ORPG] Tous pour un, un pour tous.
First Page | « | 1 ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 ... 64 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG] Tous pour un, un pour tous.
from CupCake on 06/15/2018 05:24 PMXavier:
Die vier kleine woordjes. Ik kon ze niet vaak genoeg horen. Hoewel ze het helemaal uitstraalde, bleef het toch prettig om het haar te horen zeggen. Toen ze dichter tegen me aan kroop en haar lippen op de mijne drukte, beantwoordde ik haar kus vol gevoel. Mijn wens was niets liever dan dat ze merkte wat ik voor haar voelde, wat ze met me deed, hoe belangrijk ze voor me is. In gedachten had ik naar haar gekeken tot ze de sitlte doorbrak. 'Almost forever', antwoordde ik zacht waarna ik mijn lippen nogmaals op haar voorhoofd plantte. 'It's late already, we'll soon have to get up.', zei ik tegen haar terwijl ik met mijn hand door haar haar en over haar wang streelde. 'But... we can repeat this moment. And the memory of it will last forever. Soon we can do this every morning', beloofde ik haar terwijl ik zacht in haar hand kneep.
Nog even bleef ik met haar liggen voordat het anders écht teveel op ging vallen. Ik draaide haar zacht op haar rug en hing kort boven haar. Mijn lippen kusten de hare voor ik haar aankeek. 'I really have to get up now. Otherwise my mother will think I'm ill and take a look at me.', zei ik en grijnsde voor ik nog een paar kussen in haar hals plaatste. 'But you can stay here a little longer.', zei ik met een knipoog. Ik zou zo gaan helpen bij de werkzaamheden op de boerderij, ik was meestal een vroege vogel en een harde werker geweest. Die zat ook nog steeds in me, als dat patroon teveel zou veranderen zou het argwaan opleveren. Al wist ze niet hoe de dag van een lady in waiting eruit zag, zodat ze Camille niet veel kwaad zou kunnen nemen als ze nog even van haar rust zou genieten. 'I'll see you soon', beloofde ik terwijl ik onze voorhoofden tegen elkaar liet rusten, haar lippen nog eens kuste en vervolgens van haar afstapte, het bed uit om me op te frissen en om te kleden.
from PoppyRedx on 06/15/2018 06:32 PMCamille
Ik glimlachte om Xavier's woorden en de kussen die we deelden. Nee, het was wel duidelijk dat ik eerder een idioot was geweest door niet in te gaan op zijn aanbod wanneer ik een nachtmerrie had gehad. 'I would like nothing more.' glimlachte ik instemmend toen hij aangaf dat we dit over niet al te lange tijd iedere morgen zouden kunnen doen. 'Hmmmm...' zuchte ik lichtelijk ontevreden op het moment dat hij vertelde dat hij nu echt uit bed moest komen. 'I could hide under the covers if she does?' probeerde ik met een lachje, maar ik snapte hem natuurlijk wel. Hij had ook zijn taken. Daarnaast had hij gelijk; het zou niet heel lang meer duren voor we dit iedere ochtend konden doen. Mijn wangen kleurden wat rood door de kussen in mijn hals en kort sloeg in mijn armen rond zijn nek om hem terug te kussen. 'I will definitely stay here.' knikte ik waarna ik mijn ogen sloot toen hij zijn voorhoofd tegen de mijne liet rusten. 'I'll see you soon!' herhaalde ik zijn woorden met een glimlach voor ik voelde hoe hij uit het bed stapte. Ik liet me wat verder in de kussens zakken en een tevreden zucht ontsnapte aan mijn lippen. Hoewel ik wist dat ik beter ook niet te lang in bed kon blijven liggen, merkte ik dat ik mezelf beter in bed positioneerde en weer wat slaperig werd. Voor ik het in de gaten had was ik dan ook weer in slaap gevallen.
from CupCake on 06/15/2018 07:05 PMXavier:
Ik was in de lach geschoten toen ze had geopperd om zichzelf onder de dekens te verstoppen als mijn moeder inderdaad polshoogte kwam nemen. Als het toch eens mogelijk was geweest...
