ORPG] Tous pour un, un pour tous.

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  64  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

CupCake

28, female

Re: ORPG] Tous pour un, un pour tous.

from CupCake on 06/15/2018 10:28 PM

Xavier:
Ik glimlachte toen ze was gestopt en zich naar me toe draaide. 'Goodmorning.', groette ik haar alsnog. 'Yeah, I know. I haven't had a good night sleep in weeks, I believe.', zei ik tegen haar. 'I need all the sleep I can get.', zei ik schouderophalend. Ik had inderdaad langer geslapen dan normaal en mijn nacht was inderdaad gebroken geweest door de komst van Camille en waren dit keer de nachtmerries niet de oorzaak. 'I'll do my best to get up early.', zei ik tegen haar. 
Toen ze echter begon over het dansen grinnikte ik even. 'I already tortured myself for her.', gaf ik eerlijk toe. Dat was een van de redenen waarom ik aan de littekens op mjin rug kwam. 'Compared with that, this would be nothing', verzekerde ik haar. 'But yes, I'm sure. I'm horrible at dancing.', bleef ik bij mijn standpunt. 'And I know she wouldn't care that much, but... You know...', zei ik wat minder gemakkelijk. Een beetje indruk maken of ergens moeite in steken mocht best wel. Als het even kon wilde ik haar het liefst verrassen met het feit dat ik mijn best had gedaan voor haar om de pasjes goed te kunnen en haar niet voor gek te zetten voor het gehele dorp. Op het bal tijdens de verjaardag van de Koning was het aardig gegaan, maar eerder dankzij haar dan dankzij mezelf. 'Yes, please. Not everyone has to know my dancing skills before your masterclass', zei ik voor ik haar pols vastpakte en ik haar een stukje de schuur in trok.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/15/2018 09:10 PM

Camille
In eerste instantie had ik heerlijk rustig geslapen, maar al snel namen nare dromen mijn slaap over. Allerlei verschillende beelden schoten door mijn hoofd. De brand in Courdemanche. Xavier, vastgebonden op een stoel. Mijn vader wiens keel voor mijn neus werd doorgesneden. De mannen die me het water uit hadden gesleurd. Alle beelden en daarbij horende geluiden vermengden zich met elkaar en zorgden ervoor dat ik me onrustig begon te bewegen op mijn kussen. Het gewoel werd steeds erger en de beelden volgden elkaar steeds sneller op. Hoe kon ik hieraan ontsnappen? Uiteindelijk schrok ik dan ook wakker en schoot ik overeind, naar ademhappend en met tranen over mijn wangen stromend. Kort keek ik de kamer rond, me even niet realiserend waar ik was. Het duurde even voor mijn brein zich de gebeurtenissen van deze ochtend en de nacht ervoor weer herinnerde en mij er zo weer aan herinnerde waar ik was. Xavier's kamer. Langzaam kalmeerde ik een beetje en liet ik me terug in de kussens zakken. Xavier's geur drong mijn neus binnen waarna een opgeluchte zucht uit mijn mond ontsnapte en ik me stukken rustiger voelde. Ik bleef een tijdje liggen, mijn gezicht in het kussen begraven terwijl ik de tranen van paniek die ik eerder achter mijn ogen had voelen prikken maar hun vrije loop liet gaan.

Julie keek op op het moment dat ze haar broer's stem hoorde. 'Xavier! Good morning. You're... Late.' begroette ze hem met een glimlach. Normaal gesproken zou hij allang in de weer zijn geweest, maar ze vroeg er verder niet naar want dat waren haar zaken niet. Natuurlijk was ze nieuwsgierig, maar misschien moest ze niet overal wat achter zoeken. Uiteindelijk was hij hier ook om te rusten en te herstellen. 'Yes, of course. Are you sure you wanna torture yourself, though?' plaagde ze hem toen hij haar vroeg of ze tijd had - tijd voor een dansles, begreep ze zijn bedoeling erachter. 'I am not quite sure Camille would mind your utter inability to dance.' lachte ze vervolgens. Nee, dat was misschien ook wel wat gemeen. Hij was niet hopeloos, maar dansen zou waarschijnlijk nooit zijn sterkste punt worden. 'Do you wanna practise here, where we can hide a bit?' vroeg ze daarna.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 06/15/2018 07:05 PM

