O|| They can capture our body, but not our spirit.
First Page | « | 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ... 25 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Ravn
Re: O|| They can capture our body, but not our spirit.
from Ravn on 09/23/2018 12:05 PM"Chocolade taart en citroen taart dan," lachte ze. Ellie nam zijn handen vast en klopte op haar beurt zijn kont schoon van de stro. Niet dat er veel zat, maar het was een goed excuus om zijn prachtige billen af te vegen. Met blozende wangen liep ze met hem mee naar hun vrienden en haar vader. Ook in de achtertuin was het rijkelijk versierd met verschillende lichtjes en werd er muziek afgespeeld. Lachend ontving ze haar vader in haar armen, waarna ze haar tranen niet meer in kon houden. Het begon nu allemaal echt te voelen en ze liet haar vader haar tranen van geluk wegvegen. "Mijn kleine mopke in het huwelijksbootje," zei haar vader trots. Ellie glimlachte breed en knuffelde haar vader nog eens. "En jij kan mij weggeven."
Na de uitgebreide knuffel met haar vader, knuffelde ze haar vrienden en was ze daarna naast Chris gaan zitten aan de picknicktafel waar ze gezamenlijk aten. "Oh, oh, ik weet nog dat toen Ellie vies naar buiten kwam, voor het eerst in de gezamenlijke ruimte, dat Chris voor je op kwam. We hadden een groepje kinderen die anderen lastig vallen, vooral de nieuwe. Chris had nooit wat gezegd over de andere nieuwe, maar jij was volgens mij vanaf het begin al speciaal voor hem," zei Dani met een knipoog. Ellie keek verbaasd om naar Chris. Dat verhaal had ze nog niet eerder gehoord. Hoewel het instituut een nachtmerrie was geweest, waren de herinneringen met haar vrienden wel leuk. "Ik weet nog dat ik zo nieuwsgierig was naar de jongen met de opgetrokken muren dat hij mij aan het trainen kon zetten door te zeggen dat ik hem drie vragen mocht stellen als ik van hem won." Breed glimlachend keek ze naar Chris om. "Wat moest je mij irritant gevonden hebben," lachte ze en ze kwam dichterbij om een kus op Chris' wang te geven. "Maar ik ben blij dat je mij toegelaten hebt."
from CRNOIA on 09/23/2018 12:46 PMTerwijl hij zijn bier vast hield, dat hij sinds een paar dagen had leren drinken, luisterde Chris bedenkelijk naar de oude verhalen die Dani allemaal opdreunde. Glimlachend schudde hij zijn hoofd. Iedereen wilde graag geloven dat hij vanaf het begin gevoelens had gehad voor Ellie, maar hij wist zelf niet of hij dat wel geloofde. Natuurlijk had hij had liever anders gezien. Maar hij was zo druk bezig om iedereen buiten te sluiten dat hij niet het idee had dat hij anderen toe zou kunnen laten op die manier.
"Eerlijk, ik vond iedereen irritant. Maar ik heb jou als eerste toegelaten," zei Chris met een zuinig glimlachje. Hij vond het moeilijk om er over te praten. Ergens schaamde hij zich heel erg omdat hij zijn tijd in het instituut zo veel beter had kunnen laten zijn als hij gewoon vrienden was geworden met de mensen hier om hem heen. Hij haatte zichzelf dat hij geleerd had om boos en afstotend te zijn, want hij had er nu nog last van en hij had Ellie daar pijn mee gedaan.
"Hey! Wij waren best al wel vrienden, en jij en Jim waren altijd aan het sporten. En je stuurde Ellie zo door naar Maddy omdat je haar vertrouwde om een nieuwe op te vangen," riep Dani in protest. Chris trok even zijn schouder op. Hij ervaarde het anders, maar misschien dat hij toch meer open had gestaan dan hij had verwacht. Hij keek om naar het meisje dat hij makkelijk zijn beste vriendin durfde te noemen.
