ORPG] Tous pour un, un pour tous.
First Page | « | 1 ... 49 | 50 | 51 | 52 | 53 ... 64 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG] Tous pour un, un pour tous.
from CupCake on 06/06/2018 10:11 PMXavier:
Ik keek naar Camille en liet mijn vingers zacht door haar haren heen glijden. 'You don't have to excuse yourself. I love it to have you lying next to me', zei ik tegen haar en plaatste een kleine kus op het puntje van haar neus. Een meelevende zucht ontsnapte aan mijn lippen toen ze vertelde dat ze een nachtmerrie had gehad waarop ik haar een poosje nóg dichter tegen me aan hield. 'I'm right back', zei ik zacht tegen haar voor ik haar los liet en het bed uit liep. Na al die jaren kende ik de kamer op mijn duimpje waardoor ik zonder moeite naar de kledingkast liep en er een blouse uithaalde. Eenmaal terug bij het bed drukte ik deze in haar handen. 'Here you are. That will be better.', zei ik en glimlachte even. 'I would love it if you stayed here tonight', gaf ik uiteindelijk aan haar toe. Ik vond het veel fijner om samen te slapen dan ieder apart. En nu ze hier toch al was...
from PoppyRedx on 06/07/2018 08:54 PMCamille
Een nieuwe, zwakke glimlach verscheen rond mijn lippen toen Xavier aangaf dat ik me niet hoefde te verontschuldigen. Het voelde heerlijk hoe hij me nog meer tegen zich aantrok. Ik voelde meteen een hoop rust en kalmte over me heen vallen. Het kostte me dan ook moeite om niet te zuchten toen hij me losliet, al werd de bedoeling al snel duidelijk. 'Thank you.' fluisterde ik waarna ik een kus op zijn wang drukte. Ik stapte zelf uit bed om mijn vochtige nachthemd te vervangen door zijn schone en droge blouse. Ik dacht er niet eens over na om hem te vragen zich om te draaien of weg te kijken. Het kwam deze keer niet eens in me op en daarnaast was het redelijk donker in de kamer. Nadat ik me omgekleed had, kroop ik terug naast hem in bed. 'I would love that very much too.' glimlachte ik waarna ik met mijn hand voorzichtig voelde waar ik dacht dat zijn gezicht was. Al snel had ik zijn wang gevonden waarna ik met mijn duim voorzichtig naar zijn lippen zocht voor ik daar een zachte kus op drukte. 'Thank you.' fluisterde ik, al bedankte ik hem niet voor iets specifieks. Het was gewoon voor alles wat hij voor me gedaan had, op dit momenf deed en alles wat hij nog zou doen. Nog nooit had ik me zo op mijn gemak gevoeld bij iemand of iemand zo erg vertrouwd als ik bij hem deed en het voelde geweldig.
from CupCake on 06/09/2018 08:13 PMXavier:
Nadat ik de blouse aan Camille gegeven had, was ze al snel het bed uitgestapt om zich te verkleden. Uit gewenning omdat ze het eerder altijd vroeg hield ik me netjes afzijdig, hoewel... ik had het toch niet kunnen laten één keer heel vluchtig te spieken terwijl ze zich aan het omkleden was. Toen ze omgekleed was verwelkomde ik haar met open armen om haar tegen me aan te trekken en opnieuw op te warmen. Ik sloeg de dekens over ons heen en glimlachte om haar antwoord. 'Hmmm... then it'll be so', beloofde ik haar en kuste haar terug. Mijn vingers streelden zacht over haar schouder heen toen ze me bedankte. Opnieuw boog ik me voorzichtig naar haar toe om haar kort te zoenen. 'Let's try to sleep some more. You'll need your sleep at Flora Day and I guess you can use your sleep anyhow.', zei ik tegen haar.
from PoppyRedx on 06/09/2018 09:43 PMCamille
Het was fijn dat Xavier me meteen weer in zijn armen nam en me op die manier opwarmde. Het voelde veilig en vertrouwd, alles waar ik naar op zoek was geweest toen ik toch besloten had zijn kamer in te lopen. Ik knikte op zijn woorden. We hadden inderdaad onze slaap nodig en het was uiteindelijk ook de reden geweest dat ik naar hem was gekomen; ik had de slapeloze nachten niet meer aangekund. Het waren er zoveel geweest dat het me op begon te breken, maar naast hem zou ik wel rust en slaap kunnen vinden. Dat wist ik zeker. 'Sleep well.' glimlachte ik terwijl ik nog wat dichter tegen hem aankroop en een kus drukte op dat wat het dichtste bij was.
from CupCake on 06/10/2018 03:08 PMXavier:
In de ochtend werd ik ontspannen en uitgerust wakker door de zonnestralen die al fel de kamer in schenen door de gordijnen heen. Ik had heerlijk geslapen met de wetenschap dat Camille naast me of zelfs in mijn armen lag. Ongegeneerd liet ik mijn blik over haar heen glijden. Voor het leven op de boerderij was het al laat, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om me te bewegen en daarmee Camille wakker te maken. Daarbij was ik gistermorgen al vroeg opgestaan om de dagelijkse taken uit te voeren. Ik zou straks mijn handen wel uit de mouwen steken. Met een glimlach keek ik naar het ontspannen gezicht van Camille terwijl ik zachtjes een lok van haar haren om mijn vinger wond en weer los liet om opnieuw te beginnen. Het was een vreemd idee om zelfs thuis met haar in één bed te liggen, maar zo goed. We zouden er echter wel voor moeten zorgen dat moeder er niks over te weten kwam. Julie had toch al haar vermoedens, hoewel... ze hoefde natuurlijk niet alles te weten.