Xavier:
Ik was in de lach geschoten toen ze had geopperd om zichzelf onder de dekens te verstoppen als mijn moeder inderdaad polshoogte kwam nemen. Als het toch eens mogelijk was geweest...
Toen ik me omgekleed had, was ik naar beneden gegaan. Camille had er rustig bij gelegen en wie weet was ze alweer in slaap gevallen. Ze had het hard nodig. Ik ontbeet vlug voor ik mee ging helpen op de boerderij om met de hond de dieren uit de stal en in de wei te krijgen. Het gaf me een kick om het ouderwets te voet te doen terwijl de dieren niet teveel afdwaalden. Vervolgens begon ik aan het werk om de stallen schoon te maken tot ik door de open deuren Julie zag lopen. Ik liet direct alles uit handen vallen en holde naar de deur. 'Julie!', riep ik zachtjes voor ik haar wenkte. 'Heb je even tijd?', vroeg ik haar met een veelbetekenende blik. Zolang Camille nog in bed lag, had ik mooi de tijd voor een bijlesje zonder dat ze me betrapte.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/15/2018 06:32 PM

Camille
Ik glimlachte om Xavier's woorden en de kussen die we deelden. Nee, het was wel duidelijk dat ik eerder een idioot was geweest door niet in te gaan op zijn aanbod wanneer ik een nachtmerrie had gehad. 'I would like nothing more.' glimlachte ik instemmend toen hij aangaf dat we dit over niet al te lange tijd iedere morgen zouden kunnen doen. 'Hmmmm...' zuchte ik lichtelijk ontevreden op het moment dat hij vertelde dat hij nu echt uit bed moest komen. 'I could hide under the covers if she does?' probeerde ik met een lachje, maar ik snapte hem natuurlijk wel. Hij had ook zijn taken. Daarnaast had hij gelijk; het zou niet heel lang meer duren voor we dit iedere ochtend konden doen. Mijn wangen kleurden wat rood door de kussen in mijn hals en kort sloeg in mijn armen rond zijn nek om hem terug te kussen. 'I will definitely stay here.' knikte ik waarna ik mijn ogen sloot toen hij zijn voorhoofd tegen de mijne liet rusten. 'I'll see you soon!' herhaalde ik zijn woorden met een glimlach voor ik voelde hoe hij uit het bed stapte. Ik liet me wat verder in de kussens zakken en een tevreden zucht ontsnapte aan mijn lippen. Hoewel ik wist dat ik beter ook niet te lang in bed kon blijven liggen, merkte ik dat ik mezelf beter in bed positioneerde en weer wat slaperig werd. Voor ik het in de gaten had was ik dan ook weer in slaap gevallen.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 06/15/2018 05:24 PM

Xavier:
Die vier kleine woordjes. Ik kon ze niet vaak genoeg horen. Hoewel ze het helemaal uitstraalde, bleef het toch prettig om het haar te horen zeggen. Toen ze dichter tegen me aan kroop en haar lippen op de mijne drukte, beantwoordde ik haar kus vol gevoel. Mijn wens was niets liever dan dat ze merkte wat ik voor haar voelde, wat ze met me deed, hoe belangrijk ze voor me is. In gedachten had ik naar haar gekeken tot ze de sitlte doorbrak. 'Almost forever', antwoordde ik zacht waarna ik mijn lippen nogmaals op haar voorhoofd plantte. 'It's late already, we'll soon have to get up.', zei ik tegen haar terwijl ik met mijn hand door haar haar en over haar wang streelde. 'But... we can repeat this moment. And the memory of it will last forever. Soon we can do this every morning', beloofde ik haar terwijl ik zacht in haar hand kneep. 
Nog even bleef ik met haar liggen voordat het anders écht teveel op ging vallen. Ik draaide haar zacht op haar rug en hing kort boven haar. Mijn lippen kusten de hare voor ik haar aankeek. 'I really have to get up now. Otherwise my mother will think I'm ill and take a look at me.', zei ik en grijnsde voor ik nog een paar kussen in haar hals plaatste. 'But you can stay here a little longer.', zei ik met een knipoog. Ik zou zo gaan helpen bij de werkzaamheden op de boerderij, ik was meestal een vroege vogel en een harde werker geweest. Die zat ook nog steeds in me, als dat patroon teveel zou veranderen zou het argwaan opleveren. Al wist ze niet hoe de dag van een lady in waiting eruit zag, zodat ze Camille niet veel kwaad zou kunnen nemen als ze nog even van haar rust zou genieten. 'I'll see you soon', beloofde ik terwijl ik onze voorhoofden tegen elkaar liet rusten, haar lippen nog eens kuste en vervolgens van haar afstapte, het bed uit om me op te frissen en om te kleden.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/12/2018 04:25 PM

