 

Reply

Conscious

-, female

Re: ORPG| Traveling is like flirting with life.

from Conscious on 01/06/2018 07:30 PM

Idelle Christina Howard.
Idelle1.jpg

Manuel Robert Thomas.
Manuel3.jpg

i'm a good girl with a lot of bad habits

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 01/06/2018 07:51 PM

De avond was nog niet eens echt begonnen en zij stond alweer met een wijnfles in haar hand bovenop de tafel te dansen. Het was geen geheim dat Idelle een flink feestbeest was en niets liever deed dan feesten. Een aantal dagen geleden had ze haar diploma in ontvangst mogen nemen en na de vakantie zou ze dan ook haar eerste officiële baan starten: fitnessinstructeur. In haar tienjaren raakte ze bekend met fitnessen en sindsdien deed ze niets liever meer. Het had haar echt geholpen met het opkrikken van haar lichaam en had haar zelfverzekerdheid een boost gegeven, alsof ze nu pas echt naar haar lichaam durfde te kijken en dacht: 'Ja, dat is mijn lichaam'. In de zomer wilde ze echter niet denken aan echt beginnen met werken, maar wilde ze feesten. Samen met haar drie beste vrienden zou ze de hele zomer een roadtrip maken, reizen van het ene warme land naar het andere. Club in en uit, het ene hotel na het andere bekijken.. Ze had er nu al zin in. ''Woohoo!'' schreeuwde ze terwijl ze de fles wijn openmaakte. Vervolgens stapte ze voorzichtig van de tafel af aangezien springen geen optie was door de hoge hakken die ze aan had getrokken. Van een tafel pakte ze een wijnglas, met haar hele hart hoopte ze dat het een schoon glas was, en ze vulde het met de wijn. ''Do you want some?'' riep ze terwijl ze naar Nadia toe liep en de wijnfles op een willekeurig plekje neerlegde. Goed, Idelle was al veel te dronken voor zo vroeg in de avond, maar daar kon zij vrij weinig aan veranderen. Ze had simpelweg niet moeten indrinken. Dom, dom, dom. Het zou haar niets verbazen als ze halverwege de avond gewoon neer viel op de grond en daar doodleuk ging slapen. Het zou echt een actie voor haar zijn.
''You guys are so cute!'' zei ze overdreven terwijl ze haar ene arm om Manuel sloeg en haar andere arm wat knullig over Nadia aangezien ze bang was dat haar wijnglas zou vallen. ''I wish I had a relationship like this. He's your own teddybear. You are really lucky.'' Zei ze tegen Nadia. ''You may now kiss the bride!'' Zo dronken als ze was, begon ze te schaterlachen om haar eigen grap. ''Oh shit, I'm rude. I'm so sorry.'' Ze rolde met haar ogen en nam een aantal slokken van haar wijn, totdat het eigenlijk alweer bijna op was. Idelle vervolgde haar weg naar de keuken, waar ook een aantal drankjes en hapjes stonden. Ze pakte iets wat leek op een koekje en nam er vervolgens een hapje van. Oh, het was zout. Haar gezicht trok samen van de onverwachte smaak, maar ze at hem toch op. Zo ongemanierd werd ze nou ook weer niet als ze dronken was. ''I'm so, so drunk, drunk.'' Zong ze zachtjes terwijl ze haar wijn op dronk. ''And hot, hot.'' Ze giechelde. ''So so, hot.''

Idelle2.jpg

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 01/06/2018 08:10 PM

De muziek dreunde in zijn oren, maar erg vond hij het niet. Het was het laatste grote feestje wat ze voor een tijdje zouden geven, dus mochten ze best behoorlijk uitpakken. Het feestje werd gegeven in zijn tuinhuis en in zijn tuin, wat eigenlijk al aangaf hoe groot het tuinhuis en de tuin was, liet staan zijn echte huis. Villa, beter gezegd. Qua geld had Manuel het zeker niet moeilijk en dit wist hij. Hij had een goedlopend bedrijf dat uitstekend werd leverde en hierdoor veel geld binnenhaalde. In zijn eentje was het lastig en hij moest dus ook wel werknemers betalen, maar veel waren het er niet, waardoor hij alsnog veel winst maakte.
Hij wreef even met zijn duim langs zijn lippen en nam een slok van zijn whisky die hij net gekregen had van Nadia. Het was hier namelijk allemaal zelfbediening. Natuurlijk had hij wel het geld om een barman in te huren, maar dat vond hij niet zozeer nodig. ''I know where this party ends.'' Fluisterde hij in het oor van zijn vriendin. ''My bed.'' Na die opmerking moest hij lachen en met zijn wenkbrauwen wiebelend nam hij nog een slokje van zijn drinken. De twee hadden nu ongeveer twee jaar een relatie en waren gelukkig met elkaar, hij had zeker niets te klagen en dit wist hij dondersgoed. Ze woonden nog niet bij elkaar, maar waren wel van plan om dit te doen na de zomer, nu ze haar studie had afgerond en van kamers af kon. Nadia zou dan bij hem komen intrekken. Rustig streelde hij met zijn vingers over haar heupen aangezien hij zijn arm eerder die avond al om haar middel heen had geslagen, maar toen kwam een duidelijk dronken Idelle in zijn zicht. Zuchtend liet hij toe ze haar arm om hem heen sloeg en van alles en nog wat raaskalde. ''Shut up. Nadia, you have to promise me that you'll never let her arrange your bachelor party.'' Dat was ietwat een grapje, maar meer ook niet. Het zou hem niets verbazen als Idelle een stripper voor zijn vriendin zou regelen en haar dan zou dwingen door middel van truth or dare door in plaats van dat hij voor haar zou strippen, zij voor hem moest strippen. Idelle was er gek genoeg voor. Manuel wilde Nadia liever niet kwijt aan een zogenaamde politieman oftewel stripper, dus leek het hem maar een veilige keuze als één van haar andere, minder goede vriendinnen het zou regelen. Het was namelijk wel zo dat hij echt een toekomst met haar voor zich zag. Bovendien was hun relatie onderhand wel zo serieus dat het wel bijna kon en mocht.
Zo snel als Idelle verschenen was, was ze ook weer vertrokken. Scott, een hele goede vriend van hem, stond ook bij de twee. ''Can't you go make sure that Idelle isn't breaking anything? We shouldn't trust her when she's drunk.'' Zei Manuel tegen hem, waarna hij zich richtte op Nadia. Ze hadden beiden hun zwemkleding al aan, aangezien hij hier een zwembad én een jacuzzi had. Plagerig trok hij aan haar bikinibandje en drukte hij zijn lippen kort op haar kruin. ''We could go to the pool, or to the jacuzzi..'' Hij grinnikte. ''Or both.''

Reply

Arctic

from Arctic on 01/07/2018 02:35 PM

Elke keer weer weet Manuel me te verbazen door dingen te regelen die ik zelf nooit bedacht zou hebben. Het ene moment kon ik wel huilen door de studiedruk en het andere moment wist Manuel me elke keer weer aan het lachen te krijgen en met te motiveren. Op sommige momenten in mijn studie heb ik me afgevraagd waarom ik überhaupt ben begonnen, maar nu ik daadwerkelijk mijn diploma heb, is het echt de kers op de taart. En nu dit feest als afsluiting van een lange periode, geweldig! Mijn ogen laat ik dan ook weer naar mijn vriend glijden zodra hij tegen me begint te spreken, waarna ik kort op mijn lip bijt. Met een uitdagende blik in mijn ogen kijk ik hem dan ook aan, waarna ik reageer. "We'll see." grinnik ik zachtjes, maar weet dat hij gelijk heeft. Een gezond seksleven hebben we zeker, maar wat wil je ook met zo'n man naast je? Lachend kijk ik dan naar Idelle, maar schud dan mijn hoofd. "I know right? I'm so lucky." zeg ik met een knipoog, maar kijk toe hoe ze richting de keuken verdwijnt. "Oh well, at least it will be a blast? Strippers in all sorts and kinds, who wouldn't want that?' vraag ik dan quasi nonchalant, wetende dat Manuel daar oprecht bang voor is. Terwijl Manuel met Scott aan het praten is laat ik mijn ogen over de verschillende mensen glijden die aanwezig zijn. Velen ken ik, maar er zijn ook een paar die me absoluut niet bekend voorkomen. Teleurgesteld kijk ik dan naar mijn cocktail die al op is, maar voel dan hoe Manuel aan het bandje van mijn bikini zit. "Hey, hands off sugar. I'm saving myself for someone special!' zeg ik dan lachend waarna ik zijn hand weg tik, maar draai dan een rondje om mijn as. "And yes, we could." geef ik hem dan als reactie, waarna ik mijn armen rond zijn hals sla. "And we should. But I'm getting something to drink first, so I'll see you in the jacuzzi." Ik geef hem dan ook een klein duwtje, maar knipoog nog kort naar hem. 
Tijd om daad bij woord te voegen, maar wat wil ik nu eigenlijk drinken? Twijfelend sta ik voor het aanrecht, niet wetende wat voor keuze ik moet maken uit de vele soorten drank. Ik besluit dan de koelkast te openen om een fles champagne mee te nemen en twee glazen. Nog steeds kan ik het niet beseffen dat dit allemaal straks ook onderdeel van mijn 'thuis' zal zijn. Na een relatie van twee jaar hebben we samen besloten dat het tijd is voor de volgende stap, een waarbij we samen gaan wonen. Kort glimlach ik bij de gedachte, maar ben me er wel van bewust dat al mijn spullen uit mijn studentenkamer al in een kamer zijn gepropt, in verband met het aflopen van mijn huurcontract. Echter zullen we eerst een reis maken, samen met twee van onze vrienden. Scott en Idelle, hopende dat we allemaal ongeschonden thuis komen. Feesten kunnen we allemaal, maar Scott en Idelle staan er bekend om. Beide zijn ze op bijna elk feestje aanwezig en genieten ze van de alcohol. 
Zodra ik Manuel in mijn gezichtsveld zie verschijnen breekt er een brede glimlach op mijn gezicht door. Ik ben trots op hem en trots op ons, dat we ondanks de verschillen die we hebben een goed werkend stel zijn. "Hey babe." verzucht ik dan zodra ik in de jacuzzi ben gestapt, maar doe dan nog vlug mijn haar in een rommelige knot. "I didn't expect for us to be alone?' grinnik ik dan zachtjes, maar schenk al snel de glazen champagne in. De fles zet ik naast de jacuzzi neer, waarna ik een slok neem. "I can't wait to travel the world with you. And those lunatics."

