ORPG] Tous pour un, un pour tous.

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  64  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

CupCake

28, female

Re: ORPG] Tous pour un, un pour tous.

from CupCake on 05/27/2018 06:36 PM

Xavier:
Terwijl Leon de hand van Camille kuste hield ik hem nauwlettend in de gaten. Ik kende zijn grapjes ondertussen... Als hij Camille iets zou aandoen, zou hij er genadeloos van langs krijgen. Leon had algauw laten blijken dat hij het bos geen plek vond voor een dame. Een triomfantelijke grijns verscheen op mijn gezicht toen Camille het woord nam voordat ik daar de kans voor had en hem de les las. Camille was zeker niet het stereotype lady, eerder het tegenovergestelde. Ze stond open voor nieuwe dingen en had een sterke eigen mening als het erop aan kwam of wanneer je haar uit liet praten. 'It was nice to see you again, Leon, but we have to move on. I'll see you again', besloot ik en keek naar Camille. Ondanks dat we elkaar pas weer gezien hadden, had ik niet veel zin om diep met hem in gesprek te gaan. Ik moest Camille nog veel laten zien en we konden altijd beginnen of verder gaan met de voorbereidingen voor Flora Day. Vanmorgen waren we ook al gestoord in hetgeen we hadden willen doen en ik was vastbesloten om dat niet nog eens te laten gebeuren. 

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 05/28/2018 01:04 PM

Camille
Ik kon een tevreden glimlach niet tegenhouden toen mijn opmerking Leon het zwijgen op legde. Mijn hand had hij echter nog steeds niet losgelaten en ik was niet van plan om hem daadwerkelijk terug te trekken. Misschien zou het Xavier dan niet opvallen, want het laatste wat ik wilde was dat hij zich druk zou maken om zoiets onbenulligs. 'Leaving so soon? I would have loved to get better acqainted with your lovely friend. And talk about the good, old times with you, of course!' grijnsde Leon waarna hij zich weer voorover boog om mijn hand te kussen, net wat langer dan gepast. 'It was an absolute pleasure to meet you, madame.' glimlachte hij waarbij ik hem slechts een knikje gunde en mijn hand losmaakte voor ik dichter naar Xavier toe liep. Ik ging Leon's woorden niet herhalen, want het was helemaal geen pleasure geweest.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 05/28/2018 07:47 PM

Xavier:
Ik moest me inhouden om mijn hoofd niet te schudden bij de woorden van Leon na mijn verkondiging over onze aftocht. 'Not now, Leon. Maybe another time.', zei ik tegen hem. Ik hield mijn blik expres te lang op Leon gericht, zodat hij hopelijk inzag dat hij een eigen dame moest zoeken. 'I have to show you a lot more', zei ik tegen Camille met een glimlach en keek even nog naar Leon. 'See you later', zei ik hem gedag voor ik met Camille weer uit het bos begon te lopen. 'Watch out for him', zei ik zacht tegen haar. 'You will not be the first one to get betrayed', waarschuwde ik haar.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 05/29/2018 12:16 PM

Camille
Ik was Xavier achterna gelopen, maar had bewust zijn arm niet vastgepakt deze keer. 'Thanks for the warning.' glimlachte ik zwak door zijn waarschuwing. Het was echter niet nodig geweest, want Leon had er zelf al voor gezorgd dat ik hem wantrouwde. Wel was ik nieuwsgierig naar wat er tussen hen gebeurd was, want het was overduidelijk dat Xavier hem niet mocht en dan moest er haast wel wat gebeurd zijn want zo kende ik hem niet. Over het algemeen leek Xavier me wel een allemansvriend en als hij iemand niet mocht -zoals de Cardinal - wist hij dat meestal wel goed te verbergen. Ik durfde er echter niet zo goed naar te vragen, want ik wist niet hoe gevoelig het was. 'So... Where are we off to next?' vroeg ik daarom maar met een glimlach. Ik kon het toen toch niet laten om zijn arm vast te pakken, want dat voelde simpelweg prettiger. Langzamerhand begon ik echter wel te merken dat ik vermoeid was. 

