O|| They can capture our body, but not our spirit.
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 25 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Ravn
Re: O|| They can capture our body, but not our spirit.
from Ravn on 04/29/2018 10:39 PMEllie keek glimlachend op toen Chris zijn armen rond haar legde. Het was eigenlijk helemaal niet zo ongemakkelijk. Het was eigenlijk precies hetzelfde als met kleding. Er was niets voor haar om voor te schamen of om onzeker over te zijn. Vragend keek ze naar hem op toen hij zijn hand op haar wang legde. Het was zo'n zacht en lief gebaar dat Ellie's hart opzwol van de liefde. Ze liet hem haar hand pakken en deze op haar borst leggen. Stil keek ze daar even naar en focuste ze zich alleen op het voelen van zijn hartslag. "Ik ben dankbaar dat je voor mij gevochten hebt," zei ze zacht. "Ik zou het niet hebben gedurfd."
Ellie keek weer naar hem op en legde haar andere hand ook op zijn borst. Glimlachend ontving ze zijn lippen en kuste ze lang met hem mee. Zacht lachte ze om zijn kleine kusjes die erna volgde. Vrolijk legde ze haar armen rond zijn nek en ging ze een beetje op haar tenen staan. "En jij bent mijn toekomst," zei ze en ze streelde rustig wat van zijn natte haar uit zijn gezicht. "Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten doen."
Chris deed zo ongelooflijk veel voor haar. Het idee dat ze verder zou moeten leven met hem deed haar zo verschrikkelijk veel pijn. Wat als de politie hen toch gescheiden had gehouden? Ellie zou het niet over haar hart krijgen om niet bij hem te kunnen zijn... "Ik houd nog meer van jou," zei ze dan ook zacht. Ellie liet zich zakken en legde haar hoofd tegen zijn borstkas aan, zodat ze naar zijn hartslag kon luisteren. Voor een moment sloot ze haar ogen en was dat het enige wat ze hoorde tezamen met het geluid van het kletterende water van de douch. Haar handen gleden rustig vanaf zijn nek langzaam iets naar beneden. Ze wilde Chris zo graag meer geven dan wat ze al gaf, maar ze wist niet precies hoe. Daarnaast was ze niet zeker of ze het voor haar eerste keer onder de douch wilde. Dani had haar gezegd dat het pijnlijk was en dat liggen de meest gemakkelijke positie was. Toch liet Ellie haar handen nog iets verder naar beneden zakken. Haar vingertoppen gleden zachtjes over zijn buik heen en kwamen tot een halt bij zijn onderbuik. Ze was zo bang dat ze hem pijn zou doen als ze hem daar beneden aanraakte. Ze wist hoe gevoelig het kon zijn voor een man.
from CRNOIA on 05/01/2018 12:45 PMHet was fijn om eens intiem te zijn met Ellie op deze manier. Ze hadden al veel geknuffeld, er was geen dag of moment waar ze niet elkaars aanrakingen zochten. Het was duidelijk dat ze verliefd op elkaar waren en een toekomst samen zagen. Maar het was nog maar weinig geweest dat ze zo veel met elkaar gekust hadden, dat ze genoten van elkaars aanrakingen en elkaars lichamen konden bewonderen. Chris zijn lichaam was dan ook gevuld met liefde. Er ontstond echter lichte paniek in zijn hoofd toen hij voelde hoe Ellie haar handen over zijn buik lieten glijden. Hij zag haar moeilijke blik en hij wist dat ze niet wist wat ze precies deed. Chris pakte Ellie haar hand vast.
"Niet hier, Ellie. Begrijp me niet verkeerd, er is niks liever dat ik nu zou willen dan dat. Je bent zo verschrikkelijk mooi en ik hou zo veel van je. Ik zou vereerd zijn als mijn eerste keer, al met een simpele aanraking, van jou mag zijn. Maar ik respecteer je veel meer dan dat. Je verdient het ergens comfortabel, ergens warm en ergens waar ik jou net zo veel liefde kan geven," sprak Chris. Hij legde zijn hand onder haar kin, zodat Chris weer zachtjes een kus tegen haar lippen kon duwen. Ellie maakte hem gek. Hij sprak de waarheid wanneer hij zei dat hij nu niks liever zou hebben, want eerlijk gezegd stond hij bijna strak van de inspanningen en opgewonden gevoelens. Maar hij wilde dat het speciaal was voor Ellie. Alles zou speciaal moeten zijn voor haar. Chris tilde haar hand op, zodat hij kleine kusjes tegen haar knokkels kon duwen.