from PoppyRedx on 06/10/2018 06:26 PMCamille
Ik lag nog heerlijk te slapen. Nu ik eindelijk rust had gevonden, wilde mijn lichaam het niet loslaten en optimaal gebruik maken van de situatie om bij te komen. Echter werd ik me langzaam bewust van beweging, een aanraking, waardoor ik toch uit mijn slaap getrokken werd. Het duurde wel een hele tijd en ik moest van ver komen, maar uiteindelijk opende ik slaperig mijn ogen. Er verscheen meteen een glimlach rond mijn lippen toen ik zag dat het Xavier was die de veroorzaker was, maar hem zou ik het nooit kwalijk nemen. Het kostte me alleen moeite om daadwerkelijk wakker te worden en niet terug in slaap te zakken, wetende dat hij het was. 'Good morning....' fluisterde ik dan ook zachtjes terwijl ik wat meer tegen hem aankroop. Zijn warmte was zo fijn en voelde zo vertrouwd. Tevreden sloot ik mijn ogen weer even. Het was heerlijk om weer zo goed geslapen te hebben en meer dan geweldig om te weten dat dat door hem kwam.
from CupCake on 06/10/2018 07:39 PMXavier:
Het was een plaatje om te zien hoe ze wakker werd, als een roos die in de bloei kwam en openklapte. 'Goodmorning', beantwoordde ik haar ochtendgroet en verplaatste mijn armen toen ze wat dichter tegen me aangekropen was. Met een tevreden glimlach drukte ik mijn lippen zacht op haar voorhoofd. 'Did you have a good night sleep?', vroeg ik aan haar terwijl mijn hand afwisselend door haar haren ging of over haar arm streelde. Het zou geweldig zijn als we dit elke dag konden doen, samen wakker worden. Geen idee hebbend van de wereld rondom je, alleen elkaar en de rest kwam later. Wat een rust zou dat geven...
from PoppyRedx on 06/10/2018 07:48 PMCamille
Ik knikte voorzichtig toen Xavier vroeg of ik goed geslapen had. 'More than good.' glimlachte ik waarna een tevreden zucht mijn lippen verliet. 'I needed this.' verzuchtte ik waarna ik me iets meer naar hem toedraaide zodat ik hem aan kon kijken. 'I hope you slept well too? Even if I disturbed you in the middle of the night.' vroeg ik om vervolgens mijn ogen weer te sluiten en te genieten van dit alles. Hoe ging ik het volhouden op het paleis zonder dit? Waar het hier eigenlijk al niet kon en we veel voorzichtiger moesten zijn dan onderweg, kon het op het paleis echt niet. Met gesloten ogen drukte ik een kus in zijn hals - de enige plek waar ik momenteel bij kon aangezien ik mijn gezicht had begraven in de ruimte tussen zijn kaak en schouder.
from CupCake on 06/10/2018 07:58 PMXavier:
Ik legde mjin vrije arm onder mijn hoofd en keek tevreden naar het plafond toen ze antwoordde dat ze goed geslapen had en het écht nodig gehad had. Dat geloofde ik wel. Ik had mijn energie ook hard nodig en was veel lichamelijke inspanning aardig gewend. Daarbij kwam het feit dat zij gisteren haar hele verhaal had verteld en dat moest verwerken. 'Don't worry about me. I slept wonderful. It couldn't be better', zei ik tegen haar terwijl ik met mijn hand over haar wang streelde. Het leek alsof een goede nachtrust gegarandeerd was als ik bij haar sliep. Haar zachte lippen in mijn nek veroorzaakten een warm gevoel wat door mijn lichaam trok. Ik legde mijn vingers zacht onder haar kin waarmee ik haar gezicht voorzichtig wat ophief om mijn lippen op de hare te drukken. 'I love you, Camille. Really, you may always disturb my nightrest. Come as you need it', benadrukte ik nog eens dat ik er geen probleem mee had gehad dat ze vannacht mijn kamer binnengegaan was.
from PoppyRedx on 06/12/2018 04:25 PMCamille
Ik glimlachte op het moment dat Xavier aangaf dat hij prima had geslapen. Daarna sloot ik tevreden mijn ogen, al keek ik op door zijn kus en woorden. 'I love you too. Very much.' zei ik zacht om vervolgens wat dichter tegen hem aan te kruipen en een kus op zijn lippen te drukken. 'Can we stay here forever? In this moment? Here?' vroeg ik fluisterend nadat ik een hele tijd stil was geweest en simpel tegen hem aan had gelegen. Het zou zo fijn zijn als dit iedere dag zou kunnen.

Reply