"Ik was een goeie acteur," grinnikte Chris. Dani liet een nep gekwetst geluidje horen, waarna ze plagend een tikje tegen zijn achterhoofd gaf. Lachend legde Chris zijn arm rond Dani om haar in een korte omhelzing te kunnen trekken.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
Ravn
from Ravn on 09/23/2018 01:38 PMEllie was uiteindelijk betrokken geraakt in een gesprek met Maddy. Het was fijn om ook eens wat meer met haar te praten. Dani was duidelijk iemand die veel praatte en zich vooral op de voorgrond bevond. Maddy was meer terug getrokken en verlegen. Ze kon veel praten als het één op één was, maar in een groep was ze meer een stil muurbloempje die zich prima kon vermaken door enkel te luisteren. Ellie pakte haar hand vast. "Ik zou graag willen dat jij samen met Dani mijn maid of honor zijn. Ik kan niet kiezen tussen jullie twee en ik zou het ontzettend fijn vinden als jullie voor mij willen getuigen."
Maddy glimlachte breed en had Ellie geknuffeld nadat ze enthousiast ja had gezegd. Het was leuk voor Ellie om al die dingen al een klein beetje te bespreken. Genietend had ze van het feestelijke avondmaal gegeten. Er kwam een leuk nummer op en Maddy duwde Ellie richting Chris. "Ga met hem dansen!"
Ellie grinnikte en stond op. Vanachter sloeg ze haar armen rond Chris' nek. "Kom je mee?" vroeg ze en toen hij op stond, sloeg ze haar armen rond zijn nek en begon ze met hem te schuifelen. Dani en Jeff deden al snel mee en Maddy en Jimmy waren gezellig aan het kletsen. Nu Ellie wist dat iedereen het naar hun zin had, focuste ze zich weer op Chris. Met twinkelende ogen keek ze hem aan, terwijl ze heen en weer op de maat gingen. Het einde van de avond kwam langzamerhand in zicht, maar voor Ellie zou het feest de rest van haar leven blijven duren. "Zullen we vanavond onze gebruikelijk douchsessie houden?" vroeg ze. Vaak als ze ongeveer tegelijkertijd thuis kwamen dan douchten ze samen. Als Ellie eerder thuis was dan douchte ze alleen, om zichzelf te ontdoen van alle honden en katten geuren. Dan rook ze heerlijk als Chris thuis kwam.
from CRNOIA on 09/23/2018 05:00 PMHet was dat Ellie zo verschrikkelijk enthousiast was geweest, anders was Chris waarschijnlijk niet mee gaan dansen. Dat was een stap geweest die hij nog verschrikkelijk groot en ergens eng vond. Maar bij het zien van Ellie haar gezicht was dit een offer die hij kon en zou brengen. Zijn voorhoofd liet hij tegen die van haar leunen.
"Dat klinkt heel erg goed ja," sprak Chris. Hij legde zijn hand tegen haar wang. Zacht duwde hij een kus tegen haar lippen. Hij kon niet wachten tot ze weer even alleen waren zodat hij haar weer kon knuffelen en kussen zonder dat anderen dat zouden zien. Tot laat in de avond bleef iedereen in de achtertuin om snacks te eten en te drinken. Het was één van de beste avonden. Chris had gewoonweg genoten. Het was pas tegen twaalf uur toen Chris en Ellie de truck in stapte. Voordat ze naar huis reden echter gingen ze naar de kleine supermarkt die de gehele dag open was. Chris was snel naar binnen gegaan om daar de twee taarten te halen die zij graag wilde.
"Bewaar wat voor mij, ik wil thuis ook," zei Chris lachend, toen hij de taartdozen op Ellie haar schoot zette. Ze reden naar huis toe. Chris liet Ellie voor hem uit lopen naar het appartement. Voornamelijk omdat hij het een prachtig uitzicht vond om haar de trap op te zien lopen. Zo snel mogelijk duwde Chris de voordeur open. Het eerst wat hem opviel was het briefje dat Ellie had achtergelaten. Grijnzend keek hij om naar haar.
"Dankjewel," grinnikte hij. Chris pakte de twee dozen aan en zette het op de kookeiland. Nu ze samen waren wilde Chris genieten, nog even zonder taart. Met een blik vol liefde keek Chris om naar zijn verloofde.
"Je bent zo verschrikkelijk mooi," zei hij zachtjes. Chris pakte haar hand vast en trok haar dichter naar hem toe. Zacht duwde hij zijn lippen tegen die van haar.