"Laten we zo naar mijn kamer gaan, dan kunnen we proberen en ontdekken wat we zelf willen op ons eigen tempo," sprak Chris zachtjes. Hij wilde het niet hebben zoals bij anderen. Chris wilde het rustig aan kunnen doen. Voor hen beiden was het nieuw, dus ze zouden langzaam kunnen ontdekken, met elkaar.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
Ravn
from Ravn on 05/01/2018 01:09 PMEllie slikte moeizaam toen Chris haar hand vast pakte. Hij wilde het nog niet. Was ze te snel gegaan? Een angst kwam bij haar opzetten door de afwijzing, maar dat verdween weer bij zijn woorden. Chris dacht precies hetzelfde als haar. De douch was geen goede plek voor hun eerste keer en hij wilde dat het net zo speciaal werd als zij. Ze glimlachte toen hij kusjes op haar knokkels drukte en knikte bij zijn voorstel. Ze zou niets liever willen.
"Laten we er dan in elk geval voor zorgen dat we lekker ruiken," grinnikte ze en ze pakte de shampoo erbij, zodat ze haar haar kon wassen. Hoewel ze het liefst niet te lang bleef douchen, hadden ze er toch nog een aardig tijdje eronder gestaan waarbij ze elkaar hadden geholpen met wassen. Ellie had het enorm leuk gevonden om Chris' gespierde rug te wassen en zacht te masseren. Nadat alles was afgespoeld hadden ze zich afgedroogd. Ellie trok haar badjas aan over haar naakte lichaam en raapte haar kleding op van de grond die ze in de wasmand deed. Het had niet zoveel zin om zich weer aan te kleden als ze straks toch weer naakt op bed wilden liggen. Wat ze wel deed was haar haar föhnen. Als er iets was waar ze een hekel aan had dan was het nat haar. Erna volgde ze Chris naar zijn kamer. Glimlachend sloot ze de deur achter zich en liep ze daarna op Chris af. Ze sloeg haar armen weer rond zijn nek en drukte een zachte lange kus op zijn lippen. Dit keer zou ze nog rustiger aan doen. Haar hand naar beneden laten glijden was duidelijk te snel geweest en dat wilde ze absoluut niet. Ellie maakte haar badjas weer los en liet deze van zich af vallen. Chris had haar zonet ook naakt gezien dus ze zag niet in waarom ze het nog langer zou dragen. Ze was nerveus, maar het was op een goede manier. "Je zegt het mij wel, toch, als ik je pijn doe?" vroeg ze zacht. Daar was ze het meest bang voor eigenlijk. Dat ze hem pijn zou doen. Haar handen gleden rustig over zijn borstkas. Nog altijd was ze verwonderd over de spieren die Chris had. Hij werkte er hard voor en dat was duidelijk te zien. "Je bent zo mooi," verzuchtte ze zacht.
from CRNOIA on 05/01/2018 02:16 PMChris was zenuwachtig. Hij was zo verschrikkelijk zenuwachtig over het idee dat hij zou beginnen met iets waar hij al jaren van had gezworen dat hij er niet aan zou beginnen. En dat het ook nog zou gebeuren met iemand zo mooi en speciaal als Ellie maakte het nog zo veel erger. Hij wilde haar laten genieten. Chris wilde dat hij haar een speciale tijd kon geven en dat hij haar kon liefhebben. Maar hij wist niet hoe hij dat kon doen. Hij had zich altijd afgezonderd van gesprekken die over seks gingen. Op dit moment voelde hij zich daar verschrikkelijk dom over. Wat als hij haar nu pijn zou gaan doen? Wat als ze er zo op ging afknappen dat ze niks meer met hem te maken wilde hebben. Veel tijd om er echter over na te denken had Chris echter niet. Nog voor hij de deur goed en wel dicht had gegooid achter hem voelde hij hoe Ellie haar armen rond zijn nek sloeg. De spanning en zenuwen verdwenen direct bij het voelen van Ellie. Ze zou sowieso van hem houden, ook al zouden deze eerste paar keren slecht gaan. Het ging om liefde, niet om de seks. Zodra Ellie haar badjas had uitgetrokken, liet hij zijn boxer van zijn benen glijden, het enige wat hij aan had. Langzaam liet Chris haar lippen weer los. Hij pakte haar handen vast, waarna hij richting het bed wandelde. Met een zachte zucht kwam Chris op bed zitten, terwijl Ellie voor hem stond. Nu pas durfde hij echt pas naar haar te kijken. Naar haar prachtige gezicht, haar slanke hals en mooi gevormde borsten, naar haar platte buik en lange benen.