Toen ik me omgekleed had, was ik naar beneden gegaan. Camille had er rustig bij gelegen en wie weet was ze alweer in slaap gevallen. Ze had het hard nodig. Ik ontbeet vlug voor ik mee ging helpen op de boerderij om met de hond de dieren uit de stal en in de wei te krijgen. Het gaf me een kick om het ouderwets te voet te doen terwijl de dieren niet teveel afdwaalden. Vervolgens begon ik aan het werk om de stallen schoon te maken tot ik door de open deuren Julie zag lopen. Ik liet direct alles uit handen vallen en holde naar de deur. 'Julie!', riep ik zachtjes voor ik haar wenkte. 'Heb je even tijd?', vroeg ik haar met een veelbetekenende blik. Zolang Camille nog in bed lag, had ik mooi de tijd voor een bijlesje zonder dat ze me betrapte.
from PoppyRedx on 06/15/2018 09:10 PMCamille
In eerste instantie had ik heerlijk rustig geslapen, maar al snel namen nare dromen mijn slaap over. Allerlei verschillende beelden schoten door mijn hoofd. De brand in Courdemanche. Xavier, vastgebonden op een stoel. Mijn vader wiens keel voor mijn neus werd doorgesneden. De mannen die me het water uit hadden gesleurd. Alle beelden en daarbij horende geluiden vermengden zich met elkaar en zorgden ervoor dat ik me onrustig begon te bewegen op mijn kussen. Het gewoel werd steeds erger en de beelden volgden elkaar steeds sneller op. Hoe kon ik hieraan ontsnappen? Uiteindelijk schrok ik dan ook wakker en schoot ik overeind, naar ademhappend en met tranen over mijn wangen stromend. Kort keek ik de kamer rond, me even niet realiserend waar ik was. Het duurde even voor mijn brein zich de gebeurtenissen van deze ochtend en de nacht ervoor weer herinnerde en mij er zo weer aan herinnerde waar ik was. Xavier's kamer. Langzaam kalmeerde ik een beetje en liet ik me terug in de kussens zakken. Xavier's geur drong mijn neus binnen waarna een opgeluchte zucht uit mijn mond ontsnapte en ik me stukken rustiger voelde. Ik bleef een tijdje liggen, mijn gezicht in het kussen begraven terwijl ik de tranen van paniek die ik eerder achter mijn ogen had voelen prikken maar hun vrije loop liet gaan.
Julie keek op op het moment dat ze haar broer's stem hoorde. 'Xavier! Good morning. You're... Late.' begroette ze hem met een glimlach. Normaal gesproken zou hij allang in de weer zijn geweest, maar ze vroeg er verder niet naar want dat waren haar zaken niet. Natuurlijk was ze nieuwsgierig, maar misschien moest ze niet overal wat achter zoeken. Uiteindelijk was hij hier ook om te rusten en te herstellen. 'Yes, of course. Are you sure you wanna torture yourself, though?' plaagde ze hem toen hij haar vroeg of ze tijd had - tijd voor een dansles, begreep ze zijn bedoeling erachter. 'I am not quite sure Camille would mind your utter inability to dance.' lachte ze vervolgens. Nee, dat was misschien ook wel wat gemeen. Hij was niet hopeloos, maar dansen zou waarschijnlijk nooit zijn sterkste punt worden. 'Do you wanna practise here, where we can hide a bit?' vroeg ze daarna.
from CupCake on 06/15/2018 10:28 PMXavier:
Ik glimlachte toen ze was gestopt en zich naar me toe draaide. 'Goodmorning.', groette ik haar alsnog. 'Yeah, I know. I haven't had a good night sleep in weeks, I believe.', zei ik tegen haar. 'I need all the sleep I can get.', zei ik schouderophalend. Ik had inderdaad langer geslapen dan normaal en mijn nacht was inderdaad gebroken geweest door de komst van Camille en waren dit keer de nachtmerries niet de oorzaak. 'I'll do my best to get up early.', zei ik tegen haar.
