O|| They can capture our body, but not our spirit.

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  25  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Ravn

Re: O|| They can capture our body, but not our spirit.

from Ravn on 09/16/2018 12:59 PM

Ellie keek bedenkelijk op. "Ik denk het wel. Ik bedoel, je doet al hele fijne dingen met je tong bij mijn borsten," zei ze met een blos rond haar wangen. Ze pakte haar tandenborstel en begon haar tanden te boenen. Met haar mond vol tandpasta glimlachte ze breed naar Chris. Het was heerlijk dat ze nu eindelijk een beetje aan het leven leken te wennen. Ze hadden beide werk, een eigen plekje en elkaar. Het begon haast normaal te worden en dat maakte Ellie enorm gelukkig. Ze spoelde haar mond en liet zich daarna door Chris tegen hem aan trekken. Genietend sloot ze haar ogen voor een moment om zijn warme huid tegen haar blote rug te voelen. "Dan heb je nog geen idee hoe gelukkig jij mij maakt," zei ze en ze draaide zich om, zodat ze een kus op zijn lippen kon geven. "Ik heb het gevoel dat ik eindelijk een beetje stabieler ben en minder bang. Je trekt mij uit mijn schulp," grinnikte ze en ze pakte haar huidproducten. Dani had haar ook genoeg laten weten over de uiterlijke verzorging en Ellie bleef het liefst zo lang mogelijk mooi voor Chris. Ze lachte zacht en smeerde de crème nog wat beter in. "Mee uit? Wat voor plek is het? Chique of casual?" Ze moest immers wel weten wat ze aan zou moeten doen. Toen ze eindelijk klaar was met haar producten, pakte ze een string uit de kast en trok die aan. Naast uiterlijke verzorging en hints voor in bed, had Dani haar ook eens meegenomen om te gaan shoppen in een lingeriezaak. Dat was Dani in haar kast had gezien vond ze veel te veilig. Blijkbaar mocht Chris ook eens iets leuks hebben om naar te kijken. Het was voor Ellie nog wel wennen hoe er iets tussen haar billen zat, maar vaak genoeg merkte ze het niet meer na een tijdje. Ze legde haar handdoek weg en sprong daarna op Chris' rug. "Op naar bed!" riep ze vrolijk uit. Ze sliep zelf vaak ook alleen in haar ondergoed. Met Chris naast haar was een pyjama vaak veel te warm.

Reply Edited on 09/16/2018 12:59 PM.

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/16/2018 12:02 PM

Hoe Ellie op dit idee gekomen was wist Chris niet, maar hij was zo verschrikkelijk dankbaar dat ze het gedaan had. Ze waren altijd aan het experimenteren, alles was nog vrijwel nieuw voor ze. Dus dit soort dingen vond hij altijd heerlijk. Chris had zijn handdoek gepakt en begon met het afdrogen van zijn lichaam.
"Kan ik dit bij jou doen?" vroeg Chris. Hij wist dat hij niks van haar in zijn mond kon nemen, maar hij was nieuwsgierig of er iets was dat hij wel met zijn mond kon doen. Vragend keek hij om naar Ellie. Hij zou waarschijnlijk eens op het internet moeten zoeken naar nieuwe of andere dingen, zeker omdat zij nu zo het initiatief nam om nieuwe dingen te proberen. Chris pakte een schone boxer uit de kast en trok die aan. Meer zou hij nu niet aandoen, ze zouden waarschijnlijk toch zo van ellende gaan slapen.
"Misschien dat ik jou binnenkort kan verrassen," knipoogde Chris naar Ellie. Hij wreef met de handdoek door zijn blonde haren, waarna hij een tevreden zucht uitliet. Het leek hem nu pas binnen te dringen dat ze dit echt allemaal bereikt hadden. Hij was gelukkig, zielsgelukkig. Ondanks alles dat er gebeurd was. Chris sloeg zijn arm rond Ellie haar lichaam en trok haar weer dicht tegen hem aan. Zacht duwde hij een kus tegen haar hals.
"Ik kan er nog steeds niet over uit hoe verschrikkelijk gelukkig ik ben, dankzij jou. Je bent mijn superheld," fluisterde Chris. Hij duwde nog een paar kusjes tegen haar hals voordat hij haar weer losliet. Niemand kon hem gelukkiger maken dan Ellie ooit kon.
"Morgen neem ik je mee uit, dat je het weet," glimlachte Chris liefjes. Ze waren ondertussen al wel op een aantal dates geweest, zelfs een dubbledate. Maar het bleef leuk om haar te kunnen verrassen met nieuwe ideeën en uitjes.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