"Ik kan niet geloven dat ik met zoiets mooi geschonken ben. Waar heb ik dit aan verdiend?" fluisterde Chris zacht. Hij trok Ellie op zijn been, zodat hij zijn lippen kort tegen die van haar kon duwen.
"Wanneer heel dit circus voorbij is gaan we samen een appartementje zoeken, ergens bij het water. Waar we samen zijn, alleen wij," sprak Chris zachtjes.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
Ravn
from Ravn on 05/01/2018 03:27 PMBlozend keek ze Chris aan. Nog altijd konden zijn complimenten en opmerkingen dergelijke reacties bij haar oproepen. Ze hield zo vreselijk veel van hem en als ze dan hoorde hoeveel hij van haar hield... Dan werd ze helemaal warm van binnen en wenste ze dat dat gevoel nooit weg zou gaan.
Glimlachend liet ze zich op zijn been trekken en ze legde zacht haar hand tegen zijn wang. Rustig streelde ze met haar duim erover heen. "We hebben elkaar verdiend," zei ze en ze drukte een kusje op zijn lippen na zijn kus in ontvangst te hebben genomen. "Maar niet in de stad." Voor een moment keek ze hem aan in zijn ogen. "Dan zien we de sterren niet meer 's nachts."
Ellie kon zich de nacht nog goed herinneren dat ze op het dak was gegaan met Chris en dat ze daar naar de sterren hadden gekeken. Het was een geluk dat het hotel niet midden in de stad was. Door alle verlichtingen waren de sterren vaak moeilijk tot niet te zien, maar hier... Iets afgelegen van waar het leven bruiste kon ze genieten van de magie van de sterren die zo helder twinkelden. Het idee dat ze ergens zou kunnen wonen samen met Chris was een idee waar ze heel erg naar uit keek. Ze vond het niet erg om bij haar vader te wonen, maar het liefst wilde ze gewoon iets voor hun twee.
Ellie duwde Chris zacht naar achter, zodat hij op het bed lag. Ze vleide zich tegen hem aan en begon kusjes te geven op zijn lippen. Langzaam maar zeker dwaalde ze af naar zijn mondhoek en zijn kaak om daarna heel rustig door te gaan naar zijn nek. In de douch was ze nog onzeker geweest, maar dat was ze nu al een heel stuk minder. Ze hielden van elkaar en als ze een foutje maakte dan maakte ze die. Juist nu was het de tijd om elkaar te leren en te ontdekken op een lichamelijk gebied. Ellie kon niet wachten om Chris' favoriete plekjes te vinden en om hem te laten genieten.
from CRNOIA on 05/06/2018 05:39 PMHet verbaasde Chris hoe gemakkelijk Ellie hierin de leiding leek te nemen. Alsof het haar compleet natuurlijk leek duwde ze hem op zijn rug, waarna ze kusjes tegen zijn lippen duwde. Chris was enigzinds overdonderd door. Hij wist niet wat hij moest doen, hij wist niet hoe hij Ellie fijn kon laten voelen en hij wist al helemaal niet hoe dit soort dingen hoorde te gaan. Chris kneep zijn ogen dicht. Hij voelde Ellie haar zachte lippen tegen zijn hals, haar vingertoppen tegen zijn borstkas en haar benen tegen die van hem. Ze voelde zo verschrikkelijk fijn. Voorzichtig legde Chris zijn handen tegen Ellie haar middel, zodat hij zijn ruwe handen over haar fijne lichaam kon laten glijden. Alles aan Ellie voelde zo verschrikkelijk zacht. Chris wist niet hoe het kon dat een mens zo zacht kon zijn. Een zachte ongecontroleerde steun verliet Chris zijn lippen. De gevoelens in zijn lichaam werden zo groot dat hij het allemaal niet goed meer wist te plaatsen. Voorzichtig liet Chris zijn hand naar Ellie haar borst gaan. Hij wist niet hoe gevoelig borsten waren en hij wist al helemaal niet of het eigenlijk wel fijn was dat hij er aan zat. Maar hij wilde het graag proberen, hij wilde alles van haar graag voelen. Chris sloot zijn hand rond haar borst. Zijn duim liet hij langzaam over haar tepel glijden.