The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven
Ravn
from Ravn on 09/23/2018 05:53 PMEllie had niet kunnen laten om al een hap te nemen van de chocolade taart, waardoor haar wangen ook onder de chocolade zaten. Lachend veegde ze die schoon met haar vinger en likte ze die daarna af. "Ik laat wel wat over," mompelde ze met volle mond en een grijns. Ze nam wat overige spullen mee en liep voor Chris de trap op, zonder een idee te hebben wat er precies in zijn hoofd om ging. Ellie zette haar tasje aan de kant en liet Chris de dozen oppakken. Ze had verwacht dat hij ze in stukken zou snijden, maar niets was minder waar. Vrolijk lachend liet ze zich tegen hem aan trekken. Met net zo veel liefde keek ze hem aan en duwde ze haar lippen ook tegen die van hem. Begeerd kuste ze hem en sloeg ze haar armen rond zijn nek. De taart kon haar even gescheeld worden. Chris was zoveel lekkerder. Haar handen gleden naar zijn nek en langzaam begon ze de knoopjes van zijn hemd los te knopen. Haar lieve Chris had zich zelfs een beetje netjes aangekleed voor vanavond. Zacht duwde ze zijn hemd van zijn schouders en dat was het moment waarop ze zich iets besefte. "Kleed je uit," giechelde ze en in een rap tempo kleedde ze zichzelf uit, totdat ze enkel in haar beha en string voor hem stond. Ze rende naar de keuken en pakte de doos met chocolade taart. Grinnikend duwde ze Chris op zijn rug op bed. Dit ging een zooitje worden, maar seks moest wel interessant en leuk blijven, toch? Daarnaast had ze dan haar twee favoriete dingen bij elkaar. "Je gaat nu vast denken: wil ik nog wel met Ellie trouwen?" zei ze grijnzend en ze kwam bovenop hem zitten. Ze boog naar hem toe en drukte zacht haar lippen even op de zijne. "Ik kan je beloven dat het interessant blijft." Ze pakte een stuk taart en smeerde die over zijn buik. Voor zijn gezicht likte ze haar vingers af. Daarna kroop ze iets naar beneden en likte ze wat van de taart van zijn buik af. Zo af en toe drukte ze er kusjes bij of zoog ze aan een klein stukje huid.
from CRNOIA on 10/13/2018 11:43 AMEr verscheen een diepe frons op Chris zijn gezicht. Hij had ergens wel gehoopt dat een speciale dag, zoals deze, zou eindigen met intimiteit. Maar hij had niet verwacht dat ze hem zou toeroepen zichzelf uit te kleden.
"Soms vraag ik me echt af wat er door dat mooie hoofdje heen gaat," zei Chris. Ellie was weer terug komen lopen, met de chocoladetaart in haar handen. De frons op zijn gezicht werd alleen maar groter. Hij wist niet wat ze wilde doen, maar hij kon niet ontkennen dat het wat met hem deed toen ze hem op bed duwde en boven op hem kwam zitten. Chris liet een lach uit toen hij zag en voelde hoe Ellie grijnzend de taart op zijn bovenlijf wreef. Hij had vandaag zo zijn best gedaan om schoon te blijven en uitgerekend de persoon waar hij schoon voor had willen zijn maakte hem nu op deze manier vies. Normaal had hij geroepen normaal te moeten doen, maar nu bleef hij nieuwsgierig toekijken hoe Ellie over zijn huid likte. Een zachte kreun verliet Chris zijn lippen. Hij merkte nu pas hoe verschrikkelijk gespannen zijn lichaam was geweest. Elk spiertje had klaar gestaan door de zenuwen en nu kwam het pas tot rust. Genietend bleef hij kijken hoe ze de chocolade van zijn lijf af likte. Chris kwam overeind. Hij zou haar niet alleen laten feest vieren taart. Hij greep Ellie rond haar middel en trok haar iets overeind. Zacht kuste hij haar lippen. Ze smaakte naar chocolade. Chris duwde haar op haar rug, waarna hij zelf rond haar heupen kwam zitten.
"Eerst die bh af, ik zie je veel liever zonder," glimlachte hij liefjes. Chris hielp Ellie met het losmaken van haar bh, waarna hij zelf een hand vol taart greep. Het mooie, perfecte rondje was nu al helemaal kapot gemaakt, dus hij deed geen moeite meer om het netjes te houden.