Ravn

from Ravn on 09/15/2018 05:44 PM

Dus toch. Lichtelijk geamuseerd met zichzelf was ze verder gegaan, terwijl ze ervan genoot om hem te zien genieten. De manier waarop hij reageerde liet haar meer dan genoeg weten dat Dani's woorden meer dan waar waren. Blij met de ontdekking was ze verder gegaan met experimenteren zoals het zuigen en likken. Vooral rond zijn eikel want daar leek hij het meest op te reageren. Ellie had het niet verwacht, maar eigenlijk had ze enorm veel plezier erin. Het was pas toen ze zijn stevige handgreep in haar haren voelde dat ze wist dat hij bijna op zijn hoogtepunt was en dus deed ze wat Dani haar had verteld. Ze ging een paar seconden nog hard door en net op het moment dat hij zou komen, haalde ze hem uit haar mond waardoor het witte spul op haar borsten terecht kwam. Dani had haar immers gewaarschuwd dat het best hard kon gaan en dat het voor een eerste keer misschien geen verstandig idee was om hem in haar mond te laten komen. Toch had ze wat op haar lippen ervan gekregen en likte ze dat op. Verrast keek ze naar Chris. "Ik had nooit gedacht dat het zoet zou zijn."
Met zijn hulp kwam ze weer overeind en spoelde ze zijn zaadcellen van haar lichaam die ze daarna nog een keer waste. Ze sloeg haar armen rond zijn middel en leunde tegen hem aan. "Ik denk dat de douch goed werkt, vind je ook niet?" vroeg ze grinnikend en ze wrong haar lange haren uit. Ze stapte uit de douch en pakte een handdoek. De ander gaf ze aan Chris. Een blij gevoel gierde door haar lichaam. Ze was oprecht intens gelukkig. Met een liefdevolle blik keek ze naar Chris om. Het was immers een enorme show voor haar om hem naakt te zien. Als het kon dan zag ze hem het liefst altijd naakt.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/15/2018 05:00 PM

Chris had met liefde ruimte vrij gemaakt voor Ellie. Hij vond het heerlijk om samen te kunnen douchen. Het was iets intiems waar ze beide heel bewust van elkaar konden genieten zonder dat het direct seks was. Neuriënd was Chris begonnen met het wassen van zijn eigen haren. Pas toen hij en Ellie helemaal schoon waren duwde ze weer een kusje tegen zijn wang.
"Waar heb je het over?" vroeg Chris zachtjes. Nieuwsgierig liet hij toe hoe Ellie begon met het geven van kusjes over zijn hals, omlaag naar zijn borst en buik. Voor haar koste het maar weinig moeite om een reactie uit hem te krijgen. Ze hoefde maar naar hem te kijken met die prachtige blik van haar wanneer ze interesse had en hij kon zichzelf al harder voelen worden. Pas toen ze op haar knieën zakte begreep Chris wat ze wilde doen.
"El," mompelde hij zachtjes. Zijn ogen keken bedenkelijk toe hoe ze haar haren aan de kant veegde en daarna naar hem opkeek. Voorzichtig liet Chris zijn hand in haar haren glijden. Met zijn andere hand leunde hij tegen de muur. Hij zou terplekken omvallen toen ze haar warme lippen rondom zijn erectie sloot. Een zacht vloekwoord verliet zijn lippen. Ze had altijd fantastisch gevoeld, maar de sensatie van haar mond was een hele andere wereld. Chris hapte naar adem toen hij voelde dat ze zachtjes zoog. Hij wist niet eens dat dingen zoals dit mogelijk waren, maar vaag had hij het vermoeden dat haar onofficiële zus hier iets mee te maken zou hebben.
"Fuck, El. Dat voelt zo goed," kreunde Chris hees. Hij hapte naar adem en greep Ellie haar haren steviger vast in zijn handen. Het liefste zou hij met zijn heupen willen stoten nu, dat was ondertussen zo'n gewoonte geworden, maar hij wilde haar niet laten schrikken of stikken. Daarom bleef hij braaf op zijn plek staan.