"Voelt dit fijn?" fluisterde Chris zachtjes. Het ergste in zijn mening was dat hij Ellie pijn zou doen. Hij wilde haar een fijne tijd gegeven, een eerste keer dat ze verdiende. Maar Chris was zo bang dat hij haar niet kon geven wat ze verdiende. Dat hij iets compleet verkeerd deed en haar veel pijn zou doen. Langzaam opende Chris zijn ogen weer, zodat hij naar Ellie haar gezicht kon kijken, nieuwsgierig of ze net zulke geweldige gevoelens droeg als zij hem aan het geven was.
Ravn
from Ravn on 05/06/2018 07:29 PMEllie probeerde eigenlijk vooral wat en wachtte af op zijn reactie. Aan de hand daarvan onderzocht ze verder. De reden dat ze zo zelfverzekerd en leidend over kwam, was omdat ze zich op haar gemak voelde. Ze durfde om op onderzoek uit te gaan nu ze wist dat dit ook was wat Chris wilde. Een glimlach kwam rond haar lippen door zijn kreun. Dan deed ze vast iets goeds. Daarnaast wond het haar eigenlijk ook op om zijn stem zo zwaar te horen. Haar adem stokte licht toen zijn hand zich rond haar borst sloot en hij haar tepel zacht aanraakte met zijn duim. Ellie tilde haar hoofd iets op uit zijn nek, zodat ze hem aan kon kijken. "Ja," fluisterde ze zacht.
En zo waren ze verder de avond in gegaan. Ze leerden elkaar kennen op andere gebieden en versmolten hun liefde samen. Haar adem was wat gejaagd toen Chris van haar af rolde. Haar borst was wat klam van het zweet. Ellie rolde zich op haar zij en legde haar hoofd tegen Chris' schouder. Nog nooit had ze zoiets meegemaakt. Hoewel het in het begin erg pijnlijk was geweest, was het daarna fijn geworden. Het ging eerst vrij onhandig, maar ze had het idee dat ze het halverwege al beter deden. Hoe vaker ze het zouden doen des te beter het zou gaan. In elk geval had ze er wel van genoten en nog nooit had ze zich zo geliefd gevoeld. Zachtjes streelde ze Chris' buik. De stilte die hing was alles behalve vervelend. Eerlijk gezegd wist ze niet eens wat ze moest zeggen. Het enige wat ze doorgaans voelde was hun liefde voor elkaar. Ze hoopte maar dat Chris het net zo fijn vond als zij. Ellie keek naar hem op en streelde zacht door zijn haren. "Was het fijn, voor jou?" vroeg ze toch voor de zekerheid. Haar hand gleed omhoog naar zijn borst. Ze kon zijn hartslag voelen. Het was vertrouwd en sterk.
from CRNOIA on 05/19/2018 09:26 PMHijgend lag Chris op zijn rug. Wat er zojuist allemaal precies gebeurd was kon hij zich nog niet compleet bezinnen. Er waren zo verschrikkelijk veel emoties en gevoelens door zijn lichaam gejaagd dat hij het nog niet goed kon beseffen. Langzaam keek Chris op toen hij voelde hoe Ellie haar hoofd zachtjes op zijn borst legde. Haar wangen hadden nog een rode kleur en haar haren zaten nog rommelig. Een grote glimlach verscheen op Chris zijn gezicht. Ze was zo verschrikkelijk schattig.
"Ik heb alleen maar genoten, liefje. Ik denk dat ik het beter aan jou kan vragen," sprak Chris zachtjes. Hij had heus wel gemerkt dat het in het begin oncomfortabel was geweest voor Ellie. Haar lichaam was niet gewend geweest aan hem en wat hij ook deed hij kon het niet voor haar veranderen. Chris had zo zacht mogelijk geprobeerd te zijn, maar hij wist heel goed dat het lastig was. Voorzichtig aaide hij door haar donkere haren.
"Bedankt dat ik dit moment met je mocht delen. Ondanks dat het wat onhandig was... heb ik er zo erg van genoten. Omdat we samen waren," zei Chris. Hij duwde zachtjes een kus tegen haar lippen.
"Kan ik iets voor je doen? Wil je iets te eten, of een koude washand?" vroeg Chris voorzichtig. Hij had geen idee waar een vrouw behoefte aan kon hebben na haar eerste keer. Tevreden kuste hij haar lippen opnieuw. Ze had verschrikkelijk veel aan hem gegeven en hij wist niet hoe hij haar ooit kan laten weten hoe dankbaar hij eigenlijk was. Voorzichtig wreef hij met zijn duim over Ellie haar wang. Ze was zo verschrikkelijk mooi op dit moment. Chris wist niet of hij haar ooit mooier had gezien.
