O|| Perfect should try to be you
First Page | « | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: O|| Perfect should try to be you
from CRNOIA on 05/19/2018 10:01 PMMet haar armen voor haar borst gevouwen had Grace gekeken naar Demian. Hij was zo zeker van zichzelf. In zijn opinie zou hij het water echt niet ingaan. Hoofdschuddend liet ze haar blouse van haar armen afglijden. Ze gooide haar blouse naar Demian zijn hoofd, waarna ze samen met Scruffy een paar stappen naar achteren zette.
"Ik kijk wel of ik iemand anders kan vinden die wél het water in wilt gaan," pufte ze haar wangen uit. Ze wierp Demian een luchtkusje toe. Samen met Scruffy huppelde Grace naar het water toe. Genietend bleef ze staan toen ze voelde hoe het water haar voeten omsingelde. Langzaam sloot ze haar ogen. Dit was precies waar ze van gedroomd had. De vrijheid om het water in te kunnen lopen zonder haar moeder die aan het schreeuwen was dat ze te veel huid liet zien. Grace keek glimlachend om naar Demian. Ze vond het jammer dat hij niet mee wilde doen. Het maakte het juist leuk als ze dit moment kon delen met iemand die geen hond was. Het gevoel groeide alleen maar met het zien van Natasha en James met de olifant. James ging zonder te klagen het water in. Bedenkelijk keek ze toe hoe Betsy het water in stampte.
"Ik denk dat we elkaar maar moeten vermaken, Scruffy," zuchtte Grace. Ze liep verder het water in, waar ze een grote steen van de bodem makte. Scruffy begon direct te blaffen. Grace gooide de steen een paar meter verderop, zodat de hond er blaffend achteraan kon. Terwijl Scruffy aan het zoeken was, draaide Grace zich om naar de olifant en Natasha.
"Kan je Demian niet natspuiten ofzo?! Ik verveel me," riep Grace naar het grijze dier. Misschien dat als hij eenmaal nat was dat hij wel met Grace in het water wilde spelen.
Natuurlijk moesten ze er een spelletje van maken. Hoofdschuddend rende James achter de olifant aan. Het moest er amusant uitzien om een gigantische olifant te zien rennen met een vrouw op haar en een man erachteraan. James bleef midden op het strandje staan. Demian had daar zijn kleed neergelegd terwijl Grace het water al in was.
"Kom op man, ga met je meisje het water in. Voordat Grace uit verveling met Betsy gaat klieren. Ik ken haar lang genoeg om te weten dat ze waarschijnlijk uit verveling iets doet wat niet okay is," glimlachte James. Hij wreef met zijn hand door zijn haren heen, voordat hij zijn hand opstak naar Demian en achter Betsy aan rende om het water in te komen. Eenmaal bij de olifant, greep het dier hem rond zijn middel. Met behulp van Betsy klom hij bij Natasha op Betsy.
"Toevallig om jou hier te zien," glimlachte James. Hij kwam achter Natasha op Betsy zitten. Hij sloeg zijn armen rond haar middel en trok haar iets dichter tegen hem aan. Zachtjes duwde hij kusjes tegen haar schouder.
"Maar ik moet wraak op je nemen omdat je er een wedstrijdje van ging maken. Ik ben een slechte verliezer," Fluisterde James. Hij greep Natasha bij haar schouders en duwde haar van Betsy af, zodra ze in het diepere water waren. Grijnzend keek hij omlaag naar Natasha. James klopte op Betsy haar flank. Hij greep zijn neus dicht en liet zich daarna zelf van Betsy afvallen.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven

Reply