The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply

Ravn

from Ravn on 09/15/2018 04:26 PM

Het was een goed idee van Chris om nog snel de stofzuiger door de kamers te halen en dat was dan ook wat ze had gedaan. Ze was zo enorm blij dat het harde vervelende werk erop zat en dat ze nu eindelijk hun plekje kon inrichten tot een plek waar ze beide zichzelf thuis zou voelen. Ze had stiekem nog glow-in-the-dark sterretjes gehaald die ze boven het bed wilde plakken voor Chris. Ze was immers niet zijn dromen vergeten of zijn hok wat hij voor zolang zijn thuis had genoemd. Net toen ze de stofzuiger aan de kant zette, voelde ze zijn armen rond haar middel en zijn lippen in haar nek. Geliefd legde ze haar hoofd tegen zijn borstkas aan. "Ik ook van jou Chris. Misschien wel meer," zei ze en ze stak plagend haar tong uit voor ze een kusje op zijn kaak drukte. Ze volgde hem naar de badkamer en ontdeed zichzelf van haar kleding. Het bleef voor haar nog altijd haast onwerkelijk dat ze nu dan echt hun eigen plek hadden. Dit alles was van hun alleen. Geen zorgen meer dat er iemand plots de badkamer in zou lopen, tenminste dat hoopte ze dan maar want anders zou die persoon niet heel hun appartement uit komen. Ze bekeek zichzelf in de spiegel boven het wasbak en pakte haar pincet erbij. "Dani is zo goed in dingen in elkaar zetten en aankleden," zei ze. "Ik heb veel van haar geleerd."
Nadat ze klaar was met het bijwerken van haar wenkbrauwen, veel werk had het niet nodig maar de haartjes tussen de wenkbrauwen wilde ze wel weg hebben, stapte ze bij Chris in de douch. Genietend kwam ze onder de warme stralen staan. Toch een goed idee om een extra grote douchkop te kopen. Ze konden makkelijk met z'n tweeën onder de straal staan. Ellie waste zichzelf en wachtte geduldig af toen ook Chris daarmee klaar was. Ze legde haar hand op zijn wang en drukte een zachte lieve kus op zijn lippen. "Ik wil iets uitproberen," zei ze zacht. "Schrik niet, oké? En als het niet fijn is moet je het zeggen dan stop ik meteen."
Ze was nog een beetje huiverig over het proberen, maar als het echt zo lekker bleek te zijn voor een jongen volgens Dani dan wilde ze het zeker wel proberen voor Chris. Als eerst drukte ze kusjes in zijn nek en maakte ze langzaam een spoor naar beneden voor de opwinding. De reactie die Chris had was precies de reactie die ze had uit willen lokken. Ellie veegde haar lange haren uit haar gezicht en ging toen op haar knieën zitten. Met haar grote ogen keek ze naar hem op, waarna ze hem in haar mond nam.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/15/2018 04:13 PM