Camille
Ik glimlachte op het moment dat Xavier aangaf dat hij prima had geslapen. Daarna sloot ik tevreden mijn ogen, al keek ik op door zijn kus en woorden. 'I love you too. Very much.' zei ik zacht om vervolgens wat dichter tegen hem aan te kruipen en een kus op zijn lippen te drukken. 'Can we stay here forever? In this moment? Here?' vroeg ik fluisterend nadat ik een hele tijd stil was geweest en simpel tegen hem aan had gelegen. Het zou zo fijn zijn als dit iedere dag zou kunnen.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 06/10/2018 07:58 PM

Xavier:
Ik legde mjin vrije arm onder mijn hoofd en keek tevreden naar het plafond toen ze antwoordde dat ze goed geslapen had en het écht nodig gehad had. Dat geloofde ik wel. Ik had mijn energie ook hard nodig en was veel lichamelijke inspanning aardig gewend. Daarbij kwam het feit dat zij gisteren haar hele verhaal had verteld en dat moest verwerken. 'Don't worry about me. I slept wonderful. It couldn't be better', zei ik tegen haar terwijl ik met mijn hand over haar wang streelde. Het leek alsof een goede nachtrust gegarandeerd was als ik bij haar sliep. Haar zachte lippen in mijn nek veroorzaakten een warm gevoel wat door mijn lichaam trok. Ik legde mijn vingers zacht onder haar kin waarmee ik haar gezicht voorzichtig wat ophief om mijn lippen op de hare te drukken. 'I love you, Camille. Really, you may always disturb my nightrest. Come as you need it', benadrukte ik nog eens dat ik er geen probleem mee had gehad dat ze vannacht mijn kamer binnengegaan was. 

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/10/2018 07:48 PM

Camille
Ik knikte voorzichtig toen Xavier vroeg of ik goed geslapen had. 'More than good.' glimlachte ik waarna een tevreden zucht mijn lippen verliet. 'I needed this.' verzuchtte ik waarna ik me iets meer naar hem toedraaide zodat ik hem aan kon kijken. 'I hope you slept well too? Even if I disturbed you in the middle of the night.' vroeg ik om vervolgens mijn ogen weer te sluiten en te genieten van dit alles. Hoe ging ik het volhouden op het paleis zonder dit? Waar het hier eigenlijk al niet kon en we veel voorzichtiger moesten zijn dan onderweg, kon het op het paleis echt niet. Met gesloten ogen drukte ik een kus in zijn hals - de enige plek waar ik momenteel bij kon aangezien ik mijn gezicht had begraven in de ruimte tussen zijn kaak en schouder.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 06/10/2018 07:39 PM

Xavier:
Het was een plaatje om te zien hoe ze wakker werd, als een roos die in de bloei kwam en openklapte. 'Goodmorning', beantwoordde ik haar ochtendgroet en verplaatste mijn armen toen ze wat dichter tegen me aangekropen was. Met een tevreden glimlach drukte ik mijn lippen zacht op haar voorhoofd. 'Did you have a good night sleep?', vroeg ik aan haar terwijl mijn hand afwisselend door haar haren ging of over haar arm streelde. Het zou geweldig zijn als we dit elke dag konden doen, samen wakker worden. Geen idee hebbend van de wereld rondom je, alleen elkaar en de rest kwam later. Wat een rust zou dat geven...

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/10/2018 06:26 PM

Camille
Ik lag nog heerlijk te slapen. Nu ik eindelijk rust had gevonden, wilde mijn lichaam het niet loslaten en optimaal gebruik maken van de situatie om bij te komen. Echter werd ik me langzaam bewust van beweging, een aanraking, waardoor ik toch uit mijn slaap getrokken werd. Het duurde wel een hele tijd en ik moest van ver komen, maar uiteindelijk opende ik slaperig mijn ogen. Er verscheen meteen een glimlach rond mijn lippen toen ik zag dat het Xavier was die de veroorzaker was, maar hem zou ik het nooit kwalijk nemen. Het kostte me alleen moeite om daadwerkelijk wakker te worden en niet terug in slaap te zakken, wetende dat hij het was. 'Good morning....' fluisterde ik dan ook zachtjes terwijl ik wat meer tegen hem aankroop. Zijn warmte was zo fijn en voelde zo vertrouwd. Tevreden sloot ik mijn ogen weer even. Het was heerlijk om weer zo goed geslapen te hebben en meer dan geweldig om te weten dat dat door hem kwam.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  64  |  »  |  Last

« Back to forum