De uitnodiging die ik van Manuel heb gekregen is onmogelijk af te slaan, waardoor ik nu op mijn vrije avond in het tuinhuis ben. Een uitnodiging voor een feestje sla ik eigenlijk nooit af, maar een feest waarbij er veel goede vrienden aanwezig zijn, drank en vrouwen? Wat kan een man nog meer willen? Terwijl ik naar de verschillende dames kijk die op het feest aanwezig zijn trekt een mijn aandacht. Het enige meisje waar ik ooit ook maar een relatie mee heb kunnen hebben, niet voor lang, maar ach. Het was een hele stap voor mij en zij hoopte me te kunnen veranderen. Van een feestbeest dat het liefste elke avond in de kroeg doorbrengt, naar een ideale schoonzoon. Een mislukte poging, want na drie maanden was ik er helemaal klaar mee. Ik ben wie ik ben en zal echt voor niemand veranderen. Je hoort als twee personen compleet te zijn, maar als individu ook. Het idee dat je grote liefde je gebreken opvult is prachtig, maar gelul.
Kort kijk ik naar Idelle op het moment dat ze Nadia en Manuel begint te knuffelen, maar schud lachend mijn hoofd. Vrolijk en enthousiast is ze zeker, maar dronken ook. Haar prachtige lichaam volg ik dan ook met mijn ogen, maar kijk op zodra Manuel vraagt of ik ervoor kan zorgen dat ze niets sloopt. Een lach ontsnapt mijn mond, waarna ik mijn schouders ophaal. "I can try." grinnik ik dan zachtjes, zet mijn lege glas op tafel neer en loop richting de keuken, waar ik Idelle al gauw aantref, etend. "You are so right. You are drunk and pretty hot, I must admit." geef ik haar dan gelijk, maar neem het wijnglas uit haar handen weg, om deze opnieuw te vullen. Voor mezelf schenk ik dan ook nog een drankje in, maar pak dan wat te eten uit de kast. De mueslireep vult beter dan de zoute koekjes die ze op dit moment aan het eten is. "Come on, babe. Come sit with me." verzucht ik dan, waarna ik haar meeneem richting een slaapkamer, waarvan ik weet dat er een bank staat. Ik geef haar dan ook een zacht duwtje waardoor ze op de bank belandt en ga dan naast haar zitten. "The night has just barely started and you're already drunk? That's a real accomplishment Idelle." Hopend dat ze niet koppig gaat doen door terug te willen naar het feest, maar gewoon even rustig bij mij blijft zitten. Om eerlijk te zijn verbaasd het me dat ik nog nooit iets heb geprobeerd bij Idelle, maar ik heb mezelf altijd voorgehouden om niets te doen met dronken vrouwen. Zoenen kan dan nog, maar zodra ze dronken zijn zijn ze veel te makkelijk. Nuchtere seks vind ik op de een of andere manier altijd beter. Je kan dan beter zien hoe vrouwen reageren en hoe ze kunnen veranderen van een lady on the streets but a freak in the sheets. Het wijnglas overhandig ik dan weer aan Idelle, waarna ik lachend mijn hoofd schud. "You're quite the character, aren't you? This roadtrip will be the death of me." lach ik dan zacht, waarna ik naar haar kijk. 

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 01/07/2018 10:45 PM

Het leek wel alsof ze met de minuut meer dronken werd. Waarschijnlijk zou ze echt zo neervallen en zou iedereen haar gewoon straal negeren, het was niet zo alsof ze dat niet vaker deed. Als je als feestbeest bekend stond, waren mensen vaak niet meer zo verbaasd als je veel drank ophad. Al was zo vroeg donker zijn zelfs voor haar iets nieuws, normaal gesproken duurde het wel wat langer voordat ze echt dronken was. Idelle staarde even naar het wijnglas, dat opeens zo interessant leek vergeleken de rest van het feestje. Opeens hoorde ze de stem van een bekende, een goede vriend van haar. Het was Scott. Dat hij knap was, was zeker waar, maar de twee hadden nog nooit samen gedaan. ''So are you.'' Giechelde ze terwijl ze hem aankeek. ''Wait, no. You're not drunk. Here.'' Ze stak het wijnglas naar hem uit en kwam toen tot de ontdekking dat 'ie leeg was. ''Oh, shit. I'm so sorry Scotty.'' Hij pakte haar wijnglas echter, om deze weer te vullen met wijn. Ook pakte hij voor zichzelf wat te drinken. ''Ooooh, babe! I like that nickname, Scotty! I should make up a new nickname for you.'' Lachte ze. Het was overduidelijk dat ze echt veel te veel op had en dat ze, als ze nog meer alcohol binnenkreeg, ze gewoon echt irritant ging worden of knock-out zou gaan. Gewillig liet ze zich meetrekken naar de slaapkamer, maar voelde toen dat hij haar op een bank duwde. ''Are you going to strip for me now? Because Scotty, I would love that..'' begon ze met een rare blik in haar ogen, totdat hij naast haar kwam te zitten. ''You know, this really dissapoints me. I wanted to see that little friend of yours and you didn't even show me what it looks like. Hello. Yeah, you, little Scotty, how are you? I'm Idelle.'' Enthousiast zwaaide ze naar de plek waar zijn geslachtsdeel zat. Giechelend boog Idelle uiteindelijk weer achterover en vermakelijk keek ze hem aan. Misschien, als ze nu niet stomdronken maar nuchter was geweest, had ze dit als heel lief en romantisch zien. Nu, echter, leek het wel alsof hij voor haar ging strippen. Dat was ook wat ze had gedacht, totdat hij begon te praten. Praten, zucht. Ja, ze had echt meer drank nodig.
''It's amazing, actually. I love alcohol. You should try it too sometimes.'' Als een klein meisje dat een barbiepop kreeg werd ze enthousiast van het glas, gevuld met wijn. Dankbaar nam ze het aan en nam ze een slokje van het drankje. ''Thank you so much Scotty, I love you.'' Kort drukte ze haar lippen op zijn wang en giechelend leunde ze vervolgens weer achterover. ''Oh no, don't die. I'll make you feel alive.'' Zei ze terwijl ze bij haar woorden knipoogde. Toen ze een beetje verschoof, begon haar jurkje irritant te zitten en geïrriteerd trok ze het een stukje omhoog, waardoor het randje van haar slipje te zien was. Deed ze ook totaal niet expres, nee hoor. ''I'm so jealous of Nadia.'' Zuchtte ze ineens. ''She has her own teddybear, and I don't. Won't you be my teddybear? You know, we can cuddle.''