Vermoeid had Chris zijn vrienden uitgezwaaid. Hij had het heerlijk gevonden dat zijn vrienden hadden kunnen helpen. Chris had het nog fijner gevonden dat hij ze echt zijn vrienden had kunnen noemen. Ze waren niet de mensen waar hij toevallig mee had opgesloten. Allemaal gaven ze om elkaar, ze stonden voor elkaar klaar en ze hadden plezier als ze samen waren. Allemaal hadden ze een functie in de vriendengroep en allemaal waren ze onmisbaar. Vol geluk had Chris omgekeken naar zijn vriendin.
"Ja, laten we eerst even stofzuigen en alle vieze dingen weghalen. Dan lopen we niet gelijk weer een stof bak in," glimlachte Chris. Echt schoonmaken wilde hij niet, maar even met de stofzuiger vond hij wel fijn. Terwijl Chris alle papieren en dozen naar beneden de papierbak bracht haalde Ellie snel een stofzuiger door de ruimtes. Na een goed half uur zag alles er echt uit als een huis, Chris zijn huis. Nooit in zijn leven had Chris gedacht dat hij een plek zou hebben naast dat kleine hokje dat hij zijn huis kon noemen. Eenmaal weer boven sloeg Chris glimlachend zijn armen om Ellie. Zachtjes duwde hij kusjes tegen haar nek, terwijl hij zijn armen rond haar lichaam geslagen had. Hij was zo intens verliefd op haar, zeker op momenten als deze wist Chris weer hoeveel geluk hij gehad had dat Ellie ooit zijn leven binnen was komen lopen.
"Ik hou van je El, heel veel," zei Chris. Hij liet haar weer los zodat ze samen naar de badkamer konden lopen. Voor het eerst hadden ze een echte ruimte douche. Natuurlijk was het heerlijk intiem om in de kleine douche van Ellie haar vader te staan, maar hier zouden ze toch iets meer ruimte hebben om zichzelf te wassen. Chris draaide de kraan alvast aan en begon met het uittrekken van zijn vuile kleding. Genietend liet Chris een zucht horen toen hij onder de warme stralen stapte.
"Vandaag was echt leuk. Jij en Dani kunnen echt heel goed inrichten, het voelt hier al zo huiselijk," zei Chris zuchtend.

Reply

Ravn

from Ravn on 09/15/2018 03:52 PM

Grinnikend kwam Ellie bij Chris staan en ze knuffelde hem. "Hey, het komt wel goed. We gaan jullie helpen en met Madi erbij zal het een stuk sneller gaan," zei ze opbeurend en ze drukte een kus op zijn lippen. Nadat ze de pizzadozen hadden weggegooid ging iedereen aan het werk. Het was waar dat Dani een goed gevoel had voor het in elkaar zetten van meubels en uiteindelijk was zij dan ook de leider die iedereen aanstuurde. Het was een geweldig idee want in een paar kleine uurtjes waren de laatste meubels ook eindelijk in elkaar gezet. Het enige werk wat voor haar en Chris overbleef was het uitpakken van de dozen en het aankleden van hun appartement. Iedereen was aardig moe en daarom hadden ze besloten om er een einde aan te maken. Ellie bedankte iedereen nog en zwaaide ze uit. "Ik ben blij dat we nu alle meubels hebben," zei ze glimlachend en ze duwde een haarspeldje weer terug op z'n plaats. Ze kon het niet laten om toch al een paar kussens op de bank te doen en een paar plantjes in het raamkozijn te zetten. Het maakte het allemaal net iets gezelliger. "Ik zal wel verder gaan met uitpakken en schoonmaken morgen als je aan het werk bent."
Ze liep naar Chris toe en haalde een pluisje uit zijn haar. "Je was geweldig vandaag samen met Jeff. Jullie waren de enige die de kasten weer overeind konden tillen."
Vooral de kasten van zijn ouders waren enorm zwaar doordat ze van massief hout gemaakt waren. "Wil je samen douchen, zodat we op z'n minst schoon in bed liggen vannacht?" Ellie had geen idee hoe het met Chris zat, maar ze had toch aardig wat gezweet tijdens het in elkaar zetten en sjouwen van dingen.