Toen ze echter begon over het dansen grinnikte ik even. 'I already tortured myself for her.', gaf ik eerlijk toe. Dat was een van de redenen waarom ik aan de littekens op mjin rug kwam. 'Compared with that, this would be nothing', verzekerde ik haar. 'But yes, I'm sure. I'm horrible at dancing.', bleef ik bij mijn standpunt. 'And I know she wouldn't care that much, but... You know...', zei ik wat minder gemakkelijk. Een beetje indruk maken of ergens moeite in steken mocht best wel. Als het even kon wilde ik haar het liefst verrassen met het feit dat ik mijn best had gedaan voor haar om de pasjes goed te kunnen en haar niet voor gek te zetten voor het gehele dorp. Op het bal tijdens de verjaardag van de Koning was het aardig gegaan, maar eerder dankzij haar dan dankzij mezelf. 'Yes, please. Not everyone has to know my dancing skills before your masterclass', zei ik voor ik haar pols vastpakte en ik haar een stukje de schuur in trok.
from PoppyRedx on 06/17/2018 02:37 PMCamille
Ik was nog een tijdje in bed blijven liggen tot ik helemaal gekalmeerd was en vervolgens overeind gekomen. Ik trok Xavier's blouse recht om daarna naar de deur te lopen. Na even aan de deur geluisterd te hebben of er toch niemand was opende ik voorzichtig de deur om weer naar mijn eigen kamer te sluipen. Daar waste ik mijn gezicht met wat water en kleedde ik me om in een simpele jurk. Ik borstelde mijn haar, vlocht het snel en liep daarna naar beneden. In de keuken kwam ik Xavier's moeder tegen. 'Bonjour.' glimlachte ze waarbij ze meteen een stoel naar achteren schoof. 'Did you sleep well?' vervolgde ze terwijl ze een bord met een dikke snee brood voor mijn neus zette. 'Good morning. Yes, I did. Thank you.' loog ik waarna ik dankbaar wat brood at. Ze hoefde uiteraard niet te weten dat ik die nacht bij Xavier had geslapen. 'Can I help with that?' vroeg ik toen ik zag dat ze al weer druk was met bakken. De volgende dag zou het natuurlijk Flora Day zijn dus ik kon me voorstellen dat ze nu vast dingen aan het voorbereiden was. 'That's very sweet, but you don't have to.' schudde ze haar hoofd, maar ik had ondertussen mijn ontbijt al op en was opgestaan om mijn handen te wassen zodat ik haar kon helpen. Al snel waren we druk in de weer met het maken van meer broden en cakes.
Julie schudde haar hoofd. 'No, you take your time and rest. Don't think you'll get much at the palace.' reageerde ze. Ze moest lachen toen hij aangaf dat hij inderdaad geen geweldige danser was en dat Camille het niet erg zou vinden, maar hij toch graag wilde oefenen. 'Alright then.' zei ze voor ze Xavier snel door de danspassen heenpraatte. 'It's very simple. Look. It's a bit like this.' vervolgde ze waarna ze de passen voor deed. 'And you hold one of my hands. My right one and then it goes like this...' legde ze weer uit terwijl ze Xavier een beetje meetrok en hem liet zien hoe het eruit moest zien. 'People will have no idea what happened to you! They might think you're ill when they see you dancing.' lachte ze. Haar broer had meestal wat aan de kant gestaan en alles van een afstandje bekeken, maar ze vond het erg lief dat hij dat voor Camille wilde veranderen. Of dat in ieder geval te proberen.
from CupCake on 06/18/2018 08:43 PMXavier:
Ik keek naar haar en glimlachte. Gelukkig leek Julie er niks achter te zoeken. 'That's right. And tortured by nightmares almost no sleep.', zei ik schouderophalend. Ik was blij met elk beetje slaap wat ik kreeg. 'They will go away... only not yet', zei ik tegen haar.
Toen ze me door de passen heen praatte had ik haar door het enthousiasme wat ze had een paar keer tot een halt moeten roepen om het nog eens en wat rustiger uit te leggen voor ik eenmaal door had wat ze me allemaal vertelde en liet zien. 'And you call that very simple?', zei ik hoofdschuddend en keek met een grijns naar Julie. 'I'll have to try myself, before I can do the steps as you can.', zei ik haar en schoot in de lach toen ze zei dat de mensen geen idee hadden wat ze zouden zien als ik mee zou gaan dansen. 'I think I can't even believe it myself.', zei ik tegen haar. 'And maybe I am ill... Drowned in love', zei ik en knipoogde naar haar voor ik haar rechterhand pakte om de passen nog eens slow-motion door te nemen. Ik zou wel zien hoe zeer het op zou vallen, ik hoopte niet heel erg eigenlijk. 'At the palace, you have a certain kind of...', begon ik en dacht even na over de formulering. 'duty. On the Kings birthday I discovered that dancing is one of them, even if you're a soldier.', zei ik tegen haar en grinnikte. Hoe stom klonk het wel niet. Een soldaat die danste. 'When he's out of service', voegde ik er daarom nog maar gauw aan toe voor ik de aandacht vlug naar haar toe leidde. 'How's your lovestory going?', informeerde ik nieuwsgierig bij mijn zusje. 'Do you like or maybe even love somebody? Or... do you know if any man loves you?', vroeg ik aan haar.
from PoppyRedx on 06/19/2018 06:22 PMCamille
Ik was druk in de weer in de keuken, samen met Xavier's moeder. Ik moest veel bij haar spieken en regelmatig vragen of het wel klopte wat ik deed, maae dat leek ze niet erg te vinden. Het was fijn om me eindelijk eens nuttig te voelen en het idee te hebben dat ik wat leerde, want dat gevoel had ik al een hele tijd niet gehad. Dit waren skills waar je wat aan had, die je konden helpen te overleven. Daarnaast voelde het normaal.
Julie moest lachen. 'Yes, I suppose you are drowning in love.' zei ze hoofdschuddend. 'But I am glad you're happy. I really am. You deserve it. There's been enough suffering.' vervolgde ze met een glimlach voor ze zich weer door hem liet leiden. 'It's not too bad. You have improved by the looks of it.' knikte ze toen Xavier verder sprak. 'That.... Is none of your business.' lachte ze toen Xavier naar haar liefdesleven vroeg. Nee, dat ging hem niks aan. Ook was er weinig te vertellen op dat gebied. Ze was immers veel te druk met het werk op de boerderij. 'You don't happen to know any Count or Prince that I could marry?' vroeg ze plagend.
from CupCake on 06/20/2018 07:21 PMXavier:
Ik grinnikte toen Julie in de lach schoot en beaamde dat ik tot over mijn oren verliefd was. 'It is great to be in love with somebody, until the moment that people will use it against you.', zuchtte ik. Eerst het klooster en ik hoopte maar dat Leon zijn mond hield tegenover de anderen in het dorp en zéker tegenover mijn moeder. Ik glimlachte om het compliment wat Julie me gaf, dat mijn danstalent verbeterd was. 'Two good teachers in dancing', zei ik met een knipoog. Echter stond ik stil toen Julie zei dat ik niks te maken had met haar liefdesleven. 'Oh no? I have everything to do with it. I have to seek, together with mom, a good husband for you.', zei ik tegen haar. 'Come on, I'm your brother. You already know my lovelife too...', zei ik tegen haar. Ik vond het maar wat flauw, hoor. 'I know many Counts. Unfortunately already married. I'll keep my eyes open. But if you do love any other men, just tell me. If he's good for you, we'll try to arrange something for you. Even if he's a straycat.', zei ik tegen haar. 'Trust me. I won't let anybody to do harm you', verzekerde ik haar en kneep zacht in haar hand. Nee, daarvoor mocht ik haar veel te graag. Nu ik de liefde kende, wilde ik het haar niet ontnemen als ze deze zou vinden. 'Maybe you'll meet some nice guy at Flora Day?'
from PoppyRedx on 06/21/2018 08:35 PMJulie knikte kort op Xavier's gezucht. Ja, dat kon ze zich zo wel voorstellen. Ze kon alleen maar hopen dat de goede kanten opwogen tegen de mindere kanten en dat hij die in gedachten zou houden. 'Good teachers? I'm am rather sure that I'm an excellent teacher.' lachte ze door zijn opmerking. 'Yeah, yeah, yeah. I know.' wuifde ze zijn gepraat over zijn verantwoordelijkheid als broer weg. 'And I only know about your lovelife because do a terrible job at hiding it.' lachte ze waarna ze haar hoofd schudde. 'Honestly... I don't even want to think about a man right now. I'm way too busy here, with mum. She depends on me. I could never leave her.' legde ze uit. Nee, ze was niet eens echt op zoek, moest er niet aan denken. 'But... How do you intend to impress Camille if you stop practising your dancing?' vroeg ze lachend waarna ze haar broer weer in beweging trok.

Reply