"Ik hou van je, wat er ook gebeurt. Ik blijf bij je," zei Chris zachtjes.
Ravn
from Ravn on 05/19/2018 10:03 PMEllie voelde zich zo enorm opgelucht met zijn antwoord. Hoewel het logisch was want anders was hij nooit gekomen. Toch was ze blij om het ook van hem te horen dan enkel ernaar te gissen. Genietend sloot ze heel even haar ogen toen hij door haar haren streelde, tot hij verder praatte. Ellie keek hem aan en sloot haar hand rond zijn pols. "Ik ook," zei ze zacht. Ze was dankbaar dat hij het ook met haar had willen delen. "Het deed in het begin wel pijn, maar daarna werd het fijn. Echt waar."
Ze wilde niet dat hij zich schuldig zou voelen of iets anders. Het ging dan wel stroef in het begin, maar richting het einde had ze zeker wel genoten. Ellie schudde haar hoofd. Het brandde dan nog wel een beetje beneden, maar ze wilde niet dat hij weg ging. "Ik wil in je warme armen liggen," glimlachte ze. Nu ze klaar waren begon het allemaal toch wel een beetje af te koelen en eerlijk gezegd kreeg ze het zelfs een beetje koud. Des te meer reden om tegen Chris aan te liggen. Ellie trok de dekens toch een beetje omhoog, zodat het tot hun middel lag. Ze was bang dat hij het nog warm had en dan was het niet fijn als de dekens al helemaal omhoog lagen.
Genietend had ze al zijn kusjes ontvangen want ze kon er werkelijk niet genoeg van krijgen. Sowieso kreeg ze geen genoeg van hem. Ellie kwam iets overeind om een lange kus op zijn lippen te drukken na zijn woorden. "En ik blijf bij jou," fluisterde ze. Als hij haar dat nog eens had gezegd in het hotel dan had ze hem niet geloofd, maar nu geloofde ze hem op zijn woord. Er zou hen niets meer gebeuren. Ze zouden op zoek gaan naar een appartementje voor hun twee en daar samen gelukkig verder leven. "Je komt niet meer van mij af," grinnikte ze zacht. Als dat nog niet duidelijk was want ze had immers behoorlijk wat moeten doen om hem over te halen om bij haar en haar vader te komen wonen. Een pijnlijke steek kwam echter weer opdagen vanonder en daarom liet ze zich weer in het matras zakken. Ellie voelde zich enorm veilig in zijn sterke armen. Ze vleide ze haar hoofd tegen zijn borstkas aan.
from CRNOIA on 05/29/2018 10:41 PMMet Ellie in zijn armen had het niet lang geduurd voordat Chris in een diepe slaap was gezakt. Het was een verschrikkelijke drukke dag geweest en daarnaast had hij ook nog eens een fantastische avond gehad dankzij haar. Chris was doodop. Voor het eerst sinds tijden had hij een compleet dromen loze slaap. Het was ook voor het eerst dat Chris tot diep in de ochtend doorsliep. Hij had altijd een zwaar ochtendschema qua sport, maar zijn lichaam leek nu meer behoefte te hebben aan slaap, slaap met zijn geliefde dichterbij. Pas toen de zon door het gordijn in zijn ogen begon te schijnen werd Chris wakker. Zacht kreunend duwde hij zijn neus in Ellie haar lange haren.
"Ik zal zo ontbijt voor je maken," mompelde Chris zachtjes. Hij had zo het idee dat zeker na een avond stil te hebben gelegen Ellie haar lichaam waarschijnlijk flink zou protesteren. Hij had het gemakkelijk gehad, daarom verdiende ze wel een ontbijtje op bed. Langzaam opende Chris zijn ogen. Hij een vlugge kus tegen Ellie haar nek, waarna hij kreunend overeind kwam.
"Ik ben er zo weer, geniet even van de ruimte alleen," fluisterde Chris. Van de grond greep hij ondergoed en een schone broek, waarna hij richting de keuken wandelde. Ellie haar vader was al buiten aan het werk dus daar hoefde hij zich geen zorgen om te maken. Het had een goede tien minuten geduurd voordat Chris voor twee mensen eitjes had gekookt, brood had ontdooid en wat vruchten in kleine stukjes had gesneden. Als laatste had hij sap gepakt. Met een vol dienblad was Chris uiteindelijk naar boven gelopen.
"Kijk eens wat ik voor je heb uitgezocht liefje," glimlachte Chris trots.
Reply