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/15/2018 03:35 PM

De reactie die Ellie plagend de ruimte in had gegooid was te verwachten. Het was ook, letterlijk, om te huilen dat de bank en kasten zo verschrikkelijk moeilijk in elkaar te zetten waren. Ook Dani kwam met een duivelse grijns binnen gelopen.
"Jullie hadden de makkelijke dingen," riep Jeff gefrustreerd. Dani liet een harde lach horen. Met twee pizzapunten wandelde ze naar haar vriend zodat ze hem een puntje kon geven. Chris keek hoofdschuddend toe. Hongerig had hij de doos geopend zodat hij zelf ook een pizzapunt kon pakken. Hij was blij dat ze de barstoelen al neer hadden kunnen zetten, want hij verlangde er na om op iets te kunnen zitten dat niet de grond was.
"Ik zal zo kijken wat jullie voor elkaar hebben kunnen krijgen. Het is fijn om even een break te hebben van die kast. Ik had hem half in elkaar gezet en toen bleek ik de verkeerde planken gebruikt te hebben," zei Chris. Hij nam een grote hap. Nog nooit in zijn leven had eten zo verschrikkelijk goed geproefd. Genietend sloot hij even zijn ogen. Het was stil gevallen onder het eten. Iedereen leek te genieten van het feit dat ze even niet met meubels bezig hoorde te gaan. Chris was de eerste die weer actie ondernam. Hij had zichzelf overeind geduwd en keek nieuwsgierig de tweede slaapkamer binnen. Alles stond al helemaal perfect klaar. Het was zelfs al helemaal netjes ingericht. Glimlachend keek Chris om.
"Jullie hebben fantastisch werk gedaan, het ziet er geweldig uit," zei Chris. Het was duidelijk dat er hier een vrouwenhand in rond was gegaan. Chris, Jeff of Jim hadden het nooit voor elkaar gekregen om een kamer zo gezellig aan te laten voelen. Een teleurgesteld gevoel bekroop Chris toen hij zijn woonkamer weer in wandelde. Het zag er hier nog rampzalig uit. Er lag overal papier, schroeven en handleidingen waarvan hij niet meer wist waar het bij hoorde.
"We kunnen jullie hulp hier wel gebruiken, het is hier rampzalig geworden," zuchtte hij lichtelijk verslagen.

Reply

Ravn

from Ravn on 09/15/2018 03:17 PM

Tevreden keek Ellie naar wat ze allemaal al voor elkaar had gekregen met Dani. "Booyah," zei ze en ze gaf haar vriendin een high-five. Het bureau was in elkaar gezet. De stoel stond erbij. Ze hadden een whiteboard aan de muur vast geboord en er stond nog een klein tafeltje met twee stoelen. En nog was er nog genoeg plek voor de gewichten van Chris. Ellie veegde de laatste stofresten van de grond met een stoffer en blik en keek tevreden de kamer rond. "Ik ben benieuwd hoe ver de jongens zijn."
Dani stond met haar handen in haar zij en keek eveneens de kamer rond. "Nu kan er hier alvast uitgepakt en gedecoreerd worden," lachte ze. "Vast wel verder dan ons. Dit was appeltje eitje. De tekeningen zeggen genoeg." Dani sleepte een paar verhuisdozen en kratten de kamer in waar de spullen in zaten voor de kamer. "Doe jij de computer? Dan doe ik de plantjes wel."
Ellie knikte en ging aan de slag. Ze was de enige van de groep die het langst tussen de mensen had gewoond, voordat ze was ontvoert. Daarnaast had haar pa haar ook het een en ander over uitgelegd en na wat inlezen was ze op een technisch vlak toch best handig geworden. Niet extreem handig, maar handig genoeg. Ze was dan ook vaak degene die de speurwerk online deed voor de rest, dus ze bleef voornamelijk binnen terwijl de groep erop uit ging. Ellie wilde die mensen liever nooit meer zien of er echt nog iets mee te maken hebben. Ze ging zelf wel naar buiten om dingen te doen, maar dat had niets met werk te maken. "Hoe vind je dit?" vroeg Dani.
Ellie was net bezig geweest met het aansluiten van de kabels toen Dani het vroeg. "Wacht even," zei ze en ze sloot de laatste kabel aan. Ze drukte op de start knop en kwam daarna overeind. Hard botste ze tegen het bureaublad boven haar hoofd. "Ai," mompelde ze en ze wreef over haar hoofd toen ze voor een tweede keer, dit keer voorzichtiger, overeind kwam. "Ooh, dat is perfect Dani!"
De plantjes, beeldjes en fotolijstjes waren evenwichtig verspreid door de kamer. "Dus nu hoeven we alleen nog de laadjes te vullen, de laptop, de werkkast vullen met mappen en Chris' sportmateriaal."
Ellie was blij dat er eindelijk een einde leek te komen aan de kamer. Het was in elk geval de tweede kamer die af was. De badkamer was al geheel in orde met wasmachine en al. De slaapkamer was functioneel want het bed stond er al, maar echt decoratie was er nog niet. De pizza's werden aangekondigd en een glimlach kwam op haar gezicht. "We doen de dozen straks wel weer verder."
Samen met haar vriendin liep ze de woonkamer in en keek ze verbaasd naar de jongens die klaarblijkelijk nog geen meubel vooruit waren gekomen sinds een paar uur geleden. "Zijn jullie nog niet klaar?" vroeg ze plagend. Ze liep naar Chris toe en drukte een kus op zijn wang. "De werkkamer is zo goed als klaar. Alleen nog de dozen uitpakken." Ze pakte een stuk pizza en nam er een hap van. Haar ogen werden groot en ze wapperde voor haar mond. "Heet!"