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 05/30/2018 08:40 PM

Xavier:
Ik knikte enkel als reactie op Camille's bedankje om haar voor Leon te waarschuwen. Het leek mij niet meer dan logisch. Ik had geen idee wie er uti het dorp allemaal op de hoogte was van wat hij had gedaan en in hoeverre hij nog een goede naam in het dorp had. Als zijn naam met de streken die hij en ik samen hebben uitgehaald toen we op zoek waren naar avontuur hem (en mijzelf) nog niet berucht genoeg gemaakt had. Ik glimlachte en keek naar Camille vroeg waarheen we nu gingen en ze mijn arm vastpakte. 'To the flower fields. There are a few beautiful fields nearby.', zei ik tegen haar. Het leek me verstandig om eerst de plekken te nemen die wat verder weg lagen en in het donker moeilijker te bereiken waren. 'I hope you're enjoying your stroll outside?', vroeg ik haar met een grijnsje terwijl ik haar woorden herhaalde.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 05/31/2018 07:38 PM

Camille
Een grote glimlach verscheen rond mijn lippen toen Xavier vertelde dat we naar de bloemenvelden gingen. Ik kon niet wachten tot we er waren. Hopelijk zouden we vast wat mooie exemplaren kunnen vinden voor Flora Day. 'Yes, I am.' beantwoordde ik glimlachend zijn vraag. 'I always enjoy myself when I'm with you.' vervolgde ik met een lieve glimlach waarbij ik zacht in zijn arm kneep. Ik kon een kleine geeuw niet onderdrukken. 'Sorry, I feel a bit tired...' verontschuldigde ik me waarna ik een pluk losgevallen haar uit mijn gezicht veegde.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 06/03/2018 07:34 PM

Xavier:
Ik keek naar haar en glimlachte toen ze toe gaf dat ze zichzelf vermaakte. 'That's sweet', antwoordde ik met een glimlach en wenste even dat ik mijn arm om haar heen gelegd had. Echter bleef ik waakzaam en vermijdde ik dat, gezien ik niet wist in hoeverre Leon uit onze buurt bleef of dat hij ons zou volgen. Zodoende stond ik het mezelf niet toe om het kneepje in mijn arm niet op een andere manier te beantwoordden. Toch bang om betrapt te worden, hoe bekend haar aanrakingen ook waren en hoeveel ik er ook van genoot. Op het moment dat ze geeuwde en zich verontschuldigde wierp ik haar toch een bezorgde blik toe. 'If you're too tired, we go home, okay?', zei ik serieus tegen haar. Ik wilde niet dat ze zichzelf over haar eigen grenzen heen zou dwingen. 'Enough is enough and I understand that this all has to be a lot of impressions for you', zei ik. Het zou haar ongetwijfeld veel energie kosten. 'Just tell me if you want to go back, we have plenty of time to show things on other days', vertrouwde ik haar toe.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/03/2018 10:54 PM

Camille
Het was lief dat Xavier zo bezorgd had gedaan, maar het was niet nodig geweest. Ik had zijn bezorgdheden dan ook weggewuift en we waren verder gegaan met onze wandeling. De bloemenvelden waren prachtig geweest en ik vond het haast jammer dat we op een gegeven moment hadden moeten gaan omdat het tijd werd voor het avondeten. 