Idelle3.jpg

Hoe hij in het begin niet zeker had geweten of de twee een echte relatie wel aan konden, hadden ze zichzelf wel bewezen dat ze voor elkaar gemaakt waren. Manuel zou het dan ook niets verbazen als hijzelf binnen nu en een halfjaar op één knie gaan voor Nadia. Hij hield immers ontzettend veel van haar en bovendien viel er niets te klagen. Ze hadden alle ingrediënten die een gezonde relatie moest hebben, zelfs de soms wat onzinnige discussies. Hij wist nog wel hoe de twee een keer hadden gediscussieerd over een tv-show, wie nou het leukste karakter was. Uiteindelijk hadden ze het er maar bij neergelegd, maar zelfs dat deden ze. Het was nu immers zo dat een relatie nooit perfect was en dat de nodige ruzies er waren. ''Yeah, I'll see you in my bedroom.'' Zei hij grijnzend. Het was waar dat ze meestal seks niet af konden slaan, en dan al helemaal niet met elkaar. Hij miste niks en had dan ook absoluut niets te klagen. ''If you want a stripper, you could've asked me.'' Probeerde hij er grijnzend nog een grapje van te maken. Een vrijgezellenfeestje was immers nog niet eens aan de orde, ze waren nog niet verloofd en dus nog helemaal niet toe aan een vrijgezellenfeestje. Haar volgende woorden zorgden er echter voor dat hij moest lachen. Behalve een goed uiterlijk had Nadia ook nog eens een goed gevoel voor humor – datgene waar hij in eerste instantie voor was gevallen. Toen ze elkaar hadden ontmoet aan de bar van een kroeg, was hij als eerste gevallen voor haar goede gevoel voor humor. Pas daarna, toen hij haar goed had bekeken, kwam hij erachter dat ze het mooiste meisje was dat hij ooit had gezien. Zijn gedachten daarna waren meer van: Shit, ik moet nu echt wat doen voordat ze weg is. Dat had hij gedaan, en nu waren ze hier, al twee jaar samen. Zeker een goeie keuze geweest om achter haar aan te gaan.
''So I'm not special anymore? Guess your husband must be really lucky then.'' Grinnikend dronk hij zijn whisky op voordat hij het lege glas op een tafel zette. Dat zou hij de schoonmaaksters morgen allemaal wel op laten ruimen, daar ging hij zich nu echt niet zorgen om maken. Om haar nog wat dichter bij hem te krijgen, sloeg hij zijn armen om haar middel heen terwijl zij haar armen om zijn nek heen sloeg. ''I'll see you there, princess.'' Hij kneep nog even grijnzend in haar kont voordat hij zijn weg vervolgde naar de jacuzzi. Het scheelde dat het mooi weer was buiten en dat het erg warm was, anders had hij het nu wel koud gehad. Als eerste trok hij zijn shirt uit, maar daarna trok hij zijn schoenen en broek ook uit. Rustig liet hij zich in het warme water zakken en geduldig wachtte hij op Nadia.
Die kwam er vervolgens al snel aanlopen, met glazen en champagne. ''Oh, I'm not complaining. We can do whatever we want without someone watching us now.'' Hij drukte plagend zijn lippen kort op haar wang voordat hij zijn arm om de rand van de jacuzzi heen sloeg, zo achter haar langs u know. Vervolgens pakte hij zijn glas en nam hij een slok van het lekkere drankje. ''Yes, lunatics they are. I can't wait to see the rest of the world with all of you guys. Imagines the places we could have sex.'' Zei hij grijnzend. ''I mean, I haven't made out in a jacuzzi, once. Oh, and I also never had sex in a jacuzzi.'' Onschuldig keek hij van haar weg en nam hij een slok van zijn champagne. ''I love you, darling.''

Manuel9.jpg

Reply

Arctic

from Arctic on 01/11/2018 11:53 PM

Wel vaker spreken we er grappend over, man en vrouw zijn. Echter heeft het me wel aan het denken gezet, of ik dat daadwerkelijk voor me zie. Tegen vele verwachtingen in hebben Manuel en ik nu al een relatie van twee jaren en ik zou hem niet meer uit mijn leven weg kunnen denken. Ooit zou ik dan ook heel graag met hem willen trouwen en kinderen met hem willen hebben, maar voor beide vind ik het nog iets te vroeg. Er valt nog zo veel te zien op de wereld, er zijn nog zo veel dingen die ik wil ontdekken als vriend en vriendin. Ik kan dan ook niet wachten om samen met Manuel, Scott en Idelle op reis te gaan. Samen de wereld ontdekken, samen herinneringen maken. Mijn gedachten gaan weleens alle kanten op, maar nog nooit heb ik er ook maar aan gedacht om met een andere man het bed te delen dan Manuel. Uiteraard heb ik wel scharrels voor hem gehad waar seks ook een onderdeel was, maar nog nooit heb ik zo'n serieuze relatie gehad als deze. 
"I know right? And waking up the next morning in the most amazing places, with the love of my life next to me." lach ik dan zacht, maar kijk op zodra hij over de jacuzzi begint. Lachend kijk ik hem dan aan, maar schud tegelijkertijd mijn hoofd. "You're such a fool sometimes, but I love you anyway." zeg ik dan met een glimlachje en druk hem een kus op zijn wang. Voor enkele secondes geniet ik dan van de muziek en het geluid van pratende mensen op de achtergrond, maar wordt al snel terug de realiteit in gesleurd. "Manu?" vraag ik dan ook zacht, om de aandacht van mijn vriend te trekken, maar neem dan een grote slok van mijn glas champagne. "I"m afraid that Idelle will have killed Scott, I haven't seen him since you asked him to go and check on her." lach ik zacht, maar zet dan mijn glas weg, om mijn arm rond zijn gespierde lichaam te kunnen slaan. "But if he's not coming back.." vervolg ik dan zacht en druk een kus op zijn oorschelp. "Than we can start our own little party.' fluister ik hem dan ook in zijn oor, waarna ik mijn lippen af laat glijden naar zijn hals. Elkaar nu helemaal opgeilen zou gemeen zijn, maar het zou de seks straks zo veel beter maken. Zachtjes kus ik zijn hals dan ook, waarna ik op zijn schoot kom zitten. Recht kijk ik hem dan ook aan, waarna ik zacht op mijn lip bijt. "I can't wait till we're alone and I get the chance to touch your body all over babe." verzucht ik. Ik kan echt niet wachten totdat ik mijn vingertoppen over zijn lichaam kan laten glijden, om elke perfectie en imperfectie tegen te komen.
Nooit, maar dan ook nooit had ik verwacht dat ik met Manuel zou eindigen. Op school vond ik hem soms lichtelijk arrogant, waardoor iedereen verbaasd op keek zodra we daadwerkelijk een relatie kregen. Waar hij zich soms nog steeds populair kan gedragen en weet dat hij succesvol is, is dat juist iets waar ik voor gevallen ben. Een man waar ik op kan rekenen, een die zelfverzekerd is en een waar ik alles tegen kan zeggen zonder dat zijn ego gelijk gekrenkt wordt. 