Reply

CRNOIA

72, female

from CRNOIA on 09/15/2018 02:36 PM

Alles was verschrikkelijk snel gegaan. Samen met de persoonlijke begeleider die Chris had gekregen waren ze gaan kijken naar appartementen. Omdat Chris heel veel dingen niet geleerd had en deze wereld nog niet zo goed kende als Ellie had hij een begeleider gekregen die hem zou helpen. Dit ging over simpele dingen zoals het aansluiten van verzekeringen, telefoons en dus hoe je een appartement moest zoeken. Chris had verwacht dat het een lange tijd zou duren voordat ze een appartement zouden vinden. Maar binnen een paar weken hadden ze al een appartement toegewezen gekregen door iemand die hen graag had willen helpen. En het was een prachtig appartement. Het had twee slaapkamers, een ruime woonkamer met woonkeuken en een badkamer waar ze beiden gemakkelijk in rond konden lopen zonder elkaar tot last te zijn. Ze hadden zelfs een balkon waar ze een bankje op neer konden zetten.
"Het voelt raar... zo volwassen," zei Chris zachtjes. Hij zat midden in de woonkamer, omringt door dozen en meubels. Vandaag zouden ze officieel intrekken. Ellie en Dani hadden samen al heel wat dingen bij elkaar kunnen winkelen, maar Chris had er ook op gestaan dat ze een aantal meubelstukken van zijn ouders zouden gebruiken. Zo maakte ze gebruik van een zelfgemaakte houten tafel en een kast die in de slaapkamer paste. Jeff en Jim zaten samen in een hoek van een kamer, gebogen over handleidingen van Ikea voor het in elkaar zetten van een hoekbank en een kasje.
"Ik snap hier geen fuck van," fluisterde Jim, ook Jeff had een glazige blik voor zijn ogen. De voordeur opende en Maddy kwam met een aantal pizzadozen naar binnen gelopen.
"Eten!" riep ze vrolijk. Ze liep naar het kookeiland, waar ze de dozen op een zeldzaam leeg stukje zette. Het meisje trok even haar neus op. Ze had al regelmatig geklaagd over de rare lucht die hier hing. Het hele appartement rook nog naar verf. Chris en zijn vrienden hadden de dagen hiervoor gespendeerd aan het verven van elke kamer, zodat alles mooi wit zou zijn.
"Als je zo'n gezicht blijft trekken blijf je er dalijk nog in hangen," zei Chris. Hij trok zichzelf overeind en liep naar Maddy die haar tong uitstak naar Chris. Grinnikend trok Chris haar even in een halve knuffel voordat hij de eerste doos opende.
"El, Dani er is eten!" riep Chris naar de tweede slaapkamer.

270488.jpeg

Reply Edited on 09/15/2018 02:38 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  25  |  »  |  Last

« Back to forum