Middenin de nacht schrok ik wakker van een nachtmerrie en schoot ik overeind in bed. Mijn borstkas ging onrustig op en neer en ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Het was maar een nachtmerrie, het is niet echt, probeerde ik mezelf te kalmeren, maar dat had vooralsnog weinig effect. Ik dwong mezelf om rustig in te ademen door mijn neus en de lucht langzaam weer uit te blazen door mijn mond. Langzaamaan kalmeerde me dat wel een beetje, maar ik voelde me nog steeds niet op mijn gemak. Voorzichtig stapte ik uit bed waarna ik de kamer uitliep. Misschien dat een glas water me wat zou kalmeren. Voor de deur van Xavier's kamer bleef ik echter staan. Ik wist dat hij me sowieso kon kalmeren, maar ik wilde hem niet lastigvallen. Hij had al genoeg aan zijn hoofd en had zijn slaap hard nodig. Ik liep daarom zachtjes door naar de trap voor ik deze afliep en naar de keuken liep. Ook na een paar glazen water voelde ik me nog niet rustiger. Wat moest ik nu? Ik zou sowieso niet kunnen slapen tot ik volledig gekalmeerd was maar hoe kwam ik zover? Ik opende de deur naar buiten en zette een paar stappen het huis uit. Het regende heel lichtjes, maar dat kon me weinig schelen. Ergens was het wel verfrissend en terwijl ik de frisse lucht inademde voelde ik me ook weer wat rustiger worden. Het was te verwachten geweest dat de nachtmerries dubbel zo hard terug zouden komen nu ik Xavier alles verteld had, maar het maakte het niet minder naar. Na nog een tijdje buiten te hebben gestaan, besloot ik toch terug naar binnen te gaan. Het was natter dan ik in eerste instantie gemerkt had en tevens ook behoorlijk koud. Met een lichte zucht sloot ik de deur en dronk nog wat kleine slokjes water. Wie hield ik ook voor de gek? Het enige wat me nu zou kalmeren was Xavier's aanwezigheid dus waarom zocht ik hem niet gewoon op? Hij had het zo vaak tegen me gezegd, maar ik had er nooit gebruik van gemaakt. Echter zag ik nu ook in dat hij de enige was die me kon kalmeren en dat het wel idioot was om van hem weg te blijven.
Zachtjes sloop ik de trap weer op waarna ik naar zijn kamer liep. Heel voorzichtig en zonder geluid te maken opende ik de deur waarna ik naar binnenliep en deze weer achter me sloot. Mijn ogen moesten een beetje wennen aan het donker, maar al snel had ik het bed gespot waar ik dan ook zachtjes naartoe liep. Ik deed mijn uiterste best om hem niet wakker te maken. Heel voorzichtig kroop ik naar hem in bed en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Zelfs slapend wist hij me te kalmeren. Al snel voelde ik alle nare beelden van me af glijden en werd ik rustiger. Wat ik echter niet kon voorkomen was dat ik wat dichter tegen hem aankroop omdat ik het toch wel koud had nadat ik buiten nat was geworden. Een lichte zucht ontsnapte aan mijn lippen. Dit voelde heerlijk. Het was zo fijn om weer naast hem te liggen.

Reply

CupCake

28, female

from CupCake on 06/06/2018 09:00 PM

Xavier:
Langzaam werd ik gewekt door iets kouds en nats naast me. Ik opende mijn ogen en toen ik Camille zag liggen glimlachte ik. Ik strekte voorzichtig mijn arm uit om deze om haar heen te slaan en trok haar dichter naar me toe. 'Are you allright, sweetheart?', fluisterde ik zachtjes om haar niet te wekken mocht ze toch in slaap gevallen zijn. Het was fijn om haar weer naast me te hebben liggen, al was het dan wat klam. 'Do you want to borrow something from me? Something dry? I don't want you to get ill', vervolgde ik op een zachte, bezorgde toon terwijl ik naar haar keek.

Reply

PoppyRedx

29, female

from PoppyRedx on 06/06/2018 09:05 PM

Camille
Ik bewoog een beetje weg van Xavier's schouder - waar ik mijn hoofd tegen aan had gelegd - en glimlachte zwak. 'I'm so sorry. I didn't mean to wake you. I'm sorry.' fluisterde ik terug, mijn stem nog wat trillerig van de onrust eerder. 'Yes, I'm okay now. I just had a nightmare.' beantwoordde ik daarna zijn vraag. 'That would not be a bad idea. I had no idea I had gotten that wet.' glimlachte ik toen hij vroeg of ik iets van hem wilde lenen. 'I'm so sorry for waking you up.' herhaalde ik nogmaals. Het was absoluut niet mijn bedoeling geweest om hem wakker te maken. Ik had alleen zijn aanwezigheid willen voelen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  64  |  »  |  Last

« Back to forum