Op het moment dat ze me Scotty begint te noemen kan ik er nog om lachen, maar van het ene op het andere moment probeert ze een gesprek te hebben met mijn geslachtsdeel. Mijn hoofd schud ik dan ook, waarna ik de vrolijke verschijning aankijk. Op dit moment valt er duidelijk niet een gesprek met haar te hebben, zo dronken is de jongedame. "I figured you'd like some wine indeed." lach ik zacht op het moment dat ze me een kus op mijn wang drukt als bedankje, maar al gauw trek ik mijn wenkbrauw op als reactie op haar opmerking. I'll make you feel alive. Wat heeft dat nu weer te betekenen? Vrouwen kunnen soms zo verschrikkelijk cryptisch zijn. Het zou zo veel fijner zijn als ze gewoon duidelijk waren. Gewoon een vraag zoals; hey, kom je langs? Ik heb zin in seks. Zou zo veel makkelijker zijn dan dit. Tijden heb ik een meisje gehad die dit soort berichten ook gewoon stuurde, heerlijk direct. En het maakte haar niet uit of je wel of niet reageerde. Wat gevoelens betreft had ze net zo goed een man kunnen zijn, want gevoelens leek ze niet te hebben. 
Zodra Idelle opeens over Nadia begint zet ik mijn inmiddels lege glas neer en neem haar glas wijn uit haar handen, zodra ze begint over de persoonlijke teddybeer die Nadia heeft. Kort schiet ik in de lach, wetende dat ik Manuel nog nooit in mijn leven heb gezien als een teddybeer, maar goed. Amusant is het wel. "Come here." verzucht ik dan en sta op, waarna ik haar overeind help. "If you want to cuddle, we can. Just promise me you won't try and do anything stupid." zeg ik dan ik zacht, maar besef me heel goed dat ik haar een vinger aanreik en ze mijn hele hand zou kunnen pakken. Verleidelijk is ze, zelfs in deze staat. Ik laat me dan op het bed zakken tegen het hoofdbord aan zodat ik in de kussens lig en trek Idelle in mijn armen. "You can't tell anyone about this, okay?' fluister ik dan en druk een kus op haar haar, waarna ik mijn armen beter rond haar lichaam sla. "If you weren't this drunk I might have kissed you, but okay. You've got your personal teddybear, so go ahead and cuddle me. Or do you want to spoon?' vraag ik plagerig en druk een kus in haar hals om haar extra te plagen. 

Reply Edited on 01/15/2018 11:38 PM.

Conscious

-, female

from Conscious on 02/06/2018 04:58 PM

''Oh Scotty, there's so much more about me you don't know yet.'' Idelle zuchtte diep en staarde even voor zich uit voordat ze haar blik weer op haar vriend richtte. Hoe kon hij nog niet dronken zijn? Het was een feestje, hij hoorde dronken te zijn. Zonder drank zou het feestje niet leuk zijn. De meest rare woorden verlieten haar mond door de grote hoeveelheid drank die ze al op had en hierdoor flapte ze er ook van alles uit. Dingen die ze wel meende, maar die ze eigenlijk maar beter voor zichzelf kon houden. Je wist maar nooit wat er zou gebeuren. Dat ze een one night stand zou hebben vannacht dacht Idelle niet, maar dat betekende niet dat ze niet gewoon een leuke tijd mocht hebben.
Een pruillip ontstond op haar gezicht toen Scott het wijnglas uit haar handen pakte en in zijn hand gehouden hield. ''You just took my wine!'' zei ze dan ook een klein beetje verontwaardigend, maar begon vervolgens weer te giechelen. Er was echt iets mis met haar. Echter deed hij vervolgens iets waardoor ze een beetje verbaasd was. Oké, ze had dan wel zitten klagen dat ze geen persoonlijke teddybeer, of te wel een vriend waar ze mee kon knuffelen mocht dit nodig zijn, maar dit had ze niet van hem verwacht. Scott en zij waren natuurlijk geen stel, maar alleen maar vrienden. Scott was dan ook closer met Manuel terwijl Idelle closer met Nadia was. Een hechte band hadden Scott en Idelle niet, maar ze vertrouwde hem wel. Ze gingen immers al een lange tijd met elkaar om, eigenlijk al sinds dat Nadia en Manuel een relatie kregen twee jaar geleden, maar nog nooit waren ze een hele zomer met elkaar geweest. Zin in de vakantie had Idelle wel. Feesten, drank, zon, zee, strand. Wie zei daar nou weer nee tegen?
''I never do stupid things.'' Zei ze zo onschuldig mogelijk. Ze nestelde zich tegen Scott aan en legde haar hoofd op zijn borstkas. Zelfs door zijn shirt heen kon ze zijn spieren voelen. ''I promise.'' Fluisterde ze, terwijl ze voor een paar tellen haar ogen sloot, om ze vervolgens weer te openen. ''Scared they might think we did some stuff?'' kon ze niet laten om plagerig te zeggen toen ze zijn woorden hoorde. Erg vond ze het niet, ze ging het toch aan niemand vertellen. ''Just kiss me, you stupid guy.'' Fluisterde ze gesmoord in zijn shirt, niet wetende of hij het had gehoord. Idelle's mondhoeken trokken een stukje omhoog door de kus in haar hals en ze nestelde zich dichter tegen hem aan, dit was immers wat ze wilde. Het was fijn. ''You're making it really, really, really hard for me to say no.'' Ze trok een pruillip en bestudeerde zijn gezicht even, waarna ze glimlachte. ''Has anyone ever told you before how handsome you are?''

Idelle4.jpg

Doordat Manuel iets ouder was dan dat Nadia was, had hij zijn roerige studententijd al achter de rug, maar dit betekende niet dat hij niet meer feestte. Hell no, hij deed soms niet anders. Hij was nog steeds niet bij de bar weg te slaan op vakantie en wist nog steeds als geen ander hoe het was om in de club meisjes te versieren. Als student zijnde was hij bijna ieder weekend uitgegaan. Hoeveel goedkope drank en meisjes hij wel niet verslonden had. Je had immers als student niet altijd veel geld, dus kon je ook niet altijd de duurste drank kopen. Hij kwam namelijk niet eens uit een rijk gezin en had zijn succes nu dus niet aan zijn ouders te danken, maar aan zichzelf. Desondanks vond hij het leuk om zo nu en dan niet alleen zichzelf, zijn vriendin of zijn vrienden te verwennen, maar ook zijn ouders. Eens eerder had hij ze al met een weekendje weg verrast en ze één keertje zelfs verrast met twee weken naar de Maldiven. Hij kon zich nog precies herinneren hoe blij ze wel niet waren geweest. Tsja, dat was wat hij deed met zijn geld. Dat hij geld had was aan hem te zien, maar ook aan zijn huis en aan de cadeaus die hij aan Nadia gaf. Hij gaf zijn geld nu immers graag uit aan dingen die niet alleen hem, maar ook anderen blij maakten.
''Really not complaining about that.'' Zei hij terwijl hij een vlugge kus op haar slaap drukte. Hij kon nu al niet wachten om iedere morgen naast haar wakker te worden, misschien zelfs naar haar kunnen kijken hoe ze sliep. Iedere dag met haar was weer een nieuw avontuur en hij kon eigenlijk niet wachten totdat ze elke dag in zijn bed wakker zou worden. Na de zomervakantie zou ze immers bij hem komen intrekken, iets waar hij nu al naar uitkeek. Dat hun relatie steeds serieuzer werd beangstigde hem niet, hij was er namelijk van overtuigd dat Nadia zijn grote liefde was. ''You better do.'' Zijn ene mondhoek trok een stukje omhoog terwijl hij nogmaals een slok van zijn champagne nam. ''Don't think about them when you have me here. Scott will be alright, we both know that. He can control Idelle.'' Manuel grijnsde zodra hij haar hoorde en zette zijn eigen glas ook weg voordat hij haar goed beet hield en een plukje haar achter haar oor deed. ''Same goes for me.'' Fluisterde hij terwijl hij kusjes vanaf haar hals over haar junkbeenderen tot net boven haar bikinitopje drukte. ''I really don't like this thing, it's in my way. Mind if I take it off?'' Hij keek weer op naar haar mooie gezichtje en beet zacht op zijn onderlip. Het liefste nam hij haar direct en wel hier, maar er waren hier nog steeds gasten die naar hem konden gaan zoeken.

