ORPG| Traveling is like flirting with life.

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Arctic
Deleted user

Re: ORPG| Traveling is like flirting with life.

from Arctic on 12/11/2018 05:45 PM

Terwijl we zoenen voel ik hoe zijn grote, sterke handen over mijn lichaam glijden, iets waar ik vanaf het begin al gek op ben geweest. Ik heb iemand nodig die me vast kan pinnen wanneer ik het wil en me duidelijk maakt wie de baas is. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dominant, maar soms is het gewoon heerlijk om een dominante vriend in de slaapkamer te hebben. Plotseling voel ik hoe er bubbels rond mijn lichaam worden gevormd, waardoor ik kort moet lachen. Na een tijdje te hebben gezoend laat ik zijn lippen met rust, om de mijne af te kunnen laten glijden naar zijn hals. Zachtjes kus ik deze dan, maar laat me dan lachend wat achterover leunen. Het glas champagne neem ik in mijn handen, om hier vervolgens een slok van te kunnen nemen. Ik heb alles wat ik ook maar ooit gewild heb. Een fantastische vriend, een toekomst om van te dromen en vrienden voor het leven. Manuel heeft me nooit laten twijfelen over zijn loyaliteit, natuurlijk kijkt hij naar andere vrouwen, maar dat is iets wat ik zelf ook doe. Ik vind het heerlijk om mensen te bekijken, man of vrouw. Voordat ik een relatie kreeg met Manuel, heb ik ook vaak genoeg met vrouwen gezoend. In de club wanneer mannen een van ons lastig viel, of gewoon voor een spelletje truth or dare. Preuts is iets wat ik nooit ben geweest, ieder lichaam is prachtig, waarom zou je dat dan niet vieren?  Mijn hand laat ik dan ook over de gespierde borstkas van Manuel glijden, totdat ik mijn hand op zijn onderbroek laat rusten. Kort laat ik mijn hand hieroverheen glijden, maar kan het niet laten om te grijnzen zodra ik voel wat voor effect ik op hem heb. Sowieso heb ik wat dat betreft niets te klagen, Manuel is zeker niet klein geschapen. Plagerig neem ik dan ook beter plaats op zijn schoot, waarna ik het niet kan laten om mijn kont te bewegen. Mijn rug leunt dan ook tegen zijn borstkas aan terwijl ik van mijn champagne nip. "Think you can last untill the end of the night? We can't just dissapear, being the hosts of this party." grijns ik dan, waarna ik een kus op zijn lippen druk. 




Terwijl ik mezelf in probeer te houden kan ik het niet laten om te glimlachen om haar opmerking, het voelt aan de ene kant goed dat ze liever hier bij mij blijft, maar aan de andere kant zorgt dat ervoor dat de verleiding groter en groter wordt. Het valt namelijk niet te ontkennen dat Idelle een schoonheid is, met prachtige vormen. Kort kijk ik op zodra ze zich beweegt, maar voordat ik ook maar iets kan zeggen voel ik hoe ze haar lippen op de mijne drukt. Op dat moment is het net alsof er een knop bij me om gaat, die mijn zelfcontrole in bedwang hield. Mijn hand laat ik in haar haren glijden, terwijl ik me naar haar toe draai. Mijn andere hand plaats ik op haar heup, om haar op deze manier dichter naar me toe te kunnen trekken. Haar zachte lippen laat ik dan ook niet meer los, in tegendeel. Al gauw gaan we over in een verhitte zoenparij, maar merk aan mezelf dat ik moet stoppen, hoe moeilijk ik het ook vind. Dit soort dingen zorgen ervoor dat ik meer wil, veel meer. Maar dat kan ik niet doen, in de staat zoals ze nu is. "You drive me insane." fluister ik dan ook in haar oor, waarna ik mijn lippen langs haar oor laat glijden en haar hals begin te zoenen. In mijn ervaring is dit meestal een zwakke plek van vrouwen, iets wat ik kan begrijpen. De combinatie van het onzekere, dat je niet weet wat iemands volgende stap zal zijn en de lust doen dingen met wie dan ook. Mijn handen laat ik dan ook afglijden naar de ronding van haar borsten, maar neem haar gezicht dan in mijn handen waarna ik haar weer begin te zoenen. 

Reply Edited on 02/22/2019 05:05 PM.

Conscious

-, female

Posts: 405

Re: ORPG| Traveling is like flirting with life.

from Conscious on 07/05/2019 05:15 PM

De jongedame had de volle hoop dat hij haar niet af zou wijzen, want dat zou haar zelfvertrouwen toch wel ietwat omlaag halen. Ze was immers nog nooit afgewezen, maar Scott was ietwat voorzichtig naar haar toe geweest. Hij had haar duidelijk willen maken dat ze echt te dronken was om dit soort dingen te doen, maar zij vond van niet. Wat was er nu mis met wat plezier maken en genieten van de avond? Dit deed ze zo vaak, dus wat was het probleem? Gelukkig voor haar en haar lust drukte de knappe man in wiens armen ze lag zijn lippen terug en al gauw kusten ze elkaar vol passie. Hun lichamen werden dichter tegen elkaar gedrukt door zijn bewegingen en Idelle kon het niet laten om te genieten van deze toch wel verhitte zoenpartij. Het zorgde ervoor dat ze meer wilde, véél meer van een jongen die ze eigenlijk altijd als een vriend had beschouwd. Zijn lippen verlieten de hare voor een seconde en nu gleden ze naar haar hals. Een genietend geluid verliet haar mond. Het was een zwakke plek voor haar, puur omdat ze zo genoot van de lust. ''That's good.'' zei ze zacht toen ze hem hoorde. ''Because I want you. And I know you want me.'' Fluisterde ze toen ze haar lippen naar zijn oor had gebracht. Kort beet ze in zijn oorlel, totdat zijn handen naar haar borsten gleden voor enkele secondes. Algauw hadden hun lippen elkaar alweer gevonden en ze kuste hem even voordat ze hem achterover drukte op het bed en met beide benen aan één kant van zijn heupen ging zitten. ''Don't tell me you don't want this, Scott, because I know you do. We both do.'' Zei ze uitdagend. Terwijl ze haar ene hand op zijn borstkas plaatste, plaatste ze haar andere hand in zijn nek en boog ze voorover, waarna haar lippen de zijne weer opzochten. Uit automatisme opende ze haar mond en vroeg ze hem om toestemming.

k5PCLv6DzC.png

De bubbels voegden toch nog wat extra's toe aan het moment. Een jacuzzi was absoluut geen minne plek om seks te hebben, dat kon Manuel iedereen zo nageven. Het zat prima en je werd omringd door warmte, waardoor het moment alleen nog maar sexyer en lustiger werd. Hem hoorde je niet klagen. Hij wilde bijna een pruillip trekken toen Nadia stopte met hem te kussen. ''Oh gosh, I miss those pretty lips already.'' Grijnsde hij toen hij zelf ook een flink aantal slokken van zijn glas champagne nam – niet dat hij daar niet al genoeg van had. Het was niet zo alsof er nog niet genoeg alcohol rijkelijk door zijn bloed vloeide, maar alcohol maakte de hele ervaring toch wel anders. Hij drukte een paar kusjes in haar hals wanneer hij zijn ene hand kort over haar borsten liet glijden, om hier vervolgens in te knijpen. Hij kon intens veel genieten van haar lichaam, want hij had zeker niets te klagen, wat betreft alles sowieso. Ze had prachtige rondingen en ze had ook nog eens een prachtig innerlijk. Manuel was soms wel een beetje jaloers wat betrof dat, want hij wist dat er genoeg mannen waren die haar wilden en zelfs vrouwen die stonden te springen om haar aandacht, maar uiteindelijk lieten ze elkaar – en vooral hij haar – wel merken dat ze van elkaar waren. Manuel was nu eenmaal erg dominant en hield ervan om anderen te laten zien dat het zijn lieftallige vriendin was. ''Oh princess, you know exactly what you're doing to me.'' Merkte hij lachend op. Hoe kon hij niet opgewonden raken met zo'n pracht vrouw naast en op hem? Hij pakte haar billen beet toen ze deze bewoog en kneep hier hard in, waarna hij er eenmaal hard op sloeg. ''Jeez, you naughty girl. You know exactly how to get me crazy, don't you?''

Manuel7.jpg

i'm a good girl with a lot of bad habits

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum