Search for posts by Painkillers

First Page  |  «  |  1  |  2 Search found 14 matches:

Painkillers

28, male

{O} 'there is only one happiness in this life , to love and be loved''

from Painkillers on 01/07/2018 05:34 PM

mijn laatste bericht :

Julia
Als ik na het eten terug boven kom is Kim er niet, aan het eten. Ze glimlachte even toen ze het berichtje zag dat het wel een goed idee is. 'Je twijfelde eerst hé?' Stuurde ze lachend terug. Ik weet dat het raar is om Zoë tips te geven maar ja ze is niet altijd de slimste qua jongens. Ik lach even zachtjes en typ in de groepsapp. ' 8 uur in het park? Dan kan ik nu nog even douche' Stuurde ze met een lach smylie er achter, aangezien er niemand reageert betekend dat dat ze nog aan het eten zijn. Ik loop naar de badkamer waar ik onder de douche ga staan. Niet veel later is ze klaar en kleed ze zich weer aan, in een skinny jeans met een leuk shirtje er boven, dit waren haar lievelings kleding dus droeg ze het vaak. Ze keek even op der telefoon en zetten muziek aan terwijl ze der haar ging föhnen, met nat haar naar buiten vond ze niet prettig, daarom was ze echt blij met der föhn. Ze liep daarna terug naar boven en keek bij de berichtjes, Ja iedereen is terug. '8 uur parkje dus?'' Stuurde ze nog maar een keer en glimlachte even. Ze pakte even haar schiet spullen terwijl ze sigaretten begon te schieten om mee te nemen, vaak nam ze heel de doos mee maar ze had nu tijd over om het nu al te doen.

Zoe
Ik glimlach even toen die de foto stuurde van zijn borstkast. 'Nice' Stuurde ze terug en propte even haar boterham naar binnen toe. Haar moeder had geld klaar liggen om eten te halen maar dat zou ze wel in der portemonnee duwen, dan kon ze er andere dingen van halen. Ik glimlach even als zie dat Julia stuurt 8 uur parkje. 'Zal er om 8 uur zijn, zelfde plek als altijd bij de skeetbaan?' Stuurde ze. Ik kijk dan even naar de chat met Roy, wat zou ik zeggen , tot vanavond? Ze keek even op de klok 7 uur, ze had nog een uur, ze zou nog wel even kunnen blijven chatten met hem. 'Ik moet zo eigenlijk wel weg, ga chillen met vrienden..'' Stuurde ze naar hem. 'Maar mijn ouders zijn op zakenreis dus kan vanavond weer online komen' Stuurde ze er met een smylie achter aan. Ik pak dan even mijn mecup en doe het op, ik ging echt niet zonder de straat op. Ik kijk dan even of iedereen al gereageerd heeft, ja. Ik sluit mijn laptop af na dat ik tot ziens gezegd heb tegen Roy en tot zo tegen de meiden. Ik loop naar me fiets waar ik op ga zitten en fiets naar het parkje toe waar ik op de skeetbaan ga zitten. Ik steek dan even een sigaret op en glimlach even terwijl ik op de rest wacht, die zijn namelijk altijd te laat!

Reply

Painkillers

28, male

Re: o} Vuur aan wal is nog geen bakkenP

from Painkillers on 01/07/2018 03:27 PM

Divaly keek even naar der zus die zij dat er begluuders waren. 'Daar heb ik wel iets op'' Zei ze terwijl ze de gordijnen sloot, die moesten ze hier echt niet open laten als iedereen naar binnen kon kijken. 'Ik denk dat in ons geval dicht houden beter is, want dan kunnen ze niks zien'' Zei ik tegen Julia en leg een hand op mijn hoofd. 'Dat gevoel hier is in iedergeval niet de harde' Zuchte ze wat nors. Ze keek toen even op der rooster, Divaly zat in een andere klas dan Julia. 'Ik ga echt niet naar een andere klas, nee dat kan niet' Begon ze lichtelijk in paniek te zeggen. 'Nee nee echt niet'' Zei ze weer en liet zich op de grond vallen met der armen om der benen heen , waardoor ze nogal opgevouwen op de grond lach. Ik kan niet alleen, ik heb altijd bij Julia gezeten ik wil ook niet alleen. Ik raak weer lichtelijk in paniek wat niet goed is omdat, ze weet hoe zich dan vanavond voelt. Moeizaam liep ze geïrriteerd door de slaapkamer heen en draaide toen de deur van de kamer op slot , vooral toen ze helemaal instorten. Huilend van de pijn ligt ze op de grond, de verandering vond ze nog altijd niet prettig en zelfs heel pijnlijk. Ze keek naar der handen en probeerde het tegen te houden, wat alleen lukt als ze rustig kan worden. Ze merk dat Julia haar vast pakt waardoor het lukt om wat te kalmeren waardoor ze niet veranderde. Hierna zoekt ze geïrriteerd in haar tas naar de pilletje al snel vind ze ze en neemt ze er een in en gaat dan op bed liggen, ze weet hoe ze zich nu gaat voelen maar ze is in iedergeval niet veranderd.

Ethan lachten even toen mikael wou gaan lunchen. 'Jij hebt altijd honger vriend'' Zei hij terwijl hij hem een stoot in zijn zij gaf. 'Zullen de meiden ook komen?' Vroeg die wat nieuwsgierig maar hij denkt het niet omdat, ze er pas net waren en dan wil je het liefst even helemaal niks doen en alleen even chille. 'Ik denk dat de meiden elkaar kennen, omdat ze bij elkaar slapen en nu al zo veel met elkaar om gaan'' Zeg ik dan lachend. 'Ze hadden de gordijnen dicht gedaan das niet slim'' Lach ik even, nu denkt iedereen dat ze iets verbergen en dat moet je hier echt nooit laten denken als je een fijne tijd wil hebben, tenzij je de lieveling bent van de directeur en zijn vrouw, dan is het prima als je zo doet. Maar ik denk niet dat ze daar iets mee te maken hebben, aan tafel pak ik gelijk wat boterhammen die ik smeer en in me mond prop, ja ik heb echt honger ook. Maarja. – weten wij al dat we draken jagers zijn? – Ik kijk even naar Hem als die ook wat brood in zijn mond duwt en lach.

Reply

Painkillers

28, male

Re: o} Vuur aan wal is nog geen bakkenP

from Painkillers on 01/07/2018 02:27 PM

Divaly
Ik ga vandaag met mijn zus naar een kostschool, echt heel veel zin heb ik er niet in. Ik was liever bij jeugdzorg gebleven maar we hebben inmiddels een leeftijd waarin dat niet kan of mag. Ik zucht even en pak voorzichtig Julia der hand even vast en knijp er bemoedigend in. Ze hadden gewacht tot ik 18 was, mijn zus is iets ouder maar ze wouden ons samen plaatsen. Daar ben ik eerlijk gezegd wel blij mee. Ik zucht nog een keer als met mijn koffer naar binnen loop en er een norse man staat te wachten, gadver ik vind hem nu al niet meer leuk. Ik kijk Julia even aan en laat der hand los terwijl hij ons een rondleiding geeft, met dingen waar we niet mogen komen en waar juist wel. Ik zucht even en kijk naar hem. 'ik zou graag me kamer zien en ons rooster'' Zeg ik tegen de man die me kwaad aan kijkt en zegt dat hij bepaald wat er gebeurt. Ik zucht even en laat hem nog maar verder uit leggen en glimlach tevreden als dan naar me kamer gebracht word, ik ben wel blij dat ik hem samen met mijn zus mag delen. Het is een kleine kamer maar wel met een eigen badkamer gelukkig. Ik kijk dan even naar Julia. 'Ik kan niet wachten tot we hier weer weg mogen'' Lach ik even en begin mijn koffer uit te pakken, veel spullen heb ik niet maar het ziet er wel gezellig uit nu, gelukkig!

Ethan
Ik zit met mijn vriend in de binnentuin een sigaret te roken, Mikael en ik wonen hier al een tijdje en hebben dus ook al veel meegemaakt ,veel van onze vrienden waren er al verdwenen zo dus ook twee meiden waardoor er vandaag twee nieuwe kwamen. 'Wel vaag dat mensen continu verdwijnen hier' Zeg ik tegen me vriend en neem nog een heisje van mijn sigaret, ik ben blij dat dat nog mag je hebt ook plekken waar het niet mag. Daar zou ik dus echt niet kunnen wonen want, dan moest ik stoppen. 'De nieuwe meiden zien er wel goed uit'' Zeg ik dan lachend tegen Mikael, we deden altijd de nieuwe grondig bestuderen om te kijken wat voor mensen het zouden zijn.

Reply

Painkillers

28, male

o} Vuur aan wal is nog geen bakken

from Painkillers on 01/07/2018 02:01 PM

Niet alles is zo als het lijkt ! 
ik ~ Divaly Bellamy ~ 18 ~picc
ik ~ Ethan Adams  ~18 ~Picc
large.jpg

11mcphk.jpg

Reply Edited on 01/11/2018 04:59 PM.
First Page  |  «  |  1  |  2