Manuel15.jpg

Reply

Arctic

from Arctic on 03/22/2018 05:33 PM

Scott die Idelle wel onder de duim kan houden? Eerst zien, dan geloven. Een ding dat duidelijk is geworden sinds ik Idelle ken is dat de jongedame kan drinken als de beste, dansen als de beste en vooral feesten als de beste. Een feestbeest in hart en nieren, maar tegelijkertijd is het iemand die je voor de rest van je leven wilt kennen. Oud mee wil worden en later nog het bejaardentehuis mee op stelten wilt zetten. Ik grinnik kort bij de gedachte, maar voel dan al gauw Manuel zijn lippen op mijn huid, waardoor ik Scott en Idelle gelijk vergeet. Het enige wat op dit moment mijn aandacht heeft is Manuel. Genietend houd ik dan ook mijn ogen gesloten, maar open deze zodra ik de stem van Manuel hoor. De ondeugende blik in zijn ogen zegt me genoeg, maar waarom ook niet? De helft van de tijd loop ik zonder beha rond in het huis, om Manuel het leven iets lastiger te maken. Mijn handen laat ik dan over zijn borstkas glijden, waarna ik mijn ogen samen knijp. "But I like my top Manu.." verzucht ik zacht, waarna ik kort achter hem kijk. Zelf heb ik zicht op de enige weg naar de jacuzzi, waardoor ik snel genoeg mijn bikinitop weer aan zou kunnen doen. Of niet. "Oh my god, look what they're doing." verzucht ik dan ook op het moment dat er een paar dronken mensen in het water van het zwembad springen, maar maak dan in een handomdraai mijn topje los, om deze op de rand van de jacuzzi neer te kunnen leggen. Manuel heeft zijn blik gericht op de herrieschoppers in het zwembad, maar op dit moment maakt het me echt niet uit dat er andere mensen buiten zijn. Het zwembad en de jacuzzi zijn op redelijke afstand van elkaar, en wat maakt het eigenlijk uit? Er zullen genoeg mannen en vrouwen zijn die over Manuel of mij gefantaseerd hebben. Zacht druk ik kusjes op Manuel zijn schouder, maar kan het niet laten om te glimlachen. Manuel zijn arm is nog niet van mijn lichaam gegleden, maar ik pak dan zijn hand vast om deze te kunnen begeleiden naar een van mijn borsten. De blik in zijn ogen op het moment dat hij zich naar me toe draait zegt genoeg, maar ik kan het niet laten om zacht op mijn lip te bijten. "Better?' vraag ik dan ook plagerig, waarna ik zonder te aarzelen mijn lippen op de zijne druk. Het duurt dan ook niet lang voordat zijn lippen van elkaar af bewegen, zodat we een tongzoen kunnen starten. Ietwat rommelig en aangeschoten, maar des te beter. 
Vanaf het moment dat Manuel en ik met elkaar zoenden en met elkaar naar bed gingen is het al vanzelfsprekend geweest, alsof we elkaars lichaam al kenden voor de eerste keer. Soepel, seksueel en sensueel.. Bijna alle soorten seks hebben we al gehad, maar een ding is zeker. Saai is het nooit. Ik kan me ook niet voorstellen dat de kamers naast mijn studentenkamer ons ook nooit gehoord hebben, want het is niet mijn talent om heel stil te zijn in bed. Zodra iets me bevalt en ik iets lekker vind, zul je het ook zeker horen. Niet van dat ordinaire gekreun en geschreeuw, dat zeker niet. 

Mijn ogen richt ik op de prachtige verschijning die zich tegen me aan heeft genesteld, waardoor er spontaan een glimlach op mijn gezicht ontstaat. Eentje die de komende paar uren nog niet zal verdwijnen, wetende dat ik haar hier eindeloos mee zou kunnen plagen. Echter twijfel ik. Zou ze alles menen wat ze op dit moment zegt? Of is ze te dronken om ook maar na te kunnen denken? Voor enkele secondes sluit ik mijn ogen, totdat een gesmoorde opmerking mijn oren bereikt. Zei ze dat nu daadwerkelijk? Zodra ze echter vraagt of iemand me ooit heeft verteld dat ik knap ben kan ik het niet laten om zacht te lachen. "Well, my mother did. But I don't think that counts." grinnik ik zachtjes, waarna ik de grip rond haar lichaam iets verstevig. Ze maakt het me ontzettend lastig om haar niet te zoenen, of ook maar aan te raken. Het liefste zou ik mijn hand over haar schouder naar haar heupen laten glijden, om haar vervolgens op mijn lichaam te tillen. De rondingen waar ik zo intens dol op ben, zijn duidelijk aanwezig bij de blondine, waardoor het alleen maar lastiger wordt om de verleiding te weerstaan. Zonder het goed en wel te beseffen is mijn hand afgegleden naar haar zij, waar mijn hand perfect blijft liggen. Zachtjes streel ik met mijn duim over haar shirt heen, maar bijt zacht op de binnenkant van mijn wang. Menig man zou me op dit moment voor gek verklaren, en op dit moment verklaar ik mezelf zelfs voor gek. Er ligt een ontzettend knappe en leuke vrouw in mijn armen, maar in plaats van stappen te ondernemen blijf ik liggen waar ik lig. 
Het doet me zelfs denken aan een van de eerste bedpartners die ik heb gehad, waarvan ik de eerste was. Beide waren we nog jong, maar het was duidelijk dat ze geen enkel idee had wat ze moest doen. Ik heb haar zo goed mogelijk geprobeerd te begeleiden en te helpen, maar op een gegeven moment ben ik me af gaan vragen of elk mens gepast is om seks te hebben. Elke keer als ik goed ritme had gevonden, wist ze zich zo te bewegen dat het nog lastiger werd dan het al was. Een groot succes was deze avond dan ook niet, maar gelukkig kende ik het meisje amper. Waarschijnlijk heb ik haar de meest ongemakkelijke eerste keer gegeven, maar op de een of andere manier voelde alles wat we ook maar deden zo verschrikkelijk geforceerd aan. Nu zijn we gelukkig vele jaren later, en vele ervaringen later. Niet alleen mijn lichaam is verandert qua spiermassa, maar er is een grote hoeveelheid aan tatoeages bijgekomen, wat een ware vrouwenmagneet blijkt te zijn. 