Ravn
from Ravn on 10/17/2018 03:20 PMEllie lachte vrolijk. Hij zou snel te weten komen wat er door haar hoofdje ging. Er was geen moment waarop ze niet op haar gemak voelde bij hem. Dit soort dingen zou ze bij niemand anders durven doen. Maar het was een geniaal idee. Haar twee favoriete dingen combineerde ze en ze liet Chris ook nog eens genieten ook. Ze had zich heus wel bedacht dat hij behoorlijk stijf had gestaan van de zenuwen en daarom wilde ze hem juist laten ontspannen. Genietend likte ze de taart van zijn heerlijke bovenlichaam en keek ze pas op toen hij haar plots rond haar middel beet pakte. Glimlachend kuste ze hem terug, waarna ze een zacht kreetje uitliet toen hij hen omdraaide. "Thank god, ik draag ze ook liever niet," grijnsde ze en ze liet hem het werk doen om het uit te krijgen. Ze legde haar armen boven haar hoofd en schrok licht toen hij de taart op haar buik smeerde. "Oof het is koud," lachte ze. Al werd dat goed gemaakt door zijn warme lijf die boven haar hing en zijn tong die over haar huid gleed. Genietend sloot ze haar ogen en duwde ze haar borstkas wat van het bed af naar hem toe. Ze kon geen genoeg van hem krijgen. Ze liet haar handen over zijn rug glijden naar zijn boxer en liet ze erin glijden, zodat ze het stukje stof van zijn lichaam kon duwen. Toen Chris haar ondergoed verder uit deed en ze beide naakt bij elkaar lagen, duwde ze Chris terug op zijn rug en kwam ze weer op zijn middel zitten. Een vrolijke glimlach sierde haar gezicht en een plagende wenkbrauw ging omhoog toen ze een klein stukje naar achter schoof. Haar ondeugende speelse blik kwam pas echt tot zijn recht toen ze bovenop hem ging zitten en hem toen zacht schuurde. Ze vond het leuk om hem te plagen en hem tot het uiterste te drijven, net zoals hij dat ook bij haar kon doen. Het was heerlijk en ze voelde zich zo vreselijk geliefd als hij enorm naar haar verlangde. "Je bent altijd zo verschrikkelijk knap, Chris. Maar als je naakt bent en tussen mijn benen ligt dan heb je geen idee wat je met mijn hart doet."
from CRNOIA on 11/03/2018 12:28 PMChris liet zijn ogen gefrustreerd dicht vallen. In de laatste maar maanden waren ze zo op elkaar ingespeeld dat Ellie precies wist wat ze moest doen om hem gek te maken. Hij had zijn handen rond haar heupen gelegd en kon zichzelf er niet van weerhouden om iets te ruw zijn vingers in haar huid te duwen. Ze maakte hem kapot van verlangen. Chris liet haar een paar seconden haar ding doen, genieten van haar plagerij. Dat was totdat hij zichzelf niet maar kon inhouden. Chris liet weer een diepe grom horen. Hij schoot razendsnel overeind, met zijn armen rond haar lichaam. Ruw duwde hij Ellie met haar rug tegen de muur. Zijn handen duwde hij stevig in haar bovenbenen. Chris duwde zijn lippen tegen haar hals. Zonder iets te zeggen duwde hij zichzelf bij Ellie naar binnen. Meestal was hij liefdevol en dacht hij na over Ellie haar gevoelens. Maar op sommige zeldzame momenten, zoals de schuur en nu hier nam er iets primitiefs in hem over. Hij wilde klaar komen en zo snel mogelijk. Chris kon voelen dat er zweet begon te ontstaan op zijn lichaam bij elke stoot.
"Je maakt me gek," gromde Chris. Hij kneep zijn ogen dicht en liet zijn voorhoofd tegen haar schouder vallen. Zijn lichaam stond strak van de spanning, door het gewicht van Ellie en de intensiviteit voelde hij hoe zijn spieren begonnen te trillen. Hij zou het niet lang meer volhouden, op elk gebied.
"Fuck," hijgde Chris. Hij kneep harder in Ellie haar haar benen. Een luide kreun verliet zijn lippen vlak voordat hij hard klaarkwam in haar. Hij bleef nog een paar keer doorstoten, waarna hij zichzelf langzaam en voorzichtig uit haar liet glijden. Chris liet haar weer op haar eigen voeten staan, waarna hij zelf vermoeid en compleet gesloot op bed zakte.
from Saranghae on 11/03/2018 01:00 PMEllie's lichaam trilde en ze zakte neer op de grond zo gauw Chris haar los had gelaten. Ze legde haar hoofd tegen de muur en keek naar Chris die gesloopt op het bed lag. Een warme glimlach kwam rond haar lippen en voor een moment bleef ze nog zitten, tot ze het gevoel had dat ze weer kon staan. Ze leunde op haar nachtkastje en kwam overeind. Ze ruimde de taarten snel op en trok het laken onder Chris vandaan, zodat het bed weer schoon was. Ze legde een schoon laken over hem heen en knielde voor het bed neer, met haar hoofd op haar armen keek ze hem aan. Ze reikte haar arm naar hem uit en streelde over zijn haar. God, wat hield ze van hem en hij zou haar man worden. Kon het leven beter worden dan dit?
Ze kroop het bed op bij Chris en nestelde zich tegen hem aan. Het boeide haar even niet dat ze dwars op het bed lagen in plaats van recht, zoals het hoorde. Waarom zouden ze zich aan regels houden van wat zou moeten? Ze maakten hun eigen regels. Glimlachend drukte ze een kus op zijn wang. Het zou vreemd zijn om morgen weer naar werk te moeten, terwijl ze het liefst gelijk aan de slag ging met het plannen van hun trouwerij. "Wat dacht je van de herfst?" vroeg ze zacht. "Wanneer alle bladeren geel, oranje en rood kleuren. Een zee van kleur op de grond, niet te warm en niet te koud." De lente vond ze eveneens ontzettend mooi, maar ze had last van hooikoorts en ze wilde niet snotterig met rode ogen op het altaar staan. Ze zag het al voor zich. Een rustieke omgeving met kaarsen en lichtjes, nog een beetje in de periode van de nazomerse herfst. Een mooie lange witte jurk zonder al te veel tierlantijnen en dan Chris... Strak in pak. Ze kon zich nauwelijks voorstellen hoe hij er dan uit zou zien, maar ze wist zeker dat ze bovenop hem zou willen springen. Dat wilde ze immers altijd wel. Ze kwam iets overeind op haar zij en streelde zijn rug met haar vingers. "Ik houd van je," fluisterde ze zacht en ze kwam boven op hem liggen, met haar buik op zijn rug en haar hoofd op zijn schouder. "Alles van jou, alles in jou." Ze keek naar de vele streepjes op zijn rug en begon op elk streepje een kusje te geven. Toen ze helemaal beneden kwam, bij zijn kont, ging ze erop zitten. Haar handen gleden weer over zijn rug, dit keer niet strelend, maar masserend.
from CRNOIA on 11/13/2018 09:01 AMLui draaide Chris zijn ogen mee met de verschillende bewegingen van Ellie. Zijn lichaam was compleet uitgeteld. Na alle spanningen van vandaag en dan ook nog deze afsluiting vond hij dat ook niets meer dan logisch. Er verscheen een glimlachje op zijn gezicht bij het horen van haar ideeën.
"Herfst is goed. Wel ergens buiten, we hebben lang genoeg binnen gezeten. Misschien bij de bossen, op je vaders land. Feestje in de schuur," mompelde Chris. Misschien vond ze het zelf saai of niet leuk om het op zo'n bekende plek te trouwen. Maar voor Chris vond hij het juist betekenisvol. Ze hadden daar zo veel ondernomen en als mens waren ze zo gegroeid. Het leek niet meer dan logisch voor hem om daar ook de verbinding met elkaar aan te gaan. Chris had zijn ogen dicht laten vallen. Een zacht zuchtje verliet zijn lippen bij het voelen van haar kusjes. Ze accepteerde hem voor alles dat hij gedaan had, al kon hij niet begrijpen waarom. Hij zou walgen van iemand die levens had genomen. Hij walgde van zichzelf. Het maakte het alleen iets makkelijker dat hij geaccepteerd werd door haar.
"Ik hou van jou," fluisterde Chris. Lui keek hij over zijn schouder. Ellie liet haar handen masserend over zijn gespannen rug glijden. Hij hield er niet van wanneer ze aan zijn rug en nek zat. Hij wilde niet dat ze zag hoeveel mensen hij vermoord had. Ellie verdiende een zorgzaam en liefdevol persoon en niemand iemand die bloed had aan zijn handen. Maar dat zou hij haar toch nooit wijs kunnen maken. Ze was net zo eigenwijs als dat ze mooi was.
"Je bent geweldig, weetje dat?" mompelde Chris. Hij liet zijn ogen weer dichtvallen. Hij was gesloopt.
"Kom, laten we slapen. Ik hou het niet lang meer vol," mompelde Chris.
Reply