Reply

Conscious

-, female

from Conscious on 04/24/2018 05:59 PM

Normaal gesproken knuffelde ze nooit met jongemannen, voornamelijk omdat ze nooit echt relaties had. In haar hele leven had ze maar twee relaties gehad en beide waren niet serieus geweest. Haar behoeftes vervulde ze met one night stands en korte flings. Deze waren met mannen die al net zo min van haar wilden als dat zij van hen wilde. Ze wilden alleen maar een leuke avond of een aantal leuke avondjes, hun behoeften vervullen en wat plezier hebben. Idelle had geen idee of ze wel het relatietype was. Ze wist dat ze er niet zoveel van kon zeggen aangezien zij zelf nog nooit een serieuze relatie had gehad. Wel had ze soms een ietwat negatief beeld van relaties omdat ze vele relaties kapot had zien gaan. Haar ouders waren hiervan een goed voorbeeld; al sinds dat ze klein was hadden ze ruzie gemaakt. Op twaalfjarige leeftijd pas had ze te horen gekregen dat ze ervoor hadden gekozen om te gaan scheiden. Ze had het niet eens erg gevonden, maar was juist blij dat dat eeuwige gezeik eindelijk voorbij was.
Ondanks dat ze nooit knuffelde, vond ze dit ontzettend fijn. Het was precies wat ze nodig had nadat ze zoveel had gedronken en opeens iemand dichtbij zich wilde hebben die voor haar klaar stond. Natuurlijk had ze Nadia wel en een paar vriendinnen, maar geen jongen. Ze keek eventjes op toen ze hem hoorde, haar mondhoeken trokken omhoog tot een plagerige glimlach. ''Your mom made you, I should thank her.'' Vertelde ze hem, al sloeg het misschien nergens op. De drank liet haar rare dingen zeggen. Idelle voelde hoe de stevige arm van Scott langs haar lichaam gleed en ze kon het niet laten om nogmaals te glimlachen. Het voelde fijn om hem zo dicht bij haar te hebben, het was bijna zo alsof hij van haar was terwijl dit niet waar was natuurlijk. ''I don't want to go back to the party yet, I just want to cuddle with you.'' Hoorde ze zichzelf zeggen. Nu ze eindelijk een kans had om met iemand te knuffelen en het nog eens fijn was ook, wilde ze hem niet zomaar loslaten. Nu nog niet. Ze besefte zich nu pas hoe weinig ze eigenlijk wist van iemand die ze toch wel een vriend noemde. Het voelde vanzelfsprekend om hem zo te noemen, terwijl ze nooit zo close waren geweest met elkaar als dat ze met Nadia en Manuel waren. Ze had ook nooit geklaagd over het feit dat ze er ineens een vriend bij had gekregen sinds dat Nadia en Manuel een relatie hadden gekregen. Het was gewoon in haar ogen allemaal zo vanzelfsprekend geweest dat ze er nooit goed over had nagedacht. Zachtjes beet ze op haar onderlip terwijl ze nogmaals naar hem opkeek. Misschien was het wel de drank, misschien waren het wel haar behoeftes, misschien was het wel het feit dat ze zo dicht bij elkaar waren. Hoe dan ook, er was iets wat de plotselinge lust in haar aanwakkerde en wat ervoor zorgde dat ze nu iets overeind kwam en haar lippen op die van Scott drukte.

Idelle5.jpg

Alles voor de zomervakantie was geregeld; ze zouden alleen nog maar hun koffers in moeten pakken en moeten vertrekken. Het was geen geheim dat Manuel zin had in de vakantie en stiekem niet kon wachten om te vertrekken. Nu dat ook Nadia haar diploma in ontvangst had mogen nemen, hadden ze wel eens een leuke periode verdiend vond hijzelf. Ze hadden een aantal weken gehad waarin ze nauwelijks met elkaar hadden gesproken omdat ze zich zo veel op haar leerwerk en op school moest focussen – vandaar dat hij dolblij was dat ze zo ook bij hem in zou trekken nadat ze terug zouden komen van hun welverdiende vakantie. Hij had het zelf ook druk met zijn werk en zij ook als ze een baan aangeboden zou krijgen. Zo zouden ze in de avond altijd met elkaar zijn in plaats van dat hij eerst nog naar haar studentenkamer moest reizen, of anderson. Bovendien zouden hier ook geen pottenkijkers zijn en hadden ze het paradijsje voor zich alleen.
''It looks great on you, but the thing has to dissapear.'' Hij liet zijn tong langs zijn lippen glijden en grijnsde. ''What's going on?'' fronste Manuel toen hij de stem van zijn vriendin hoorde, waarna hij zijn blik vestigde op een klein groepje mensen dat, met kleren en al, in het zwembad sprong. Het was overduidelijk dat ze stomdronken waren, als hij zo naar ze keek. Hun blik was wat glazig en ze waren aan het lachen om niks. Eentje knalde zelfs bijna met zijn hoofd tegen de rand van het zwembad, waarna hij wat verward opkeek. Toch zei hij er niets van, want dat had geen zin. Dronken mensen zouden toch niet naar hem luisteren en hij liet ze genieten van het feestje. De schoonmaaksters zouden toch alles wel weer opruimen; geen haar op zijn lichaam die erover nadacht om dit zelf allemaal op te gaan ruimen. Het was wel zo dat het zwembad redelijk dicht op de jacuzzi stond, maar de mensen waren waarschijnlijk te dronken om ook maar iets door te hebben en zelfs wanneer ze het al doorhadden, maakte het hem niet heel veel uit. Onschuldig was hij zeker niet en hij zou nu niet ineens gaan doen alsof hij dit wel was.
Opeens voelde hij dat zijn hand werd beetgepakt door Nadia en dat zij deze naar één van haar borsten bracht. Automatisch keek hij naar haar, waarna een grijns zijn mondhoeken omhoog trok. ''Much better.'' Fluisterde hij, waarna hij hongerig zijn lippen terug drukte tegen de zijne en haar op zijn schoot trok. Zijn hand trok hij van haar borsten terug, waarna hij deze nu op haar billen plaatste en hier zachtjes in kneep. Hij had gezegd dat het bikinitopje in de weg zat, maar dat betekende niet dat hij haar nu niet een beetje mocht teasen. Langzaam aan liet hij zich achterover zakken terwijl hij met zijn arm op een knopje drukte, waarna er bubbels tevoorschijn kwamen. Zacht lachend kuste hij haar weer voordat zijn handen nu langzaam aan over haar onderrug kropen.

Manuel8.jpg

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum